Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.



Ik keur vreemdgaan af.



Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?



Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Alle reacties Link kopieren
Betalen
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef geen oud blaadje.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik heb vriendinnen die juist op oudere mannen vallen omdat ze zichzelf dan extra mooi en lekker voelen. Ook schijnen ze beter te zijn in bed.



Ik heb er zelf geen ervaring mee en zou het ook niet willen. Max 5 jaar ouder.
Alle reacties Link kopieren
Niet.



Ik ben gelukkig getrouwd.

Hoef geen ander en zeker geen oude vent.
Alle reacties Link kopieren
Mijn minnaar is boven de 40... maar ik ben beduidend geen jong blaadje...
Alle reacties Link kopieren
Betalen of verdomd aantrekkelijk en interessant zijn.



Al hoef ik geen getrouwde figuren, jong blaadje dat ik ben
Tja...



Mijn zusje is een aantrekkelijke meid van 23 en doet het momenteel ook met een (ongetrouwde) veertiger.



Ik denk dat het ermee mee te maken heeft dat mannen in de leeftijd zelfverzekerder zijn en beter weten hoe ze het moeten aanpakken.



En het is spannend hè? Veel meiden hebben nou eenmaal de fantasie om een keer een seksrelatie of affaire met een oudere man aan te gaan.
Hahahahahaha ik heb nog nooit meegmaakt dat een topic van mij zó snel reacties uitlokte



Het onderwerp leeft, blijkbaar
quote:vriendnietmeerlief schreef op 24 februari 2012 @ 13:05:

Ook schijnen ze beter te zijn in bed.



Dat klopt.



-zei hij geheel belangenloos -
quote:_lupine_ schreef op 24 februari 2012 @ 13:06:

En het is spannend hè? Veel meiden hebben nou eenmaal de fantasie om een keer een seksrelatie of affaire met een oudere man aan te gaan.

Kijk, aan jou heb ik iets



Thnx
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 24 februari 2012 @ 13:08:

[...]



Kijk, aan jou heb ik iets



Thnx



Hmmm als dat er dan 'veel' zijn.. die zo'n fantasie hebben.. Zou het toch niet zo moeilijk moeten zijn Amand!



Beter zoeken!
quote:amand1969 schreef op 24 februari 2012 @ 13:03:

Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.



Ik keur vreemdgaan af.



Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?



Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in? Afspreken?
quote:amand1969 schreef op 24 februari 2012 @ 13:08:

[...]



Kijk, aan jou heb ik iets



Thnx



Ik zit er nog eens over na te denken en dit klopt echt wel, al helemaal als het een geslaagde, charismatische man betreft.



Ik heb op de uni wel les gehad van dat soort mannen en veel de dames-medestudenten zagen een slippertje met zo'n man wel zitten hoor. En dan hoefde hij niet eens woest aantrekkelijk te zijn, maar wel een bepaalde uitstraling te hebben.



Echt die mannen moesten een weten wat de studentes allemaal bespreken over ze.
quote:Sensual_D schreef op 24 februari 2012 @ 13:10:

[...]

Hmmm als dat er dan 'veel' zijn.. die zo'n fantasie hebben.. Zou het toch niet zo moeilijk moeten zijn Amand!



Beter zoeken!

Ik zou me kapot schamen om in de kroeg aan te pappen met een meisje dat nog op dagelijkse basis naar MTV kijkt. Ik zou het gevoel krijgen dat ik in het hele dorp nagekeken zal gaan worden als die vieze ouwe man.



Of werkt dat niet zo?
quote:coco95 schreef op 24 februari 2012 @ 13:11:

[...]



Afspreken?
quote:_lupine_ schreef op 24 februari 2012 @ 13:12:

[...]



Echt die mannen moesten een weten wat de studentes allemaal bespreken over ze.Ik ben opgegroeid met het beeld dat vrouwen keurig netjes zijn en alleen voor Mr Right gaan, niet voor Mr Right now. Ik weet ondertussen dat het een verkeerd beeld is, maar ik krijg het er niet uitgestampt. Is een generatie-dingetje, volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 24 februari 2012 @ 13:13:

[...]



Ik zou me kapot schamen om in de kroeg aan te pappen met een meisje dat nog op dagelijkse basis naar MTV kijkt. Ik zou het gevoel krijgen dat ik in het hele dorp nagekeken zal gaan worden als die vieze ouwe man.



Of werkt dat niet zo?



geen idee, ik heb 'vroegah' toen ik nog wel een jong blaadje was nooit die fantasie gehad.. (ow.. nu nog steeds niet )

En of het dorp er zo over denkt.. waarschijnlijk wel (en ondertussen zijn ze allemaal stinkend jaloers )
Tja, wat is jong?



Een broekemans tussen de 18 en 26 lijkt mij niets.
Alle reacties Link kopieren
Bij de weg...



Was dit geen brandende vraag?
Alle reacties Link kopieren
Charme, een vlotte babbel en interessant zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook even mee....
quote:Sensual_D schreef op 24 februari 2012 @ 13:17:

Was dit geen brandende vraag?Jazeker. Ik wil 'em graag verder uitgediept hebben (no pun).
quote:amand1969 schreef op 24 februari 2012 @ 13:15:

[...]



Ik ben opgegroeid met het beeld dat vrouwen keurig netjes zijn en alleen voor Mr Right gaan, niet voor Mr Right now. Ik weet ondertussen dat het een verkeerd beeld is, maar ik krijg het er niet uitgestampt. Is een generatie-dingetje, volgens mij.Oh, voor een deel zal dat best nog gelden, maar er zijn ook heel veel stoute meisjes hoor. Uiteindelijk ook op zoek Mr Right natuurlijk, maar zo lang die zich nog niet aandient trekt het avontuur.
quote:amand1969 schreef op 24 februari 2012 @ 13:20:

[...]



Jazeker. Ik wil 'em graag verder uitgediept hebben (no pun).



1) geld

2) "goed verzorgd" uiterlijk

3) geld afhankelijke utilities (zoals auto, huis, heul veul vakanties)

4) dom kunnen kletsen (diepgang is niet nodig)

5) vadergevoelens kunnen opwekken



Voorbeeld: Ronny R.

[img]http://static.depers.nl/beeld/w178/2008 ... /rosen.jpg[/img]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven