Jonge dame met volfiguur.

19-12-2014 14:24 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensjes!



Ik ben een jonge meid van 18 jaar! Ik heb een volfiguur. Althans mensen zeggen tegen mij dat ze me niet meer dik vinden maar vol/stevig. Ik ben al wel 25 kilo afgevallen maar toch merk ik dat het af en toe best moeilijk is om een leuke jongen te vinden. De laatste tijd ben ik daar toch meer mee bezig, vroeger eigenlijk helemaal nooit.



Vaak zeggen mensen tegen mij dat ze niet snappen waarom ik nog nooit een vriend heb gehad omdat ze me mooi vinden, en omdat ze vinden dat ik een spontaan karakter heb. Ze vinden me een leuke meid!



Het is niet dat ik nooit aandacht van jongens krijg. Krijg soms wel degelijk berichtjes van jongens dat ze me mooi vinden. En van de week liep ik op school en werd ik nagefloten door paar een jongens. Maar ook wel is van jongens die beweren dat ze van mijn soort figuur houden, maar toch niet verder met je willen. Omdat ze er zich voor schamen denk ik..(vaak jongens die al een vriendin hebben en ook nog is dun ook) maar dan bijvoorbeeld tijdens het stappen word ik echt niet heel vaak aangesproken, maar mijn vriendinnen wel meerdere malen.



Het is misschien maar 1 keer voorgekomen dat een jongen heeft laten merken dat hij verliefd op me was.



Ik zou toch wel openstaan voor een leuke relatie maar het is moeilijk, waaraan zou het liggen, aan mijn figuur? Ik weet het niet



alvast bedankt voor de reacties
Alle reacties Link kopieren
quote:lalalalie schreef op 19 december 2014 @ 14:46:

En wat ik er zelf voor doe. Ik zit op tinder paar keer gedate maar niks geworden. Een zei zelfs dat hij zich niet helemaal aangetrokken voelde tot mijn figuur.



en verder heb ga ik helemaal niet zoveel met jongens om dus is het sowieso al moeilijk om nieuwe jongens te leren kennen. Heb sowieso al meer behoefte aan nieuwe contacten



Het is op jouw leeftijd helemaal niet verplicht om een vriend te hebben.( Op een andere leeftijd ook niet trouwens)

Zoals ik al eerder zei: Ga uit als je dat leuk vindt, maak contacten met maakt niet uit wie. Ga bij een vereniging, maakt niet uit welke, als er maar mensen van jouw leeftijd bij zijn, en als er een prins op een gammele fiets arriveert, kun je nog maar zien wat je ermee doet



En mensen op tinder die zich aangetrokken voelen door je figuur? Lijken me engerds
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:salinarosseno schreef op 19 december 2014 @ 14:38:

In mijn vrienden/familiekring zit maar 1 iemand die van dunne sprieten houdt.

De rest wil vlees voelen, dus ik denk niet dat het aan je figuur ligt.



Misschien kom je erg onzeker over?Ook een beetje een onaardige opmerking. Slanke vrouwen zijn niet meteen dunne sprieten en er is ook niets mis mee om die prachtig te vinden. Er zijn zoveel verschillende mensen en eerlijk gezegd kan ik zowel vol als mager heel mooi vinden bij een vrouw, als ze maar blij is met zichzelf en dat uitstraalt. Zo gauw dingen echt ongezond worden, dus mager door een eetstoornis of ernstig overgewicht met lichamelijke klachten, dan is jet wat mij betreft te extreem. Maar een ander lichaamstype afkraken om een ander te promoten vind ik zo absurd.
Alle reacties Link kopieren
Wat bootje op de golven zegt, vroeger stapte ik niet op groepjes meiden af. En doe dat nog steeds niet
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Laat ons een kat een kat noemen: vol + 25 kg = obees en dat is een probleem. Dat wàs zo, nu niet meer blijkbaar, maar de meesten hebben je zo gekend en dat gom je niet zomaar weg.



Wanneer je in je vertrouwde vijver niks aan de haak slaat, dan zou je kunnen overwegen om te veranderen van vijver.
Dus als ik het goed begrijp ben je nog nooit op een jongen afgestapt?
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 19 december 2014 @ 14:50:

[...]



Ga eens een paar keer alleen uit! Het is voor jongens vrij bedreigend om een groepje meiden te benaderen. Als je alleen bent, ben je veel benaderbaarder.

Dit dus.



Gelukkig zijn er niet alleen mooie meiden maat34 maar ook bloedmooie meiden van maat 44.



Enne jongens zijn ook erg verlegen hoor
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
ach joh, weet je.. het maakt niet uit welke maat je hebt.

Als je gelukkig bent in hoe je er uit ziet dan is het goed.



Ik heb zelf ook echt geen maat 32. Toch heb ik aan mannelijke aandacht geen gebrek. Ik ben al jaren gelukkig getrouwd dus heb de aandacht niet nodig maar het geeft wel weer dat het niet afhankelijk is van figuur.



Om maar in cliche`s te blijven. Op ieder potje past uiteindelijk een dekseltje. En is er geen dekseltje dat passend is, dan is het ook nog af te dekken met een aluminiumfolie of cellofaantje.

Kop op meid, het leven ligt aan je voeten. Geniet er van..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
En los van de maat op de foto's hieronder maakt het nogal uit hoe je je kleed:







Of:







Mijn figuur is ongeveer zoals de mevrouw op het onderste plaatje. Dus ik draag géén korte shirtjes, hooggesloten halzen of coltruien, broeken met smallere pijpen of heel lage tailles. Dat staat niet. Maar het model jurkje wat zij aanheeft dan weer wél.



Dus kijk niet naar wat in is of wat er in de winkels hangt, maar kijk naar wat flatterend is voor jouw figuur.
quote:curly85 schreef op 19 december 2014 @ 14:46:

ik ben altijd vol-dik geweest en echt nooit aan aandacht tekort. Is ook je uitstraling en hoe het overkomt. Hier hetzelfde, en ook nu, op mijn 46ste, aandacht genoeg van het mannelijk geslacht.
Gefeliciteerd dat het je gelukt is 25 kg af te vallen.



Maar... Heb je dat nu alleen maar gedaan om bij jongens in de smaak te vallen?



Een relatie werkt alleen als je jezelf blijft, jezelf kent en jezelf vertrouwt. Dat is de enige manier waarop je het beste uit elkaar kunt halen.



Dus. Laat die relatiewens sociale dwang los en ga gewoon leuke dingen doen. En verder wat geve zegt; kijk eens buiten je gebruikelijk kring.
Als je slank bent, ben je altijd een spriet, een Barbie, een weet ik wat.

Is dat jaloezie zo'n gedachte?
Alle reacties Link kopieren
Voor alles is een markt! Je gewicht lijkt me het probleem niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 19 december 2014 @ 14:51:

[...]





Sorry, dit vind ik best een valse opmerking en niet nodig in dit topic.



Pardon? Hoezo is mijn opmerking vals? Ik probeer haar juist te vertellen dat het niet aan haar figuur ligt. Heb je je brilletje niet op of heb je het foute bericht geciteerd??
Alle reacties Link kopieren
Lieve meid het komt wel. Je bent nog jong! Op jou leeftijd, en dan hebben we het over drie jaar had ik ook nog geen vriendje gehad. Soms ben je er zelf nog niet aan toe en soms lukt het gewoon niet om de juiste te vinden. Het feit dat je zoveel bent afgevallen geeft aan dat je een doorzetter bent en daar mag je zeker trots op zijn! Die jongens komen nog wel, gewoon afwachten. Bij mij kwam de eerste jong pas toen ik ging studeren, soms heb je gewoon een verandering van omgeving nodig.



Voor de mensen die alle dunne/slanke mensen gelijk als skeletjes en barbie bestempelen. Dat mag ook wel wat aardiger. Sommige mensen zijn nu eenmaal slank gebouwd maar daar hoeven dan niet meteen negatieve opmerkingen over worden gemaakt. Het een is niet persé beter dan het andere. Ik ben dan blijkbaar zo'n barbie, een dunne spriet, en dat is best kwetsend. Laten we elkaar omhoog halen zonder een ander naar beneden te duwen!
quote:salinarosseno schreef op 19 december 2014 @ 15:55:

[...]





Pardon? Hoezo is mijn opmerking vals? Ik probeer haar juist te vertellen dat het niet aan haar figuur ligt. Heb je je brilletje niet op of heb je het foute bericht geciteerd??Je noemt mensen die niet vol zijn dunne sprieten. Je beledigt dus iedereen die niet vol is, dat is vals en onnodig. Waarom val je mensen af op hun Bouw?
Alle reacties Link kopieren
Beetje vreemde opmerkingen sommige...



Maargoed.. Ik kan vanaf hier niet zien hoe je eruit ziet en hoe je bent. Soms is het beter om dingen op zn beloop te laten. Als je niet op zoek ,bent gaat het vanzelf zeggen ze..





Tip van mijn vriend: Alle soorten en maten zijn leuk, ook jou figuur. Ik ben zelf slank maar hij heeft ook vollere vriendinnen gehad en vond dat absoluut geen probleem, wat meer om vast te houden (positief bedoeld) Dus meid maak je niet al te druk al is dat moeilijk!
Life your dreams!
Alle reacties Link kopieren
wat een belachelijke opmerking tekenis!

Ik was zelf geen vol slanke puber maar een best wel dikke puber.

En ik had heel vaak een vriendje en dat waren de populaire jongens.

Op mijn zeventiende kreeg ik iets met mij nu man.Ontzettend populaire jongen al de meiden van zijn school liepen er achter aan.Maar hij heeft voor mij gekozen incl mijn dikke kont En voor tekenis mijn man is zelfs mager te noemen.en toch vond die mij het leukst.

er is nog hoop hoor to laat je ajb niet gek maken de juiste jongen die vind jou perfect zoals jij bent.

er is een mooie qoute een man kiest niet het mooiste meisje maar het meisje die zijn wereld het mooiste maakt.Klinkt erg zoetsappig maar er zit wel een kern van waarheid in.
Overigens is het op jouw leeftijd helemaal niet gek om nog geen vriendje te hebben gehad.




Jammer dat de media bepaalt wat mooier is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 19 december 2014 @ 15:17:

[...]





Hier hetzelfde, en ook nu, op mijn 46ste, aandacht genoeg van het mannelijk geslacht.



Hier nog een. Aan mannelijke aandacht geen gebrek en lang single ben ik ook nooit geweest.



Lieve to, ik denk echt dat het niks met je figuur te maken heeft maar vooral met onzekerheid, te graag willen. Mijn vriend is mooi slank en gespierd toch is hij 7 jaar single geweest voor mij, met af en toe een date. Hij is onzeker en verlegen.



Er zijn vrouwen met maat 36 die altijd mannelijke aandacht krijgen en vrouwen met maat 36 die nooit aandacht krijgen. Ditzelfde geldt voor vrouwen met maat 50.

Heeft te maken met smaak en uitstraling.



Tinder zou ik weg doen, vlees keuring. Wil je perse internet daten zoek dan een fatsoenlijke.



Zoek leuke vereningingen op om nieuwe mensen te leren kennen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:salinarosseno schreef op 19 december 2014 @ 15:55:

[...]





Pardon? Hoezo is mijn opmerking vals? Ik probeer haar juist te vertellen dat het niet aan haar figuur ligt. Heb je je brilletje niet op of heb je het foute bericht geciteerd??'Dunne sprieten' is niet echt heel aardig nee.
Alle reacties Link kopieren
Ben je wel zo vol als je denkt te zijn?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je een foto plaatsen van jezelf ? Knip je het hoofd eraf o je maakt een foto zonder gezicht erop. Een vriendin van mij was ook zo onzeker en heeft net zoals jij ook een forum geopend en een foto erop gezet. De reacties die ze kreeg hebben haar enorm goed gedaan, ze hoorde zo een eerlijke mening omdat ze bang was dat vriendinnen zouden liegen om haar een plezier te doen.. Misschien werkt dit ook voor jou?
Life your dreams!
quote:kerrie-79 schreef op 19 december 2014 @ 16:09:

wat een belachelijke opmerking tekenis!

Ik was zelf geen vol slanke puber maar een best wel dikke puber.

En ik had heel vaak een vriendje en dat waren de populaire jongens.

Op mijn zeventiende kreeg ik iets met mij nu man.Ontzettend populaire jongen al de meiden van zijn school liepen er achter aan.Maar hij heeft voor mij gekozen incl mijn dikke kont En voor tekenis mijn man is zelfs mager te noemen.en toch vond die mij het leukst.

er is nog hoop hoor to laat je ajb niet gek maken de juiste jongen die vind jou perfect zoals jij bent.

er is een mooie qoute een man kiest niet het mooiste meisje maar het meisje die zijn wereld het mooiste maakt.Klinkt erg zoetsappig maar er zit wel een kern van waarheid in.



Waarom is dat een belachelijke opmerking? Is een vollere vriend niet goed genoeg soms?

Vaak helpt het te kijken naar wie het meeste bij je past, qua innerlijk en uiterlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ga lol maken, doe dingen met je hobby's en interesses, uitgaan. Je komt dan vanzelf mensen tegen. Op je 18de krampachtig zoeken zelfs via internet gaat denk ik niet werken. Laat het wat meer los.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven