Leuke trekjes

20-07-2007 12:47 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien we niet sip moeten worden van onze nare trekjes :) nu ook een vraag: wat zijn jullie leuke trekjes?



Ik ben, al zeg ik het zelf en het is wel eens bevestigd :P, best wel een attent mens. Denk vaak aan mensen, stuur kaartjes, e-kaartjes, mailtjes en heb wel erg vaak een luisterend oor over voor hen die dat willen gebruiken. Ben ook zeker niet te beroerd om mensen te helpen.



Verder ben ik erg eerlijk en open (soms vinden mensen dat vervelend omdat het soms nogal flapuiterig is,  maar ik vind het over het algemeen zeker wel een positief punt) en daardoor weten mensen wat ze aan me hebben.



En wat ik zelf erg positief vind: ik ben heel erg trouw :) . In vriendschappen en ook zeker in  mijn relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, naast nare trekjes heb ik wel een leuk trekje.



Ik hoorde laatst dat ik zo leuk mannelijk droog kan zijn, dar was is best trots op eigenlijk.



In mijn werk krijg ik te horen dat ik alles van de kinderen (ik sta voor de klas) gedaan kan krijgen omdat ze me zoooooo aardig vinden, en tegelijkertijd laat ik niet over me heen lopen. Vind ik ook wel een behoorlijk compliment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven