Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.



Ik keur vreemdgaan af.



Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?



Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Alle reacties Link kopieren
Betalen
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef geen oud blaadje.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik heb vriendinnen die juist op oudere mannen vallen omdat ze zichzelf dan extra mooi en lekker voelen. Ook schijnen ze beter te zijn in bed.



Ik heb er zelf geen ervaring mee en zou het ook niet willen. Max 5 jaar ouder.
Alle reacties Link kopieren
Niet.



Ik ben gelukkig getrouwd.

Hoef geen ander en zeker geen oude vent.
Alle reacties Link kopieren
Mijn minnaar is boven de 40... maar ik ben beduidend geen jong blaadje...
Alle reacties Link kopieren
Betalen of verdomd aantrekkelijk en interessant zijn.



Al hoef ik geen getrouwde figuren, jong blaadje dat ik ben
Tja...



Mijn zusje is een aantrekkelijke meid van 23 en doet het momenteel ook met een (ongetrouwde) veertiger.



Ik denk dat het ermee mee te maken heeft dat mannen in de leeftijd zelfverzekerder zijn en beter weten hoe ze het moeten aanpakken.



En het is spannend hè? Veel meiden hebben nou eenmaal de fantasie om een keer een seksrelatie of affaire met een oudere man aan te gaan.
Hahahahahaha ik heb nog nooit meegmaakt dat een topic van mij zó snel reacties uitlokte



Het onderwerp leeft, blijkbaar
quote:vriendnietmeerlief schreef op 24 februari 2012 @ 13:05:

Ook schijnen ze beter te zijn in bed.



Dat klopt.



-zei hij geheel belangenloos -
quote:_lupine_ schreef op 24 februari 2012 @ 13:06: