Kan dit via app?

22-05-2016 20:00 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week 1 date gehad met iemand die ik via/via mijn vriendenkring heb leren kennen. Het was op zich gezellig alleen het ging te snel voor mij. Ik heb mij een beetje laten meeslepen door de situatie. Hij wil vaker afspreken. Ik was ook enthousiast. Ik heb mij echter bedacht. Hij heeft zijn vorige relatie waarin hij kinderen heeft niet goed afgesloten. Hij verblijft nog veel bij zijn gezin soms dagen achter elkaar. Er is officieel niets geregeld t.a.v uit elkaar gaan ook geen regeling voor de kinderen. Het voelt voor mij niet goed. Kan ik het maken om via app e.a. af te kappen?

Ik zal hem via via nog wel tegen komen.



Er zijn nog wat andere zaken die voor mij niet kloppen maar ik wil vanwege herkenbaarheid niet in detail treden. Tips? Please.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
En bellen kan niet omdat?
Ik zou hem gewoon bellen. De app is een beetje laf, en om het persoonlijk te doen is ook een beetje overdreven na 1 date.
Draai het even om; zou jij het oke vinden via de app als je iemand echt ziet zitten?
Alle reacties Link kopieren
Verblijft veel bij zijn gezin? Volgens mij een gevalletje sideb ch
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou je 't zelf vinden om via app afgeremd te worden?

Wat is er mis met face to face praten?
Na een eerste date zou ik er geen moeite mee hebben om het via de app te doen. Je hebt hem 1 keer ontmoet. Lekker afkappen.
Ik zou zoiets niet via app doen, maar ergens afspreken voor een kop koffie en het dan bespreken.

Je hebt goede redenen om te vinden wat je vindt en die kan je hem dan rustig vertellen, zodat hij ook kan zien en horen hoe je het vertelt en het niet alleen maar in droge tekst leest.

Juist omdat het contact enthousiast begon en je hem waarschijnlijk nog tegen gaat komen, zou ik het zelf heel naar vinden als dat via app wordt afgekapt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Damselindistress schreef op 22 mei 2016 @ 20:03:

Na een eerste date zou ik er geen moeite mee hebben om het via de app te doen. Je hebt hem 1 keer ontmoet. Lekker afkappen.En dit. +1
Top dat je je gevoel volgt!



Zou het telefonisch doen. Via app kan ook bij eenmalig contact, echter daar het een via-via contact is is telefonisch wellicht netter.
Alle reacties Link kopieren
Bel hem. Je hoeft er niets face TO face voor af te spreken maar even persoonlijk contact is in zo'n geval best prettig. Ook voor jezelf trouwens, ook als dat lastig is.
Ik heb het ook eens via de app gedaan na 1x date.

Hij appte dat hij het erg leuk vond en graag nog eens wilde afspreken. Toen appte ik terug dat het gezellig was maar dat ik niet nog eens wilde afspreken. Ik zie niet waarom je hierover moet gaan bellen.
Ik zou bellen
Als jij niet gedumpt wil worden per app moet je het zelf ook niet doen
quote:Barbaa schreef op 22 mei 2016 @ 20:04:

Ik zou zoiets niet via app doen, maar ergens afspreken voor een kop koffie en het dan bespreken.

Je hebt goede redenen om te vinden wat je vindt en die kan je hem dan rustig vertellen, zodat hij ook kan zien en horen hoe je het vertelt en het niet alleen maar in droge tekst leest.

Juist omdat het contact enthousiast begon en je hem waarschijnlijk nog tegen gaat komen, zou ik het zelf heel naar vinden als dat via app wordt afgekapt.Nou nou, je kan ook overdrijven hè na 1 date.
quote:Barbaa schreef op 22 mei 2016 @ 20:04:

Ik zou zoiets niet via app doen, maar ergens afspreken voor een kop koffie en het dan bespreken.

Je hebt goede redenen om te vinden wat je vindt en die kan je hem dan rustig vertellen, zodat hij ook kan zien en horen hoe je het vertelt en het niet alleen maar in droge tekst leest.

Juist omdat het contact enthousiast begon en je hem waarschijnlijk nog tegen gaat komen, zou ik het zelf heel naar vinden als dat via app wordt afgekapt.Veel te overdreven na 1x date..
Ow mosterd..
Alle reacties Link kopieren
Ik zal wat duidelijker zijn. Ik weet inmiddels dat hij gehuwd is. Niemand zou iets over ons mogen weten. Ik heb geen zin in discussie, vandaar. Ik ben hier niet zo goed in.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nou dan kan je wel appen, zo te lezen.
Mogen jullie overdreven vinden, maar persoonlijk vind ik dat als je eerst enthousiast gereageerd hebt en je nu opeens bedenkingen hebt, dat je die omslag dan wel even kan toelichten. Die ander is namelijk ook een mens met gevoelens en daar hoef je niet even overheen te walsen als je eerst zelf een ander signaal hebt afgegeven. Ook niet na 1 date.

Bovendien gaat ze hem nog vaker tegenkomen, dus is het goed zoiets netjes af te sluiten.



Edit: Ik lees nu je aanvulling

Waarom heb je dan in godsnaam in eerste instantie ook enthousiast gereageerd????
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 22 mei 2016 @ 20:11:

Ik zal wat duidelijker zijn.



.........



Ik ben hier niet zo goed in.



Ik zal je niet quoten verder, maar alles wat je hier hebt geschreven zegt genoeg. Hij is getrouwd en is niet van plan daar verandering in te brengen. Hoe hij over zijn kinderen spreekt zou voor mij sowieso een gigantische afknapper zijn.



In dit geval: een app volstaat. Meer moeite zou ik er niet aan verspillen.
Alle reacties Link kopieren
Lekker appen dat je er geen zin in hebt.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik blijf mij wel verbazen over je viva-amber, zeker omdat je een grote bijdrage levert op de relatie pijler en doet voorkomen dat je het wel weet

Het was 1 date, geen leuke man. App hem gewoon.

Dat bellen of afspreken wat hier genoemd wordt vind ik enorm overdreven na 1 date. Tenzij jullie contact al bellend was, dan zeker even bellen.

Maar een appje kan prima hoor.
Via via aan hem gekomen, echter het moet geheim zijn? Dat strookt niet echt.



Begrijpelijk dat je het afkapt!



Toch zou ik het telefonisch doen. Vanwege via-via.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam pas later achter bepaalde zaken. Ik heb geen klankbord voor dit soort zaken behalve hier.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven