Leeftijdsverschil (28jr)

19-10-2015 13:10 238 berichten
Alle reacties Link kopieren
IK HEB GENOEG MENINGEN GELEZEN EN VOOR MIJ GENOEG ERVARINGEN
anoniem_257847 wijzigde dit bericht op 19-10-2015 14:27
Reden: Genoeg :)
% gewijzigd
Leef alsof het je laatste dag is...
quote:Sid-returns schreef op 19 oktober 2015 @ 14:09:

Jolly is gewoon een man van boven de 50. Zo worden ze dan.



*duikt*zo is dat!
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 14:06:

[...]





Jij wilt beweren dat jouw reactie's ( verbeteringen ) erg volwassen zijn? Of is het meer om te treiteren en lekker aandacht te krijgen? Ik zou best met jou om een tafel willen gaan zitten en daar een gesprek met jou willen voeren. Dan ben ik erg benieuwd naar jouw reactie. Want dan zullen voor jou ook een hoop dingen op z'n plek vallen. Want nee, je kunt niet alle 22 jarige over een kam scheren. Want zo zijn er ook mensen van 69 nog wel eens graag naar een feestje gaan, terwijl de ander liever aan het gluren is achter de geraniums.Stop dan eens met reageren op JollyJ en reageer alleen op de mensen die ervaringen van henzelf en uit de omgeving delen. Wat vind je van de ervaringen die hier gepost zijn door oa Sid-returns, duistercontinent, MinkeDeWit, etc etc?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb ervaring met een oudere man. Mijn hele leven heb ik al een 'relatie' met een man die 24 jaar ouder is dan ik ben. Ik hou zielsveel van hem en mag hem hopelijk nog heel veel jaren om mij heen hebben. Ook zal ik, mocht dat nodig zijn, met alle liefde een zeer toegewijde mantelzorger voor hem zijn. Deze man is namelijk mijn vader....
En over 10 jaar (wellicht al eerder) ben je hem zat en ga je met rammelende eierstokken op zoek naar een man waar je een gezin mee kan stichten om te verzuchten dat alle leuke kerels al bezet zijn. Maar goed nogmaals veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat er mensen zijn die in een soort gelijke schuitje gezeten hebben. Toch zijn ze maanden/jaren gelukkig geweest. Niemand weet hoe lang iets duurt. Ook al denk je je droom man/vrouw gevonden te hebben. Wie zegt dat jullie samen blijven tot de dood jullie scheidt?



Mijn keus staat nog steeds vast, en ik ga hier met de man in kwestie gewoon mee door.. Zolang het voor hem en voor mij goed voelt laat ik me niet tegen houden door mensen die er een andere visie op hebben.
Leef alsof het je laatste dag is...
quote:Quinty schreef op 19 oktober 2015 @ 14:14:

Ja, ik heb ervaring met een oudere man. Mijn hele leven heb ik al een 'relatie' met een man die 24 jaar ouder is dan ik ben. Ik hou zielsveel van hem en mag hem hopelijk nog heel veel jaren om mij heen hebben. Ook zal ik, mocht dat nodig zijn, met alle liefde een zeer toegewijde mantelzorger voor hem zijn. Deze man is namelijk mijn vader....
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 14:16:

Ik ben blij dat er mensen zijn die in een soort gelijke schuitje gezeten hebben. Toch zijn ze maanden/jaren gelukkig geweest. Niemand weet hoe lang iets duurt. Ook al denk je je droom man/vrouw gevonden te hebben. Wie zegt dat jullie samen blijven tot de dood jullie scheidt?



Mijn keus staat nog steeds vast, en ik ga hier met de man in kwestie gewoon mee door.. Zolang het voor hem en voor mij goed voelt laat ik me niet tegen houden door mensen die er een andere visie op hebben.En wat was je doel met dit topic? Want ervaringen wil je niet horen hahaha.
Alle reacties Link kopieren
verkeerd
anoniem_257847 wijzigde dit bericht op 19-10-2015 14:19
Reden: oeps
% gewijzigd
Leef alsof het je laatste dag is...
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 14:18:

[...]





wat super om te horen, en hier dus het bewijs dat het ook anders kan. En dat men daad werkelijk met iemand een leven kan opbouwen ongeacht het leeftijdsverschil!Het is d'r vader muts.
Alle reacties Link kopieren
-----
Leef alsof het je laatste dag is...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sid-returns schreef op 19 oktober 2015 @ 14:18:

[...]



Het is d'r vader muts.HAHAH sorry niet goed gelezen
Leef alsof het je laatste dag is...
Haha, je leest niet goed want het is haar vader hahaha
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 14:18:

[...]





wat super om te horen, en hier dus het bewijs dat het ook anders kan. En dat men daad werkelijk met iemand een leven kan opbouwen ongeacht het leeftijdsverschil!

Misschien moet je de post even goed lezen.!

Ze schrijft namelijk over haar vader.!
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 13:50:

Vanaf nu gelieve alleen reageren als je ervaring hebt, of ervaring van mensen om je heen!





Te grappig op een openbaar forum.

Word ik altijd recalcitrant van....



Ik vind zo'n leeftijdsverschil te groot trouwens, qua leeftijdsfase.

Dus.
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 14:16:

Ik ben blij dat er mensen zijn die in een soort gelijke schuitje gezeten hebben. Toch zijn ze maanden/jaren gelukkig geweest. Niemand weet hoe lang iets duurt. Ook al denk je je droom man/vrouw gevonden te hebben. Wie zegt dat jullie samen blijven tot de dood jullie scheidt?



Mijn keus staat nog steeds vast, en ik ga hier met de man in kwestie gewoon mee door.. Zolang het voor hem en voor mij goed voelt laat ik me niet tegen houden door mensen die er een andere visie op hebben.

Klopt, niemand heeft de zekerheid dat een relatie duurt tot de dood. Maar de cijfers die BGB hier plaatste wezen duidelijk uit dat de kans dat je bij elkaar blijft bij zo'n groot leeftijdsverschil echt heel erg klein is. Je hebt meer dan 95% kans dat de kinderen van jou en deze man te maken krijgen met een scheiding van hun ouders. Wil je ze dat aandoen?





(ps slimme moeder, als je iets verbiedt dan wil een puber dat juist doen, dus kun je het beter aanmoedigen en wachten tot je dochter wijzer wordt...)
Alle reacties Link kopieren
quote:rosemetijs schreef op 19 oktober 2015 @ 14:19:

[...]



Misschien moet je de post even goed lezen.!

Ze schrijft namelijk over haar vader.!IS GECORRIGEERD!
Leef alsof het je laatste dag is...
Als ik jou was zou ik m'n motto aanpassen in "Leef alsof het ZIJN laatste dag is..."

Word vooral niet zwanger, alle andere fouten kun je nog herstellen wanneer je eindelijk het licht ziet.
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 14:21:

[...]





IS GECORRIGEERD!Ga je nu heel volwassen lopen schreeuwen?
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 19 oktober 2015 @ 14:20:

[...]



Klopt, niemand heeft de zekerheid dat een relatie duurt tot de dood. Maar de cijfers die BGB hier plaatste wezen duidelijk uit dat de kans dat je bij elkaar blijft bij zo'n groot leeftijdsverschil echt heel erg klein is. Je hebt meer dan 95% kans dat de kinderen van jou en deze man te maken krijgen met een scheiding van hun ouders. Wil je ze dat aandoen?





(ps slimme moeder, als je iets verbiedt dan wil een puber dat juist doen, dus kun je het beter aanmoedigen en wachten tot je dochter wijzer wordt...)Mijn moeder verbiedt mij niks, geeft wel haar mening. 95% is nog geen 100% ... En wie weet , behoren wij wel tot die 5%
Leef alsof het je laatste dag is...
Ik ken een stel. Zij is 43 en hij 58. Dat is dan een leeftijdsverschil van 'maar' 15 jaar. Ze lopen nu tegen problemen aan omdat zij toch veel fitter is dan hij. Als ze op zaterdagavond een feestje hebben gehad dan is hij de volgende dag moe en ligt de hele zondag op de bank. Zij wilt dan iets leuks gaan doen en irriteert zich er mateloos aan dat hij nergens geen fut voor heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Delicious93 schreef op 19 oktober 2015 @ 14:16:



Mijn keus staat nog steeds vast, en ik ga hier met de man in kwestie gewoon mee door.. Zolang het voor hem en voor mij goed voelt laat ik me niet tegen houden door mensen die er een andere visie op hebben.



Ik zou het waarderen als jij je OP laat staan. De laatste dagen is er vaker een topic van iemand die hier nieuw was en wat over leeftijdsverschil ging en de grenzen van pedofilie(beschuldigingen) opzocht geplaatst. Ik vraag me af met welk doel.



Wat is het doel van jouw topic?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 19 oktober 2015 @ 13:39:

[...]





Ja mee eens. In mijn familie is grootse lft verschil 15 jaar, maar dat werkt heel goed. Maar ook al werkt het 10 jaar goed, dat zijn dan toch geen weggegooide jaren? Genoeg relaties met lft genoten zijn van korte duur ook al wil je als je begint dat het voor altijd is.Daar heb je gelijk in, als je tien jaar gelukkig met elkaar bent geweest ben je tien jaar gelukkig geweest, daar doet het einde van een relatie niets aan af. Maar ik denk wel dat je je met een dergelijk leeftijdsverschil (en dan bedoel ik 28 jaar zoals in de OP, niet 15) een hoop problemen op de hals haalt die het minder waarschijnlijk maken dat de relatie lang leuk blijft.
quote:minnimouse schreef op 19 oktober 2015 @ 13:46:

[...]



Ja dat staat er en dat hij een jong ding wil, dat maak jij ervan. Misschien vindt hij TO wel gewoon leuk, ongeacht of ze 22 is of 42.Ik geloof best dat hij haar leuk vindt. Ik geloof echter niet dat haar leeftijd geen factor is. Hij zal vast ook andere vrouwen leuk vinden, die qua leeftijd beter en makkelijker bij hem zouden passen.
Alle reacties Link kopieren
Het zusje van een goede vriendin is op haar 18e getrouwd met een man die 25 jaar ouder is. Haar moeder is overleden toen zij erg jong was en haar vader maakte er een zooitje van en zij was daarom erg op zoek naar stabiliteit. Nu 8 jaar later is dat ook het enige wat ze heeft. Haar man heeft uit een eerdere relatie een (puber)zoon, die grotendeels door haar opgevoed wordt. Hij heeft een aantal jaar geleden een ongeluk gehad, is bij huis komen te zitten en nu is zij verantwoordelijk voor de huishouding, zorg voor zijn kind en zorg voor de hond. Daarnaast werkt zij ook nog full-time in de zorg. Ze heeft geen moment tijd voor zichzelf of voor een sociaal leven. Hij vindt het niet fijn als zij niet thuis is. Maar als ze thuis is mag hij niet merken dat ze er is. Ze wordt als een "slaaf" rondgecommandeerd en krijgt continu denigerende opmerkingen toegespeeld.



Ik begrijp dat dit een extreem voorbeeld is, maar op een enkele uitzondering na, werkt een relatie met een man die zoveel ouder is niet. Op jouw leeftijd voelde ik me ook heel volwassen, had geen oog voor jongens van mijn leeftijd en ben toen ook gaan samenwonen met een man die ruim 10 jaar ouder was. Dat was het eerste half jaar heel erg leuk, maar ging al snel bergafwaarts. Nu ben ik samen met iemand van mijn eigen leeftijd en dat is echt een verademing. Het is fijn om met iemand ervaringen te kunnen delen, die hetzelfde heeft meegemaakt als jij. Die ook helemaal los gaan op dat ene foute nummer, met vrienden die in dezelfde fase zitten als jullie. Jongens die misschien op hun 22e nog niet klaar zijn voor een serieuze relatie, kunnen dat wel zijn met 29/30 en dan heb je nog alle tijd voor huisje, boompje beestje.

Verkijk je niet teveel op jouw (waarschijnlijk) geromantiseerde beeld van "huisje/boompje/beestje). Je kan nu denken dat je geen behoefte hebt aan stappen, borrelen, vakanties met vriendinnen, maar er zijn heel veel vrouwen (en mannen) die op latere leeftijd een soort gemis voelen en dan de schade in moeten halen. Ga eerst eens van het leven genieten. Wijn drinken op de bank met een goed boek erbij kan je hele leven nog en dat zijn niet de momenten die je je gaat herinneren als je later bejaard bent!
Acht, hoe harder wij roepen dat het niet deugt (met redenen die niet bepaald uit de lucht komen vallen, maar daar heeft TO geen boodschap aan) hoe harder TO wil bewijzen dat haar relatie wel slaagt.



Veel geluk hoor TO. Goddank ben je mijn dochter niet, dus ook mijn zorg niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven