Liegt hij of niet? deel 3

01-02-2013 17:33 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren
PART III dames (en af en toe heren).



De eerste 2 gedeeltes zijn helemaal volgeschreven en hier gaan we gewoon weer lekker verder!



Hier komen vrouwen samen die elkaar steunen, adviseren, aanhoren, aanmoedigen en helpen bij liefdsverdriet wat zowel ontstaat in een relatie als na de relatie.



Iedereen is welkom om mee te lezen en te schrijven: samen komen we veel verder
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Dan trap ik maar even af: welkom op deel 3 allemaal!



Ik hoop dat oude en nieuwe mensen elkaar hier kunnen vinden voor herkenning of gewoon een hart onder de riem, ei kwijt, voor allerlei twijfels over hun relatie of bij twijfel over het verbreken ervan, of het loslaten van hun oude relatie.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Terugvindpostje!



Nog gecondoleerd Suzy
ik lees nog steeds mee, dus ik druk mijn stempel. Deel 3 alweer!
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd Suzy! Veel sterkte meid
Alle reacties Link kopieren
@Suzy wat een mooie bemoedigende post. Ik weet dat je gelijk hebt maar als ik een dip heb zoals vandaag heb ik het een soort van nodig om te horen denk ik.



Het doet gewoon verdomd veel zeer als je afgewezen word door je ware liefde. Het is moeilijk om mee om te gaan maar je hebt helemaal gelijk in je post. Ik ben er ook mee bezig met mijn eigen leven opbouwen en mijn zelfbeeld weer op het oude peil te brengen omdat ik stiekem best een klap opgelopen heb van de situatie.



Ik geef hem ook alle tijd en dat heb ik ook tegen hem gezegd. Heb letterlijk tegen hem gezegd neem je tijd en ik hoornje vanzelf wel. Hij zei dat dat goed was en dat hij er snel op terug zou komen en dat is vijf weken geleden. Ik ben in deze maanden positief verandert en veel sterker geworden maar helaas is het gemis niet minder geworden eigenlijk is het besef dat het echte liefde is van mijn kant alleen maar sterker geworden. Ik snap zijn situatie en dat hij het even kwijt is en het moeilijk heeft dus we zien wel. De bal ligt bij hem.
Alle reacties Link kopieren
Poeh Suzy je drukt me even met de neus op de feiten. In het begin door mijn verdrief en zijn woorden heb ik me niet zo volwassen gedragen als ik me nu voel en jij beschrijft. Hij heeft het me nooit kwalijk genomen maar hoop niet dat ik teveel schade heb aangericht.



Even een moeilijk besef.
Alle reacties Link kopieren
Rosalie ik heb jouw verhaal gelezen in het andere topic en wilde toch even reageren.



Hoe naar ook, ik ben van mening dat als je echt met iemand samen wil zijn, je dat wel bent. Ondanks in welke situatie dat is.



De dingen die hij heeft gezegd, de praktische problemen die hij aandraagt, vind ik niet zo positief voor jou.



Als ik jou was zou ik m'n leven oppakken en vooral niet op hem wachten. Ik ben bang dat je dan bedrogen uit gaat komen.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ga hier meelezen.. lijkt me heel interessant.. en misschien kan ik nog wat steun geven als dat nodig is..
Alle reacties Link kopieren
Hij draagt het leeftijdsverschil aan (27 en 42) maar dat heb ik al eerder gedaan voordat het echt begon en hij heeft daar lang over nagedacht en hij vond het onzin. Ik zie er ouder uit en hij jonger.



Ik heb dezelfde twijfels als jij hebt maar omdat hij in paniek elke keer wat anders zegt. Hij heeft tegen een vriens van ons gezegd dat hij eerst het oude wil afsluiten en dan kijken of er nog een klik tussen ons is en het feit dat zijn ex zijn dochter als wapen gebruikt tegen zijn gevoelens voor mij werkt ook niet mee.



Ik snap je punt maar ik geloof in die ene ware liefde en zou niet weten hoe ik genoegen moet nemen met minder.
Alle reacties Link kopieren
Suzy je hebt wel gelijk wat die meet betreft. En deel 3 alweer, in deel 1 alleen meegelezen trouwens. Veel dingen geleerd en ontdekt door dit onderwerp en jullie reacties, bedankt daarvoor!
Alle reacties Link kopieren
En aan de andere kant wil hij mij ook niet loslaten. Als een man klaar is met een vrouw dan is hij er klaar mee en sommige mannen kunnen echt niet alles tegelijk. Hoe kan hij mij gelukkig maken als hij het niet is? En dat is heel belangrijk voor hem.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou alleen ervoor waken dat het niet allemaal sprookjes blijken Rosalie. Ik geloof overigens in meerdere Wares.



Voor mij is het graag of niet.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn nieuwe liefde, ja Suzy we zijn nog steeds in love, zijn ook veel samen. Kan het soms nog niet geloven maar voelt zo goed. Het is een regelrechte schat, we lachen ook heel wat af samen, ja ik kan wel hele verhalen schrijven maar heb ook nog mijn prive he, en ook nog eens een fijne minnaar haha.



Deel 3 alweer geopend en zie er nog steeds nieuwe mensen bijkomen, mis Julia ook alweer een tijdje, van de oude schrijfsters zijn alleen Evada en ik ernog, hoewel ik ook niet zoveel meer, maar blijf nog wel af en toe meelezen, Fijn weekend allemaal.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
Rosalie het is lastig en tuurlijk kan er een ware zijn. Ergens herken ik m'n verhalen wel in de jouwe. Mijn ex wilt ook zichzelf eerst goed voelen voor hij weer een relatie aan wilt gaan, we hebben we contact en zien elkaar 1x a 2x in de week ofzo. Het is moeilijk en zwaar om er min of meer op te wachten, terwijl jij zoveel van hem houdt en graag samen wilt zijn... Als je hem de ruimte geeft kan het twee kanten op gaan, net als bij mij. Of het gaat heel goed, of de klik is weg (houdt daar ajb ook rekening mee)



Ik heb het nu vanavond ook zwaar. Wil graag bij ex zijn maar hoor niks. Dan denk ik hoe lief hij belde dinsdag over m'n konijn, hij troostend was en zei tot snel ..... Heb zin om te bellen, samen te zijn, heerlijk warm en fijn! :(
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu tussen jullie Stefanie? Hadden jullie plannen voor dit weekend?
Alle reacties Link kopieren
Het gaat wel oke, vorig weekend veel samen geweest. Dinsdag belde hij dus even, daarna niks meer gehoord. Ik ga dan stom denken van wat is tot snel voor hem?!



Weekend hebben we geen plannen, niet officieel staan zeg maar. Weet dat hij ook weer moet tennissen... Maar ik mis hem en wil hem graag zien, anders duurt het zeker nog tot woensdag voor ik hem weer zou kunnen zien
Alle reacties Link kopieren
Heb jij wel wat aan hem laten horen dan?



Tsja Stefanie, het lijkt me zo lastig als je steeds moet twijfelen en nadenken bij je acties..
Alle reacties Link kopieren
Dank je Stefanie voor je post. Ik hoop dat het de goede kant op gaat en dat de rust hem goed doet. Hij zei tegen mij dat hij het momenteel niet kan (hij zei geen wil en hij is daar heel duidelijk in) dus ik bouw mijn leven op en doe leuke dingen en ik kan alleen maar hopen op een goede afloop. Ik hou zeker rekening met een nee maar dat houd ook mijn verdriet in stand dus vind het moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Nee heb ik niet ster. Ik heb gezegd het van hem laat komen. Ja dinsdag had ik een sms gestuurd over dat konijntje en toen belde hij, maar afspreken moet van hem komen...



Echt nadenken erover doe ik niet echt. Het is even een twijfel, moet ik bellen of juist niet. En ik mis hem enorm, nog meer als ik dan denk van stel ik zie Hem het weekend niet, dan heb ik hem zo'n 1.5 week niet gezien en mis hem dan nog meer! Morgenochtend een fotoshoot geboekt, heb even een goede foto nodig haha.
Alle reacties Link kopieren
Is ook moeilijk Rosalie. En ik herken het hoor wat je hier zegt, ex van mij kan het op dit moment ook even niet, tenminste niet officieel maar wel rustig aan kijkend of het wel echt weer echt kan (het is nu opbouwend er naar toe zeg maar). En als je dan idd denkt het kan ook niet werken, doet dat ook onwijs veel pijn....
Alle reacties Link kopieren
Wow, deel drie alweer! Ik lees ook nog steeds mee, en vind het leuk om af en toe mee te schrijven



@ Suzy: wat naar van je vriendin! Ik weet zeker dat ze jouw liefde in ieder geval heeft gevoeld, mocht je je zorgen maken dat je bepaalde dingen niet hebt gezegd. Woorden zijn ook belangrijk natuurlijk, maar het zijn de daden, je energie tegenover haar die het meeste tellen denk ik.



@ Rosalie: wat een moeilijke situatie zeg. Heb ik nou goed gelezen dat je al zeven weken niks van hem hebt gehoord? Dat lijkt me erg lastig. Je kunt niet echt door met je leven: wachten op hem (dus veel geduld hebben), of niet? Als jullie tussendoor nog wat contact hadden was het wat makkelijker. Ik weet niet of ik het zou kunnen, zo op on hold worden gezet. Hij doet het niet express (hij komt heel eerlijk op me over en het is heel duidelijk dat hij tijd nodig heeft om zijn breuk te verwerken, en vooral dat gedoe met zijn dochter op de rit te krijgen) maar jij weet niet hoe het allemaal gaat uitpakken.



Misschien kun je tegen hem zeggen dat het beter is als jullie voorlopig jullie eigen weg gaan, en dat jullie wel weer bij elkaar komen als het zo had moeten zijn. Zo geef je jezelf en hem de ruimte.



Hier is vriend trouwens net vertrokken. Hij gaat een weekje wintersporten, en ik ga volgend weekend ook nog weg (geen wintersport). Zie hem volgende week zondag weer. Aan de ene kant wel ff moeilijk omdat we de laatste maanden heel veel samen zijn geweest (afkicken dus ;)), aan de andere kant vind ik het ook wel heel fijn om het huis voor mezelf te hebben En des te leuker is het om elkaar weer te zien!
Alle reacties Link kopieren
Het is wel heel berekenend allemaal tussen jou en ex of niet Stef? Ik kan alleen afgaan op wat ik hier lees maar zo komt het over. Jij mag niks voorstellen over afspreken of legt dat bij hem en vervolgens baal je omdat er geen reactie of voorstel komt. Het lijkt me heel moeilijk om in jouw situatie te zitten. Ik weet dat je dit misschien niet wil horen, maar dit is het gevoel wat ik krijg al sinds ik hier mee lees.. Maar je bent wel een volhouder, vind ik wel knap van je.



En nu ga ik lekker met wijntje op de bank hangen
Alle reacties Link kopieren
Ik mag het ook wel voorstellen hoor izo alleen soms ben ik daar te actief in en kan hij niks voorstellen omdat ik dan steeds voor ben!



Dus daarom laat ik soms niks horen en het van hem afhangen, en andere keer contact ik hem om af te spreken. En wil niet aan hem gang hangen maar ook m'n eigen leven hebben. Alleen na een week (of een halve week) ga ik hem echt missen
Alle reacties Link kopieren
@Stefanie. Het is inderdaad moeilijk maar er zijn tekenen dat de liefde echt is. Hij zei dat ik meer zelfvertrouwen moet hebben en daar bedoeld hij mee dat ik genoeg ben en de liefde echt is. Daar heeft hij gekijk in en ik werk nu aan mezrlf want dat maaktbhet leven voor mij makkelijker.



@Suesse. Bedankt voor je reactie. Ik heb nu 5 weken niks van hem gehoord en hij heeft in een berichtje naar mijn moeder geschreven dat zijn prive leven een puinhoop is en dat dat nog even tijd nodig heeft. Het is een heel gevoelige man die het beste voor mij wil. Momenteel is hij dat niet voor mij en hij kan pas terug komen als hij mij op plek 1 kan zetten. Ik snap zijn sotuatie en vind dat hij het waard is maar mijn leven staat niet stil. Ik heb een nieuw huis en ben druk bezig met mijn leven, doe allemaal leuke dingen en groei. Hij heeft altijd gezegd dat onze weg moeilijk is maar dat we naar een doel toe werken en dat hij hoe lang we elkaar niet zien hoe meteen weer verliefd op me word. Voor mij is deze tijd ook goed om alles op te ruimen maar oh wat mis ik mijn maatje maar ik wil geloven dat we hier sterker uitkomen.



En als hij mij uiteindelijk niet zou willen hoeft hij zeker geen contact met mijn moeder te hebben. Maar soms op een slechte dag grijpt de paniek van het niet bij hem zijn me naar de keel maar momenteel ben ik meer waard dan hij me kan geven dus bouwen we alkebei een nieuw leven op wat het waard is om met elkaar te delen straks.



Mooie woorden he ik klink zo wijzer dan ik soms voor mezelf kan realiseren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven