Leuke mannen die al een relatie hebben

25-05-2015 20:48 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit maar verwijderd omdat ik allang tot inkeer ben gekomen en alle wijsneuzen die dit nog eens willen oprakelen de moeite wil besparen.
Alle reacties Link kopieren
Als je een man weet te veroveren die al bezet is, ben je dan niet altijd bang dat hij, als hij met jou is, net zo makkelijk weer overstapt naar een ander als die moeite voor hem doet?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Van mannen met een relatie blijf je af.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mannen die al in een relatie hebben en die openlijk de jacht openen eigenlijk al direct een stuk minder aantrekkelijk

Ik zou de beste man vertrouwen tot de voordeur als ik zelf een relatie met hem zou krijgen

Niet echt mijn ideale relatie plaatje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker waar... once a cheater, always a cheater!



Maar ja... het zou ook gewoon een leuke flirt kunnen zijn, dat is vantevoren altijd lastig te voorspellen.
Oh dat vind ik zo erg... Vrouwen die gaan stoken in de relatie van een ander. En van de tegenpartij wellicht nog erger, je hebt een partner verdorie. Afblijven.
Hoe je eraan komt, zo kom je er ook weer af. En dan is het ook geen leuke man trouwens.
Alles kan kapot.
Alle reacties Link kopieren
Vooral doen. Ik bedoel, als je collega een mooie nieuwe telefoon heeft dan mag je die toch ook gewoon van het bureau jatten?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:Uncharted schreef op 25 mei 2015 @ 20:59:

Oh dat vind ik zo erg... Vrouwen die gaan stoken in de relatie van een ander. En van de tegenpartij wellicht nog erger, je hebt een partner verdorie. Afblijven.



Normaal doe ik het nooit omdat het verbonden is aan gezeik. Echter, ik heb ook wel eens op die manier iemand laten lopen terwijl zijn vriendin het kort daarna uitmaakte omdat het vuur gedoofd was.



Daarnaast heeft een goede vriendin van mij haar man op die manier ontmoet. Die man had al jaren geen seks meer met zijn eerste vrouw en was kei-chagrijnig als zijn eerste vrouw met hem meeging op visite. Ze sliepen zelfs al in aparte kamers.



Stoken vind ik ook niet het juiste woord hier. Als het namelijk goed zit tussen twee mensen dan kan een derde daar niet tussenkomen.
Die man kan ook voor zichzelf nadenken hè TO? Misschien ben jij wel een veul leukere partner voor hem dan zijn huidige vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent niet verantwoordelijk wat voor een ander doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 25 mei 2015 @ 21:04:

Vooral doen. Ik bedoel, als je collega een mooie nieuwe telefoon heeft dan mag je die toch ook gewoon van het bureau jatten?Een man is geen eigendom van een vrouw natuurlijk, dus die drogreden gaat niet op
Alle reacties Link kopieren
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 21:04:

[...]





Normaal doe ik het nooit omdat het verbonden is aan gezeik. Echter, ik heb ook wel eens op die manier iemand laten lopen terwijl zijn vriendin het kort daarna uitmaakte omdat het vuur gedoofd was.



Daarnaast heeft een goede vriendin van mij haar man op die manier ontmoet. Die man had al jaren geen seks meer met zijn eerste vrouw en was kei-chagrijnig als zijn eerste vrouw met hem meeging op visite. Ze sliepen zelfs al in aparte kamers.



Stoken vind ik ook niet het juiste woord hier. Als het namelijk goed zit tussen twee mensen dan kan een derde daar niet tussenkomen.Je geeft dus zelf het antwoord al! Goed zo!
Alle reacties Link kopieren
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 21:06:

[...]





Een man is geen eigendom van een vrouw natuurlijk, dus die drogreden gaat niet op Aaaaah zo praat jij je geweten schoon! Slim! Maar fout blijft fout, hoe mooi je ook kletst.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Een leuke man laat zich niet afsnoepen door een ander. Diegene die wel voor gaas gaan zijn niet leuk.
quote:spell68 schreef op 25 mei 2015 @ 21:06:

[...]





Je geeft dus zelf het antwoord al! Goed zo!
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 25 mei 2015 @ 21:05:

Die man kan ook voor zichzelf nadenken hè TO? Misschien ben jij wel een veul leukere partner voor hem dan zijn huidige vriendin.Ja daar heb je wel een goed punt inderdaad. Eigenlijk beetje raar dat ik zo'n keuze niet gewoon bij hem neerleg. Thanks!
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 25 mei 2015 @ 21:07:

[...]



Aaaaah zo praat jij je geweten schoon! Slim! Maar fout blijft fout, hoe mooi je ook kletst.Ik vind het niet netjes inderdaad maar het is niet crimineel.
Alle reacties Link kopieren
Het is heel verleidelijk om het te doen... maar het brengt je alleen maar ellende.
When I'm down on my knees, you're how I pray..
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk gewoon blijven proberen Jij hebt toch ook recht op iets te hebben wat een ander ook heeft. Of dat iets nu een rood fietsje was toen je 6 was, of de man van iemand anders. Gewoon voor gaan, je hebt er echt recht op want anders ben je toch wel erg zielig toch, en dat heb je helemaal niet verdiend
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Misschien moeten jullie elkaar een tijdje discreet 'uitproberen', TO. Blijkt het dan niet aan de verwachtingen te voldoen, dan kan hij gewoon verder met z'n huidige vriendin.
Alle reacties Link kopieren
quote:spell68 schreef op 25 mei 2015 @ 21:05:

Jij bent niet verantwoordelijk wat voor een ander doet.



Is waar maar ze is wel verantwoordelijk voor wat ze zelf doet: Laat ze haar gevoelens liggen of gaat ze peuteren in andermans relatie (of deze nou goed of slecht is).



Aan TS, als je denkt dat deze man een slechte relatie heeft en zich openstelt voor anderen (zo komt het toch over), dan zou ik wachten tot hij dat met zijn huidige vriendin opgelost heeft. Goed of slecht, het doet altijd meer pijn als een relatie stukloopt en daar ook nog eens een derde aan te pas komt.

Is moeilijk, zeker als je verliefd bent.

Maarja, zoals anderen het zeggen, wat als hij nou geen slechte relatie heeft en bereid is haar te laten staan voor jou? Vertrouw je hem er dan wel op dat hij niet hetzelfde met jou doet?
You're thoughts are the only thing you really control. Keep them sacred.
Alle reacties Link kopieren
Je kan het proberen maar denk je dat je kansen dan groter worden ?

Ga je ervan uit dat hij voor je kiest?



Ik denk dat je beter aan jezelf kan werken

Wees lief voor jezelf, koop leuke dingen voor jezelf, woon je op jezelf? Steek energie in je huis

Een leuke zelfstandige vrouw is aantrekkelijker!
Wel zorgen dat je in de uitprobeerfase niet zwanger van hem wordt hè, TO. Of hem een SOA geeft. Daar zit z'n vriendin echt niet op te wachten. Heb je je laten testen na je laatste onveilige contact?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven