Liegen op Facebook

06-12-2014 21:13 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje voor een vriendin van mij. Zij vind een jongen leuk en heeft hem op facebook. Nu zet hij altijd dat hij naar evenementen gaat terwijl hij daar nooit is. We weten dan waar hij is, vaak thuis bij een van zijn vriendengroep. Waarom zou iemand aangeven te gaan naar een evenement/club ect en het niet doen?
Vraag het hem. Hij is de enige die daar het antwoord op weet, toch?
Om zich toffer voor te doen dan hij is
Alle reacties Link kopieren
Wat zij zeggen dus.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Zet hij dat in een status of accepteert hij zo'n uitnodiging? Dat er dan staat: "Kees gaat naar Sensation"?
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 06 december 2014 @ 21:18:

Zet hij dat in een status of accepteert hij zo'n uitnodiging? Dat er dan staat: "Kees gaat naar Sensation"?Hij accepteert een uitnodiging niet in zijn status.
Alle reacties Link kopieren
We kunnen het hem niet vragen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Je kunt toch zeggen: 'Hé. ik zag dat je naar ... bent geweest. Hoe was het?' Dan hoor je vanzelf dat hij niet is geweest en kun je hem vragen waarom hij een evenement accepteert als hij niet gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 06 december 2014 @ 21:21:

Waarom niet?Omdat hij niet mag weten dat mijn vriendin zich zo veel bezig houdt met hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 06 december 2014 @ 21:24:

Je kunt toch zeggen: 'Hé. ik zag dat je naar ... bent geweest. Hoe was het?' Dan hoor je vanzelf dat hij niet is geweest en kun je hem vragen waarom hij een evenement accepteert als hij niet gaat.Dat is wel een goede ja. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:twerkqueen schreef op 06 december 2014 @ 21:20:

[...]





Hij accepteert een uitnodiging niet in zijn status.Dan is het toch ook niet belangrijk? Er zijn zoveel mensen die uitnodigingen accepteren terwijl ze nauwelijks besloten hebben of ze gaan en er vervolgens niet meer mee bezig zijn. Als Facebook dan automatisch concludeert dat je ergens bij aanwezig was, ach, dan doet Facebook dat maar.
Soms is het leven helemaal niet ingewikkeld
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 06 december 2014 @ 21:16:

Om zich toffer voor te doen dan hij isVolgens mij doen heel veel mensen dat.
Alle reacties Link kopieren
Of hij klikt per ongeluk op "gaat wel" i.p.v. "gaat niet".



En nu?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook zo eentje. Dan word ik uitgenodigd voor een event en klik ik op 'accept', omdat het me wel leuk lijkt en omdat ik dan een reminder krijg. Maar misschien heb ik er die avond helemaal geen zin in of wat anders te doen, dan ga ik niet. En dan toch, toch he, staat er dan dat ik daar geweest ben! Malle Facebook.
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
quote:melissa-x schreef op 06 december 2014 @ 21:26:

[...]





Dan is het toch ook niet belangrijk? Er zijn zoveel mensen die uitnodigingen accepteren terwijl ze nauwelijks besloten hebben of ze gaan en er vervolgens niet meer mee bezig zijn. Als Facebook dan automatisch concludeert dat je ergens bij aanwezig was, ach, dan doet Facebook dat maar.





Nee ze kiezen er bewust voor. Je kunt kiezen uit, Gaat-Gaat Misschien-Gaat Niet



Waarom zou je bewust kiezen voor gaat als je niet gaat, kies dan gaat misschien
Waarom zou je daar je druk om maken?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet zo'n waarde hechten aan wat er op Facebook staat. En zeker niet als het automatisch gegenereerd is door Facebook alleen maar omdat hij eerder een uitnodiging had geaccepteerd. Dat weet hij waarschijnlijk zelf niet eens meer. Lekker belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
En waarom precies maakt je vriendin zich daar druk over? Ik snap het niet nl. Is het nu echt héél erg als hij aangeeft ergens naar toe te gaan en het toch niet doet? Liegt hij tegen haar erover, hoewel ze dus geen contact hebben?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Tja dat is facebook toch?? Een nep-wereld waarin iedereen zich mooier en interessanter voordoet dan ie is. Dat weet je toch wel?
Alle reacties Link kopieren
Zijn Facebook is net een opvulbroekje: nep
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Alle reacties Link kopieren
quote:twerkqueen schreef op 06 december 2014 @ 21:32:

[...]





Nee ze kiezen er bewust voor. Je kunt kiezen uit, Gaat-Gaat Misschien-Gaat Niet



Waarom zou je bewust kiezen voor gaat als je niet gaat, kies dan gaat misschien



Om de redenen die Stofmuis en Melissa noemen, bijvoorbeeld. Dat je eerst denkt dat je wel gaat, maar later geen zin hebt, of omdat je wel enthousiast bent maar er daarna helemaal niet meer mee bezig bent.



Ik begrijp niet waarom jullie zo bezig zijn met zoiets onbenulligs. Je vriendin kan hem beter op een echte manier leren kennen, door hem te spreken. Dat is vast interessanter en leuker dan dit soort nutteloze dingetjes bestuderen!
Alle reacties Link kopieren
Waarom maken jullie je hier zo druk om?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_201525 wijzigde dit bericht op 06-12-2014 21:42
Reden: foutje
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven