Jongens doen nooit zoveel moeite

30-11-2015 22:04 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben een jonge dame die 19 jaar oud is, en eigenlijk nog nooit een serieuze relatie heeft gehad.



Ik vind dat ik er best aan toe ben. Maar ik loop tegen 1 ding aan...



Ik vind dat jongens nooit echt veel moeite voor me lijken te doen. Wat ik bijvoorbeeld wel bij sommige vriendinnen van mij zie.



Vaak komt er naar 1 date geen vervolgdate. Terwijl het naar mijn idee wel heel leuk was en ze lieten ook wel blijken dat ze me leuk vonden.



Soms wijs ik ook jongens af, of ik laat niks meer van me horen en dan hebben ze daar ook altijd vrede mee. Niet dat het erg is, want ik vind ze niet leuk. Maar bij sommige vriendinnen zie ik dat ze alsnog moeite doen om ze te krijgen.



Door dit begin ik een beetje aan mezelf te twijfelen.. Het lijkt alsof ik de verkeerde jongens aantrek.



Ik zie er verder wel normaal uit denk ik. Soms noemen mensen mij mooi en ik vind dat ik best een leuk karakter heb.



Weten jullie waaraan het zou kunnen liggen?
Alle reacties Link kopieren
Misschien straal je toch iets onzekers uit?

Dat je er al vanuit gaat dat ze je inderdaad niet leuk vinden en geef je het geen kans?
Alle reacties Link kopieren
Nee lastig in deze tijd. De meeste neuken er op los en als ik van mijn mannelijke vrienden hoor hoe makkelijk het is tegenwoordig.

Heb ook vaker met mannen gedate en als ze merken dat ze je niet snel genoeg in bed kunnen lullen zijn ze erop uitgekeken.

Dus gewoon jezelf blijven en wachten op iemand die wel de moeite doet.

Toon je wederzijdse interesse tijdens het daten?

Blijft het gesprek op gang of vaak pijnlijke stiltes?
Alle reacties Link kopieren
Wanneer doet een jongen/man genoeg moeite voor je? Wat moet hij daarvoor doen? En welke moeite neem jij voor de ander?
Alle reacties Link kopieren
Of je bent juist te intimiderend die hoor ik ook vaak. Schrikt veel mannen af bij mij tenminste.
quote:ciambella schreef op 30 november 2015 @ 22:11:

Wanneer doet een jongen/man genoeg moeite voor je? Wat moet hij daarvoor doen? En welke moeite neem jij voor de ander?Goeie vraag.
Jeetje 19 en nooit een serieuze relatie gehad



Ik zou als ik jou was sowieso alleen daten met jongens voor wie je überhaupt iets voelt en niet met de rest. Waarom zou je dat doen? Daten om het daten? Dan krijg je toch dat daten enorm devalueert en inderdaad niemand meer moeite doet? Maar ik zal wel ouderwets zijn, toen ik afspraakjes maakte, schreef je sms nog met sch.



Wat doe jij zelf voor moeite TO?
quote:divadevil schreef op 30 november 2015 @ 22:12:

Of je bent juist te intimiderend die hoor ik ook vaak. Schrikt veel mannen af bij mij tenminste.'Hoi. Ik ben Jill. Ik wil je zaad op m'n bril'
Alle reacties Link kopieren
quote:Vl43inder schreef op 30 november 2015 @ 22:14:

Jeetje 19 en nooit een serieuze relatie gehad



Ik zou als ik jou was sowieso alleen daten met jongens voor wie je überhaupt iets voelt en niet met de rest. Waarom zou je dat doen? Daten om het daten? Dan krijg je toch dat daten enorm devalueert en inderdaad niemand meer moeite doet? Maar ik zal wel ouderwets zijn, toen ik afspraakjes maakte, schreef je sms nog met sch.



Wat doe jij zelf voor moeite TO?



Vind ik altijd zo'n k*t opmerking. Was jij 10 dan?

De één doet er nou eenmaal wat langer over en de ander trouwt al op z'n 15e.

Wat maakt het uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 30 november 2015 @ 22:15:

[...]



'Hoi. Ik ben Jill. Ik wil je zaad op m'n bril'Hahahaha is dat intimiderend voor je?
Alle reacties Link kopieren
Je zal toch iets anders doen tijdens zo'n date als je vriendinnen. Maar wat weten wij natuurlijk niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Aubree schreef op 30 november 2015 @ 22:16:

[...]





Vind ik altijd zo'n k*t opmerking. Was jij 10 dan?

De één doet er nou eenmaal wat langer over en de ander trouwt al op z'n 15e.

Wat maakt het uit.Het was sarcastisch bedoeld. Ik vind het absoluut niet raar namelijk dat iemand op zijn 19e nog nooit een serieuze relatie gehad heeft, sterker nog, ik vind het doodnormaal. Ik vind het wel apart om op je 19e aan een relatie toe te zijn terwijl je nog op niemand verliefd bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe juist vaak wel moeite voor mensen dus daar ligt het denk ik niet aan.



Maar ik vind jongens niet zo snel leuk.. Dus ik sta niet echt heel snel onder de indruk van een jongen wat ik zelf ook nogal kut vind. Maar als ik ze leuk vind dan vinden ze mij niet leuk..



En 19 jaar en nog nooit een relatie gehad is toch heel niet vreemd...
quote:divadevil schreef op 30 november 2015 @ 22:23:

[...]



Hahahaha is dat intimiderend voor je?Ik geef het maar gewoon toe: ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vl43inder schreef op 30 november 2015 @ 22:24:

[...]





Het was sarcastisch bedoeld. Ik vind het absoluut niet raar namelijk dat iemand op zijn 19e nog nooit een serieuze relatie gehad heeft, sterker nog, ik vind het doodnormaal. Ik vind het wel apart om op je 19e aan een relatie toe te zijn terwijl je nog op niemand verliefd bent.



Aaah, ik miste de sarcasme even.

Shit happens.
Alle reacties Link kopieren
ik ken je niet; misschien maak je fouten
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:Ik vind dat jongens nooit echt veel moeite voor me lijken te doen. Wat ik bijvoorbeeld wel bij sommige vriendinnen van mij zie.

[...] Soms wijs ik ook jongens af, of ik laat niks meer van me horen en dan hebben ze daar ook altijd vrede mee. Niet dat het erg is, want ik vind ze niet leuk. Maar bij sommige vriendinnen zie ik dat ze alsnog moeite doen om ze te krijgen.Wat doen die vriendinnen dan anders dan jij zodat de jongens wèl moeite voor hen doen, zelfs nádat die meiden ze afwijzen?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 30 november 2015 @ 22:31:

[...]



Wat doen die vriendinnen dan anders zodat de jongens wèl moeite voor hen doen, zelfs nadat die meiden ze afwijzen?Ik zou het niet weten.. Maar soms wijzen ze hun ook niet echt af en houden ze hun maar gewoon een beetje aan het lijntje. Puur om de aandacht.
Kan het aan jouw en hun leeftijd liggen?



Ik zeg niet dat je op 19 jarige leeftijd niet toe bent aan een relatie maar veel van je leeftijdsgenoten zijn dat niet, dus kan het best zo zijn dat die jongens merken dat jij meer dan casual dating wil dus laten ze het er bij zitten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 30 november 2015 @ 22:27:

[...]



Ik geef het maar gewoon toe: ja.Ja geen goede openingszin dus?
Alle reacties Link kopieren
Maak je geen zorgen, toen ik 19 was deed ook niemand moeite voor me. Ik vond mezelf toen ook niet de moeite waard. Nu ben ik tien jaar verder en inmiddels is het wel anders. Wat ik heb veranderd? Geen idee. Een aantal jaar ouder geworden, mezelf leuker gaan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Misschien daten je vriendinnen mannen ipv jongens.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Tijdens het daten valt het gesprek misschien wel dood of zo. Als het gesprek niet loopt kan er een gespannen sfeer ontstaan. En is een vervolg niet altijd vanzelfsprekend.

Misschien wil je te serieus daten. Neem het wat luchtiger op. Probeer ontspannen en leuke (lichte) onderwerpen aan te roeren. Geen zware onderwerpen.



Je bent 19 dus alles lig nog open voor je.
Alle reacties Link kopieren
Je vergelijkt jezelf met anderen en dat is meteen je zwakte
Veel jongens van jouw leeftijd komen eigenlijk net kijken en willen zich meestal nog niet binden. Op een paar uitzonderingen na natuurlijk, maar die moet je er maar net uit zien te halen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven