Leuke mannen die al een relatie hebben

25-05-2015 20:48 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit maar verwijderd omdat ik allang tot inkeer ben gekomen en alle wijsneuzen die dit nog eens willen oprakelen de moeite wil besparen.
Waarom kom je meningen vragen als je je standpunt al bepaald hebt?

Als jij de mening bent toegedaan dat je voor een gebonden persoon moet kunnen gaan omdat jij dat nou eenmaal vindt, dan moet je dat vooral doen.



Voor mij is het iets waar ik niet aan moet denken maar dat is persoonlijk. Mijn ex ging keihard voor een vrouw die letterlijk gezegd heeft te willen hebben wat ik had.

Zij is er nu gelukkig mee en ik word steeds gelukkiger zonder die man. Ik denk dat ze 'm goed in de gaten moet houden, hij is nogal vatbaar voor charmes en dat is heus niet ineens over. Lijkt me een onprettig uitgangspunt maar goed, haar keuze.



Zelfde geldt voor jou.

Doe wat je niet laten kunt.

Niemand kan je tegenhouden en niemand heeft verder last van jouw geweten. Misschien jij zelf niet eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 26 mei 2015 @ 10:44:

Waarom kom je meningen vragen als je je standpunt al bepaald hebt?

Als jij de mening bent toegedaan dat je voor een gebonden persoon moet kunnen gaan omdat jij dat nou eenmaal vindt, dan moet je dat vooral doen.



Voor mij is het iets waar ik niet aan moet denken maar dat is persoonlijk. Mijn ex ging keihard voor een vrouw die letterlijk gezegd heeft te willen hebben wat ik had.

Zij is er nu gelukkig mee en ik word steeds gelukkiger zonder die man. Ik denk dat ze 'm goed in de gaten moet houden, hij is nogal vatbaar voor charmes en dat is heus niet ineens over. Lijkt me een onprettig uitgangspunt maar goed, haar keuze.



Zelfde geldt voor jou.

Doe wat je niet laten kunt.

Niemand kan je tegenhouden en niemand heeft verder last van jouw geweten. Misschien jij zelf niet eens.Toch is dat vaak he? Zoals je eraan komt zo kom je er weer af?
Alle reacties Link kopieren
quote:Antoon69 schreef op 25 mei 2015 @ 21:33:

Je kunt wel hel en verdoemenis preken maar feit is dat op latere leeftijd bijna alle nieuwe relaties zo beginnen. That's life. Bijna alle relaties op latere leeftijd beginnen met vreemdgaan? In jouw omgeving misschien, maar in mijn omgeving is daar geen sprake van hoor. Ik leerde mijn man kennen toen we allebei vrijgezel waren, en datzelfde geldt voor alle relaties om me heen die op latere leeftijd zijn gestart.
Alle reacties Link kopieren
Wat hier eerder al gezegd is, als er kinderen in het spel zijn is het not done.

Anders moet je er voor gaan.

Als hij gelukkig is in zijn relatie dan gebeurt er niks.

Anders heb je geluk en heb je hem om vervolgens altijd maar te denken dat hij dat ook bij jouw kan doen.

Veel succes ermee
Alle reacties Link kopieren
quote:Kijkdan83 schreef op 26 mei 2015 @ 11:06:

Wat hier eerder al gezegd is, als er kinderen in het spel zijn is het not done.

Anders moet je er voor gaan.

Als hij gelukkig is in zijn relatie dan gebeurt er niks.

Anders heb je geluk en heb je hem om vervolgens altijd maar te denken dat hij dat ook bij jouw kan doen.

Veel succes ermee



dat kan toch in elke relatie gebeuren?



in een eerdere relatie vreemd gaan is echt geen 'garantie' dat iemand dat ook in een tweede relatie doet.



de eerste relatie kan bv sexueel onbevredigend zijn geweest, als de tweede relatie heel goed is op dat vlak, en op alle andere vlakken, tja, waarom zou iemand dan vreemd gaan?



en sowieso is het meer van deze tijd dat relaties stranden, mensen tijdelijk bij elkaar zijn. van een paar maanden, tot een paar jaar.



20-50 jaar samen, exclusief. dat is echt een heel grote uitzondering.



beter realistisch hier in staan dus, als moralistisch.
Alle reacties Link kopieren
Ik raad t af omdat mannen vaak voor de comfortzone gaan t oude vertrouwde

Zie hieronder mijn verhaal :



Ik vrijgezel ben hem tegengekomen via concerten / showtjes zo zijn we aan de praat geraakt daarna via fb veel contact en daarna via app .

Tijdens een concert elkaar weer gezien en tijdens dat concert aan 1 stuk door met elkaar zitten praten tot ver na t concert .

Daarna dagelijks contact via app . Hij heeft een vriendin waar die voor de 2de x een relatie mee heeft en die relatie is behoorlijk uitgeblust ze leven meer als huisgenootjes en intimiteit is der ook amper meer . Ook wij bespraken veel lief en leed en zagen daar veel herkenning in bij elkaar . Na een maand zijn we intiem geworden en ook dat klikte van begin af aan , op zoveel vlakken voelen wij elkaar zo goed aan . Het was heerlijk om samen te zijn veel praten , leuke dingen doen zoals concertjes we hebben ook veel gemeen qua interessen en denkwijze . Ook hij kreeg op een gegeven moment veel last van ziekte kwaaltjes , is op een gegeven naar de dokter gegaan "stress " . Niet zo verwonderlijk hij heeft voor 2 vrouwen gevoelens gekregen.

Ik heb op een gegeven moment na +- 3mnd de affaire gestopt had veel gevoelens voor hem gekregen en hij ging t praten met haar maar blijven uitstellen dan was zijn kind der , dan was zij der niet etc etc.

Hij ging steeds meer met zichzelf in de knoop zitten en heeft t toen uiteindelijk verteld en stond ook op t punt op zijn relatie te verbreken . Na t haar verteld te hebben is de boel in hun relatie open gegooid en gaan ze nu wel echt met elkaar praten en door het vele praten met haar is hij weer gaan twijfelen of het wel zo goed is om echt een punt achter zijn relatie te zetten . Ik ging daardoor heel erg twijfelen aan zijn eerlijkheid naar mij toe en stelde voor om zijn vriendin contacten evt.

, hij zag dat niet zitten toch in een zwaar emotionele bui gedaan en daar kwam uit dat hij dus echt heel veel heeft opgebiecht bij haar en ook van qua zijn gevoelens voor mij . Na dit zou je verwachten dat hij heel boos op mij zou zijn … integendeel hij begreep het ?! we hebben na al dit nog steeds dagelijks contact via app en af en toe telefonisch … berichten als ik mis je , wil bij jou zijn etc … Ook veel over zijn keuze gehad … dat hij toch bij haar blijft . Hij heeft schulden van een koophuis en alimentatie zij komt van een andere provincie en kan ook niet zo 123 ergens anders heen haar ouders gescheiden wonen niet echt in de buurt en qua haar werk is waar zij met hem samen woont de afstand goed te doen . Dus ook zeker de praktische redenen spelen mee dat ze bij elkaar blijven . Zij is nu gestopt met dit de pil om dat zij een laag libido heeft nadat hij dit vertelde aan mij is ons contact veel minder goed geworden … heb hem verteld dat ik daar sterk me twijfels over heb of dat de echte reden is qua haar stoppen. Zij heeft een kinderwens hij niet hij is al op vroege leeftijd vader geworden . Ik heb vaak voor mezelf voorgenomen om geen contact meer voorlopig te hebben maar lukte maar niet omdat hij mij elke morgen berichte en als ik niet reageerde later weer wat berichten deruit gooide we konden elkaar niet loslaten …nu na onze gesprek qua haar stoppen met de pil is ons contact geïrriteerd geraakt en geeft hij nu zelf aan om ff geen contact meer op de app te hebben . Dat is nu 3 dagen gaande … ik denk nog dagelijks aan hem en mis hem met heel veel dingen …we gaan elkaar geheid weer tegenkomen op showtjes / concerten we zijn ook nog samen weg geweest nadat hij haar onze affaire verteld heeft …Ik blijf hoop houden stom ik weet t dat die toch besef krijgt of dit nu de juiste keus is ja of nee hij houd nog van haar dat geloof ik maar als je maanden als broer en zus met elkaar leeft en t voor een 3x in mij ogen weer probeert …zucht gevoelens zo sterk voor hem en kan der niks mee .

Even "kort "verwoord mijn verhaal …
Alle reacties Link kopieren
""Stoken vind ik ook niet het juiste woord hier. Als het namelijk goed zit tussen twee mensen dan kan een derde daar niet tussenkomen.""



Ja, denk dat maar.... het blijft stoken. En ja, 'alles kan kapot', wil jij dat op je geweten hebben? Leuk verhaal voor op een verjaardag, vertellen hoe jij aan je nieuwe vriendje komt..
Alle reacties Link kopieren
Leuke mannen die al een relatie hebben willen niks met jou...



Losers met een relatie waarschijnlijk wel....en dan is het een win-win situatie.



Jij en de loser passen waarschijnlijk heel goed bij elkaar en de ex van de loser is gelukkig van hem af en kan verder met een echte man.



Elke man die op jou avances in gaat is een loser... dus ik zou zeggen: succes.
quote:lolaarch schreef op 26 mei 2015 @ 12:38:

Ik raad t af omdat mannen vaak voor de comfortzone gaan t oude vertrouwde

Zie hieronder mijn verhaal :



Blablabla.......





Even "kort "verwoord mijn verhaal …Smoezenlijst, iemand?
Alle reacties Link kopieren
quote:simone789 schreef op 26 mei 2015 @ 12:38:

in een eerdere relatie vreemd gaan is echt geen 'garantie' dat iemand dat ook in een tweede relatie doet.Iemand die in een eerdere relatie is vreemdgegaan heeft in ieder geval al bewezen dat hij/zij geen betrouwbare partner is en dat hij/zij het niet zo nauw neemt met eerlijkheid. Natuurlijk kun je uit elkaar groeien of verliefd worden op een ander, maar dat betekent toch niet dat je meteen vreemd moet gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:lolaarch schreef op 26 mei 2015 @ 12:38:

Ik raad t af omdat mannen vaak voor de comfortzone gaan t oude vertrouwde

Zie hieronder mijn verhaal :



Ik vrijgezel ben hem tegengekomen via concerten / showtjes zo zijn we aan de praat geraakt daarna via fb veel contact en daarna via app .

Tijdens een concert elkaar weer gezien en tijdens dat concert aan 1 stuk door met elkaar zitten praten tot ver na t concert .

Daarna dagelijks contact via app . Hij heeft een vriendin waar die voor de 2de x een relatie mee heeft en die relatie is behoorlijk uitgeblust ze leven meer als huisgenootjes en intimiteit is der ook amper meer . Ook wij bespraken veel lief en leed en zagen daar veel herkenning in bij elkaar . Na een maand zijn we intiem geworden en ook dat klikte van begin af aan , op zoveel vlakken voelen wij elkaar zo goed aan . Het was heerlijk om samen te zijn veel praten , leuke dingen doen zoals concertjes we hebben ook veel gemeen qua interessen en denkwijze . Ook hij kreeg op een gegeven moment veel last van ziekte kwaaltjes , is op een gegeven naar de dokter gegaan "stress " . Niet zo verwonderlijk hij heeft voor 2 vrouwen gevoelens gekregen.

Ik heb op een gegeven moment na +- 3mnd de affaire gestopt had veel gevoelens voor hem gekregen en hij ging t praten met haar maar blijven uitstellen dan was zijn kind der , dan was zij der niet etc etc.

Hij ging steeds meer met zichzelf in de knoop zitten en heeft t toen uiteindelijk verteld en stond ook op t punt op zijn relatie te verbreken . Na t haar verteld te hebben is de boel in hun relatie open gegooid en gaan ze nu wel echt met elkaar praten en door het vele praten met haar is hij weer gaan twijfelen of het wel zo goed is om echt een punt achter zijn relatie te zetten . Ik ging daardoor heel erg twijfelen aan zijn eerlijkheid naar mij toe en stelde voor om zijn vriendin contacten evt.

, hij zag dat niet zitten toch in een zwaar emotionele bui gedaan en daar kwam uit dat hij dus echt heel veel heeft opgebiecht bij haar en ook van qua zijn gevoelens voor mij . Na dit zou je verwachten dat hij heel boos op mij zou zijn … integendeel hij begreep het ?! we hebben na al dit nog steeds dagelijks contact via app en af en toe telefonisch … berichten als ik mis je , wil bij jou zijn etc … Ook veel over zijn keuze gehad … dat hij toch bij haar blijft . Hij heeft schulden van een koophuis en alimentatie zij komt van een andere provincie en kan ook niet zo 123 ergens anders heen haar ouders gescheiden wonen niet echt in de buurt en qua haar werk is waar zij met hem samen woont de afstand goed te doen . Dus ook zeker de praktische redenen spelen mee dat ze bij elkaar blijven . Zij is nu gestopt met dit de pil om dat zij een laag libido heeft nadat hij dit vertelde aan mij is ons contact veel minder goed geworden … heb hem verteld dat ik daar sterk me twijfels over heb of dat de echte reden is qua haar stoppen. Zij heeft een kinderwens hij niet hij is al op vroege leeftijd vader geworden . Ik heb vaak voor mezelf voorgenomen om geen contact meer voorlopig te hebben maar lukte maar niet omdat hij mij elke morgen berichte en als ik niet reageerde later weer wat berichten deruit gooide we konden elkaar niet loslaten …nu na onze gesprek qua haar stoppen met de pil is ons contact geïrriteerd geraakt en geeft hij nu zelf aan om ff geen contact meer op de app te hebben . Dat is nu 3 dagen gaande … ik denk nog dagelijks aan hem en mis hem met heel veel dingen …we gaan elkaar geheid weer tegenkomen op showtjes / concerten we zijn ook nog samen weg geweest nadat hij haar onze affaire verteld heeft …Ik blijf hoop houden stom ik weet t dat die toch besef krijgt of dit nu de juiste keus is ja of nee hij houd nog van haar dat geloof ik maar als je maanden als broer en zus met elkaar leeft en t voor een 3x in mij ogen weer probeert …zucht gevoelens zo sterk voor hem en kan der niks mee .

Even "kort "verwoord mijn verhaal …Je blijft hoop houden? Want je bent graag tweede keus of zo? Vind je dat zelf ook niet een beetje sneu?
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 26 mei 2015 @ 12:56:

[...]



Je blijft hoop houden? Want je bent graag tweede keus of zo? Vind je dat zelf ook niet een beetje sneu?Kan niet alles hier neer zetten in mijn verhaal mocht t uit gaan en hij zoekt contact met me staat de deur op klein kiertje voor nu onderneem ik veel met andere mensen
Alle reacties Link kopieren
quote:lolaarch schreef op 26 mei 2015 @ 13:02:

Kan niet alles hier neer zetten in mijn verhaal mocht t uit gaan en hij zoekt contact met me staat de deur op klein kiertje voor nu onderneem ik veel met andere mensenDan vind je het dus geen probleem om tweede keus te zijn. Tsja. Jij liever dan ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 26 mei 2015 @ 13:03:

[...]



Dan vind je het dus geen probleem om tweede keus te zijn. Tsja. Jij liever dan ik.Ik zou niet gelijk dan een relatie met hem aangaan maar wel evt verder contact oppakken mocht hij definitief single zijn .
quote:take_a_bow schreef op 26 mei 2015 @ 12:47:

""Stoken vind ik ook niet het juiste woord hier. Als het namelijk goed zit tussen twee mensen dan kan een derde daar niet tussenkomen.""



Ja, denk dat maar.... het blijft stoken. En ja, 'alles kan kapot', wil jij dat op je geweten hebben? Leuk verhaal voor op een verjaardag, vertellen hoe jij aan je nieuwe vriendje komt..



Ben het met je eens.

Ook een in wezen goede relatie kan kapot, door gestook van een ander, je brengt namelijk wel een extra stress-factor in die relatie, wat situaties behoorlijk kan verergeren, zeker als de partner er lucht van krijgt, kun je het slechtste in iemand naar boven halen, want ook die zal zich bedreigd kunnen voelen, waardoor ze gedrag gaan vertonen wat de relatie ook niet ten goede komt. terwijl het zonder gestook gewoon rustig was overgewaaid.

Veel relaties hebben wel eens een dip, dat wil nog niet zeggen dat het een slechte relatie is, soms moet je nog een hoop leren, en dat heeft tijd nodig, dan is het ongelooflijk kut, als er iemand dat proces komt verstoren, en de boel in de war schopt.



En wie is de ander, om te zeggen of een relatie van iemand goed of slecht is? of dat jij een betere partner zult zijn? je hebt niet het recht om een andermans relatie aan een stresstest te onderwerpen, als het slecht of goed is, dan komt dat vanzelf wel aan een eind of niet, daar heb jij niks mee te maken, en jij zou geen deel uit moeten maken van een proces dat 2 mensen hebben gestart.

Je zult t altijd in je eigen voordeel proberen te draaien, want jij hebt hier immers iets bij te "winnen"....denk je.

Je hebt wat mij betreft wel degelijk iets te maken met de partner van je jacht-object, want die zit gewoon nog in een relatie met hem, en jij dringt je ook in haar leven binnen, want hij maakt deel uit van haar leven, en dat terwijl jij niet was uitgenodigd.

Jouw aanwezigheid in de relatie van een ander, maakt het tot een driehoek, of je nou wil of niet.

Dus hou de eer aan jezelf, en ga niet koste wat kost iemand proberen los te weken, en hou ook eens rekening met het leven van anderen die je eventueel aan t verwoesten bent, want ook al hij heeft de verantwoordelijkheid naar z'n partner af te leggen, als jij er niet was geweest om te stoken, of te flirten of whatever, waren die problemen er in de eerste instantie niet eens geweest, of iig niet verergerd.
De meesten van ons zijn 2e keus. Of 13e. Of 26e.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 26 mei 2015 @ 13:23:

De meesten van ons zijn 2e keus. Of 13e. Of 26e.Zekers 👌 zo zie ik het ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Femke_dev schreef op 25 mei 2015 @ 21:58:

Misschien dat je hem kunt losweken uit die relatie, en dan? Mij lijkt het dan geen leuk persoon. Mij lijkt het persoon niet leuk die het in consideratie neemt om een man die in een relatie probeert los te krijgen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Als het namelijk goed zit tussen twee mensen dan kan een derde daar niet tussenkomen



Wat is dat toch met mensen die zo egoïstisch zijn om het geluk van anderen te willen slopen voor hun eigen behoeften, en dan ook nog te laf zijn om de verantwoordelijkheid voor hun eigen gedrag te nemen... 'het was niet mijn schuld, er zat allang iets fout in hun relatie'.



Geen enkele relatie is 100% perfect, dus je zult altijd wel een kans zien om te stoken. Om kleine ergernissen uit te vergroten, of een mindere periode in de relatie aan te grijpen om te stoken.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
quote:lucianne schreef op 26 mei 2015 @ 13:13:

[...]





Ben het met je eens.

Ook een in wezen goede relatie kan kapot, door gestook van een ander, je brengt namelijk wel een extra stress-factor in die relatie, wat situaties behoorlijk kan verergeren, zeker als de partner er lucht van krijgt, kun je het slechtste in iemand naar boven halen, want ook die zal zich bedreigd kunnen voelen, waardoor ze gedrag gaan vertonen wat de relatie ook niet ten goede komt. terwijl het zonder gestook gewoon rustig was overgewaaid.

Veel relaties hebben wel eens een dip, dat wil nog niet zeggen dat het een slechte relatie is, soms moet je nog een hoop leren, en dat heeft tijd nodig, dan is het ongelooflijk kut, als er iemand dat proces komt verstoren, en de boel in de war schopt.



En wie is de ander, om te zeggen of een relatie van iemand goed of slecht is? of dat jij een betere partner zult zijn? je hebt niet het recht om een andermans relatie aan een stresstest te onderwerpen, als het slecht of goed is, dan komt dat vanzelf wel aan een eind of niet, daar heb jij niks mee te maken, en jij zou geen deel uit moeten maken van een proces dat 2 mensen hebben gestart.

Je zult t altijd in je eigen voordeel proberen te draaien, want jij hebt hier immers iets bij te "winnen"....denk je.

Je hebt wat mij betreft wel degelijk iets te maken met de partner van je jacht-object, want die zit gewoon nog in een relatie met hem, en jij dringt je ook in haar leven binnen, want hij maakt deel uit van haar leven, en dat terwijl jij niet was uitgenodigd.

Jouw aanwezigheid in de relatie van een ander, maakt het tot een driehoek, of je nou wil of niet.

Dus hou de eer aan jezelf, en ga niet koste wat kost iemand proberen los te weken, en hou ook eens rekening met het leven van anderen die je eventueel aan t verwoesten bent, want ook al hij heeft de verantwoordelijkheid naar z'n partner af te leggen, als jij er niet was geweest om te stoken, of te flirten of whatever, waren die problemen er in de eerste instantie niet eens geweest, of iig niet verergerd.



je kunt de eer aan jezelf houden in zo'n geval. gewoon door niet los te weken, niet te stoken of te flirten.



gewoon door jezelf te zijn. 'to win with your hands down'.



ik kende jaren geleden eens een meisje, ze was zo beeldschoon, intelligent en lief. net een levend engeltje.



ze hoefde maar een normaal gesprekje met een man aan te knopen, een keer te lachen en de meesten waren al klaar om hun echtelijke stede te verlaten.... tja.



ze verliet mijn kennis, waar ze een relatie mee had, uiteindelijk voor een ander. zo gaan die dingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 26 mei 2015 @ 13:23:

De meesten van ons zijn 2e keus. Of 13e. Of 26e.

Even voor de duidelijkheid: er is een verschil tussen tweede keus zijn of de 2e (of 13e of 28e) éérste keus.

Tweede keus betekent zoals jij vast ook wel weet: "ik ga wel met jou mee omdat de optie die ik liever had, vervlogen is".



Bedoel jij nou mijn definitie van tweede keus, en zit de mevrouw van het lange verhaal die subtiliteit niet te snappen?
Tja, bij Chantal Janzen maak ik geen kans, dus dan ga je verder kijken hè.



Zo zwart-wit is het niet, dat 'tweede keus'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 26 mei 2015 @ 15:25:

Tja, bij Chantal Janzen maak ik geen kans, dus dan ga je verder kijken hè.



Zo zwart-wit is het niet, dat 'tweede keus'. Nou is er verschil tussen 'keus' en 'luchtfietsen', he....
Alle reacties Link kopieren
1ste keus 2de keus is zie t niet zozeer in cijfers

Als iemand voor de volle 100% voor je gaat is dat een echte keus .

Maar zelde gebeurt dat niet echt die 100 % ...en echt zeker weten doe je t ook nooit .

Leven zit vol met keuzes en we maken allemaal niet altijd de juiste, kwestie van gevoel en verstand die 2 staan heel dicht bij elkaar .
Alle reacties Link kopieren
Dating and Math: TED talks: https://www.ted.com/talks ... matics_of_love/transcriptquote:



7:58



So the question is then, how do you know when is the right time to settle down given all the people that you can date in your lifetime? Thankfully, there's a rather delicious bit of mathematics that we can use to help us out here, called optimal stopping theory. So let's imagine then, that you start dating when you're 15 and ideally, you'd like to be married by the time that you're 35. And there's a number of people that you could potentially date across your lifetime, and they'll be at varying levels of goodness. Now the rules are that once you cash in and get married, you can't look ahead to see what you could have had, and equally, you can't go back and change your mind. In my experience at least, I find that typically people don't much like being recalled years after being passed up for somebody else, or that's just me.





8:44



So the math says then that what you should do in the first 37 percent of your dating window, you should just reject everybody as serious marriage potential. (Laughter) And then, you should pick the next person that comes along that is better than everybody that you've seen before. So here's the example. Now if you do this, it can be mathematically proven, in fact, that this is the best possible way of maximizing your chances of finding the perfect partner. Now unfortunately, I have to tell you that this method does come with some risks. For instance, imagine if your perfect partner appeared during your first 37 percent. Now, unfortunately, you'd have to reject them. (Laughter) Now, if you're following the maths, I'm afraid no one else comes along that's better than anyone you've seen before, so you have to go on rejecting everyone and die alone. (Laughter) Probably surrounded by cats nibbling at your remains.

Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven