Kerstkaart naar collega

18-12-2014 05:54 88 berichten
Hoi allemaal,



Gestopt met therapie, gisteren zei mijn vriend, ohh nog even een kerstkaart sturen naar p, ze is een vrouwelijke collega, met onze namen op de kaart de beste wensen en de groeten.



Toen zei hij voor de grap of zal ik veel liefs erop schrijven. Ik zei hoezo, het was een grap zei hij.Toen zei hij, ik schrijf wel veel liefs naar J (een andere vrouwelijke collega.



Ik ben overstuur, het gaat niet meer.



Wat vinden jullie is het niet raar om veel liefs op een kerstkaart te schrijven naar een vrouwelijke collega ?
Alle reacties Link kopieren
Waar jouw naam ook op staat? Serieus?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ja
Alle reacties Link kopieren
Veel liefs waar jouw naam ook op staat? Wat denk je nu wat collega van deze kaart gaat denken?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 18 december 2014 @ 06:12:

Veel liefs waar jouw naam ook op staat? Wat denk je nu wat collega van deze kaart gaat denken?Wat vindt jij dan ?
Maar ook apart naar een collega die ik niet ken, alleen met vriend zijn naam.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind liefs. Een prima 'normale zin'.

Ik denk dat je, je hier niet te druk om hoeft te maken. Ik zou me in ieder geval geen zorgen maken als partner en als ontvanger zou ik alleen maar blij zijn dat mensen me een warm hart toedragen in deze donkere dagen voor de kerst.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel een beetje vreemd om dat naar een collega te schrijven, maar ik vind ook dat je wel erg heftig reageert. Ik heb het vermoeden dat er meer aan de hand is, maar dat zal ook wel, aangezien je blijkbaar in therapie bent geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lariba schreef op 18 december 2014 @ 06:20:

Ik vind het wel een beetje vreemd om dat naar een collega te schrijven, maar ik vind ook dat je wel erg heftig reageert. Ik heb het vermoeden dat er meer aan de hand is, maar dat zal ook wel, aangezien je blijkbaar in therapie bent geweest.Echt? Waarom geen kaartje naar een collega? Die zie je toch dagelijks? Al mijn collega's krijgen van mij een kaartje.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel een beetje vreemd om dat naar een collega te schrijven, maar ik vind ook dat je wel erg heftig reageert. Ik zou zelf bv. echt niet het idee krijgen dat vriend méér heeft of wil met die collega dan een vriendschappelijke samenwerking.

Ik heb het vermoeden dat er meer aan de hand is, maar dat zal ook wel, aangezien je blijkbaar in therapie bent geweest.



(Dit was dus een edit op mijn vorige post.)
Alle reacties Link kopieren
quote:leeuwenwelp schreef op 18 december 2014 @ 06:14:

[...]





Wat vindt jij dan ?

Dat je naam er op staat dus snap niet waarom je jaloers bent.



En zelfs zonder naam. Heb je zo weinig vertrouwen in je partner?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lariba schreef op 18 december 2014 @ 06:23:

Ik vind het wel een beetje vreemd om dat naar een collega te schrijven, maar ik vind ook dat je wel erg heftig reageert. Ik zou zelf bv. echt niet het idee krijgen dat vriend méér heeft of wil met die collega dan een vriendschappelijke samenwerking.

Ik heb het vermoeden dat er meer aan de hand is, maar dat zal ook wel, aangezien je blijkbaar in therapie bent geweest.



(Dit was dus een edit op mijn vorige post.)Omdat therapie altijd samenhangt met jaloezie/problemen met je partner?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 18 december 2014 @ 06:23:

[...]



Echt? Waarom geen kaartje naar een collega? Die zie je toch dagelijks? Al mijn collega's krijgen van mij een kaartje.Ik bedoel dat ik 'liefs' van een mannelijke collega naar een vrouwelijke inderdaad wel wat vreemd vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 18 december 2014 @ 06:25:

[...]



Omdat therapie altijd samenhangt met jaloezie/problemen met je partner?Nee, omdat TO die therapie zelf relevant genoeg vindt om in dit topic te vermelden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lariba schreef op 18 december 2014 @ 06:26:

[...]



Ik bedoel dat ik 'liefs' van een mannelijke collega naar een vrouwelijke inderdaad wel wat vreemd vind.Echt waar? Ik vind dat een beleefdheidsvorm naar iemand die je amper kent. Naar "echte" vrienden schrijf ik wel iets grappiger/leuker/beter aansluitend op onze vriendschap. "Liefs" is zo standaard.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lariba schreef op 18 december 2014 @ 06:28:

[...]



Nee, omdat TO die therapie zelf relevant genoeg vindt om in dit topic te vermelden.

Dan nog kan het om vele andere zaken gaan.



Al vind ik het probleem van dit topic wel echt vergezocht.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Je bent met therapie gestopt?
quote:DorothyParker schreef op 18 december 2014 @ 06:36:

[...]



Dan nog kan het om vele andere zaken gaan.



Al vind ik het probleem van dit topic wel echt vergezocht.Alle topics van to gaan over dergelijke onzin.
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 18 december 2014 @ 06:53:

[...]



Alle topics van to gaan over dergelijke onzin.Kennelijk vinden wel meerdere mensen dergelijke onzin niet kunnen (niet als belediging bedoelt). Vraag me oprecht af waarom.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 18 december 2014 @ 06:24:

[...]



Dat je naam er op staat dus snap niet waarom je jaloers bent.



En zelfs zonder naam. Heb je zo weinig vertrouwen in je partner?Ja, dat komt zo wel over.
quote:leeuwenwelp schreef op 18 december 2014 @ 07:08:

[...]





Ja, dat komt zo wel over.

Waarom ben je met therapie gestopt?

Als ik al jouw topics van de afgelopen jaren zo eens lees dan mag je heel hard hopen dat vriend straks niet met jou stopt.!
quote:diamond-gloss schreef op 18 december 2014 @ 06:52:

Je bent met therapie gestopt? Ik weet het, ik ga iets anders zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:leeuwenwelp schreef op 18 december 2014 @ 07:08:

[...]





Ja, dat komt zo wel over.Wat komt zo op jou over? Dat je weinig vertrouwen in je partner hebt?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:diamond-gloss schreef op 18 december 2014 @ 07:10:

[...]



Waarom ben je met therapie gestopt?

Als ik al jouw topics van de afgelopen jaren zo eens lees dan mag je heel hard hopen dat vriend straks niet met jou stopt.!Het lijken zijn woorden wel, we hebben heel de nacht niet geslapen. Toen hij net weg reed naar zijn werk zei hij nog, ik houd alleen van jou. Ga zo niet door anders kunnen we beter stoppen.
quote:DorothyParker schreef op 18 december 2014 @ 07:12:

[...]



Wat komt zo op jouw over? Dat je weinig vertrouwen in je partner hebt?Ik heb geen vertrouwen in mensen, behoorlijke k-jeugd gehad. Vooral mijn moeder...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven