Kan geen hoogte van hem krijgen...

25-02-2017 15:30 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb nu een tijdje contact met een leuke man, in het begin was er redelijk app contact terwijl hij geen app'er is......nu paar leuke dates gehad. Maar via de whatsapp hoor ik soms dagen niks, en heb ook geen zin om steeds degene te zijn die berichten stuurt komt ook zo stalkerig over. Wat is dat toch bij mannen?
Wat is dat toch bij die wijven dat ze altijd maar appjes van me verwachten als de tijd die we samen doorbrengen gewoon leuk is.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je met hem appen als hij geen apper is?
Alle reacties Link kopieren
haha zit wat in beide ;)
Alle reacties Link kopieren
Zo zijn mannen gewoon. Zoals je zelf al zegt is hij niet zo'n app'er. Hij heeft vast liever contact in het echt ipv via app.

Mannen zitten n u eenmaal anders in elkaar dan wij vrouwen.

Je kan best af en toe is lekker appen en dan maakt het ook niet uit dat je de eerste bent! Spreek gewoon wat vaker af en dan komt het goed! op een gegeven moment gaat hij wel beginnen met de appjes believe me!
quote:Vivavivi schreef op 25 februari 2017 @ 15:34:

Waarom wil je met hem appen als hij geen apper is?Dit,
Vreselijk dat gebedel om appjes. Als de dates leuk zijn, daar gaat het toch om?! Ik word hier te oud voor denk ik.
Alle reacties Link kopieren
orangetree en vivavivi ja beetje contact onderhouden he
Alle reacties Link kopieren
Snap niet dat je dit bij mannen in het algemeen legt. Daar zitten net zo goed appers bij.



In het topic 'voetstuk' is het bijvoorbeeld de vriendin die niet aan de app-verwachtingen van haar vriend voldoet.



Zet die app lekker uit en doe niet zo obsessief.



Of maak het uit en vindt iemand die wel steeds op de app wil hangen.
Alle reacties Link kopieren
lolly-pop haha tja zou kunnen
Dat gezeik met dat Whatsapp altijd. Grow up.
Alle reacties Link kopieren
quote:Defietsboer schreef op 25 februari 2017 @ 15:38:

Snap niet dat je dit bij mannen in het algemeen legt. Daar zitten net zo goed appers bij.



In het topic 'voetstuk' is het bijvoorbeeld de vriendin die niet aan de app-verwachtingen van haar vriend voldoet.



Zet die app lekker uit en doe niet zo obsessief.



Of maak het uit en vindt iemand die wel steeds op de app wil hangen.Maar dan later niet komen klagen dat je vriend moeilijk doet omdat je niet binnen 2 minuten zijn appje beantwoordt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Bellen is zeker geen optie?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 25 februari 2017 @ 15:32:

Wat is dat toch bij die wijven kerels dat ze altijd maar appjes van me verwachten als de tijd die we samen doorbrengen gewoon leuk is.Ik ken je frustraties, alleen ben ik een hetero vrouw. Mannen hebben vaak net zoveel bevestiging nodig. Heel irritant.
quote:Jempo schreef op 25 februari 2017 @ 15:41:

[...]





Ik ken je frustraties, alleen ben ik een hetero vrouw. Mannen hebben vaak net zoveel bevestiging nodig. Heel irritant.Jij bent een man in vrouwenlichaam das anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 25 februari 2017 @ 15:41:

Bellen is zeker geen optie?



Dat kan net zo kut zijn. Van die dates die elke avond willen bellen hoe je dag was.

Ik zie je over een aantal dagen weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 25 februari 2017 @ 15:43:

[...]

Jij bent een man in vrouwenlichaam das anders.Jij bent slim
Ik ben zelf ook zo geweest toen ik erg onzeker was. Nu zal het me aan m'n reet roesten of iemand wel of niet terug appt.
quote:Jempo schreef op 25 februari 2017 @ 15:44:

[...]





Jij bent slimEn nou liggen en bek houden.
Alle reacties Link kopieren
ja teveel bellen en appen is niet goed en te weinig ook niet hahaha



Maar ik ben wel van mening als je echt iemand leuk vindt toon je toch interesse? En wil je toch iedere dag contact?
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme16 schreef op 25 februari 2017 @ 15:46:

ja teveel bellen en appen is niet goed en te weinig ook niet hahaha



Maar ik ben wel van mening als je echt iemand leuk vindt toon je toch interesse? En wil je toch iedere dag contact?Je hebt toch maar een paar dates gehad toch? Hij moet je eerst leren kennen. In real life zegmaar, in plaats van op zijn telefoonscherm kijken. Dat groeit vanzelf of het groeit niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je wel een hoogte geven: 203 cm.

Is dat wat?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 25 februari 2017 @ 15:45:

[...]





En nou liggen en bek houden.Dat laatste kan ik niet zo goed. Misschien toch geen man van binnen dan.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet appen. Dan zie je vanzelf wel of hij nog zin heeft in een volgende date. En als hij niks meer laat horen.. (ik gooi er even een Elle in) Bloep bloep, zwemmen en zwaaien.
quote:Jempo schreef op 25 februari 2017 @ 15:49:

[...]





Dat laatste kan ik niet zo goed. Misschien toch geen man van binnen dan.Heb je dan toch IETS vrouwelijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven