Leuke man heeft geen tijd om af te spreken

18-10-2014 17:36 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,



In juni heb ik een leuke man ontmoet ivm zakelijk netwerken. We hebben afgesproken dat we elkaar nog eens zouden ontmoeten voor prive. Het lukt maar niet om af te spreken....

Hij geeft aan geen tijd te hebben, zowel op werk als prive heeft ie het druk. We hebben zo nu en dan contact via whatsapp. Daarin geeft ie regelmatig aan dat hij me leuk en interessant vindt en dat hij een keer af wil spreken. Drie weken terug heb ik voorgesteld om wat te gaan drinken, maar hij kon niet. Sindsdien heb ik niks meer van hem vernomen. Enerzijds denk ik dat ik hem maar uit m'n hoofd moet zetten, maar aan de andere kant wil ik om beter leren kennen.

Ik weet even niet wat ik moet doen. Ik neig om hem te laten weten per whatsapp dat ik het contact wil verbreken. Maar twijfel, want hij lijkt me echt een goeie man.

Ik ben benieuwd of iemand met me mee wil denken. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Het doet me denken aan iets met prioriteiten en opties.

Wat speelt er dat hij het te druk heeft voor jou?
Heeft waarschijnlijk een relatie?
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt 3 weken geleden iets voorgesteld, hij heeft aangegeven geen tijd te hebben maar je wel interessant te vinden. Hij heeft sindsdien niets meer laten horen.



Ik zou wachten tot hij iets uit zichzelf stuurt. Misschien is hij echt druk, maar hoeveel interesse kun je hebben als je helemaal niets stuurt. Zelf sturen dat je het contact verbreekt slaat in mijn ogen nergens op, want je hebt amper contact. Gewoon afwachten dus en niet teveel hopen.
Alle reacties Link kopieren
Contact verbreken? Welk contact? Ik zou het lekker dood laten bloeden. Als hij jou ook echt zo leuk vindt had hij ergens in de afgelopen vier maanden wel even tijd voor je kunnen maken.

Helaas pindakaas...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Als iemand je écht leuk vindt, maakt hij wel tijd. Weg met deze vent dus.
Alle reacties Link kopieren
Precies wat al is gezegd: tijd kan je altijd maken. Dus vergeten die hap.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zijn horloge verzetten.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Alleen de titel zegt genoeg TO. Jij vindt hem een leuke man maar hij vindt jou niet de moeite waard om even tijd voor te maken. Not into you dus..... Hou de eer aan jezelf.



Edit: het idee dat jij hem een Whatsapp wil sturen "dat je het contact wilt verbreken" is hilarisch natuurlijk. Mens je hebt geen contact met hem. En hou dat maar zo. Hij ligt er echt niet wakker van da's duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Nr verwijderen om jezelf niet (nog meer) te grabbel te gooien..

Als hij geinteresseerd was had ie wel tijd gemaakt!
Alle reacties Link kopieren
Aangeven dat je het contact gaat verbreken?

zet je jezelf mee voor l*l.
Alle reacties Link kopieren
Je bent te makkelijk TO. Wekenlang kan hij je links laten liggen en nog steeds ben je gewillig. Waarom zou hij moeite voor je doen? Kappen voordat het nog gênanter wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij een relatie heeft en het wel interessant vindt dat hij nog goed in de markt ligt maar er verder niks mee wil doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ciambella schreef op 18 oktober 2014 @ 18:00:

Je bent te makkelijk TO. Wekenlang kan hij je links laten liggen en nog steeds ben je gewillig. Waarom zou hij moeite voor je doen? Kappen voordat het nog gênanter wordt.Ja kappen, een relatie is goed als je samen er voor wilt gaan.
Waarmee heeft hij t prive zo druk dan?

Dit klinkt als iemand die wellicht al een relatie heeft, of misschien kinderen? nu hoeft dat laatste geen probleem te zijn als hij verder geen relatie heeft, maargoed..

Wat weet je allemaal van m om te weten of hij een leuke vent is voor jou?

Als hij je echt leuk genoeg vindt, maakt hij ook tijd voor je vrij.
Contact verbreken kan alleen als er contact is
Alle reacties Link kopieren
Als hij je echt leuk vindt, dan maakt hij wel tijd voor je vrij. Ik zou deze man uit je hoofd zetten.
Alle reacties Link kopieren
Leuke man wil geen tijd maken.



Alle reacties Link kopieren
Het plan was om af te spreken in augustus, dat had hij voorgesteld en ik had afgezegd omdat ik toen fysieke klachten had. Ik voel me idd soms bespeelt.

Hij heeft andere prioriteiten en gedoe zegt ie.

Ik heb ook gedoe, maar doe wel moeite.

Inderdaad, kappen er mee en als hij toch moeite wilt doen, dan hoor ik het wel
Alle reacties Link kopieren
Ik zou trouwens niet zeggen dat ik het contact wil verbreken, maar gewoon niks meer van me laten horen.
Alle reacties Link kopieren
Als hij je echt wilde zien, dan zou hij alles doen om dat mogelijk te maken.



Move on.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 18 oktober 2014 @ 18:31:

Leuke man wil geen tijd maken.



[img]https://encrypted-tbn3.gstatic.com/imag ... 3vqtunv6yA[/img]Whahaha
leuke man is niet zo leuk als je denkt



anders had hij wel werk van je gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Hij is misschien best leuk, hij vindt jou alleen niet zo leuk als omgekeerd.

Geloof me... Een man máákt tijd als ie je leuk vindt....



Want: als ie nu geen tijd heeft om af te spreken, waarom heeft hij dan straks wel tijd voor een relatie??
Waarom tijd stoppen in een man die dat niet in jou wil doen?

Overduidelijk dat hij jou niet erg leuk vindt. Geen tijd is natuurlijk de makkelijkste smoes. Delete zijn nummer, dit wordt niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven