leuke jongen!

30-11-2015 10:04 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat is dan ook wel het hele probleem! Ik heb een super leuke jongen leren kennen via tinder (oeps, nooit gedacht dat er normale mensen op zaten maar toch wel!) hij woont zo'n 25 min rijden bij mij vandaan! geen probleem zou je zeggen.. maar de laatste keer dat ik hem nu gezien heb is al weer 12 dagen geleden omdat we allebei zo druk eigen leven hebben.. hij moet al 4 keer per week voetballen.. gewoon 5 dagen werken.. ik heb paardrijden.. vriendinnen... Ik vind hem echt onwijs leuk maar ik ben bang dat het niet werkt als je zo weinig tijd heb voor elkaar en allebei zo eigen leven heb.. hij zegt dan nu deze week uiteten te willen gaan en ik mag de dag kiezen, maar ik wil absoluut niet dat hij een training daarvoor af zegt in mijn ogen is dat niet de manier waarop we tijd voor elkaar moeten hebben/maken.. hoe zouden jullie denken?
Ik denk niks. Als het wat is dan komt het vanzelf lijkt me.



Is dit het nieuwe daten?
Alle reacties Link kopieren
Dus jij wil je paardrijden er wel voor opgeven?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 30 november 2015 @ 10:14:

Ik denk dat hij zelf kan besluiten of hij een training wil afzeggen



Dit.



Gewoon een dag opperen, als hij kan dan kan hij.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
mijn advies is om paardrijden nooit op te geven, voor niks en niemand! laat nooit een man tussen jou en de paarden inkomen.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij dat je prima kunt afspreken om het sporten heen, en vriendinnen begrijpen het als het goed is wel als je af en toe niet mee kunt omdat je een date hebt. Daarmee wil ik niet zeggen dat je je vriendinnen moet laten zitten, maar het is wel normaal dat je op een gegeven moment je tijd moet verdelen en er wat minder bent.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik zou er mee stoppen. Je zou wel gek zijn om je leven anders in te gaan richten voor een leuke man. Dat doet niemand toch? Daarom is iedereen ook vrijgezel. Gewoon de rest van je leven vrijgezel blijven, zodat je elke dag kunt paardrijden en naar je vriendinnen kunt.
I was not built to break
Alle reacties Link kopieren
Dan gaan jullie beide eens een keer niet met je vrienden in het weekend stappen.

Je hoeft elkaar niet om de dag te zien.



En hij is blijkbaar bereid om een keertje trainen in de week te missen. Kan echt geen kwaad. Het is nu niet alsof hij een semi-prof is die zijn geld ermee moet verdienen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
V..
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben elkaar ontmoet op tinder. Noem mij maar ouderwets maar de meeste mensen die ik ken zitten niet op tinder omdat ze een relatie willen. Ik vind dat je nogal hard van stapel loopt als je nu al bang bent dat het niet werkt omdat jullie beiden een eigen leven hebben. Het klinkt alsof jij je al druk maakt over het hebben van een relatie terwijl hij dat niet zo hoeft te zien. Ik zou eerst voorzichtig polsen hoe hij daar in staat.
Vier keer week? Is hij semi prof?



Jullie werken en sporten 5 dagen. Blijven er 2 over. Of zit je dan tot middernacht bij je paard en hij bij de club? 2 uurtjes vrij maken voor een kop koffie of een lunch lijkt mij niet onmogelijk.
misschien kunnen jullie ff tongen in het hooi naast het paard
quote:KingImmortal schreef op 30 november 2015 @ 10:51:

misschien kunnen jullie ff tongen in het hooi naast het paardKijk, dat is efficiënt werken.
Alle reacties Link kopieren
Dat gekut over tinder elke keer.

Je staat ook niet 3 avonden achter elkaar in de kroeg omdat je een relatie wil, of je zit ook niet in de wachtkamer van de tandarts omdat je een relatie wil, je laat je hond niet uit omdat je een relatie wil en je staat niet in de rij bij de kassa omdat je zo nodig een relatie wil.

Je kunt de liefde overal tegenkomen, het is je attitude die bepaalt of hij gaat blijven plakken.

Als je dom gaat lopen doen over de manier waarop en hoe dat dan allemaal moet met reistijd en hobbies dan blijft hij waarschijnlijk niet plakken. Lekker veilig want zo hoef je je niet open te stellen. Ach het was toch maar een tinderding.



Je kunt het ook zo zien, tussen alle singles (en niet singles) op een app met misschien wel miljoenen mannen zat er eentje die je leuk vind en die jou ook leuk vind! En hij wil met je uit eten in plaats van voetballen! Maar blijf jij vooral giechelend met je dinnetjes op je paard zitten topics openend over je luxeprobleem want dat is pas een goed plan ofzo.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 30 november 2015 @ 10:55:

Dat gekut over tinder elke keer.

Je staat ook niet 3 avonden achter elkaar in de kroeg omdat je een relatie wil, of je zit ook niet in de wachtkamer van de tandarts omdat je een relatie wil, je laat je hond niet uit omdat je een relatie wil en je staat niet in de rij bij de kassa omdat je zo nodig een relatie wil.

Je kunt de liefde overal tegenkomen, het is je attitude die bepaalt of hij gaat blijven plakken.

Als je dom gaat lopen doen over de manier waarop en hoe dat dan allemaal moet met reistijd en hobbies dan blijft hij waarschijnlijk niet plakken. Lekker veilig want zo hoef je je niet open te stellen. Ach het was toch maar een tinderding.



Je kunt het ook zo zien, tussen alle singles (en niet singles) op een app met misschien wel miljoenen mannen zat er eentje die je leuk vind en die jou ook leuk vind! En hij wil met je uit eten in plaats van voetballen! Maar blijf jij vooral giechelend met je dinnetjes op je paard zitten topics openend over je luxeprobleem want dat is pas een goed plan ofzo.Eens.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:Dragisa schreef op 30 november 2015 @ 10:53:

[...]





Kijk, dat is efficiënt werken.en als ze uitgetongd zijn, stapt ze zo op haar paard. best of both worlds.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie beide niets op willen geven, vind je elkaar gewoon niet leuk genoeg.
quote:KingImmortal schreef op 30 november 2015 @ 10:25:

mijn advies is om paardrijden nooit op te geven, voor niks en niemand! laat nooit een man tussen jou en de paarden inkomen.+1
Alle reacties Link kopieren
quote:rosaaaa schreef op 30 november 2015 @ 11:01:

Als jullie beide niets op willen geven, vind je elkaar gewoon niet leuk genoeg.Hij wil dat wel, het mag niet van haar.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 30 november 2015 @ 10:37:

Veel buitentrainingen gaan nu niet door, door t slechte weer en natte veldenOp een laag niveau, ja.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
..
quote:KingImmortal schreef op 30 november 2015 @ 10:25:

mijn advies is om paardrijden nooit op te geven, voor niks en niemand! laat nooit een man tussen jou en de paarden inkomen.



Precies.

Een man is voor even.

Een paard voor altijd.....

quote:Eleonora-1 schreef op 30 november 2015 @ 11:32:

[...]





Precies.

Een man is voor even.

Een paard voor altijd.....

gvd nou!
Alle reacties Link kopieren
Hij kan heus wel een training missen, is niks ergs aan. Is toch juist lief van hem dat jij een dag mag kiezen om uiteten te gaan? Dan leer je elkaar steeds beter kennen, en omdat jullie beiden al druk zijn met sport lijkt het me toch wel fijn om even te ontspannen en tijd met hem door te brengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven