Vraag het de mods, deel 8!

17-03-2024 19:10 152 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Technische update maandag 4 maart:


Anonimiseren is weer mogelijk, we hopen dat iedereen die wilde nu geanonimiseerd is.
Zo niet, horen we het graag.

We zijn op de hoogte van de inlogproblemen, de veelvuldige gateways en problemen rondom verspringen van de pagina en deze zijn ook doorgegeven.

Het pb box probleem hebben we ook doorgegeven.

Problemen rondom het niet zien van nieuwe postings en slotjes is doorgegeven.

De gekkigheid met de smileys staat laag op de prioriteiten lijst maar zijn we van op de hoogte.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.



_______________________________
Welkom in deel 8!

En daar zijn we dan in het volgende deel! :cheer:

En zo gaan we rustig aan weer door met vragen beantwoorden ;) .

In dit topic beantwoorden wij vragen aangaande beleid, waarom wel/niet een ban/waarschuwing.

Persoonlijke vragen voor de moderators kunnen hier ook gesteld worden. Of je antwoorden gaat krijgen is de vraag :P .

Voor vragen over waar een topic is gebleven, melden van bugs, anonimisatie verzoeken, meldingen over het forum kunnen jullie terecht in het CM topic.

Overig/centraal-moderatortopic/list_messages/492553#

Het kan weleens door elkaar lopen, dat is geen probleem ;) .

Hoe plak je een plaatje?

Het linkadres van je afbeelding neerzetten tussen [img] en [/ img] (maar dan wel zonder spaties) of het plaatje onder je bericht (naast de smiley) waar een berg met zonnetje op staat aanklikken en dan het linkadres ertussen zetten.

OP deel 7:

https://forum.viva.nl/overig/vraag-he ... 5275555

Met vriendelijke groetjes,

Het mod team!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
:)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Happy new topic :D
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren Quote
:)
Alle reacties Link kopieren Quote
:)
In the end, it is what it is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom moeten de links naar de eerdere OP in deze OP staan (inclusief enters)? Kijkt er iemand ooit terug, zeker als je niet weet of daar iets staat wat je Heel Dringend moet weten?

De OP op iedere pagina is nou zo lang. :)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
:sun:
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Is er al een nieuwe technische update na de update van 4 maart.
Ik moet nog steeds 4/5 keer per week opnieuw in loggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ook en ww automatisch onthouden werkt ook nooit.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
17-03-2024 19:34
Waarom moeten de links naar de eerdere OP in deze OP staan (inclusief enters)? Kijkt er iemand ooit terug, zeker als je niet weet of daar iets staat wat je Heel Dringend moet weten?

De OP op iedere pagina is nou zo lang. :)
Ik heb net nog teruggekeken. In 7 dan.
Alle reacties Link kopieren Quote
noglangnietjarig schreef:
17-03-2024 20:14
Ik ook en ww automatisch onthouden werkt ook nooit.
Hier werkt ww onthouden wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ginger schreef:
17-03-2024 20:28
Ik heb net nog teruggekeken. In 7 dan.

Omdat je de laatste berichten nog even wilde lezen? Kan het nog een beetje begrijpen als ze het voorlaatste deel linken (alhoewel ik daar ook afvraag hoeveel er nog kijken na een paar dagen) maar alle delen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Als in iedere OP een linkje staat naar alleen de vorige, kom je vanzelf ook weer uit bij de oorspronkelijke

Ik vind die lange OP op iedere pagina ook wel veel scrollen, het zou fijn zijn als dat ingekort kan worden
Coffee is never my cup of tea
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er geen mening over.

Eigenlijk een tvp dus.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi mods,

Misschien kunnen jullie, als je daar blij van zou worden, een moderterugvindlinkjestopic openen?
Beetje zoals het bantopic, verboden voor forummers en jullie posten alleen linkjes.

Dan kan een heleboel (grotendeels oud en achterhaald) gelink uit het centraal modtopic daarheen, hoeven jullie je niet meer druk te maken over (het vergeten van) het plaatsen van recente linkjes (*) en kan de OP van dit topic ook kort en krachtig.


(*) ik keek even bij het CM naar de openingspost, hoe jullie daar linken naar vorige delen. Enkel naar het voorgaande deel dus. En naar hier, maar de link die daar staat is naar Vraaghetdemods deel 6. En linkjes naar topics die al meer dan een jaar buiten gebruik zijn (updat communitymanager bijvoorbeeld, en evalueer *benikvergeten* )
En boehoehoehoe: alleen een linkje naar kletspraat. :proud:

Als je op zo’n linkjestopic tussendoor GEEN mededelingen doet, kan het een terugvindtopic zijn voor …..nou ja ik weet eigenlijk niet waar het goed voor is, maar aangezien de openingsposten er zoveel aandacht aan besteden zal iemand er vast blij van worden….anoniempjeXX
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Solomio schreef:
17-03-2024 22:21
Ik heb er geen mening over.

Eigenlijk een tvp dus.
Hetzelfde hier
Heanig an
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik krijg af en toe als ik naar de beginpagina terug wil een pagina te zien met een heel rare layout, waarin staat dat ik 'empty strings' heb.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
18-03-2024 07:46
Ik krijg af en toe als ik naar de beginpagina terug wil een pagina te zien met een heel rare layout, waarin staat dat ik 'empty strings' heb.

Bij mij ook. Alleen niet af en toe maar continue. Alles waar ik op gereageerd heb is ook foetsie. Het forum doet bij mij heel raar.
Los van het om de haverklap opnieuw moeten inloggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
18-03-2024 07:46
Ik krijg af en toe als ik naar de beginpagina terug wil een pagina te zien met een heel rare layout, waarin staat dat ik 'empty strings' heb.

Bij mij ook. Alleen niet af en toe maar continue. Alles waar ik op gereageerd heb is ook foetsie. Het forum doet bij mij heel raar.
Los van het om de haverklap opnieuw moeten inloggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
18-03-2024 07:46
Ik krijg af en toe als ik naar de beginpagina terug wil een pagina te zien met een heel rare layout, waarin staat dat ik 'empty strings' heb.
Ik moet zo'n 5x refreshen voor ik een 'normaal' scherm krijg.
Fox off!
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
18-03-2024 07:46
Ik krijg af en toe als ik naar de beginpagina terug wil een pagina te zien met een heel rare layout, waarin staat dat ik 'empty strings' heb.
Bij mij ook. En als ik in een topic naar een bepaalde pagina wil, springt hij weer terug naar pagina 1.

Heel veel "empty strings" inderdaad, en steeds meer icoontjes die verdwijnen. Heb al opnieuw ingelogd, zag er even goed uit maar na de tweede keer doorklikken was weer alles "empty strings".
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Ik kwam ook voor de rare melding continue, zoals hierboven al veelvoudig vermeldt.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren Quote
Forum doet heel raar, gelijk ook tvp!
Het ergste moet nog komen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Tunamelt schreef:
18-03-2024 08:31
Bij mij ook. En als ik in een topic naar een bepaalde pagina wil, springt hij weer terug naar pagina 1.

Heel veel "empty strings" inderdaad, en steeds meer icoontjes die verdwijnen. Heb al opnieuw ingelogd, zag er even goed uit maar na de tweede keer doorklikken was weer alles "empty strings".

Bij mij ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Same here! En álle data in topics (als je er al in komt) staan op de huidige datum en tijd.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven