Leuke man, slechte app

14-02-2016 12:45 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Jeetje zeg, vanaf date 1 geeft hij aan dat hij een slechte apper is en nu ga je je druk maken om een niet beantwoord appje?

Grow up. Bel hem om te vragen hoe het gaat. Ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Waarom BEL je 'm niet gewoon? Ik snap dat appen nooit. Ik bedoel, ik app mijn vriend ook wel, maar dat is dan meer in de trant van 'Ik ben het WC papier vergeten bij de AH, kan je dat straks nog even meenemen?' of even onverwacht een hartje of een 'ik hou van je'. Maar voor andere dingen wil ik toch gewoon zijn stem horen. Toen we niet samenwoonden facetimede we veel.
Alle reacties Link kopieren
Hij geeft je aan dat hij niet van appen houdt maar om jou 'n plezier te doen appt die een belangstellende vraag naar jou, dat wil niet zeggen dat hij zin heeft om een gesprek via app te beginnen. Respecteer dat hij niet van appen houdt en bel voortaan gewoon 1 keer per dag even kort ipv toch door te gaan met dat geapp.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Zou het ook nog kunnen dat hij een slechte apper is omdat hij 's avonds naast zijn vrouw op de bank zit?
Hij was heel eerlijk dus toen hij zei dat hij een slechte apper is.
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft natuurlijk niet te appen hé. Er zijn zo veel andere (leukere) vormen van communicatie.

Ik vind het trouwens heel wat zeggen dat hij vraagt naar jouw avond. Duidelijk interesse dus.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben gelijk, ik had ff een schop onder mijn kont nodig. Ik bel 'm wel ff en zal dit verder wel gewoon wijten aan mijn pms ofzo. ;) Thanks
Ga je nu echt een date laten afhangen van hoe iemand met zijn telefoon omgaat???



Ik heb geen "slimme telefoon" dus ik app nooit. Mijn partner heeft zo'n onding ook niet.

Als ik iets te vragen heb aan mijn partner dan bel ik, want mijn sms'en leest ie de helft van de tijd toch niet. Of niet op tijd.

En erop reageren doet ie al helemaal nooit.



Hij heeft je al gemeld dat hij niet / nauwelijks appt.

Bel hem dus gewoon als je iets wil weten of reactie wil.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de OP niet gelezen, want die is alweer weg (zo vreselijk irritant)



Maar christus, maak je je echt druk om een appje?

Of eigenlijk een niet appje?



Bel gewoon als je ergens een antwoord op wilt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:worteltjestaart1 schreef op 14 februari 2016 @ 12:56:

Jullie hebben gelijk, ik had ff een schop onder mijn kont nodig. Ik bel 'm wel ff en zal dit verder wel gewoon wijten aan mijn pms ofzo. ;) ThanksEn daarom delete je de OP?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ideaal dat de OP weg is. Duidelijk een snelle leerling.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lul dat ie niet gewoon appt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 14 februari 2016 @ 12:57:

Ik heb de OP niet gelezen, want die is alweer weg (zo vreselijk irritant)



Maar christus, maak je je echt druk om een appje?

Of eigenlijk een niet appje?



Bel gewoon als je ergens een antwoord op wilt



De OP:



Ze heeft sinds een tijdje contact met een leuke man. Man heeft aangegeven slecht te zijn in appen. Hij appt haar wél en vraagt dan (bijv) 'hi, hoe was je dag?'. Zij reageert dan, en hij reageert dan niet terug. Nu vraagt ze zich af hoe ze dit gedrag moet interpreteren



En TO: Het is echt enorm rete irritant als je je OP weghaalt. Ook al het zo'n non-topic is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2016 @ 13:08:

Wat een lul dat ie niet gewoon appt.Ja, dit! Kost nog geen minuutje van zijn tijd. Rude!
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven