Loeren

10-02-2016 00:13 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb, as we speak, ruzie met mijn vriend omdat hij naar een andere vrouw keek toen we samen over straat liepen.

Nu geloof ik heus niet dat hij nooit naar andere vrouwen kijkt, maar doe het gewoon niet als ik naast je loop. Hij zegt dat ik me niet aan moet stellen, maar ik voel me voor het blok gezet.



Kijken jullie mannen naar andere vrouwen waar jullie bij zijn, en zo ja, worden jullie daar boos over?
Ik zou voor Valentijnsdag oogkleppen voor hem kopen, wat denkt hij wel! Of een blinddoek, denkt hij eerst dat het spannend gaat worden tussen de lakens maar dan doe je hem deze op als jullie samen naar buiten gaan.
Nou ja, dat ligt er een beetje aan hóe hij kijkt.. Als dat van boven tot onder en weer terug is en hij draait zijn hoofd er nog eens voor als we voorbij lopen zou ik het niet zo respectvol vinden.

Je hebt kijken en kijken, zeg maar.
Mijn man ziet andere vrouwen wel, net zoals ik andere mannen zie, anders zouden we ook maar telkens tegen ze aanbotsen enzo. Ik weet precies wat mijn man leuk vindt om te zien en zie hem soms wel eens kijken naar iemand, dan zeg ik wel eens tegen hem "dat vindt jij wel leuk om te zien zeker". En dan zegt ie iets van "Ja, moet jij ook weer eens aandoen" ofzo.



Ik wordt er niet boos over maar ik heb wel eens onzekere gevoelens over mezelf gehad daardoor. Maar dat zijn mijn gevoelens, niet de zijne.



Voor welk blok voelde je je gezet dan? Als iemand je voor het blok zet dan "kun" je niet anders dan een keuze maken die je eigenlijk niet wil maken, over wel keuze hebben we het hier dan?
Alle reacties Link kopieren
Mannen schijnen wat visueler ingesteld te zijn dan vrouwen. Dus ja, ze kenne er niks an doen he. Ik leef eigenlijk met oogkleppen op, van mezelf. Ik kijk nooit zo om me heen. Gaat ook vanzelf.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ik ben denk ik een van die weinige vrouwen die partnerlief aantikt en roept: "schat, moet je dát nou kijken! Dat rokje is echt veeeel te kort!"



Maar ja, misschien ben ik gewoon raar
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er niks achter zoeken en er geen ruzie om maken, zolang het alleen maar bij kijken blijft natuurlijk. Alle mannen kijken naar andere vrouwen, bewust of onbewust. Mannen zijn evolutionair gezien geprogrammeerd om naar andere vrouwen te kijken, kunnen ze niks aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens een keer voor de grap GOED om je heen als jij ergens in je eentje loopt en je ziet er leuk uit. Dat kan ook in de winkelstraat of voor de HEMA bij wijze van spreken. 9 van de 10 mannen kijkt je aan, oogcontact etc. Zelfs als hun vrouw er naast loopt. Mannen kijken, altijd.



Tuurlijk is het niet leuk als je ernaast loopt, je wil dat je vriend jou de enige leukste etc vindt, en het is ook een stukje respect natuurlijk. maar je hebt indd kijken en kijken. Mijn ex bekeek altijd uitvoerig de billen van álle serveeersters in elk cafe waar we ooit zaten (en we gingen vaak ergens wat drinken etc). Dan zat ik iets te vertellen zag je zijn ogen afdwalen naar de billen van een vrouw.



Dat vond ik echt heel erg vervelend en heb me er ook echt heel klote om gevoeld. HIj zei "ik kijk altijd naar billen, gaat vanzelf". En nu was mijn ex natuurlijk extreem daarin misschien, maar zo kijk ik zelf ook "vanzelf" als ik een aantrekkelijke man zie.
Alle reacties Link kopieren
Overigens praat ik met mijn vriend ook gewoon over andere mannen en vrouwen. Geen probleem als hij zegt dat tie een andere vrouw een lekker ding vind. Ben het meestal nog met hem eens ook.

Zeg ik ook tegen hem over andere mannen.

Schoonheid mag best gezien worden vind ik.

Maar zo lang het daar maar bij blijft natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je in deze context met voor het blok gezet voelen? Ik volg je niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie voor hem vooral een goede reden om niet meer naast jou te willen lopen TO.
Alle reacties Link kopieren
Dit zal inderdaad veel te maken hebben met onzekerheid en ik kan ook niet helemaal begrijpen waarom hij dat niet lekker in zijn eigen tijd kan doen.



Maar van jullie reacties begrijp ik dat ik misschien een beetje kinderachtig bezig ben?
Voor het blok gezet?! Doe niet zo dramatisch. Of kan ik het beter puberaal noemen, afhankelijk van je leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
@Zebrapad Dat die mannen kijken is nou precies de reden dat ik me voor het blok gezet voel als 'vrouw die ernaast loopt.'
Alle reacties Link kopieren
quote:gemberthee schreef op 10 februari 2016 @ 00:31:

Dit zal inderdaad veel te maken hebben met onzekerheid en ik kan ook niet helemaal begrijpen waarom hij dat niet lekker in zijn eigen tijd kan doen.



Maar van jullie reacties begrijp ik dat ik misschien een beetje kinderachtig bezig ben?Vooral benauwend
Alle reacties Link kopieren
quote:gemberthee schreef op 10 februari 2016 @ 00:31:

Dit zal inderdaad veel te maken hebben met onzekerheid en ik kan ook niet helemaal begrijpen waarom hij dat niet lekker in zijn eigen tijd kan doen.



Maar van jullie reacties begrijp ik dat ik misschien een beetje kinderachtig bezig ben?Haal dat beetje maar weg. Kinderachtig volstaat. Van jouw onzekerheid maak je op een nogal bijzondere manier zijn probleem. Hij gaat er alleen niet in mee. Dat laatste begrijp ik.
Zeg hem dat hij voortaan alleen nog maar naar de grond mag kijken. Is misschien wat lastig met afrekenen bij een kassa, maar hey, anders staat zijn onzekere duifje voor het blok
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-02-2016 08:49
Reden: ongepast
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als je op deze manier door blijft gaan geef ik je relatie weinig kans van slagen. Mannen houden er over het algemeen niet van om geclaimd te worden. Geef hem wat meer vrijheid en kijk zelf ook lekker om je heen.
Alle reacties Link kopieren
Met een gezonde dosis jaloezie is overigens niks mis hoor. Daar heeft iedereen wel eens last van. Maar in kleine gevallen als deze kun je dat het beste gewoon voor jezelf houden.
Alle reacties Link kopieren
ik kijk als ik naast mijn vriend loop ook gewoon naar andere mannen hoor. kijken kan geen kwaad toch?

en ik zeg ook gerust wat tegen mijn vriend over andere vrouwen die langs lopen, ik zie daar geen probleem in.
Alle reacties Link kopieren
toen ik nog samen was met men vriend keek hij vaker naar andere meiden. ik vond het belachelijk om het te verbieden hij doet het toch wel dus waarom zou ik het hem stiekem laten doen. ook opstap wat maakt het uit dat hij naar andere meiden kijkt jij gaat s'avonds met hem mee naar huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Websurfer1974 schreef op 10 februari 2016 @ 00:39:

[...]

Jeetje! Poe poe, nou nou. Vind je dat niet een beetje overdreven? Wat moet ze leren dan?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-02-2016 08:52
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:Sapsorrow schreef op 10 februari 2016 @ 01:03:

[...]





Jeetje! Poe poe, nou nou. Vind je dat niet een beetje overdreven? Wat moet ze leren dan?Mee eens, is wel een erg harde reactie. Slaat echt nergens op!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zebrapad-- schreef op 10 februari 2016 @ 00:26:

Kijk eens een keer voor de grap GOED om je heen als jij ergens in je eentje loopt en je ziet er leuk uit. Dat kan ook in de winkelstraat of voor de HEMA bij wijze van spreken. 9 van de 10 mannen kijkt je aan, oogcontact etc. Zelfs als hun vrouw er naast loopt. Mannen kijken, altijd. Slik. Waarom zeg je dat nou? Als met oogkleppen op levend mens, wil ik dat helemaal niet weten. Dan voel ik me bekeken. Gelukkig zie ik er meestal niet leuk uit.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven