Leeftijdsverschil (28jr)

19-10-2015 13:10 238 berichten
Alle reacties Link kopieren
IK HEB GENOEG MENINGEN GELEZEN EN VOOR MIJ GENOEG ERVARINGEN
anoniem_257847 wijzigde dit bericht op 19-10-2015 14:27
Reden: Genoeg :)
% gewijzigd
Leef alsof het je laatste dag is...
Er zijn genoeg 22-jarige mannen die ook liever op de bank zitten met een wijntje. Die zich willen settelen. En willen sparen, huis kopen, trouwen, kinderen krijgen.

Maar ja, die kom je niet tegen in de kroeg.



Zelf geen ervaring mee. Maar in mijn omgeving mislukten de relaties met zo'n groot leeftijdsverschil.
Alle reacties Link kopieren
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 13:20:

Ik ben inderdaad 22, maar door prive omstandigheden heb ik altijd voor mezelf moeten zorgen ( vanaf 11jaar uit huis geplaatst en woonde met 16 jaar op mezelf).



.



En dan hang je enorm aan de mening van je moeder??



En nee hoor, dan zoek je absoluut geen veilige vaderfiguur.....





Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Man in kwestie is 25 jaar getrouwd geweest en heeft een kind. Over kinderen en dergelijke hebben we het al gehad, en daar zijn oplossingen voor.
Leef alsof het je laatste dag is...
.
Ik vraag me ten zeerste af bij wie van de tweede de sociale ontwikkeling totaal mislukt is als je als 22jarige en 50 jarige op hetzelfde niveau zit.
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 13:22:

Man in kwestie is 25 jaar getrouwd geweest en heeft een kind. Over kinderen en dergelijke hebben we het al gehad, en daar zijn oplossingen voor.Tja...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toen ik heel jong was drie jaar iets gehad met een man die 25 jaar ouder was. Nooit spijt van gehad. Ik heb nog steeds af en toe contact met hem. Hij is nu 65 en ik zou diep ongelukkig zijn als ik nu een relatie zou hebben met een man van die leeftijd. Te oud.

Mijn opa en oma scheelden ook 25 jaar. Opa is heel oud geworden (89), oma nog ouder (93).
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lekker jong blaadje. Yummie.
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 19 oktober 2015 @ 13:21:

Ah, dus vroeger heb je problemen met je moeder gehad? Waarom hecht je nu wel aan haar mening?

Is deze man bemiddeld? Kan dat voor je moeder nog een argument zijn om te zeggen 'pap maar lekker aan'?Ho nee dit zeker niet!! Ik kom uit een groot gezin, waarbij ouders gescheiden waren en niet met elkaar overweg meer konden tot mishandeling toe! Daarom heeft jeugdzorg destijds besloten om niet in dat '' milieu op te groeien.
Leef alsof het je laatste dag is...
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, je bent nog lekker fris om de mantelzorger uit te hangen als zijn ouders nog leven en straks mag je zorgen voor je eigen partner. Ik denk dat je vriendinnen het ook gezellig vinden, zo'n oudere man in de vriendenkring. En jij zal zijn vrienden vast ook erg mogen; zelfde level en zo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Even hoor, waar heb je deze man leren kennen eigenlijk?
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
Alle reacties Link kopieren
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 13:20:

Ik ben inderdaad 22, maar door prive omstandigheden heb ik altijd voor mezelf moeten zorgen ( vanaf 11jaar uit huis geplaatst en woonde met 16 jaar op mezelf).



Er is geen probleem, ben alleen erg benieuwd of er nog mensen zijn met ervaring of naar meningen.



Meid, ik krijg een beetje het vermoeden dat die man misbruik van jou wilt maken..



Oude vent,jong meisje met een verleden...Sorry hoor maar ik krijg er alleen maar negatieve associaties bij
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 13:20:

Ik ben inderdaad 22, maar door prive omstandigheden heb ik altijd voor mezelf moeten zorgen ( vanaf 11jaar uit huis geplaatst en woonde met 16 jaar op mezelf).



Er is geen probleem, ben alleen erg benieuwd of er nog mensen zijn met ervaring of naar meningen.



Ah zie daar. Het milieu waar ik het over had. Klinkt allemaal erg labiel en niet bijster intelligent.



Maar ja, die man van 50 spant de kroon. Van een 50-jarige kerel zou je meer mogen verwachten, die zou zich niet verlagen tot een aangaan van een ongelijkwaardige relatie met een 22-jarige. Dat is dus ook een labiel persoon of een misbruiker.



Echt, dieptriest dit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sid-returns schreef op 19 oktober 2015 @ 13:23:

Ik vraag me ten zeerste af bij wie van de tweede de sociale ontwikkeling totaal mislukt is als je als 22jarige en 50 jarige op hetzelfde niveau zit.Dit dus...
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
quote:Sid-returns schreef op 19 oktober 2015 @ 13:23:

Ik vraag me ten zeerste af bij wie van de tweede de sociale ontwikkeling totaal mislukt is als je als 22jarige en 50 jarige op hetzelfde niveau zit.Bij beiden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 13:22:

Man in kwestie is 25 jaar getrouwd geweest en heeft een kind. Over kinderen en dergelijke hebben we het al gehad, en daar zijn oplossingen voor.En zijn kind is van jouw rond leeftijd? Dat vind ik altijd al een beetje " viezerig " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken een dame met een partner en een soort gelijk leeftijdsverschil. Dat ging lange tijd goed. Totdat de fysieke verschillen flink uiteen begonnen te lopen. Daar waar zij nog flink van het leven wilde en kon genieten kreeg hij lichamelijke beperkingen. Door haar actieve houding werd hij dubbel geconfronteerd met zijn ouderdom. Hij kon hier moeilijk mee omgaan. Dat weerhield haar vervolgens om het leven ten volste te benutten en dus voelde zij zich al tachtiger daar waar ze nog maar een zestiger was...



Het is maar 1 ervaring... Ik kan je verder niet adviseren. Geluk gewenst.
Die man wil gewoon een lekker jong ding.
Ja, mannen kunnen hun hele leven nog kinderen krijgen maar vanaf een bepaalde leeftijd moesten ze dat zelf niet meer willen. Ik vind het belachelijk als een man van 50 nog vader wilt worden. Dat zijn grote egoisten en denken niet aan het kind zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sid-returns schreef op 19 oktober 2015 @ 13:23:

Ik vraag me ten zeerste af bij wie van de tweede de sociale ontwikkeling totaal mislukt is als je als 22jarige en 50 jarige op hetzelfde niveau zit.





ben blij met alle meningen maar over sommige dingen kan ik me hier niet uit laten. Wat ik wel wil zeggen is; het heeft niks met niveau of dergelijke dingen te maken. Man in kwestie is altijd jong gebleven zoals hij zelf zegt. Als hij mensen van zijn leeftijd ziet is hij blij met zoals hij er uit ziet, en niet als een doorsnee man van die leeftijd.



Nogmaals over niveau of milieu hoeft hier niet gesproken te worden, ik ben net als ieder mens gewoon normaal opgevoed alleen door pleegouders. Heb alles altijd netjes behaald zoals school en ik ben nu ook volgroeid tot een jonge vrouw.
Leef alsof het je laatste dag is...
Alle reacties Link kopieren
Mijn nicht is 26 en haar man is ook 28 jaar ouder. Eerlijk is eerlijk: het is een hartstikke leuk stel en hij is een hele aardige en leuke man.

Maar ik kan me voorstellen dat het niet alleen maar rozegeur en manenschijn is. Ik zou er goed over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 19 oktober 2015 @ 13:28:

Die man wil gewoon een lekker jong ding.Jij kent de man in kwestie?
Alle reacties Link kopieren
pedofilie of dergelijke kan niet over gesproken worden, man in kwestie is volwassen en ik ben ook 18+? En wie zegt dat hij valt op een lekker jong ding? Ik bedoel jullie hebben totaal geen beeld over hoe ik er uit zie of wat dan ook...



Man in kwestie heeft alles geheel goed op orde. Meer informatie over mij of man in kwestie laat ik gelieve niet los.
Leef alsof het je laatste dag is...
Alle reacties Link kopieren
Zou hij het voor zijn eigen kind ook een puik plan vinden; een man of een vrouw die haast 30 jaar ouder is?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik stel hem nogmaals: Even hoor, waar heb je deze man leren kennen eigenlijk?
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven