kinderlijke vriend

01-02-2015 09:13 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om een lang verhaal kort te maken (want ik opende lange tijd terug dergelijk topic). Momenteel heb ik geen contact meer met mijn oude friend with benefits, hij was degene die het contact verbrak. Alleen gedraagt hij zich behoorlijk raar (kinderlijk). We hadden bijna twee jaar seks, in het begin als vrienden, tot beiden wat voelden, ik was de eerste die hem de waarheid zei, vanaf dat moment duwde hij mij constant weg, sprak mij een schuldgevoel aan om mij erna terug een zogenaamde kans te geven, eigenlijk enkel om de seks. Een paar maand terug hebben we geprobeerd om vrienden te worden, uiteindelijk kregen we weer seks en ben ik eerlijk geweest en vroeg ik hem hoe het weer zou gaan eindigen. Toen ik hem gewoon vertelde dat ik hem gewoon mis als vriend begon hij gewoon grove taal te gebruiken zoals: ‘ik ben uw dagboek niet’ we zien wel hoe het verloopt 'maak je geen zorgen', op dat moment heb ik hem mijn mening gezegd en heeft hij mij de zogenaamde kans ontnomen op vriendschap, niet dat ik dit als een kans zag maar er zijn bijkomende problemen. We hebben dezelfde vriendenkring en een goede vriend van mijzelf kwam terug na maanden in het buitenland gewerkt te hebben, we waren er beiden. Hij heeft al mijn spullen als sekstools voorgesteld: bijvoorbeeld mijn handgel genomen en dan seksuele handelingen ermee gedaan.. Erg kinderlijk, ik vraag mij eigenlijk af hoe ik daarop het beste reageer. Momenteel heb ik er gewoon één reactie op gegeven, ik vind dit allemaal hypocriet, sindsdien hoor ik hem niet meer, enerzijds vind ik dit prima, liever zo dan telkens seks en ruzie want twee jaar geleden heeft mij dit een depressie bezorgd (dit samen met het overlijden van mijn ouders). Ik vroeg mij dus af wat hij met zijn kinderlijk gedrag wil gaan bereiken, is dit weer een manipulatieve zet om mij schuldig te doen voelen en om mij terug in zijn bed te krijgen? Hoe denken jullie hierover? Ik weet dat het allemaal erg kinderlijk lijkt, maar het is gewoon voor onze omgeving geen pretje. Wanneer hij ook hoort dat ik op stap ben met een goede vriend van hem is hij jaloers, vertelt hij iedereen dat die persoon geen vriend is, maar als hij hulp nodig heeft is die persoon zijn beste vriend en dit spelletje ben ik beu. Is het goed om geen contact meer te hebben? Of is het net goed wanneer hij zich te kinds gedraagt om hem erop te gaan wijzen? Ik mis hem nog steeds als vriend maar ik vrees ervoor dat er nooit meer een vriendschap komt, ook al laat ik niks van mij horen.
leef je leven
Alle reacties Link kopieren
Jezus wat ontzettend kinderachtig en vermoeiend. Contact verbreken en je niet met dit soort non-zaken bezig houden.
Ik snap er weinig van maar die man zou ik geloof ik mijden als de pest.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je er mee op moet houden hem en zijn gedrag als oorzaak aan te wijzen waarom jij je niet goed voelt. De interactie tussen jullie twee maakt dat jij je niet goed voelt, maar jij gaat dat contact zelf steeds weer aan. Neem afstand.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 01 februari 2015 @ 09:18:

Ik snap er weinig van maar die man zou ik geloof ik mijden als de pest.Ik weet er gewoon maar weinig raad mee, alles heb ik geprobeerd van begrip tonen tot totaal negeren :/ het is net alsof het gewoon niet helpt.
leef je leven
Alle reacties Link kopieren
quote:patchouli_ schreef op 01 februari 2015 @ 09:19:

Ik denk dat je er mee op moet houden hem en zijn gedrag als oorzaak aan te wijzen waarom jij je niet goed voelt. De interactie tussen jullie twee maakt dat jij je niet goed voelt, maar jij gaat dat contact zelf steeds weer aan. Neem afstand.Hij was degene die het laatste begon met contact op te nemen maar je hebt wel gelijk, afstand nemen. Al is dit niet eenvoudig aangezien we één vriendenkring hebben. Alhoewel die mensen zijn gedrag ook te kinderlijk beschouwden en hem niet meer zullen uitnodigen maar ik zie mijn aanwezigheid als oorzaak voor dat gedrag. Zonder mij gedraagt hij zich niet zo, wat spijtig is want ik wil dit gewoon op een normaal punt krijgen.
leef je leven
Alle reacties Link kopieren
quote:snoezie_x3 schreef op 01 februari 2015 @ 09:19:

[...]





Ik weet er gewoon maar weinig raad mee, alles heb ik geprobeerd van begrip tonen tot totaal negeren :/ het is net alsof het gewoon niet helpt.Ik zou hem totaal negeren in de zin dat ik ook geen seks meer met hem heb. En je motto veranderen: leef je eigen leven.
Alle reacties Link kopieren
quote:saartje- schreef op 01 februari 2015 @ 09:22:

[...]





Ik zou hem totaal negeren in de zin dat ik ook geen seks meer met hem heb. En je motto veranderen: leef je eigen leven.Seks zal ik niet meer hebben, heb een leuke kerel ontmoet , maar je hebt wel groot gelijk, ik plooi wel teveel voor hem en hij weet dit.
leef je leven
Ik blijf hangen op dat spullen voorstellen als sekstools en seksuele handelingen met een handgel.....



Leg dat in godsnaam eens uit?
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 01 februari 2015 @ 09:43:

Ik blijf hangen op dat spullen voorstellen als sekstools en seksuele handelingen met een handgel.....



Leg dat in godsnaam eens uit?+1. En de zogenaamde grove taal. Ik lees niks grofs.
Alle reacties Link kopieren
Wat raar dat jullie 2 jaar seks hebben en dat het zolang duurt om iets te voelen volgens mij doen jullie iets verkeerd tussen de lakens.



Daarbij ben jij ook kinderachtig. Hij wil geen relatie en jij bleef toch seks met hem hebben in de hoop op het feit dat hij daarin zou veranderen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Volgens mij is er helemaal geen vriendschap. Alleen maar seks.
Alle reacties Link kopieren
Loepje.



Maak niet zo veel drama met je vrienden en heb ook geen seks met ze in de hoop op een vaste relatie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 01 februari 2015 @ 09:52:

Wat raar dat jullie 2 jaar seks hebben en dat het zolang duurt om iets te voelen volgens mij doen jullie iets verkeerd tussen de lakens.



Daarbij ben jij ook kinderachtig. Hij wil geen relatie en jij bleef toch seks met hem hebben in de hoop op het feit dat hij daarin zou veranderen.Ik hoop niet dat hij verandert, want nu wil ik hem niet meer, zelfs niet meer in bed. Het enige wat ik gewoon echt wil is dat hij eens wat volwassener gaat worden. We hadden die gesprekken erg lang geleden over gevoelens (met erg lang bedoel ik dan ook bijna twee jaar geleden). Ik voel niks meer voor die persoon, ik hoop enkel dat ik hem tolereren wanneer hij in dezelfde vriendengroep weggaat (wanneer ik erbij ben).
leef je leven
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 01 februari 2015 @ 09:48:

[...]





+1. En de zogenaamde grove taal. Ik lees niks grofs.Enkele grove zaken: 'een gat is een gat', het boeit mij niet meer hoe ge zijt. Dan opeens zich excuseren of zitten opscheppen bij zijn maten, bij zijn ex-vriendin dat het maar voor de neuk is terwijl hij tegen anderen zegt dat hij zich niet kan inhouden en eigenlijk wel wat voelt maar anderen gebruikt, wat ik dusdanig niet geloof. Dat is grof voor een vrouw, zeker wanneer een man opschept over het seksleven dat hij heeft met haar.
leef je leven
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 01 februari 2015 @ 09:43:

Ik blijf hangen op dat spullen voorstellen als sekstools en seksuele handelingen met een handgel.....



Leg dat in godsnaam eens uit?Het afnemen van mijn handgel, de handgel op zijn handen smeren en doen alsof hij iemand aftrekt, mijn sjaal nemen en pijpbewegingen maken. Mijn lipstick nemen en doen alsof hij klaarkomt, dat is gewoon te kinderlijk voor woorden. Om maar te zwijgen dat iedereen het zowat kreeg die avond van zijn gedrag.
leef je leven
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 01 februari 2015 @ 10:05:

Loepje.



Maak niet zo veel drama met je vrienden en heb ook geen seks met ze in de hoop op een vaste relatie.Laat het duidelijk wezen, ik wil geen relatie met die persoon. Sinds een dik jaar heb ik dit goed door hoe hij is. Het is gewoon spijtig dat er altijd drama moet zijn, hij wordt nochtans 25, zou toch niet meer mogen vind ik.
leef je leven
Spijtig dat er altijd drama moet zijn?

Dat drama doe je jezelf aan.

Als je daar nu eens mee stopt...
quote:snoezie_x3 schreef op 01 februari 2015 @ 09:19:

[...]





Ik weet er gewoon maar weinig raad mee, alles heb ik geprobeerd van begrip tonen tot totaal negeren :/ het is net alsof het gewoon niet helpt.Je negeert hem niet totaal.
Alle reacties Link kopieren
hoezo vriend? Jullie hebben toch geen relatie?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat een vermoeiend en vervelend persoon; waarom blijf je daar nog energie in steken? Ik zou daarmee stoppen.
Staat er soms " deurmat " op je voorhoofd?
quote:Thordis2.0 schreef op 01 februari 2015 @ 09:43:

Ik blijf hangen op dat spullen voorstellen als sekstools en seksuele handelingen met een handgel.....



Leg dat in godsnaam eens uit?Oh ben gelukkig niet de enige die me hier niks bij voor kan stellen . seksuele handelingen met handgel ??
Wat een rare jongen en idd kinderachtige handelingen hoe oud is hij?
quote:Pretzel66 schreef op 01 februari 2015 @ 10:21:

[...]





Oh ben gelukkig niet de enige die me hier niks bij voor kan stellen . seksuele handelingen met handgel ??Kan me helemaal niks voorstellen bij de OP

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven