Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.



Ik keur vreemdgaan af.



Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?



Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Thnx.
quote:amand1969 schreef op 16 maart 2012 @ 13:37:

[...]



De DVD-release is in september 2012 gepland Dat is dan ook tijd genoeg om de liefdesbaby aan de wereld te tonen
quote:missverrektekoekwaus schreef op 16 maart 2012 @ 13:40:

[...]

Dat is dan ook tijd genoeg om de liefdesbaby aan de wereld te tonen Shooting blanks, sorry
quote:missverrektekoekwaus schreef op 16 maart 2012 @ 13:40:

[...]





Dat is dan ook tijd genoeg om de liefdesbaby aan de wereld te tonen Hoho, dat kon niet meer. Daar heeft Amand voor gezorgd!
O, nee. Dat duurt gemiddeld negen maanden en zo lang zal het nog wel niet aan zijn..



Een paar leuke shots van de hond dan maar ?
Ach, Amand, zekerheid voor alles genomen begrijp ik.



Jammer, ik had het wel lachen gevonden een klein Amirtje.
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 16 maart 2012 @ 13:04:

[...]



Solly, ik werd er een beetje schitzo van en het zou niet erg integer van me zijn om er mee door te gaan.





Hoe gekker hoe beter op het forum, toch ?

Maar schizo gun ik niemand, hoor.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Niet geheel relevant maar misschien toch een beetje in hetzelfde straatje:



Who would you date?



Keuzes, keuzes...
.
Ik kan je verzekeren dat ik op geen enkel moment een verkeerde voorstelling van zaken gegeven heb. De situatie zoals hij nu is ( ) maakt dat ik met het topic moet stoppen.
.
Nou gefeliciteerd Amand en Iris. Wat ontzettend leuk, ik wens jullie veel geluk.
*wacht rustig op koerier met fles whiskey*





Maaruh, even voor de duidelijkheid: je zegt dat jij verliefd bent op Iris. Haske leuk. Is dat wederzijds?

Mijn vraag komt, zoals je vast wel weet, voort uit een gesprekje met Iris tijdens de meet.
quote:ThunderassMan schreef op 16 maart 2012 @ 18:49:

*wacht rustig op koerier met fles whiskey*





Maaruh, even voor de duidelijkheid: je zegt dat jij verliefd bent op Iris. Haske leuk. Is dat wederzijds?

Mijn vraag komt, zoals je vast wel weet, voort uit een geysprekje met Iris tijdens de meet. Oh, oh, kink in de prille kabel? Het is natuurlijk wel handignals het wederzijds is, om te kunnen spreken van een relaasie.
Wow jullie zijn wel nieuwsgierig hè .



Ik ben op het ogenblik op forumvakantie, maar ik heb speciaal hiervoor even ingelogd.



Ja het is wederzijds en ja we zijn een setje. Ik was er alleen nog niet aan toe dat openbaar te maken. Nu wel dus.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 16 maart 2012 @ 18:54:

[...]





Oh, oh, kink in de prille kabel? Het is natuurlijk wel handignals het wederzijds is, om te kunnen spreken van een relaasie.Just checking. De meet is ondertussen ook al weer een week geleden. Er kan veel gebeuren in een week. Nu is mij wel duidelijk waarom Amand er zo allejezus lang over deed om een jong blaadje te scoren.
quote:iris1969 schreef op 16 maart 2012 @ 18:56:

Wow jullie zijn wel nieuwsgierig hè .



Ik ben op het ogenblik op forumvakantie, maar ik heb speciaal hiervoor even ingelogd.



Ja het is wederzijds en ja we zijn een setje. Ik was er alleen nog niet aan toe dat openbaar te maken. Nu wel dus.Leuk voor jullie. en Je kunt dus best slecht liegen tegen TAM, hè?
quote:ThunderassMan schreef op 16 maart 2012 @ 18:59:

[...]

Nu is mij wel duidelijk waarom Amand er zo allejezus lang over deed om een jong blaadje te scoren.Lullo
Hee, mooi blauw bloemetje.

What's a nice girl like you doing on a forum like this?
quote:amand1969 schreef op 16 maart 2012 @ 19:01:

[...]



Lullo
quote:amand1969 schreef op 16 maart 2012 @ 19:02:

Hee, mooi blauw bloemetje.

What's a nice girl like you doing on a forum like this?



Hé stranger. Geen idee wat ik hier doe, maar ik ga weer snel verder met forumvakantie houden .



quote:ThunderassMan schreef op 16 maart 2012 @ 19:01:

[...]





Leuk voor jullie. en Je kunt dus best slecht liegen tegen TAM, hè?



.



Jij hebt trouwens nog steeds mijn mail niet beantwoord, dus hup met de billen bloot: ja of nee?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 16 maart 2012 @ 18:56:

Wow jullie zijn wel nieuwsgierig hè .



Ik ben op het ogenblik op forumvakantie, maar ik heb speciaal hiervoor even ingelogd.



Ja het is wederzijds en ja we zijn een setje. Ik was er alleen nog niet aan toe dat openbaar te maken. Nu wel dus.





Hier log ik dus ook even voor in.





Wat leuk! Iris cool!



Veel plezier samen!
Wat een bijzonder gebeuren dit! Gefeliciteerd!



Voor jullie:
Thnx :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven