Kan dit via app?

22-05-2016 20:00 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week 1 date gehad met iemand die ik via/via mijn vriendenkring heb leren kennen. Het was op zich gezellig alleen het ging te snel voor mij. Ik heb mij een beetje laten meeslepen door de situatie. Hij wil vaker afspreken. Ik was ook enthousiast. Ik heb mij echter bedacht. Hij heeft zijn vorige relatie waarin hij kinderen heeft niet goed afgesloten. Hij verblijft nog veel bij zijn gezin soms dagen achter elkaar. Er is officieel niets geregeld t.a.v uit elkaar gaan ook geen regeling voor de kinderen. Het voelt voor mij niet goed. Kan ik het maken om via app e.a. af te kappen?

Ik zal hem via via nog wel tegen komen.



Er zijn nog wat andere zaken die voor mij niet kloppen maar ik wil vanwege herkenbaarheid niet in detail treden. Tips? Please.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dat heb ik gemerkt ja

Edit: Bij deze mag botheid best hoor.. Laat je gaan! ;)
Alle reacties Link kopieren
Na 1 date vind ik het wel kunnen een sms'je of Appje sturen eigenlijk
.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon via de app!



Als hij gescheiden is en hij heeft nog intesse mag hij best nog een keer iets laten horen, maar voor nu ben je echt niets aan hem verschuldigd!
Alle reacties Link kopieren
Mijn tel zit in de oplader. Ik ga nog ff voor de buis hangen. Morgen ga ik app sturen. Dank allemaal en fijne avond.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als je heel modern wilt zijn moet je hem ghosten
quote:viva-amber schreef op 22 mei 2016 @ 20:29:

We komen elkaar wel weer tegen via vrienden.



Prima oplossing!

Niets laten horen.
Alle reacties Link kopieren
Wacht, ik type een voorbeeldapp voor je, matig in de botheid. Hoi, ik zie het toch niet zo met je zitten aangezien je nog niet vrij bent. Ik wil toch liever iemand die geen gezin heeft. Hoop dat je het begrijpt. Bedankt voor de leuke tijd! Groetjes Viva-Amber
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 22 mei 2016 @ 20:54:

Als je heel modern wilt zijn moet je hem ghosten Nooit van gehoord, wat is dat?
Je kunt toch gewoon appen dat je geen heil ziet in het daten met een getrouwde man?



Klaar.
Alle reacties Link kopieren
Appen en mailen is erg laf. Toon karakter en bel hem.
quote:Knuffelheks schreef op 22 mei 2016 @ 21:02:

Je kunt toch gewoon appen dat je geen heil ziet in het daten met een getrouwde man?



Klaar.



Ze kan ook niet appen.



Ook klaar



Waarom altijd die tekst en uitleg geven?
Alle reacties Link kopieren
Sapsorrow wat een goede tekst. Ik ga wel zoiets doen. Hij ziet uiteraard ea anders omdat zij niet meer met elkaar gaan als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb ook geen hekel aan kinderen. Ze hebben elkaar in de tang organisatorisch, emotioneel en financieel. De nare strijd moet nog komen en de afsluiting ook. Het kan nog wel 5 of 10 jaar duren. Ik zet in de tekst zoiets als niet afgesloten/afgerond....te complex.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wie weet hebben de ghosts hem al bereikt, Iris.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 22 mei 2016 @ 20:11:

Ik zal wat duidelijker zijn. Ik weet inmiddels dat hij gehuwd is. Niemand zou iets over ons mogen weten. Ik heb geen zin in discussie, vandaar. Ik ben hier niet zo goed in.Ben jij niet degene die hier zo'n ontzettend stellige mening over heeft? Wat doe je nog met die man eigenlijk?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Je begrijpt hem wel, hij is zich aan het losmaken? Ik kan jou echt even niet volgen na al die uitgesproken meningen.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
O ja zo een kende ik ook jaren terug. Hij is nu nog steeds getrouwd. "Ze weten dat ze niet bij elkaar passen, maar ja scheiden is sielug voor de kinderen".
quote:safrat schreef op 22 mei 2016 @ 21:07:

[...]





Ze kan ook niet appen.



Ook klaar



Waarom altijd die tekst en uitleg geven?Ghosten dus. Tja, ik zal er wel te oud voor zijn.
quote:viva-amber schreef op 22 mei 2016 @ 21:09:

Sapsorrow wat een goede tekst. Ik ga wel zoiets doen. Hij ziet uiteraard ea anders omdat zij niet meer met elkaar gaan als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb ook geen hekel aan kinderen. Ze hebben elkaar in de tang organisatorisch, emotioneel en financieel. De nare strijd moet nog komen en de afsluiting ook. Het kan nog wel 5 of 10 jaar duren. Ik zet in de tekst zoiets als niet afgesloten/afgerond....te complex.Oh je kent zijn vrouw? Zo niet dan verwijs ik je naar de befaamde en beruchte smoezenlijst.
Alle reacties Link kopieren
Niets meer zeggen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:elle5460 schreef op 22 mei 2016 @ 21:45:

Niets meer zeggen.Dat is toch niet fatsoenlijk of ben ik nu zo ouderwets? Eerst leuk daten en dan als een ghost in het niets oplossen? Wat is er mis met een appje of belletje, gewoon omdat dat netjes is?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 22 mei 2016 @ 21:47:

[...]



Dat is toch niet fatsoenlijk of ben ik nu zo ouderwets? Eerst leuk daten en dan als een ghost in het niets oplossen? Wat is er mis met een appje of belletje, gewoon omdat dat netjes is?

Is hij fatsoenlijk iris?

Geef eens gewoon antwoord op deze vraag.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Iris waarom moet TO fatsoenlijk doen als die vent er een vrouw en gezin op nahoudt?
quote:elle5460 schreef op 22 mei 2016 @ 21:48:

[...]



Is hij fatsoenlijk iris?

Geef eens gewoon antwoord op deze vraag.Omdat fatsoen vanuit jezelf komt. Niet kijken wat een ander verkeerd doet, maar gewoon zelf netjes en respectvol zijn. Zoals je wilt dat een ander ook met jou omgaat ongeacht wie die ander is en wat hij doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 22 mei 2016 @ 21:56:

[...]



Omdat fatsoen vanuit jezelf komt. Niet kijken wat een ander verkeerd doet, maar gewoon zelf netjes en respectvol zijn. Zoals je wilt dat een ander ook met jou omgaat ongeacht wie die ander is en wat hij doet.

Klopt, helemaal gelijk...altijd, en mooi gezegt.

.

Maar ach ,mannen weten dit best van ons vrouwen hoor, en tja...ze weten zelfs dat ze lul gedrag vertonen..dus tja...in dit geval, gewoon niets meer zeggen, en, echt helemaal niets, en gauw verder daten.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
In deze situatie zou ik ook een al sturen.

Je kan er iets in vermeld als.



Ik vond het laatst erg gezellig, echter ik was wel verbaasd dat je eigenlijk nog met de afronding van je huwelijk bezig bent.

Lijkt mij beter als je eerst de tijd en ruimte neemt om dat op een goede manier af te ronden. Heel veel sterkte en ik kom je vast weer gauw een keer tegen bij....

Zoiets



Suc

Is wel weer jammer he, tref je een een leuke vent, zit er weer een complexe situatie bij.
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven