Zomervreugd voor de zonliefhebbers!

12-06-2023 10:42 2487 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer en is het leven kommer en kwel in de winter?

Klets hier dan mee en voel je welkom! We slepen elkaar door de donkere maanden, de grauwe luchten en de kou heen. :heart:

Tel samen af naar de lente!

https://www.hoelangnog.nl/id/107665/aft ... t-de-lente

Afbeelding
ugli wijzigde dit bericht op 30-11-2023 11:59
10.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
De was buiten drogen vind ik heerlijk!
Alle reacties Link kopieren Quote
:sun: :yes:
Alle reacties Link kopieren Quote
Happy new topic :yes:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jay! en wat is het weer héérlijk buiten he. Iemand zei, mag zo blijven tot oktober. Van mij mag het zo blijven tot november!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb al ff naar een winkel gefietst en in de schaduw was het zelfs koud!!!

Maar ik klaag niet, in de zon is het lekker warm :sun:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit met een dik vest aan op kantoor, vuile airco.
Ik ga steeds even naar het dakterras om op te warmen.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
12-06-2023 12:10
Ik zit met een dik vest aan op kantoor, vuile airco.
Ik ga steeds even naar het dakterras om op te warmen.
Wat vervelend zeg! Ik heb ook jaren zo gezeten. Wat was ik stiekem blij toen de airco een keer de hele zomer kapot was. Het was nog steeds heel goed te doen zonder. Gelukkig kun je het straks heel snel warm hebben als je buiten bent.

Net de airco aangezet voor de katten, waar zij veel zitten is het echt niet te doen en eentje lag te hijgen. De anderen houden juist van warmte, ook bij hen is er verschil :)

Ik heb vanmorgen gewerkt, toen snel boodschappen gedaan en nu lig ik bij mijn opblaasbadje met een boek. Heerlijk. Ik wissel de zon en schaduw nu wel af en af en toe even dat badje in. Wel jammer dat een buurman weer zo nodig met een elektrische heggenschaar of zoiets bezig moet, maar ja.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net even een tijd in de zon gezeten, maar vond het nu te heet, dus lekker voor de airco. Ik ga vanavond nog wel even een tijdje lekker buiten zitten.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan om 1600 mijn vest uitdoen en naar buiten. Rap naar huis, daar wacht een koud biertje, al is het dan ook maandag. Ik haal uit de tropische avonden wat erin zit, zo vaak hebben we dat niet.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
En ik zit in de warmte! 🤩
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een vrouwelijke collega en ik hebben het beheer over de airco. We werken met alleen mannen op kantoor (beetje een mannenwereld).
Onder het mom " wie een jurk/rok draagt, bepaald de temperatuur op kantoor"

En ze blijven er keurig van af :proud:

Gelukkig is het te regelen per kantoorruimte want heb ooit gewerkt waar een systeem was waar alleen het management bepaalde hoe en wat. Altijd koud en dan eenmaal buiten die warmte klap.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ladylola2022 schreef:
12-06-2023 18:11
Een vrouwelijke collega en ik hebben het beheer over de airco. We werken met alleen mannen op kantoor (beetje een mannenwereld).
Onder het mom " wie een jurk/rok draagt, bepaald de temperatuur op kantoor"

En ze blijven er keurig van af :proud:

Gelukkig is het te regelen per kantoorruimte want heb ooit gewerkt waar een systeem was waar alleen het management bepaalde hoe en wat. Altijd koud en dan eenmaal buiten die warmte klap.
Ik heb ik totaal geen beheer. Het wordt centraal geregeld. Lees: de locatie op 50 km afstand. Belachelijk.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
12-06-2023 21:02
Ik heb ik totaal geen beheer. Het wordt centraal geregeld. Lees: de locatie op 50 km afstand. Belachelijk.
Vreselijk. Het is ook bizar hoe koud ze die dingen altijd afstellen. Ik heb bij best veel bedrijven gewerkt omdat ik elke keer opdrachten van bijv een half jaar deed en op zoveel plaatsen was het ijskoud in de zomer. Het stomme was dat vrijwel iedereen dat vond, maar dat er nooit iets aan gedaan werd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blackstar schreef:
12-06-2023 21:09
Vreselijk. Het is ook bizar hoe koud ze die dingen altijd afstellen. Ik heb bij best veel bedrijven gewerkt omdat ik elke keer opdrachten van bijv een half jaar deed en op zoveel plaatsen was het ijskoud in de zomer. Het stomme was dat vrijwel iedereen dat vond, maar dat er nooit iets aan gedaan werd.
Ik ga morgen weer een fikse mail sturen.
Het is echt niet te doen zo koud. Zit je daar met je dikke wintervest aan.
En dan kom je buiten in je zomerse bloesje en dan krijg je een klap. Kan nooit goed voor een mens zijn.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heerlijk, het is zo koud geweest de afgelopen tijd. Kan mij niet heet genoeg*, ik woon echt in het verkeerde land.


*even afgezien van klimaatverandering, etc.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
12-06-2023 21:49
Heerlijk, het is zo koud geweest de afgelopen tijd. Kan mij niet heet genoeg*, ik woon echt in het verkeerde land.


*even afgezien van klimaatverandering, etc.
Plus 1.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
12-06-2023 21:49
Heerlijk, het is zo koud geweest de afgelopen tijd. Kan mij niet heet genoeg*, ik woon echt in het verkeerde land.


*even afgezien van klimaatverandering, etc.
Ja eens, we hebben meer dan genoeg kou gehad voor de rest van het jaar. Ik heb ook echt een hekel aan airco's, zo ijskoud dat die dingen altijd staan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ugli schreef:
12-06-2023 21:59
Ja eens, we hebben meer dan genoeg kou gehad voor de rest van het jaar. Ik heb ook echt een hekel aan airco's, zo ijskoud dat die dingen altijd staan.
Verschrikkelijk, inderdaad
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Tegen de avond is het een oven en dat is de prijs die ik betaal voor de heerlijke temperaturen overdag, als de koperen ploert nog niet alles heeft overgenomen.

Dus 's morgens vroeg tot 's middags vind ik het weer geweldig maar 's avonds komt de afrekening in de vorm van gezweet en gepuf.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen last van 🙂
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
13-06-2023 07:02
Geen last van 🙂
Ik ook niet. Heb ‘s nachts wel een ventilator en het raam open, maar dat is het wel zo’n beetje. Ik kan ook heerlijk slapen zonder dekbed of laken over me. Ik hoor ook vaak dat mensen dat vervelend vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou ik had de ventilator ook aan en op mij gericht, dat was best wel koud, dekbed over me heen gehad vannacht.

Op zolder licht nog ergens een plafondventilator :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren Quote
't Is ineens een stuk koeler. 21 graden buiten waar mijn sensor hangt.
Dan moet het maar zoals het kan

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven