Leuke monteur

09-12-2016 19:14 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed.. Ik heb een heel puberaal 'probleem'.



Sinds een tijdje zijn er verschillende klussers bezig in de flat waarin ik woon. Er wordt echt van alles vervangen en gerepareerd in een paar weken tijd; van kozijnen tot cv-ketels. Ze zijn deze week bezig geweest op 'mijn' rijtje en ik heb maandag een enorm leuke monteur ontmoet. Hij is een volledige dag in mijn huis bezig geweest (met collega's) en we hadden direct een klik qua humor. Met de andere mannen was het heel kort en zakelijk: 'in deze kamer moet je zijn, 10 uur koffie, werk ze!', maar met hem kletste ik regelmatig even.



Woensdag kwam de monteur in kwestie even langs voor een controle, wéér gezellig en toen met z'n tweetjes in de pauze kort wat gedronken en gekletst. Sinds die woensdag kijkt hij eigenlijk altijd naar binnen als hij langs mijn huis loopt en zwaait/glimlacht dan. Zelfs als hij bij een huis vrij ver op het rijtje naar binnen loopt kijkt hij van afstand even opzij naar mijn keuken.



En nu het voor de hand liggende probleem! Pas na die gezellige maandag en woensdag besef ik dat ik hem echt een leuke man vind, maar de kans is groot dat ze komende week of na komende week klaar zijn in de flat. De kans is daarnaast zeker aanwezig dat hij helemaal niet meer in mijn huis hoeft te zijn. Ik wil hier iets mee, maar hóe en wát? Ik weet dat hij single is en ik denk door te hebben dat hij me ook wel interessant vindt, maar.. Hij is continu aan het werk bij huizen en ik zie hem nu waarschijnlijk niet meer alleen, dus om hem nou mee uit te vragen/zijn telefoonnummer te vragen waar allerlei andere monteurs en bouwvakkers omheen lopen.. Maakt me toch wel onzeker.



Ik weet zijn naam, maar hij heeft geen Facebook of andere social media waarop ik hem privé kan aanspreken. Hij woont ook niet heel dichtbij en hij gaat eigenlijk nooit op stap, dus hem ergens tegenkomen gaat ook niet snel. Iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken? Voel me echt een aanstellerig klein kind nu, maar ik weet het echt niet.
Geef hem een briefje met je telefoonnummer.
Spreek hem aan en lok hem met een smoesje naar je huis: je hebt een brandende vraag over iets dat hij heeft gemonteerd.
Er is dringend nog een controle nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 09 december 2016 @ 19:16:

Geef hem een briefje met je telefoonnummer.In een dichte envelop. Dan kun je iets zeggen als "hoi, voor ik je niet meer zie ; ik heb nog die huppeldepup opgezocht voor je, weet je nog wel, dat had ik je beloofd " en dan wandel je elegant weg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Oeh! Leuk. Klinkt alsof hij jou ook wel ziet zitten.

Ik zou in ieder geval proberen het onopvallend te doen voor zijn collega's, dat je hem niet in verlegenheid brengt.

Briefje, al dan niet in envelop, of een gebrek in je huis, verzin het maar. Doe iets waar jij je goed bij voelt.
Ik ga voor kwantiteit.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dit!

Lijkt inderdaad wederzijds!



Geef hem op een briefje je nummer, zeg iets in de trant van 'oh voor ik het vergeet.. Alsjeblieft' en dan het briefje geven en loop je weg.

Zoiets?
Hem wuifen om naar binnen te komen als hij kijkt?
Alle reacties Link kopieren
Vertel hem dat je leidingen nog even gecontroleerd moeten worden.
In jouw situatie zou ik er vanuitgaan dat hij na alle werkzaamheden even bij jou aanklopt om gedag te zeggen en je eventueel uit te vragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:silent_trust schreef op 09 december 2016 @ 20:03:

Vertel hem dat je leidingen nog even gecontroleerd moeten worden.





Dat zei ik ook altijd tegen m'n ex, die was loodgieter. Leidingen moeten regelmatig gesmeerd worden



Ik zou die dus niet gebruiken....krijgt hij misschien het verkeerde idee.



Een briefje met je telefoonnummer erop is een goede optie.



Succes!

Laat je weten of het is gelukt?
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
wat leuk zo heb ik mijn vriend ook leren kennen krijg weer helemaal flashbacks
Alles werkt nog niet naar behoren en hij moet dat toch écht nog es komen controleren?



Of gewoon in de gang hem meetrekken naar een klein rustig hoekje en hem bespringen ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mietrot schreef op 09 december 2016 @ 20:18:

Alles werkt nog niet naar behoren en hij moet dat toch écht nog es komen controleren?



Of gewoon in de gang hem meetrekken naar een klein rustig hoekje en hem bespringen ?



dit heb ik gedaan

niet bang zijn om de stoute schoenen aan te trekken,ik heb er iets heel moois aan overgehouden
Alle reacties Link kopieren
Spannend er zijn al goede opties geweest.
Alle reacties Link kopieren
zeg hem dat hij wat jou betreft helemaal niet klaar, maar nog maar net begonnen is.?
Love is the meaning of life
Sloop je cv ketel.
Alle reacties Link kopieren
"Kopje koffie, monteur?" ... altijd goed.



Iets gewaagder: "'s Nachts heb ik last van kloppende leidingen. Kan je even komen kijken?"
Alle reacties Link kopieren
Oeh spannend. Nodig hem nog eens uit voor een koppie en dan enigszins subtiel vragen of hij een vriendin heeft???? Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ahh wat leuk



Ik ga ook voor de optie telefoonnummer op een briefje.



Succes To!
Alle reacties Link kopieren
Briefje doen!

In gesloten envelop.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa leuk! Ik wil weten hoe dit afloopt Hij loopt vaak langs je raam toch? Volgende keer als hij lacht of wuift gelijk even terugwuiven dat hij moet komen en dan geef je hem een briefje!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Jezus lekker bezig (sorry)
Alle reacties Link kopieren
Oeps.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven