Leuke mannen die al een relatie hebben

25-05-2015 20:48 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit maar verwijderd omdat ik allang tot inkeer ben gekomen en alle wijsneuzen die dit nog eens willen oprakelen de moeite wil besparen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 25 mei 2015 @ 22:21:

Je bent bang om gedumpt te worden, maar gaat wel de grootste risicogroep om gedumpt te worden aan. Waarom doe je dat jezelf aan?Oh dat is wel een mooie idd. Dat is zeker waar!
Alle reacties Link kopieren
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 22:23:

[...]

Tsja... zo dacht ik er ook lange tijd over. Ik ben nu eenmaal niet het liefste jongetje van de klas om het zo te noemen.Oh als een vent mijn vent kan afsnoepen mag hij hem houden, dan zou ik hem niet eens terugwillen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 25 mei 2015 @ 22:24:

[...]





Grappig, je zegt eigenlijk iets over de naiviteit van een ander (denken dat het hen niet kan overkomen) en zegt vervolgens iets vreselijk naiefs (500%, geen haar enzo)



Het klinkt als iemand die wat aan het goedpraten is.je hoeft echt mijn bericht niet zo te analyseren, ik zeg dit als voorbeeld .. Tuurlijk zijn mensen niet altijd even gelukkig in hun relatie, dat is normaal. KAN ook gewoon niet. En ik wil niet zeggen dat je daarom maar moet vreemd gaan / whatever. Maar wat ik wil zeggen is, dat iemand die gelukkig is met zijn relatie normaal niet vreemdgaat. Dan ben je niet bezig met anderen om je heen..
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 mei 2015 @ 22:23:

[...]





En 500% gelukkig, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, je hele gedeelde leven lang, is dat niet iets uit een sprookje?En toch zijn er mensen die de verleiding kunnen weerstaan. Maar het is waar dat als iemand dat vandaag niet kan, dan kan die het over een jaar ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 mei 2015 @ 22:23:

[...]





En 500% gelukkig, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, je hele gedeelde leven lang, is dat niet iets uit een sprookje?Nee joh,dat Echte Liefde!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 22:28:

[...]





En toch zijn er mensen die de verleiding kunnen weerstaan. Maar het is waar dat als iemand dat vandaag niet kan, dan kan die het over een jaar ook niet.

Ik zei net; dat ligt aan iemands geestelijk welbevinden/ levensfase etc.



Iemand die totaal bezopen geen nee zegt kan misschien enorm goed nuchter de boot afhouden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 mei 2015 @ 22:31:

[...]



Ik zei net; dat ligt aan iemands geestelijk welbevinden/ levensfase etc.



Iemand die totaal bezopen geen nee zegt kan misschien enorm goed nuchter de boot afhouden.Yep.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:nevermind_ schreef op 25 mei 2015 @ 22:28:

[...]





je hoeft echt mijn bericht niet zo te analyseren, ik zeg dit als voorbeeld .. Tuurlijk zijn mensen niet altijd even gelukkig in hun relatie, dat is normaal. KAN ook gewoon niet. En ik wil niet zeggen dat je daarom maar moet vreemd gaan / whatever. Maar wat ik wil zeggen is, dat iemand die gelukkig is met zijn relatie normaal niet vreemdgaat. Dan ben je niet bezig met anderen om je heen..Weer van heel andere orde klopt dat ook niet. Je hebt namelijk verschillende soorten vreemdgangers.
Alle reacties Link kopieren
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 21:52:

[...]





Haha, het was geen referendum gelukkig. Meer dat sommige mensen mij wel degelijk voor beide kanten nuttige perspectieven hebben geboden. Ach ja weet je... ik kan altijd gewoon niet flirten, maar wel gewoon 'normaal' contact onderhouden lijkt. Misschien moet dat de les van vandaag zijn.



inderdaad, leer die man eerst maar eens beter kennen.



wat weet je nu eigenlijk van hem?



en wat weet je allemaal niet van hem? ga daar eerst eens achter komen.



wie weet is-ie veel minder leuk dan je nu denkt... of niet
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 mei 2015 @ 22:31:

[...]



Ik zei net; dat ligt aan iemands geestelijk welbevinden/ levensfase etc.



Iemand die totaal bezopen geen nee zegt kan misschien enorm goed nuchter de boot afhouden.dat vind ik zelf een grotere afknapper als iemand die in een relatie zit en verliefd wordt op een ander.
Alle reacties Link kopieren
quote:simone789 schreef op 25 mei 2015 @ 22:42:

[...]





inderdaad, leer die man eerst maar eens beter kennen.



wat weet je nu eigenlijk van hem?



en wat weet je allemaal niet van hem? ga daar eerst eens achter komen.



wie weet is-ie veel minder leuk dan je nu denkt... of niet Dankjewel voor dit uitstekende advies! Ik denk dat ik mezelf weer eens aan het voorbij lopen ben.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk maak jij het eens mee dat iemand anders er met jouw man vandoor gaat!

Dat is de enige manier om tot zulke types door te dringen dat dit zo fucking fout is!!!
Joh, er zijn wel vrouwen (en mannen) geweest die bij mijn man een balletje hebben opgegooid, en er zijn ook mannen geweest die dat bij mij hebben gedaan, maar dat was eigenlijk voordat we kinderen kregen. Met een "balletje opgooien" bedoel ik "laten weten dat je interesse hebt", dat mag toch? Ik zag dat niet als een soort aanval op mijn relatie. Het houdt wel alert, dat wel. Maar nu we kinderen hebben, is dat wel anders geworden, ik bescherm ons gezin meer dan onze relatie, heb meer te verliezen.



Als er geen kinderen in het spel zijn dan zou ik als ik jou was zo'n balletje opgooien. De kans is wel heel groot dat ie 'm niet inkopt natuurlijk. Als ie dat wel doet, pas werk van maken als ie vrij is. Bespaar je de ellende van 2e keus zijn, dat blijf je namelijk meestal.

Als er wel kinderen in het spel zijn doe dan niks en richt je pijlen op een ander. Voor de kinderen is het gewoon beter als ouders getrouwd blijven als ouders op elkaar uitgekeken zijn en niet meer met elkaar van bil willen. Er zijn wel situaties waarin het voor kinderen beter is als de ouders wel uit elkaar gaan, maar iemand uit zo'n situatie moet je niet willen daten.
quote:Vl43inder schreef op 26 mei 2015 @ 00:08:

Als er geen kinderen in het spel zijn dan zou ik als ik jou was zo'n balletje opgooien. De kans is wel heel groot dat ie 'm niet inkopt natuurlijk. Als ie dat wel doet, pas werk van maken als ie vrij is. Bespaar je de ellende van 2e keus zijn, dat blijf je namelijk meestal.

Als er wel kinderen in het spel zijn doe dan niks en richt je pijlen op een ander. Voor de kinderen is het gewoon beter als ouders getrouwd blijven als ouders op elkaar uitgekeken zijn en niet meer met elkaar van bil willen. Er zijn wel situaties waarin het voor kinderen beter is als de ouders wel uit elkaar gaan, maar iemand uit zo'n situatie moet je niet willen daten.



Dit.

Als er kinderen in het spel zijn.. afblijven..
Alle reacties Link kopieren
quote:elfquest24 schreef op 26 mei 2015 @ 03:06:

[...]





Dit.

Als er kinderen in het spel zijn.. afblijven..
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
We gaan er nu allemaal wel een beetje vanuit dat de man in kwestie TO leuk vindt, hè?



Misschien lacht hij uit beleefdheid vriendelijk terug en helemaal niet omdat hij een kutrelatie heeft en TO leuker vindt.
Ik bedoel, mijn man is charismatisch, betrokken, elegant, beleefd naar dames in de zin van deur openhouden, belangstelling tonen, stoel aanschuiven, vriendelijk groeten, maar dat komt omdat dat zijn werk als manager is, hè? Niet omdat hij al zijn medewerkers spontaan wil uitwonen omdat ik niet lekker kook.
Alle reacties Link kopieren
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 22:47:

[...]





Dankjewel voor dit uitstekende advies! Ik denk dat ik mezelf weer eens aan het voorbij lopen ben.



je weet nu zo weinig neem ik aan.



er zijn genoeg stellen die wel eens iemand er bij willen voor een trio.



of aan partnerruil doen.



of naar swingclubs gaan.



dus wie weet zijn ze beiden op zoek naar een leuk iemand en kan jij dat zijn.



is er helemaal geen probleem, over iets waar nu heel moralistisch over wordt gedaan.



staan ze te springen om met jou 'vreemd' te gaan
Ik krijg zo'n vieze smaak in mijn mond van de woorden "it's all fair in love and war". Dat spreekwoord is uitgevonden door iemand die zijn morele kompas blijkbaar helemaal kwijt was. Je mag dus in tijden van oorlog ook elk middel aangrijpen om je eigen positie te verbeteren? Heb altijd het gevoel dat mensen die zich van dit spreekwoord bedienen kleingeestige jaloerse mensen zijn. Ik zou zeggen, voedt die gevoelens, blijkbaar ben je niet in staat om zelf iets van je leven te maken.
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 22:17:

[...]

Ik wil altijd te snel die beslissing nemen om ermee door te gaan of het af te kappen... want ja... ik houd niet van spanning en wil een ander ook niet aan het lijntje houden. Maar wellicht heb je gelijk en moet ik daar iets losser in worden.Je houdt niet van spanning?
Alle reacties Link kopieren
quote:TheJoker schreef op 26 mei 2015 @ 07:25:

Ik bedoel, mijn man is charismatisch, betrokken, elegant, beleefd naar dames in de zin van deur openhouden, belangstelling tonen, stoel aanschuiven, vriendelijk groeten, maar dat komt omdat dat zijn werk als manager is, hè? Niet omdat hij al zijn medewerkers spontaan wil uitwonen omdat ik niet lekker kook.



Exact!



Even voor de duidelijkheid ook: Man in kwestie heeft geen kinderen en woont niet samen.



Zoals eerder gezegd, ik ben na deze mooie adviezen van plan gewoon 'normaal' contact te onderhouden zonder überhaupt een balletje op te gooien. Eerst maar eens kijken of die echt zo leuk is als ik nu denk.
Alle reacties Link kopieren
Als ik jou was zou ik inderdaad dat normale contact onderhouden. Niet flirten en al helemaal niet over sex praten, maar eerst een elkaar beter leren kennen. Als jullie voor elkaar de ware zijn en hij uit zijn andere relatie stapt, dan is er nog genoeg tijd om er bovenop te springen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al lang geleden geleerd dat het Feit dat een vrouw aardig naar mij is, niet meteen inhoudt dat ze de rest van haar leven bij mij in bed wil doorbrengen, laat staan dat ze even een nachtje wil scharrelen. Dat zal andersom ook wel zo zijn.



En ik weet, Dating sites zijn hopeloos voor vele mannen. Simpel omdat het een vleeskeur op uiterlijk en mooie verhaaltjes is. Het elkaar leren kennen zit er niet bij waardoor de vrouw moet kiezen uit de vele interesse berichten van al die hagelschoten terwijl de man maar op alles schiet dat langs komt omdat zijn mogelijkheden toch beperkt zijn.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:aapjewat schreef op 26 mei 2015 @ 09:50:

[...]





Exact!



Even voor de duidelijkheid ook: Man in kwestie heeft geen kinderen en woont niet samen.



Zoals eerder gezegd, ik ben na deze mooie adviezen van plan gewoon 'normaal' contact te onderhouden zonder überhaupt een balletje op te gooien. Eerst maar eens kijken of die echt zo leuk is als ik nu denk.



Nou ja, mensen in een relatie die het gewoon tof hebben en dol zijn op elkaar, die brengen hun verkering ook meestal wel ter sprake. Dat zou een reden moeten zijn om de boot af te houden voor jou. Ik vind niet dat alles maar geoorloofd is in de liefde. Zeker niet als het gaat om het stukmaken van liefdes. Snap je?



Als er nog geen relatie ter sprake is gebracht, dan kun je rustig aftasten. Anders zou ik persoonlijk de eer aan mijzelf houden.



De man in kwestie heeft dus een relatie. Heeft hij je dat verteld of heb je dat van horen zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Een man die tijdens zijn relatie met iemand anders gaat is heen leuke man.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven