Leuke mannen die al een relatie hebben

25-05-2015 20:48 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit maar verwijderd omdat ik allang tot inkeer ben gekomen en alle wijsneuzen die dit nog eens willen oprakelen de moeite wil besparen.
quote:Tia.Dalma schreef op 26 mei 2015 @ 15:33:

[...]



Nou is er verschil tussen 'keus' en 'luchtfietsen', he....We kunnen wel grappen maken over dat '2e keus', maar wanneer je gedumpt zou zijn door je 'grote liefde', dan is degene waarmee je daarna aanpapt toch echt 2e keus. Tegen wil en dank.
quote:prik schreef op 26 mei 2015 @ 10:55:

[...]



Bijna alle relaties op latere leeftijd beginnen met vreemdgaan? In jouw omgeving misschien, maar in mijn omgeving is daar geen sprake van hoor. Ik leerde mijn man kennen toen we allebei vrijgezel waren, en datzelfde geldt voor alle relaties om me heen die op latere leeftijd zijn gestart.Ik bedoelde niet direct vreemdgaan maar wel een nieuwe liefde ontmoeten terwijl ze nog in een andere relatie zitten ja. Vrijwel allemaal. Maar vreemdgaan inderdaad ook.
quote:waterplant schreef op 26 mei 2015 @ 08:21:

Heb altijd het gevoel dat mensen die zich van dit spreekwoord bedienen kleingeestige jaloerse mensen zijn. Ik zou zeggen, voedt die gevoelens, blijkbaar ben je niet in staat om zelf iets van je leven te maken.Die redenering snap ik niet helemaal. Een aantal maatschappelijk gezien zeer succesvolle mensen die ik ken zijn van de ene relatie in de volgende gerold en ik heb niet het gevoel dat dat uitzonderingen zijn. Of bedoel je dat niet?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Antoon69 schreef op 26 mei 2015 @ 21:17:

[...]





Die redenering snap ik niet helemaal. Een aantal maatschappelijk gezien zeer succesvolle mensen die ik ken zijn van de ene relatie in de volgende gerold en ik heb niet het gevoel dat dat uitzonderingen zijn. Of bedoel je dat niet?



precies. vreemdgaan en op die manier in een andere relatie terecht komen, is iets wat veel voorkomt.



maar als je daar zelf heel veel hartzeer van hebt ondervonden, zoals sommige vrouwen hier op het forum, is het moeilijk om daar nog zonder vooroordelen of rationeel over te praten.
Alle reacties Link kopieren
quote:lolaarch schreef op 26 mei 2015 @ 16:19:

1ste keus 2de keus is zie t niet zozeer in cijfers

Als iemand voor de volle 100% voor je gaat is dat een echte keus .

Maar zelde gebeurt dat niet echt die 100 % ...en echt zeker weten doe je t ook nooit .

Serieus? Ik snap dat jij, met jouw ervaring, een negatief beeld hebt van relaties, maar ik weet toch echt heel zeker dat mijn man voor de volle 100% voor mij kiest, en dat ik zijn eerste keus ben. En dat is wederzijds. Jammer dat jij liever blijft hangen bij iemand die jou niet als eerste keus ziet, en dat waarschijnlijk ook nooit zal zien.
quote:lolaarch schreef op 26 mei 2015 @ 16:19:

kwestie van gevoel en verstand die 2 staan heel dicht bij elkaar .Volgens mij valt dat bij jou reuze mee.
Alle reacties Link kopieren
Niks in het leven is zeker , 100% all day ik geloof t niet ...

Tis vallen en opstaan

Geniet van t moment

Up en downs etc.



1ste keus tja maar als die daarnaast een scheve schaats rijdt ( zonder dat je t weet )

Wat is die waarde dan ...

Vreemdgaan wordt ook zo vaak verzwegen wat niet weet wat niet deert

Dus nee ik geloof niet zo in die volle 100 % voor iemand gaan .



Vertrouwen kost tijd en enkel een seconde om t te vernietigen ...
Alle reacties Link kopieren
quote:lolaarch schreef op 28 mei 2015 @ 06:38:

Vreemdgaan wordt ook zo vaak verzwegen wat niet weet wat niet deert





Daar geloof ik niets van. Je kunt niet een diepgaande relatie opbouwen, 'soulmates' zijn enzo, als je weet dat er een geheim tussen jullie instaat, en je altijd op je woorden en daden moet letten om dat geheim te bewaren.



Vreemdgaan 'deert' dus per definitie wel: het maakt een relatie bleek en oppervlakkig.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
quote:simone789 schreef op 26 mei 2015 @ 12:38:

[...]





dat kan toch in elke relatie gebeuren?



in een eerdere relatie vreemd gaan is echt geen 'garantie' dat iemand dat ook in een tweede relatie doet.



de eerste relatie kan bv sexueel onbevredigend zijn geweest, als de tweede relatie heel goed is op dat vlak, en op alle andere vlakken, tja, waarom zou iemand dan vreemd gaan?



en sowieso is het meer van deze tijd dat relaties stranden, mensen tijdelijk bij elkaar zijn. van een paar maanden, tot een paar jaar.



20-50 jaar samen, exclusief. dat is echt een heel grote uitzondering.



beter realistisch hier in staan dus, als moralistisch.



Ja het gebeurt jammer genoeg in veel relaties.

Als hij de eerste keer is vreemdgegaan, dan is de volgende keer de drempel lager en dus is de kans groter dat hij het weer zou doen.



Aapjewat mag het proberen en als hij ballen en respect heeft voor zijn huidige vriendin/vrouw dan zal hij echt niet vreemdgaan maar eerst de huidige verbreken.
Alle reacties Link kopieren
quote:ivankar schreef op 28 mei 2015 @ 07:39:

[...]





Daar geloof ik niets van. Je kunt niet een diepgaande relatie opbouwen, 'soulmates' zijn enzo, als je weet dat er een geheim tussen jullie instaat, en je altijd op je woorden en daden moet letten om dat geheim te bewaren.



Vreemdgaan 'deert' dus per definitie wel: het maakt een relatie bleek en oppervlakkig.



Sommige mensen zijn heel goed in verbergen .

Of verzwijgen om de ander geen pijn te doen
Alle reacties Link kopieren
quote:ivankar schreef op 28 mei 2015 @ 07:39:

[...]





Daar geloof ik niets van. Je kunt niet een diepgaande relatie opbouwen, 'soulmates' zijn enzo, als je weet dat er een geheim tussen jullie instaat, en je altijd op je woorden en daden moet letten om dat geheim te bewaren.



Vreemdgaan 'deert' dus per definitie wel: het maakt een relatie bleek en oppervlakkig.



wel nee, sommige mensen hebben gewoon meerdere compartimenten in hun hoofd en hart. die stoppen de officiële relatie in de ene en al wat er verder gebeurt aan onofficiële relaties in een ander deel.



veel mensen vertrouwen om de een of andere reden hun geheimen aan mij toe, waar ik overigens altijd netjes mn mond overhou, maar ik ken zo veel verhalen over vreemdgaan.



tis triest, zoveel geheimen en leugens, maar het heeft me wel geleerd dat dit de realiteit is.



de mens is nu eenmaal iets wat liegt, jaloers is, afgunstig op meer succes bij anderen, et cetera. naast alle mooie dingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lolaarch schreef op 28 mei 2015 @ 07:51:

Sommige mensen zijn heel goed in verbergen .

Of verzwijgen om de ander geen pijn te doenFijn voor jou dat je gelukkig bent met een liegende partner. Ik gun mijzelf een betere relatie, waarin we geen geheimen hebben voor elkaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kijkdan83 schreef op 28 mei 2015 @ 07:40:

[...]





Ja het gebeurt jammer genoeg in veel relaties.

Als hij de eerste keer is vreemdgegaan, dan is de volgende keer de drempel lager en dus is de kans groter dat hij het weer zou doen.



Aapjewat mag het proberen en als hij ballen en respect heeft voor zijn huidige vriendin/vrouw dan zal hij echt niet vreemdgaan maar eerst de huidige verbreken.



maar helaas, de meeste mensen zijn opportunisten - eerst kijken of het beter kan zijn dan wat ze hebben en dan pas de relatie verbreken.



dat is toch ook logisch? je gooit iets wat redelijk goed is niet weg voordat je zeker weet dat je iets veel beters kan krijgen.



eerlijk? nee, maar wel logisch
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 28 mei 2015 @ 07:55:

[...]



Fijn voor jou dat je gelukkig bent met een liegende partner. Ik gun mijzelf een betere relatie, waarin we geen geheimen hebben voor elkaar.Ik heb geen " liegende " partner ik ben vrijgezel
Alle reacties Link kopieren
quote:lolaarch schreef op 28 mei 2015 @ 07:59:

Ik heb geen " liegende " partner ik ben vrijgezel

'Fijn dat jij gelukkig bent' als in: 'Fijn dat je genoegen zou nemen met'.

Ik snap echt niet dat iemand daar tevreden mee zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:simone789 schreef op 28 mei 2015 @ 07:57:

[...]





maar helaas, de meeste mensen zijn opportunisten - eerst kijken of het beter kan zijn dan wat ze hebben en dan pas de relatie verbreken.



dat is toch ook logisch? je gooit iets wat redelijk goed is niet weg voordat je zeker weet dat je iets veel beters kan krijgen.



eerlijk? nee, maar wel logisch Comfortzone oud en vertrouwd of stappen in het nieuwe
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 28 mei 2015 @ 08:02:

[...]



'Fijn dat jij gelukkig bent' als in: 'Fijn dat je genoegen zou nemen met'.

Ik snap echt niet dat iemand daar tevreden mee zou zijn.Prik wat bedoel je nou eigenlijk ?
Alle reacties Link kopieren
quote:lolaarch schreef op 28 mei 2015 @ 08:12:

Prik wat bedoel je nou eigenlijk ?Dat zeg ik toch? Ik snap niet dat mensen genoegen zouden nemen met een vreemdgaande partner onder het mom 'wat niet weet wat niet deert'. Eerlijkheid en vertrouwen staan hoog in het vaandel in onze relatie. Als iemand er bij voorbaat al vanuit gaat dat iemand toch nooit voor 100% eerlijk is of voor 100% voor jou kiest dan mist zo'n relatie elke basis wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon voor gaan. Als mensen een goede relatie hebben dan kom je daar toch niet tussen en als hij jou wel wil kan je daar echt wel een leuke relatie aan overhouden. Ze doen hier net alsof jij slecht bent maar vrijgezelle mannen zijn meestal gewoon niet leuk en spannend😊
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 28 mei 2015 @ 08:19:

[...]



Dat zeg ik toch? Ik snap niet dat mensen genoegen zouden nemen met een vreemdgaande partner onder het mom 'wat niet weet wat niet deert'. Eerlijkheid en vertrouwen staan hoog in het vaandel in onze relatie. Als iemand er bij voorbaat al vanuit gaat dat iemand toch nooit voor 100% eerlijk is of voor 100% voor jou kiest dan mist zo'n relatie elke basis wat mij betreft.



Relaties gaan niet altijd over rozen

Pieken en dalen

Dalen kan der zeker wel voor zorgen dat je der niet voor 100 % in je relatie bent

Het gebeurt zo vaak dat mensen door zo'n dal in hun relatie vreemd gaan

Dat is echt wel de werkelijkheid
Alle reacties Link kopieren
quote:tenerife1973 schreef op 28 mei 2015 @ 08:22:

Gewoon voor gaan. Als mensen een goede relatie hebben dan kom je daar toch niet tussen en als hij jou wel wil kan je daar echt wel een leuke relatie aan overhouden. Ze doen hier net alsof jij slecht bent maar vrijgezelle mannen zijn meestal gewoon niet leuk en spannend😊



Hahahahahhahahaa,

Succes verder met zo'n instelling
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
quote:aapjewat schreef op 25 mei 2015 @ 21:04:

[...]





Normaal doe ik het nooit omdat het verbonden is aan gezeik. Echter, ik heb ook wel eens op die manier iemand laten lopen terwijl zijn vriendin het kort daarna uitmaakte omdat het vuur gedoofd was.



Daarnaast heeft een goede vriendin van mij haar man op die manier ontmoet. Die man had al jaren geen seks meer met zijn eerste vrouw en was kei-chagrijnig als zijn eerste vrouw met hem meeging op visite. Ze sliepen zelfs al in aparte kamers.



Stoken vind ik ook niet het juiste woord hier. Als het namelijk goed zit tussen twee mensen dan kan een derde daar niet tussenkomen.Blijkbaar was het dus niet echte liefde anders was dat dan toch meteen wat geworden?
Alle reacties Link kopieren
quote:tenerife1973 schreef op 28 mei 2015 @ 08:22:

Gewoon voor gaan. Als mensen een goede relatie hebben dan kom je daar toch niet tussen en als hij jou wel wil kan je daar echt wel een leuke relatie aan overhouden. Ze doen hier net alsof jij slecht bent maar vrijgezelle mannen zijn meestal gewoon niet leuk en spannend😊



Precies! Gewoon voor je eigen lol, lust en pleziertjes gaan. Maakt niet uit dat je daarmee het geluk van anderen kapotmaakt, want het leven draait nou eenmaal om jou, en jou alleen.



Dus als het in een relatie even iets minder gaat (wat in elke relatie zo is): grijp die kans, ga lekker stoken.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
Ik snap heel deze discussie niet. Als iemand een man met een relatie ziet zitten moet ze het lekker proberen.

Als hij hapt scheelt dat een hoop hartzeer voor de huidige partner die anders misschien nog jaren met die loser door was gegaan.

Een man die happy is in zijn relatie zal die niet opgeven voor een ander. Lukt het wel zat het toch al niet goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven