Jongemoeder en vriend heeft iemand anders zwanger

25-04-2017 11:04 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Ik had graag jullie menig geweten omdat jullie niet kunnen oordelen op personen maar op de situatie zelf.



Ik kende mijn vriend 1 jaar, beide hadden we een kinderwens, ik wat meer dan hem. Ik werd na 1 jaar zwanger, we woonde niet echt samen maar ik hoorde hem elke dag en zag hem heel veel. na de geboorte van ons zoontje zijn we samen gaan wonen. Toen mijn zoontje 6 maanden werd, had ik vernomen van roddels die achteraf bleken te kloppen, dat hij al 3jaar een sex relatie had met een vrouw en zij bleek toen 8 maanden zwanger te zijn. Al die tijd heeft hij mij voorgelogen zogezegd om me geen pijn te doen. hij smeekt voor vergiffenis, dat hij niets serieus met die vrouw had. Maar het doet pijn. Die vrouw vraagt geen steun of wilt hem niet van mij afnemen maar ze wilt wel dat hij haar blijft bezoeken voor de kleine. Ik heb alle vertrouwen verloren dat die relatie wel be-eindigt is. Ze wist over mijn bestaan, ze wist dat ik zwanger was van mijn eerste en toch heeft ze er alles aan gedaan om ook zwanger te worden.



Ik zoek een goude raad van een buitenstaander.



.....
Ja, wat voor gouden raad ben je naar op zoek?



Denk je werkelijk dat er ook maar iemand is die zegt dat je bij hem moet blijven? Natuurlijk niet.



Ga je leven alleen opbouwen met je kind. Onderhoud met je ex een goed contact vanwege je kind, en dat is het.



Dan komt er ooit een leuke betrouwbare man op je pad.
Waarom al zo snel een kind? Jullie woonden nog niet eens samen.
De schuld ligt hier voornamelijk bij je 'vriend'. Hij heeft willens en wetens van 2 walletjes gegeten. Ook toen jij zwanger was is hij met haar doorgegaan.

Het is nu aan jou of je hemt wilt (en kan) vertrouwen, of dat je voor jezelf besluit dat je dat niet kan. Als jij hem wel weer wilt gaan vertrouwen, ga dan samen in relatietherapie. Hij zal voornamelijk hard moeten werken om jouw vertrouwen weer terug te krijgen. Jij moet hard gaan werken om hem dat vertrouwen op een gegeven moment weer te geven.

Raad? Dus het is nog niet uit tussen jou en je 'vriend'?



Je kunt beter je ruggengraat zoeken.

Deze vent is een eikel, ga bij hem weg!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou met de kleine op mezelf gaan wonen en hij mag als papa van de kleine langs komen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Als jij zin hebt in nog een hele sliert halfbroertjes en zusjes moet je lekker bij hem blijven, want dit zal niet de eerste en niet de laatste keer zijn. Hij heeft gelogen, seks gehad zonder voorbehoedsmiddel en je voor lul gezet. Een beetje miepen om vergiffenis en weer door. Echt: houden zo'n prachtvent hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft er alles aan gedaan om zwanger te worden?????

Daar zijn toch echt twee personen voor nodig hoor.

Je vriend zag blijkbaar ook het nut van veilig vrijen niet.
Ik denk inderdaad dat je je het beste kan concentreren op jouw eigen leven met je kindje. Ik zou niet verder gaan met deze relatie, hij heeft willens en wetens tegen je gelogen en je pijn gedaan. Dat is zo respectloos! Hij zal nu smeken om vanalles maar besef je goed dat hij de komende 18 jaar in contact blijft met de moeder van zijn andere kind. Je komt daar niet vanaf en elke keer zal je je afvragen of ze weer sex hebben, of je weer bedonderd wordt. Zeker ook omdat de vrouw in kwestie wist en weet van jouw bestaan en dat haar kennelijk weinig uitmaakt.



Kies voor jezelf, bouw je eigen leven op. Echt, je bent zoveel meer waard dat dit. Recht je ruggengraat, hou van jezelf en kies voor je eigen geluk en dat van je kindje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 25 april 2017 @ 11:11:

Ik zou met de kleine op mezelf gaan wonen en hij mag als papa van de kleine langs komen.Dit
quote:granny71 schreef op 25 april 2017 @ 11:12:

Ze heeft er alles aan gedaan om zwanger te worden?????

Daar zijn toch echt twee personen voor nodig hoor.

Je vriend zag blijkbaar ook het nut van veilig vrijen niet.



Dit ja.

Je vriend heeft is niet onder schot gehouden hoor.



Ga je ruggengraat zoeken. Trap dat jong de deur uit en ga verder met je leven. Je kind staat op 1. Niet jou gevoeltjes.
Alle reacties Link kopieren
Kun je hem ooit weer gaan vertrouwen? Als je je altijd af blijft vragen of hij eerlijk tegen je is, krijg je een zwaar leven. Leven met wantrouwen vreet energie.
Wat iedereen hier voor zegt. En dat dan zo snel mogelijk in werking zetten.



En voor jou een dikke want wat een kutsituatie!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even langs de huisarts gaan voor een soa test en vriendlief vervolgens tot ex verklaren.
Alle reacties Link kopieren
Dus jullie hadden een kinderwens, al binnen het jaar. En daar zit 'm de kneep, zonder enige vorm van stabiliteit zijn jullie er vol voor gegaan (om zwanger te worden) jullie hebben op geen enkel punt gedacht aan de consequenties en of dit wel leuk zou zijn voor die baby die er uit voort kwam. Leuk voor zo'n ukkie, geweldige start
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Zij had al 3 jaar een relatie met hem. Dump die loser, spreek een co-ouderschap af en ga aan je toekomst werken
Je had dus samen een lat-relatie en zelf een kinderwens en besloot dat dat de ideale situatie was om een kind te krijgen. Je merkt nu dat je vriend minder serieus in jullie relatie stond (staat?) en wilt raad.



Open je ogen, zou ik zeggen. Roep je vent eens goed ter verantwoording en als hij je niet de garanties kan geven die jij nodig hebt, wegwezen. Geeft hij die garanties wel, maar maakt het niet waar, wegwezen. En voor de toekomst geen genoegen meer nemen met minder dan een volwaardige, eerlijke relatie.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een fantastische vent die vrouwen (zijn vriendin met een iets grotere kinderwens én zijn seksmaatje met haar kinderwens) hun grootste wens wil laten uitkomen.



Klinkt als geslaagd verwekkersmateriaal, niet als vadermateriaal ( welke ouder maakt nu bewust twee kinderen in een situatie vol bedrog ? )



Klinkt als partner nogal ongeschikt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Meid waar is je eigenwaarde...
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel alsof je het die vrouw meer kwalijk neemt dan je eigen vriend? Voor zwanger worden zijn toch echt twee personen nodig.



Als ik het goed begrijp ben je nog bij je vriend, en dat is iets wat ik echt niet snap..
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
Arme kinderen. Kindjes op de wereld zetten is een serieuze zaak, he. Daar mag je best een tikkie langer over nadenken de volgende keer.
Alle reacties Link kopieren
Zoek een echte man uit, niet zo'n lapzwans die alleen maar gaat voor het maken van baby's bij iedereen die voor zijn verhaal valt. Hoe kan zo'n iemand nu ooit een goede partner zijn waarmee je als een stabiel gezin een goede basis kunt bieden voor de opvoeding van een kind, dan ben je alleen nog beter af.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:Honingdropje79 schreef op 25 april 2017 @ 11:35:

Arme kinderen. Kindjes op de wereld zetten is een serieuze zaak, he. Daar mag je best een tikkie langer over nadenken de volgende keer.

Dit.



En snap niet dat je haar de schuld geeft. Hij is degene met wie je een 'relatie' had en die van 2 walletjes snoept. Dump die vent en focus de komende jaren op je kind.
quote:mali30 schreef op 25 april 2017 @ 11:17:

Dus jullie hadden een kinderwens, al binnen het jaar. En daar zit 'm de kneep, zonder enige vorm van stabiliteit zijn jullie er vol voor gegaan (om zwanger te worden) jullie hebben op geen enkel punt gedacht aan de consequenties en of dit wel leuk zou zijn voor die baby die er uit voort kwam. Leuk voor zo'n ukkie, geweldige start Arm kind is het slachtoffer inderdaad van zowel jouw domheid en egoïsme en dat van zijn verwekker TS. Het enige wat je nu nog kan doen is die loser de deur uit schoppen en een goed bestaan opbouwen voor jou en vooral je zoontje. Ik hoop dat je hem financieel wat te bieden hebt ook want hij zal alleen maar meer gaan kosten naarmate hij ouder wordt. Dus ga op zoek naar een goede baan en/of ga een opleiding volgen met toekomstperspectief. En laat je pas weer bezwangeren alsjeblieft wanneer je je zaakjes op orde hebt en een goede basis hebt met een eventueel toekomstige partner!
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft al 3 jaar een relatie met deze andere vrouw ? Dat is dus langer als met jou en ben jij de minnares eigenlijk...



Ik zou het uitmaken, zo'n vent moet je niet willen joh, volledig onbetrouwbaar. Laat hij het maar lekker zelf uitzoeken met z'n andere vrouw en z'n andere kind, daar hoef jij je helemaal niet mee bezig te houden hoor !!

Kies voor jezelf en voor je eigen kindje, verbreek de relatie, zoek een huisje voor jezelf, doe een SOA test en dan kan je ex af en toe langskomen om jullie kindje te zien.

Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven