Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.



Ik keur vreemdgaan af.



Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?



Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Wel jammer voor de cursusleidsters.
Bedankt voor de gelukswensen en tot later



* logt weer uit *
quote:iris1969 schreef op 16 maart 2012 @ 19:21:

Bedankt voor de gelukswensen en tot later



* logt weer uit *Fijne vakantie.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 16 maart 2012 @ 19:17:

Wel jammer voor de cursusleidsters.Heb jij vrienden die een leuke cursus willen volgen?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd I en A!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd !
.
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 15 maart 2012 @ 22:41:

Dit topic begon als een tongue-in-cheek vraag over hoe ik de natte droom van menig volwassen kerel zou kunnen verwezenlijken.

Jullie vragen en observaties dwongen me mijn gevoel te volgen; sommigen van jullie hadden het meteen al in de gaten; ik zoek helemaal niet specifiek naar dat jonge blaadje.



Ik ben gewoon knetterverliefd op Iris.W A A N Z I N N I G
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 16 maart 2012 @ 18:56:

Wow jullie zijn wel nieuwsgierig hè .



Ik ben op het ogenblik op forumvakantie, maar ik heb speciaal hiervoor even ingelogd.



Ja het is wederzijds en ja we zijn een setje. Ik was er alleen nog niet aan toe dat openbaar te maken. Nu wel dus.W A A N Z I N N I G
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Geniet!
En toen kwam er een olifant met een hele grote en die blies zo pfffpfffff.....het verhaaltje uit.



En ze leefden nog lang en gelukkig...
Hartstikke leuk!!



Slotje!
Alle reacties Link kopieren
Mijn mannen zijn niet getrouwd, ook niet boven de 40 maar de reden waarom ik op ze val omdat ze écht man zijn en enorm aantrekkelijk.

Daarbij heeft die ervaring ook iets super charmants.



Ik heb gewoon een voorkeur voor 30ers. Die moet je hebben ;)
Alle reacties Link kopieren
Ha, geen mysterie maar gewoon verliefdheid. Heel goed. Gefeliciteerd met elkaar! Ennuhm, ik geloof dat de cursusleidsters eerst maar op vakantie moeten. Noppies......?
.
Ik ben erg laat, maar ik was druk IRL.

Gefeliciteerd jullie beiden.
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 24 februari 2012 @ 13:20:

[...]





Oh, voor een deel zal dat best nog gelden, maar er zijn ook heel veel stoute meisjes hoor. Uiteindelijk ook op zoek Mr Right natuurlijk, maar zo lang die zich nog niet aandient trekt het avontuur.Inmiddels dik twee jaar geleden en nog steeds zo waar! (al ben ik allang geen jlb-tje meer )
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
LJB- kwam de afkorting in een recent topic tegen en moest natuurlijk even weten waarvoor dat staat ...lol
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Graag gedaan
loopt Pokkewijf al lang genoeg mee hier om te weten wie de TO van dit topic is?
Alle reacties Link kopieren
Toch raar vind ik dat zo'n topic over oudere mannen met jonge meiden blijkbaar heel erg geaccepteerd word, terwijl ik vorig jaar hier bijna werd afgemaakt voor cougar en degoutant omdat ik toen een vriend had van 24 , terwijl ik 46 was .

Toch duidelijk dat een oudere vrouw met jongere man nog steeds taboe is hé
Alle reacties Link kopieren
quote:natalietje schreef op 16 mei 2014 @ 21:07:

Toch raar vind ik dat zo'n topic over oudere mannen met jonge meiden blijkbaar heel erg geaccepteerd word, terwijl ik vorig jaar hier bijna werd afgemaakt voor cougar en degoutant omdat ik toen een vriend had van 24 , terwijl ik 46 was .

Toch duidelijk dat een oudere vrouw met jongere man nog steeds taboe is hé Niet taboe, meer afgunst en onbegrip denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 16 mei 2014 @ 21:10:

[...]



Niet taboe, meer afgunst en onbegrip denk ik.Of jaloezie..
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 16 mei 2014 @ 21:23:

[...]





Of jaloezie..Of afgunst...
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Ja, uhhh... mag het weer over LJBtjes gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven