Leuke mannen die al een relatie hebben

25-05-2015 20:48 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit maar verwijderd omdat ik allang tot inkeer ben gekomen en alle wijsneuzen die dit nog eens willen oprakelen de moeite wil besparen.
Alle reacties Link kopieren
quote:troelalaaaatje schreef op 25 mei 2015 @ 21:41:

[...]



Dat doet niet iedere vrouw. Dat een relatie, mits openlijk afgesproken dat het een open relatie betreft, echter wel speciaal moet zijn voor betreffende 2 mensen lijkt mij duidelijk. Anders maakt het immers niet uit en kan iedereen ongegeneerd rondhupsen tot zijn/ haar geslachtsdeel er uiteindelijk van pure ellende afvalt.Dat.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 25 mei 2015 @ 21:39:

[...]



Dat is toch heeeeeeeel anders???Oh ja stom van me
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 21:38:

[...]





Wat heet 'slagen in dit leven'? En wat heb jij voor nare dingen meegemaakt dat je gelijk zoveel beren op de weg ziet?
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 25 mei 2015 @ 21:36:

[...]



Dat dus. Elke langdurige relatie heeft periodes dat de liefde opgedroogd lijkt. Dat je wéét dat het vonkje nog ergens moet zijn maar je ziet het nergens meer. En dan ga je door omdat je óók weet dat het vlammetje vanzelf wel weer tevoorschijn komt. In zo'n periode ben je kwetsbaar. Voor stress, ruzie, aandacht van anderen. En dan komt er iemand die niks weet van hoe relaties werken en denkt 'he die twee hebben geen goede relatie' en gaat fijn zitten stoken.Ah, ja... daar zie ik jullie punt wel. Laat ik het anders stellen... het is echt niet zo dat ik met deze persoon in bed zou springen terwijl hij nog een relatie heeft.
, gepikeerd?

Ach meissie toch, ik nam je toch al niet serieus.
Alle reacties Link kopieren
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 21:43:

[...]





Ah, ja... daar zie ik jullie punt wel. Laat ik het anders stellen... het is echt niet zo dat ik met deze persoon in bed zou springen terwijl hij nog een relatie heeft.O? Dat praat flirten met als doel hem/haar losweken bij de partner goed?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 21:43:

[...]





Ah, ja... daar zie ik jullie punt wel. Laat ik het anders stellen... het is echt niet zo dat ik met deze persoon in bed zou springen terwijl hij nog een relatie heeft.En jij denkt dat een vent uit een relatie stapt, voor jou, zonder dat hij weet of je hem seksueel iets - beters - te bieden hebt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn de reacties wel vrij duidelijk: het is not-done om willens en wetens te gaan peuren in een relatie. Het is niet bij wet verboden, dus je hóeft je er niks van aan te trekken, maar je gaat hier ook echt niemand overtuigen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 21:43:

[...]





Ah, ja... daar zie ik jullie punt wel. Laat ik het anders stellen... het is echt niet zo dat ik met deze persoon in bed zou springen terwijl hij nog een relatie heeft.Oh je maakt hem alleen de kop gek. Tja dat verandert de hele zaak
Alle reacties Link kopieren
quote:Susan schreef op 25 mei 2015 @ 21:46:

Volgens mij zijn de reacties wel vrij duidelijk: het is not-done om willens en wetens te gaan peuren in een relatie. Het is niet bij wet verboden, dus je hóeft je er niks van aan te trekken, maar je gaat hier ook echt niemand overtuigen.Haha, het was geen referendum gelukkig. Meer dat sommige mensen mij wel degelijk voor beide kanten nuttige perspectieven hebben geboden. Ach ja weet je... ik kan altijd gewoon niet flirten, maar wel gewoon 'normaal' contact onderhouden lijkt. Misschien moet dat de les van vandaag zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Klinkt heel fout maar ik heb geen zin om altijd alleen over te blijven en zoveel mannen die me zo'n gevoel geven ontmoet ik helaas niet. Is dit super fout of moet ik denken: It's all fair in love and war.?Als je niet alleen wil blijven dan schrijf je je toch op een datingsite in? Daar zijn genoeg leuke vrije mannen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een entitlement probleem. Ja, het is bij wet niet verboden, maar dat wil niet zeggen dat je het recht hebt om in een relatie van een ander te stoken. Misschien dat je hem kunt losweken uit die relatie, en dan? Mij lijkt het dan geen leuk persoon. Mij lijkt het dan een onbetrouwbaar persoon. Bovendien maakt het hem erg onaantrekkelijk in de zin van 'geef hem wat aandacht, en hij gaat wel met een andere vrouw op pad'. Ik vind het erg egoïstisch, je hebt gewoon niet het recht om iemand anders los te weken uit een relatie, het is jouw relatie niet, je heelt toch ook niet ('tja, een ander had het al gestolen').



Ik zeg: Doe bij een ander niet wat je ook niet bij jezelf gedaan wilt hebben. Stel dat een andere vrouw zou proberen jouw (toekomstige) vriend los te weken? (Beetje) kinderachtig toch? Je moet het zelf weten. Ik zou niet de persoon willen zijn die denkt het recht te hebben op de partner van een ander. Je wilt jezelf toch ook blijven respecteren en voelt je toch zeker te goed voor dit soort laffe spelletjes?
Alle reacties Link kopieren
Verder: Je zegt dat er ook redenen zijn om het wel te doen maar gelukkig weten de mensen diep in hun hart wel: Dat is alleen maar om recht te praten wat krom is. Voor alles wat je niet zou moeten doen, werkelijk alles, is wel een reden te vinden om het wel te doen. Met een beetje vindingrijkheid kun je daarmee werkelijk alles wat hartstikke krom is, rechtpraten. Dat wil echter niet zeggen dat je dan maar moet doen. Dit is gewoon fout, dat weet je, en het zou je sieren als je het laat.
Alle reacties Link kopieren
quote:creativeguy schreef op 25 mei 2015 @ 21:56:

[...]



Als je niet alleen wil blijven dan schrijf je je toch op een datingsite in? Daar zijn genoeg leuke vrije mannen.Doe ik ook, maar die stap naar een date toe blijft bij mij altijd best groot. Heb het al wel een paar keer gedaan waarvan één keer toch wel redelijk succesvol was (oké was dus niet een blijvertje maar hebben wel een poos leuk gedate). En weet je, er zijn zeker genoeg leuke mannen 'out there', maar ik merk toch dat die van datingsites vaak ook weer zo finaal uit beeld vertrekken. Het is namelijk zo dat je al heel snel moet weten wat je van iemand vindt. Die ruimte om langzaam naar elkaar toe te groeien bestaat niet.
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 21:34:

[...]





Waar maak je dat uit op? Ik was destijds erg jong dus toen hij zich kwam melden nadat zijn relatie voorbij was vertrouwde ik hem niet omdat hij tijdens zijn relatie zo achter mij aanzat. Daarom wees ik hem ook daarna af. Helaas zag ik in zijn latere relatie dat hij wel degelijk betrouwbaar was.Omdat je het had over 'laten lopen' en het zelf als argument aanvoerde om niet af te wachten tot het eindigt. Niet een heel relevant argument, blijkt nu. En wat die redenering die je kennelijk achteraf betreurt met het jong-zijn te maken heeft, begrijp ik ook niet. Maar hee, jouw feestje...
Alle reacties Link kopieren
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 22:02:

[...]





Het is namelijk zo dat je al heel snel moet weten wat je van iemand vindt. Die ruimte om langzaam naar elkaar toe te groeien bestaat niet.Dat heb je helemaal zelf in de hand. JIJ bepaalt wanneer je afspreekt en hoe snel jullie naar elkaar toe groeien. Ik heb zelf veel gedate en heb er een leuke vriendin aan over gehouden.
Alle reacties Link kopieren
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 21:31:

[...]





Ach weet je... ik ben een volwassen vrouw. Ik zit niet meer op de goedkeuring van moeders te wachten (al vind ik haar wel de allerleukste vrouw op deze aardbol).Ik vind dat je best wel wijs overkomt, je hebt er in ieder geval over nagedacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:creativeguy schreef op 25 mei 2015 @ 22:12:

[...]



Dat heb je helemaal zelf in de hand. JIJ bepaalt wanneer je afspreekt en hoe snel jullie naar elkaar toe groeien. Ik heb zelf veel gedate en heb er een leuke vriendin aan over gehouden.Ik wil altijd te snel die beslissing nemen om ermee door te gaan of het af te kappen... want ja... ik houd niet van spanning en wil een ander ook niet aan het lijntje houden. Maar wellicht heb je gelijk en moet ik daar iets losser in worden.
Alle reacties Link kopieren
Grappig wel die reacties hier ... Geloof dat er veel mensen zijn die roepen en moord en brand schreeuwen dat het niet kan en het hun nooit overkomt, maar niemand is heilig. Ik ga er verder niet op in, maar ik wil maar zeggen .. Als iemand ECHT voor de volle 500% gelukkig is in zijn relatie, is er geen haar op zijn of haar hoofd die eraan dénkt om zijn grote liefde te laten gaan of te kwetsen voor een scharrel of wat je het ook noemt. Maar wat je wél best onthoud: de waarheid komt ALTIJD aan het licht. Mark my words.
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 22:02:

[...]





Doe ik ook, maar die stap naar een date toe blijft bij mij altijd best groot. Heb het al wel een paar keer gedaan waarvan één keer toch wel redelijk succesvol was (oké was dus niet een blijvertje maar hebben wel een poos leuk gedate). En weet je, er zijn zeker genoeg leuke mannen 'out there', maar ik merk toch dat die van datingsites vaak ook weer zo finaal uit beeld vertrekken. Het is namelijk zo dat je al heel snel moet weten wat je van iemand vindt. Die ruimte om langzaam naar elkaar toe te groeien bestaat niet.Tja, welkom bij de club. Ik zou ook liefst in het echt een geweldige man ontmoeten, maar ben ook maar gaan internetdaten. Je bent niet de eerste en laatste die constateert dat dat niet zaligmakend en soms behoorlijk frustrerend is. Zou wat zijn als dat voor iedereen in die situatie dan maar reden zou zijn om iemand uit een relatie los te gaan lopen weken. Misschien moet je de teugels van je vlinderbehoefte af en toe even wat laten vieren.
Je bent bang om gedumpt te worden, maar gaat wel de grootste risicogroep om gedumpt te worden aan. Waarom doe je dat jezelf aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:nevermind_ schreef op 25 mei 2015 @ 22:20:

Grappig wel die reacties hier ... Geloof dat er veel mensen zijn die roepen en moord en brand schreeuwen dat het niet kan en het hun nooit overkomt, maar niemand is heilig. Ik ga er verder niet op in, maar ik wil maar zeggen .. Als iemand ECHT voor de volle 500% gelukkig is in zijn relatie, is er geen haar op zijn of haar hoofd die eraan dénkt om zijn grote liefde te laten gaan of te kwetsen voor een scharrel of wat je het ook noemt. Maar wat je wél best onthoud: de waarheid komt ALTIJD aan het licht. Mark my words.En 500% gelukkig, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, je hele gedeelde leven lang, is dat niet iets uit een sprookje?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 25 mei 2015 @ 22:20:

[...]





Tja, welkom bij de club. Ik zou ook liefst in het echt een geweldige man ontmoeten, maar ben ook maar gaan internetdaten. Je bent niet de eerste en laatste die constateert dat dat niet zaligmakend en soms behoorlijk frustrerend is. Zou wat zijn als dat voor iedereen in die situatie dan maar reden zou zijn om iemand uit een relatie los te gaan lopen weken. Misschien moet je de teugels van je vlinderbehoefte af en toe even wat laten vieren.Tsja... zo dacht ik er ook lange tijd over. Ik ben nu eenmaal niet het liefste jongetje van de klas om het zo te noemen.
quote:nevermind_ schreef op 25 mei 2015 @ 22:20:

Grappig wel die reacties hier ... Geloof dat er veel mensen zijn die roepen en moord en brand schreeuwen dat het niet kan en het hun nooit overkomt, maar niemand is heilig. Ik ga er verder niet op in, maar ik wil maar zeggen .. Als iemand ECHT voor de volle 500% gelukkig is in zijn relatie, is er geen haar op zijn of haar hoofd die eraan dénkt om zijn grote liefde te laten gaan of te kwetsen voor een scharrel of wat je het ook noemt. Maar wat je wél best onthoud: de waarheid komt ALTIJD aan het licht. Mark my words.



Grappig, je zegt eigenlijk iets over de naiviteit van een ander (denken dat het hen niet kan overkomen) en zegt vervolgens iets vreselijk naiefs (500%, geen haar enzo)



Het klinkt als iemand die wat aan het goedpraten is.
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 22:23:

[...]





Tsja... zo dacht ik er ook lange tijd over. Ik ben nu eenmaal niet het liefste jongetje van de klas om het zo te noemen.Oh, jongetje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven