Lange afstandsrelaties, hoe doen jullie het?

28-05-2015 22:20 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd! Ik ben vast niet de enige die het heeft!



Het dealen van elkaar soms lang niet kunnen zien, of maar kort door drukte en tijd ivm. de afstand.. Iemand missen is soms zooo naar



Hoe lossen jullie drukke planningen op naast elkaar toch zo vaak mogelijk te kunnen blijven zien?

Skype? Andere dingetjes die zijn uitgevonden om toch met die kilometers tussen elkaar, van elkaar te blijven genieten?



brand los girls!
Wat versta jij onder lange afstand? Wel binnen NL?
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmetje75 schreef op 28 mei 2015 @ 22:24:

Wat versta jij onder lange afstand? Wel binnen NL?

Lang genoeg..als in dat je elkaar niet zo vaak kunt zien. Binnen Nederland, als je het erger treft buiten Nederland...



Gaat om het principe !
Alle reacties Link kopieren
Hier een viertal jaar 450 km moeten overbruggen. Vrijwel ieder weekend reed een van ons op en neer, meestal van vrijdagavond tot zondagavond, soms langer. Daarnaast veel telefoneren, voornamelijk 's avonds. M'n verdere sociale leven plande ik voornamelijk doordeweeks, zodat ik het weekend vrij had voor m'n partner.



Vanaf het begin af aan wisten we dat deze rij-periode begrenst was, dat er een einde aan zou komen op een vast moment, dat maakte het makkelijker.

De moeilijkste tijd was toen m'n vriend een ongeluk kreeg en een dikke 3 maanden amper mobiel was. In die tijd ben ik ieder weekend op en neer gegaan, en heb toen in het weekend zijn huishouden ook gedraaid. Dat was toen wel afzien, maar hoorde erbij voor mijn gevoel.
Ik woon een uur van mijn liefste vandaan. Afstand is goed te doen. Maar wel voornamelijk in de weekenden. Door de weeks gaan we niet even spontaan even bij elkaar op de koffie.



Soms wel een gemis, maar we bellen en appen veel.



Eerder een relatie gehad die 300 km ver weg woonde. Het is 9 maanden goed gegaan en toen was de koek op. De afstand brak ons op.
Alle reacties Link kopieren
Hier zien we elkaar 1 avond doordeweeks en bijna elk weekend. Zaterdag en zondag dus. Soms een weekend niet.

We bellen/Skypen amper, af en toe appen we.
Alle reacties Link kopieren
Ik woonde in Nl en hij in de Uk. Wij hadden yahoo 24 uur per dag zowat en skype.

We keken zelfs samen films online terwijl skype ook aanstond.

Samen in bed als het ware.



We stuurden elkaar veel kaartjes en briefjes.

Foto's van alledaagse, voor anderen vreemde, dingen zoals ons avond eten.



Nu wonen we gelukkig in één huis.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Hier 140 km bij elkaar vandaan. Vrijdag 17 uur in auto en 19 uur bij hem. Op maandag 6 uur in de auto en om 8 uur op het werk. We reden om en om. Na half jaar baan opgezegd en ben ik verhuisd. Machtige tijd was dat...het uitkijken naar het weekend. Inmiddels meer dan 12 jaar samen.



Oh en ik had geen Internet of mobiel. Ging op de vaste lijn.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een lat-relatie met iemand uit nl en ikzelf woon in be. we zien elkaar in het weekend
Alle reacties Link kopieren
Zie mijn vriend alleen in t weekend, nu al bijna 4 jaar. We bellen doordeweeks na werk en voor t slapen. Tussendoor WhatsApp.
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 13-08-2015 21:50
Reden: privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier 6000 kilometer bij elkaar vandaan. Maar ook -wat ik hierboven ook lees- een begrensde tijd. We zien elkaar nu zo'n eens per maand een extra lang weekend en gaan 2x per jaar op vakantie. Oh en we gaan ook nog trouwen binnenkort. Verder facetime, whatsapp, mail...
Alle reacties Link kopieren
Hier lijkt het een stille dood te zijn gestorven.

Nou zat er ook altijd wel iets tegen, waardoor we elkaar niet zagen.

Dat tegenzitten ging van financiën tot IND.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Wij woonden 4 uur reizen van elkaar vandaan, we zagen elkaar minstens 2 dagen van de 7 en we whatsappten wel echt de hele dag, ook vaak 's avonds of tussendoor nog even facetimen ofzo.



Nu wonen we inmiddels alweer bijna 'n jaar samen en zou er echt niet meer aan moeten denken om hem te moeten missen!
Hier 2500 km afstand. Zagen elkaar om de 2 weken 4 dagen en af en toe in de andere week 1 avond. Soms 3.5 week niet.

Wel veel contact via app bellen etc.



Ook toen we gingen samenwonen zagen we elkaar ongeveer gelijk (door zijn werk) . Dat was wel eens zwaar maar je went er ook aan.

Nu is hij Max 5 dagen van huis en zit maximaal 750 km verderop, dat is voor ons prima.
quote:bijzonderheidje schreef op 28 mei 2015 @ 22:25:

[...]



Lang genoeg..als in dat je elkaar niet zo vaak kunt zien. Binnen Nederland, als je het erger treft buiten Nederland...



Gaat om het principe !Het principe verandert toch wel met de afstand. Met een paar tijdzones ertussen wordt communiceren toch wel lastiger, en de periodes dat je elkaar niet ziet, zullen meestal ook langer zijn als je er een lange, dure vlucht voor nodig hebt dan wanneer je gewoon in de trein kunt stappen met je ov chip kaart.
Alle reacties Link kopieren
Uhm...je hebt van die seks speeltjes ..die je via de foon kunt activeren..daarmee kun je dus over een afstand met elkaar spelen..
..als je terugkijkt op je leven..heb je er dan alles uitgehaald..wat er in zat..
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in Friesland en mijn vriend in Limburg .. We moeten niet alleen rekening houden maar ook nog eens met de 5 ploegen waar hij in werkt .. We proberen elkaar toch elk weekend te zien .. Verder appen we en skypen we heel veel.. Het gaat hartstikke goed .. Maar die afstand is echt killing soms ..
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven