Kleinere mannen

17-10-2014 19:39 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo viva forum,



Nu ook mijn eerste topic...



Ik heb al maanden leuk contact met een man via internet. Het klikt op alle punten. Hij is grappig, ambitieus (vind ik aantrekkelijk in een man)... Toen we voor het eerst contact hadden wilde ik hem graag ontmoeten. Ik had het idee dat het klikte en wilde graag een gezicht zien bij alle leuke gesprekken. Ik kreeg het idee dat hij dit afhield, contact werd minder en ik vond het wel prima. Nu is het contact sinds een paar weken weer heel intensief, dagelijks. Voor mij voelt het raar om blij te worden door een berichtje van iemand die ik nog nooit heb ontmoet.



Alleen nu het volgende. Ik ben lang en dus groter dan hem. Heb dit in het begin wel eens aangekaart, maar hier niet verder op in gegaan. Nu lijkt hij aan te sturen op een afspraakje en houdt ik het af. Ben bang dat hij afknapt op het feit dat ik langer ben dan hem en denk dat ik de dagelijkse gesprekjes ga missen als het na een date stopt. Is dit puur en alleen mijn onzekerheid omtrent mijn lengte of is dit wel herkenbaar? Ik weet trouwens niet wat ik er van vind, maar denk dat ik er wel doorheen kan kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nu lijkt hij aan te sturen op een afspraakje en houdt ik het af. Ben bang dat hij afknapt op het feit dat ik langer ben dan hem en denk dat ik de dagelijkse gesprekjes ga missen als het na een date stopt. IAls jullie niks afspreken houdt het contact vroeger of later ook wel op. Je hebt het gemeld, klaar. Gewoon afspreken en zien waar het toe leidt. Als hij er op afknapt is het ook geen relatie of vriendschapsmateriaal.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Gewoon afspreken. Dat lengte verschil went heus wel.
Hoe groot is het verschil?

Dat is overigens niet echt relevant. Ik ken twee stellen waar de man kleiner is dan de vrouw. De vriend van mijn collega is zelfs 'maar' 1,68 m. terwijl zij 1.86 m. is.
Als hij het zo erg vindt dat jij langer bent, had hij contact wel afgekapt. Ik denk dat hij het helemaal geen probleem vindt. Of in ieder geval geen levensgroot probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ja als je iemand leuk vind kun je ervoor gaan! Mijn goede vriendin is 1,83 en haar man 1, 65 (+-) maar de liefde is groot genoeg en zijn al jaren samen! Liefde zit echt niet in lengte





Succes met je beslissing
Mijn vriend is ook vijf centimeter kleiner dan ik. :-) Een aantal jaren geleden zou ik daar volledig op afgeknapt zijn..., nu ben ik echt blij dat ik heb beseft dat -zoals in een eerdere post vermeld - liefde niet in de lengte zit.
quote:juul2489 schreef op 17 oktober 2014 @ 19:39:

Hallo viva forum,

Ik had het idee dat het klikte en wilde graag een gezicht zien bij alle leuke gesprekken. Heb je nooit een foto van hem gezien in al die maanden dat je contact met hem hebt?
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je helemaal gelijk in! Ben alleen bang dat hij het "vergeten" is en het dan ineens tegenvalt. Voel me een soort van verplicht om het nog eens te melden voor we daadwerkelijk afspreken...
Alle reacties Link kopieren
Het verschil is "maar" 6 cm. Alleen dan is hij gemiddeld en ik zegmaar bovengemiddeld lang
Alle reacties Link kopieren
Ja, natuurlijk wel! Alleen geen bewegend beeld en geen stem. Dus geen compleet beeld...
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek mannen niet uit op lengte, of schoenmaat, of boordmaat, of borstomvang. Ik zoek mannen uit waar ik me lekker bij voel, die er voor me zijn, die mij iets te bieden hebben. Maar hé, dat ben ik.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Als het echt een probleem voor hem is, is hij echt niet vergeten dat je dat gezegd hebt. Je maakt jezelf gek nu en ziet problemen die er niet zijn. Echt. Ga gewoon daten en maak je niet zo druk.
mijn bijdrage aan dit topic zal wel niet gewaardeerd worden maar ik ben zelf bijna 1 m 80 en een scharrel van me was 1 m 63.



nou, als ik met hem op stap ging, deed ik echt geen hakken aan hoor.... en ik voelde me toch ongemakkelijk. Een beetje alsof ik met mijn zoon over straat liep.



Hij had het zelf trouwens ook.... hij wist niet hoe of waar hij me moest omhelzen.



was een hele aardige kerel..... en had absoluut potentieel voor meer.... maar dit stond wel tussen ons in. uiteindelijk is dat ook de reden geweest voor ons om er niet mee door te gaan...
Alle reacties Link kopieren
Hee! Dit herken ik helemaal, want ik ben 1.92. Ik ken mijn vriend toevallig via het internet en vond het heel spannend om hem voor het eerst te zien, ook al had hij gezegd dat hij 1.90 was. En nu zijn we al ruim 3 jaar samen.

Het is niet mijn ideaalbeeld geweest, maar ik ben toch blij dat ik het niet bij voorbaat heb afgezegd, omdat ik misschien als 'te lang' overkwam.

Succes! Het wordt vast heel leuk
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties tot nu toe, stelt me weer een beetje gerust! En begrijp me niet verkeerd, ik zou er heel goed in kunnen komen dat dit een afknapper is. Heb het zelf ook nog nooit meegemaakt, aangezien ik in het dagelijks leven juist val op de mannen die ook langer zijn. Even voor de beeldvorming, ik ben 1,85.
Alle reacties Link kopieren
Het is meer dat ik me verplicht voel om het nogmaals aan te kaarten voordat we afspreken, omdat het een maand of 6 geleden is dat ik het heb genoemd. Ben bang dat hij het dus wel vergeten is en het daarom tegenvalt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf 1.90 Maar ik vind het zo oppervlakkig als je om die rede niet met iemand af zou willen spreken. Hetzelfde als jij maar cup A hebt en rood haar en dan hij dan zegt ja flikker maar op.
Alle reacties Link kopieren
quote:juul2489 schreef op 17 oktober 2014 @ 20:57:

Het is meer dat ik me verplicht voel om het nogmaals aan te kaarten voordat we afspreken, omdat het een maand of 6 geleden is dat ik het heb genoemd. Ben bang dat hij het dus wel vergeten is en het daarom tegenvalt.Stop dan steunzolen in zijn schoenen
Alle reacties Link kopieren
quote:juul2489 schreef op 17 oktober 2014 @ 20:11:

Het verschil is "maar" 6 cm. Alleen dan is hij gemiddeld en ik zegmaar bovengemiddeld langOh, dat is maar een klein stukje. Niet druk over maken, als het nu klikt, dan in het echt vast ook. 😊
Spend your life waiting, for a moment that just don't come, Well, don't waste your time waiting.
Alle reacties Link kopieren
quote:yaqui schreef op 17 oktober 2014 @ 20:00:

Mijn vriend is ook vijf centimeter kleiner dan ik. :-) Een aantal jaren geleden zou ik daar volledig op afgeknapt zijn..., nu ben ik echt blij dat ik heb beseft dat -zoals in een eerdere post vermeld - liefde niet in de lengte zit.Is je IQ de afgelopen jaren groter geworden ?
Zes centimeter? Dat is niet veel! Doe je graag hakken aan en zou je het dan vervelend vinden om - noem maar even wat - 12 centimeter langer zou zijn?
Alle reacties Link kopieren
Niet druk over maken, lekker gaan! Veel plezier, ik hoop dat hij in het echt ook heeeel leuk is
Alle reacties Link kopieren
quote:understatement schreef op 17 oktober 2014 @ 20:43:

Hee! Dit herken ik helemaal, want ik ben 1.92. Ik ken mijn vriend toevallig via het internet en vond het heel spannend om hem voor het eerst te zien, ook al had hij gezegd dat hij 1.90 was. En nu zijn we al ruim 3 jaar samen.

Het is niet mijn ideaalbeeld geweest, maar ik ben toch blij dat ik het niet bij voorbaat heb afgezegd, omdat ik misschien als 'te lang' overkwam.

Succes! Het wordt vast heel leuk Zeker jaren opzoek geweest naar je ideaalbeeld op online dating site's ?
Alle reacties Link kopieren
Ach gewoon doen, ik draag graag hele hoge hakken en ben dan ook groter dan vriendje. Zolang znnpersonality maar opweegt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven