Liegen om iets kleins

31-08-2016 14:29 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat ik voor op stellen dat het om iets pietluttigs gaat en ik er verder niks achter zoek maar dat het mij om het principe gaat en dat ik dit hier post omdat ik even mijn verhaal kwijt wil.



Vriend had maandagavond na zijn werk even een snelle boodschap gedaan omdat ik geen zin had om te koken.



De volgende dag ging ik alle rommel opruimen en kwam ik de bon tegen van de supermarkt en keek er op wat het kostte. Zag ik bovenaan bossche bollen en een liter cola staan, die was ik niet tegen gekomen met boodschappen uitpakken dus zal hij die wel lekker opgegeten hebben voordat ie thuis kwam. Maakt mij overigens niet uit. Stuurde dus voor de grap via whatsapp en waren de Bossche bollen lekker?



Dus hij zegt dat ie die niet had gehad want dat kon toch nooit zonder te knoeien en in die korte tussen tijd?

En ik gaf hem in eerste instantie gelijk en dacht er niet bij na.



Nou vandaag moest ik het oud papier opruimen en ja ik geef toe dat het kinderachtig is van mij maar ik keek op de bon naar het tijdstip van betalen en naar het tijdstip van het whatsapp wat ie me maandag stuurde van zet de oven maar aan. In die tussentijd zou het makkelijk op gegeten zijn.



Het gaat mij echt niet om dat ie het op eet en wat ie eet moet ie zelf weten maar dat er over zoiets gelogen moet worden. Hij liegt nooit tegen mij dus ik vond dat nogal vreemd want ik ben het niet gewend van hem.



Zo nu ben ik mijn verhaal kwijt, erg pietluttig jammer dat ik me er zo druk over maak.
Alle reacties Link kopieren
Zit je hem op de huid dat ie te dik wordt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
zou het kunnen dat hij het echt niet op heeft? Maar dat het een foutje was en dat het bij de vorige of volgende klant hoorde. Dat je vriend niet opgelet heeft en het gewoon betaald heeft?

Bossche Bollen en een liter cola heb je niet zo snel verwerkt dat je daarna nog een gewone maaltijd weg werkt. Hoe groot je eetlust altijd ook is, dat is gewoon bijna onmogelijk.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft de kassa wel verkeerd gescand. Als het je zo dwarszit om er hier een topic over te beginnen terwijl je het zelf al klein noemt kun je het hem misschien beter gewoon vragen.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
waarom heeft hij het gevoel dat hij daarover moet liegen,zit je hem vaker op de kop over kleine dingen
Alle reacties Link kopieren
Nee nooit hij doet dat eerder bij mij.
Hoe was jou reactie geweest als hij vlak voor het eten had verteld wat hij had gegeten? Waarschijnlijk de reden dat hij het niet heeft verteld. Waar maak je je druk om..
Alle reacties Link kopieren
Misschien schaamt hij zich?



Ik heb het ook wel eens gehad in een stress-op-werk periode, dan ging ik stiekem snaaien en dan kwam mijn vriend er via de prullenbak achter en werd hij boos want ik kwam ook best snel aan Dus dan ging ik het nog beter verstoppen of buiten de deur opeten.. Gelukkig is die periode voorbij maar ik snap/herken het.. Zou niet boos worden maar gewoon eens goed over praten waarom hij stiekem eet, misschien heeft het een reden..
quote:biol schreef op 31 augustus 2016 @ 14:34:

zou het kunnen dat hij het echt niet op heeft? Maar dat het een foutje was en dat het bij de vorige of volgende klant hoorde. Dat je vriend niet opgelet heeft en het gewoon betaald heeft?

Bossche Bollen en een liter cola heb je niet zo snel verwerkt dat je daarna nog een gewone maaltijd weg werkt. Hoe groot je eetlust altijd ook is, dat is gewoon bijna onmogelijk.Nee hoor, ik ken zat mannen die echt een bodemloze put zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 31 augustus 2016 @ 14:34:

zou het kunnen dat hij het echt niet op heeft? Maar dat het een foutje was en dat het bij de vorige of volgende klant hoorde. Dat je vriend niet opgelet heeft en het gewoon betaald heeft?

Bossche Bollen en een liter cola heb je niet zo snel verwerkt dat je daarna nog een gewone maaltijd weg werkt. Hoe groot je eetlust altijd ook is, dat is gewoon bijna onmogelijk.Ja dat dacht ik dus ook maar het aparte is dat die twee artikelen bijna boven aan de bon staan dus dat zou betekenen dat het vrijwel vooraan op de band wordt gelegd. Nou dan ken je de eetlust niet van mijn vriend die kan eten als een bootwerker haha!
Alle reacties Link kopieren
bossche bollen, getver
Doet het er toe?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou jouw appje juist heel irritant vinden en dit gegraaf over een simpele snack ook. Al zou je sneaky zoiets eten dan heb je er juist geen zin in om er zo'n appje achteraan te krijgen lijkt me. Verder vind ik dit niet echt liegen eigenlijk, in ieder geval zeker niet iets om zo'n zwaar label aan te hangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lumos schreef op 31 augustus 2016 @ 14:35:

[...]





Nee hoor, ik ken zat mannen die echt een bodemloze put zijn



Die bollen worden bij de supermarkt verkocht per twee. Plus een hele liter cola. Pffffffffffff. Zelfs een bodemloze put heeft even tijd nodig om dat te verwerken. Bovendien, als hij het écht stiekem had willen doen, had hij die bon wel weggemikt.



Ik denk dus ook dat er iets fout is gegaan bij de kassa en de voorganger mazzel heeft gehad.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Is hij erg dik?...ik bedenk mij net dat ik gister 2 stukken vruchten vlaai heb gegeten omdat ik zo een honger had.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vraag me twee dingen af: hoeveel tijd zat er tussen appje en betalen? En, zou het misschien van degene voor hem in de rij geweest kunnen zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lumos schreef op 31 augustus 2016 @ 14:34:

Hoe was jou reactie geweest als hij vlak voor het eten had verteld wat hij had gegeten? Waarschijnlijk de reden dat hij het niet heeft verteld. Waar maak je je druk om..Als ik uitgebreid had gekookt had ik dat wel vervelend gevonden, echter wist hij dat ik nog niks had gekookt daarom ging hij even snel een boodschap doen. En hij eet wel vaker buiten de deur, zijn werktijden zijn zo onregelmatig dat ie regelmatig stopt bij een tankstation om iets te kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zijn t-shirts laten krimpen en zeggen "zie je wat er van komt als je 2 bossche bollen eet"
Ik koop ook wel eens een reep choco extra bij de gewone boodschappen. Die laat ik lekker in mijn tas zitten om 's avonds - die ene keer dat ik eens heerlijk de avond voor mezelf heb - in mijn uppie op te eten. Moet ik daar nou verantwoording voor afleggen?
Lekker belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:LaVidaPura schreef op 31 augustus 2016 @ 14:35:

Misschien schaamt hij zich?



Ik heb het ook wel eens gehad in een stress-op-werk periode, dan ging ik stiekem snaaien en dan kwam mijn vriend er via de prullenbak achter en werd hij boos want ik kwam ook best snel aan Dus dan ging ik het nog beter verstoppen of buiten de deur opeten.. Gelukkig is die periode voorbij maar ik snap/herken het.. Zou niet boos worden maar gewoon eens goed over praten waarom hij stiekem eet, misschien heeft het een reden..belachelijk dat hij daar boos om wordt,tenzij je 100 kilo weegt
quote:m1989 schreef op 31 augustus 2016 @ 14:41:

[...]





Als ik uitgebreid had gekookt had ik dat wel vervelend gevonden, echter wist hij dat ik nog niks had gekookt daarom ging hij even snel een boodschap doen. En hij eet wel vaker buiten de deur, zijn werktijden zijn zo onregelmatig dat ie regelmatig stopt bij een tankstation om iets te kopen.Nogmaals: dóet het er echt toe? Really?
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 31 augustus 2016 @ 14:40:

Is hij erg dik?...ik bedenk mij net dat ik gister 2 stukken vruchten vlaai heb gegeten omdat ik zo een honger had.Ja we hebben beide overgewicht.
Wauw
Bon bekijken en dan ook nog nakijken tijdstip enz? Ik vind het een beetje overdreven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven