Leuke mannen die al een relatie hebben

25-05-2015 20:48 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit maar verwijderd omdat ik allang tot inkeer ben gekomen en alle wijsneuzen die dit nog eens willen oprakelen de moeite wil besparen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kathynus_Prime schreef op 25 mei 2015 @ 21:13:

[...]





Is waar maar ze is wel verantwoordelijk voor wat ze zelf doet: Laat ze haar gevoelens liggen of gaat ze peuteren in andermans relatie (of deze nou goed of slecht is).



Aan TS, als je denkt dat deze man een slechte relatie heeft en zich openstelt voor anderen (zo komt het toch over), dan zou ik wachten tot hij dat met zijn huidige vriendin opgelost heeft. Goed of slecht, het doet altijd meer pijn als een relatie stukloopt en daar ook nog eens een derde aan te pas komt.

Is moeilijk, zeker als je verliefd bent.

Maarja, zoals anderen het zeggen, wat als hij nou geen slechte relatie heeft en bereid is haar te laten staan voor jou? Vertrouw je hem er dan wel op dat hij niet hetzelfde met jou doet?Dankjewel voor je begripvolle bericht. Nu ik deze reacties lees voel ik wel dat ik er misscien nog niet te zwaar aan moet tillen en gewoon eens kijken waar het heen gaat als ik contact blijf onderhouden.
Alle reacties Link kopieren
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 21:10:

[...]





Ik vind het niet netjes inderdaad maar het is niet crimineel.Oooo, het is niet crimineel dus dan mag t! Weer zo'n pareltje. Meid, wat zal jouw mammie trots op je zijn!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 21:07:

[...]





Ja daar heb je wel een goed punt inderdaad. Eigenlijk beetje raar dat ik zo'n keuze niet gewoon bij hem neerleg. Thanks!En die eerdere vond jou blijkbaar niet leuk genoeg, anders had hij zich vast wel gemeld nadat zijn niet meer leuke relatie uit ging.
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 20:56:

Dat is zeker waar... once a cheater, always a cheater!



Maar ja... het zou ook gewoon een leuke flirt kunnen zijn, dat is vantevoren altijd lastig te voorspellen.Bah, wat een sneue vrouw ben jij!
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 21:07:

[...]





Ja daar heb je wel een goed punt inderdaad. Eigenlijk beetje raar dat ik zo'n keuze niet gewoon bij hem neerleg. Thanks!

Ach, je laat je inpakken door de mannen op dit forum.

Jah, dan komt het helemaal goed met je. Jij zult slagen in dit leven.

Open je over een tijdje een topic waarin je siplipt dat je bent bedrogen door je nieuw verkregen vlam waarvoor je hard gewerkt hebt. Na de mededeling van je zwangerschap (want je wilde hem natuurlijk wel binden want het klokje tikt) besloot hij terug te keren naar zijn partner.

Dan kom ik even smullen!
Alle reacties Link kopieren
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 21:04:

[...]





Stoken vind ik ook niet het juiste woord hier. Als het namelijk goed zit tussen twee mensen dan kan een derde daar niet tussenkomen.



Op een gewone manier niet, nee.

Maar je zal maar in een dipje zitten, een beetje sleur hebben ( heel gewoon in goede relaties, hoor ) en iemand gaat héél verleidelijk doen alsof ze dé sekspoes van de eeuw is en heel hard om je uitgekauwde moppen lachen , dan wordt het toch best moeilijk.

Een keertje buiten de pot pissen zegt helemaal niets over wel of geen goede relatie hebben, meer over - tijdelijke - geestelijk welbevinden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als het echt een leuke man zou zijn dan gaat hij er niet op in en is hij trouw aan zijn vriendin/vrouw
Je moet gewoon doen wat goed voelt, TO.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 mei 2015 @ 21:26:

[...]





Op een gewone manier niet, nee.

Maar je zal maar in een dipje zitten, een beetje sleur hebben ( heel gewoon in goede relaties, hoor ) en iemand gaat héél verleidelijk doen alsof ze dé sekspoes van de eeuw is en heel hard om je uitgekauwde moppen lachen , dan wordt het toch best moeilijk.

Een keertje buiten de pot pissen zegt helemaal niets over wel of geen goede relatie hebben, meer over - tijdelijke - geestelijk welbevinden.Mmm hier zit ook wel wat in, zo had ik er nog nooit naar gekeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 25 mei 2015 @ 21:20:

[...]



Oooo, het is niet crimineel dus dan mag t! Weer zo'n pareltje. Meid, wat zal jouw mammie trots op je zijn!Ach weet je... ik ben een volwassen vrouw. Ik zit niet meer op de goedkeuring van moeders te wachten (al vind ik haar wel de allerleukste vrouw op deze aardbol).
quote:troelalaaaatje schreef op 25 mei 2015 @ 21:26:

[...]



Ach, je laat je inpakken door de mannen op dit forum.

Jah, dan komt het helemaal goed met je. Jij zult slagen in dit leven.

Open je over een tijdje een topic waarin je siplipt dat je bent bedrogen door je nieuw verkregen vlam waarvoor je hard gewerkt hebt. Na de mededeling van je zwangerschap (want je wilde hem natuurlijk wel binden want het klokje tikt) besloot hij terug te keren naar zijn partner.

Dan kom ik even smullen!



Je kunt wel hel en verdoemenis preken maar feit is dat op latere leeftijd bijna alle nieuwe relaties zo beginnen. That's life. Je loopt volgens mij meer risico als je met een verstokte vrijgezel iets begint. Daar zou ik eerder met een boog omheen lopen .



TO kun je niet te kennen geven dat je hem wel leuk vindt maar niet van plan bent om te gaan rommelen met een bezet iemand? Dan zie je wel wat er verder gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 25 mei 2015 @ 21:20:

[...]





En die eerdere vond jou blijkbaar niet leuk genoeg, anders had hij zich vast wel gemeld nadat zijn niet meer leuke relatie uit ging.Waar maak je dat uit op? Ik was destijds erg jong dus toen hij zich kwam melden nadat zijn relatie voorbij was vertrouwde ik hem niet omdat hij tijdens zijn relatie zo achter mij aanzat. Daarom wees ik hem ook daarna af. Helaas zag ik in zijn latere relatie dat hij wel degelijk betrouwbaar was.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 mei 2015 @ 21:26:

[...]





Op een gewone manier niet, nee.

Maar je zal maar in een dipje zitten, een beetje sleur hebben ( heel gewoon in goede relaties, hoor ) en iemand gaat héél verleidelijk doen alsof ze dé sekspoes van de eeuw is en heel hard om je uitgekauwde moppen lachen , dan wordt het toch best moeilijk.

Een keertje buiten de pot pissen zegt helemaal niets over wel of geen goede relatie hebben, meer over - tijdelijke - geestelijk welbevinden.Dat dus. Elke langdurige relatie heeft periodes dat de liefde opgedroogd lijkt. Dat je wéét dat het vonkje nog ergens moet zijn maar je ziet het nergens meer. En dan ga je door omdat je óók weet dat het vlammetje vanzelf wel weer tevoorschijn komt. In zo'n periode ben je kwetsbaar. Voor stress, ruzie, aandacht van anderen. En dan komt er iemand die niks weet van hoe relaties werken en denkt 'he die twee hebben geen goede relatie' en gaat fijn zitten stoken.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 mei 2015 @ 21:26:

Op een gewone manier niet, nee.

Maar je zal maar in een dipje zitten, een beetje sleur hebben ( heel gewoon in goede relaties, hoor ) en iemand gaat héél verleidelijk doen alsof ze dé sekspoes van de eeuw is en heel hard om je uitgekauwde moppen lachen , dan wordt het toch best moeilijk.

Een keertje buiten de pot pissen zegt helemaal niets over wel of geen goede relatie hebben, meer over - tijdelijke - geestelijk welbevinden.Helemaal mee eens.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 21:34:

[...]

Waar maak je dat uit op? Ik was destijds erg jong dus toen hij zich kwam melden nadat zijn relatie voorbij was vertrouwde ik hem niet omdat hij tijdens zijn relatie zo achter mij aanzat. Daarom wees ik hem ook daarna af. En nu zou je een vent wel 100% vertrouwen als hij in vorige relatie al loopt te klootzakken met een nieuwe gleuf?
Alle reacties Link kopieren
quote:troelalaaaatje schreef op 25 mei 2015 @ 21:21:

[...]



Bah, wat een sneue vrouw ben jij!Ja maar dat denk ik dus van vrouwen die mannen als eigendom zien wanneer die in een relatie zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 21:31:

[...]





Ach weet je... ik ben een volwassen vrouw. Ik zit niet meer op de goedkeuring van moeders te wachten (al vind ik haar wel de allerleukste vrouw op deze aardbol).O dus je verteld het haar gewoon? Mam, luister is, ik zit te stoken in een relatie'.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Dat je over deze situatie nog nadenkt!!! Draai de situatie is om, hoe zou jij je dan voelen?



Projecteer jouw aandacht op andere dingen.
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 21:34:

[...]





Waar maak je dat uit op? Ik was destijds erg jong dus toen hij zich kwam melden nadat zijn relatie voorbij was vertrouwde ik hem niet omdat hij tijdens zijn relatie zo achter mij aanzat. Daarom wees ik hem ook daarna af. Helaas zag ik in zijn latere relatie dat hij wel degelijk betrouwbaar was.

Agossie, wat zielig nou toch.

En omdat jij vroeger te krappe schoentjes droeg ben je nu een mislukkeling.
Alle reacties Link kopieren
quote:troelalaaaatje schreef op 25 mei 2015 @ 21:26:

[...]



Ach, je laat je inpakken door de mannen op dit forum.

Jah, dan komt het helemaal goed met je. Jij zult slagen in dit leven.

Open je over een tijdje een topic waarin je siplipt dat je bent bedrogen door je nieuw verkregen vlam waarvoor je hard gewerkt hebt. Na de mededeling van je zwangerschap (want je wilde hem natuurlijk wel binden want het klokje tikt) besloot hij terug te keren naar zijn partner.

Dan kom ik even smullen!Wat heet 'slagen in dit leven'? En wat heb jij voor nare dingen meegemaakt dat je gelijk zoveel beren op de weg ziet?
Alle reacties Link kopieren
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 21:37:

[...]





Ja maar dat denk ik dus van vrouwen die mannen als eigendom zien wanneer die in een relatie zitten.Eigendom? Omdat ze spreken van MIJN man/ vriend/ partner?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 25 mei 2015 @ 21:37:

[...]



En nu zou je een vent wel 100% vertrouwen als hij in vorige relatie al loopt te klootzakken met een nieuwe gleuf?Dat is toch heeeeeeeel anders???
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Heeft hij kinderen?
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 21:37:

[...]





Ja maar dat denk ik dus van vrouwen die mannen als eigendom zien wanneer die in een relatie zitten.Dat doet niet iedere vrouw. Dat een relatie, mits openlijk afgesproken dat het een open relatie betreft, echter wel speciaal moet zijn voor betreffende 2 mensen lijkt mij duidelijk. Anders maakt het immers niet uit en kan iedereen ongegeneerd rondhupsen tot zijn/ haar geslachtsdeel er uiteindelijk van pure ellende afvalt.
Alle reacties Link kopieren
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 21:37:

[...]





Ja maar dat denk ik dus van vrouwen die mannen als eigendom zien wanneer die in een relatie zitten.Niemand is elkaars bezit, maar in een relatie ga je een commitment aan. En als jij dat als eigendom ziet dan ben jij niet toe aan een relatie! !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven