Lotgenoten om samen het liefdesverdriet te overwinnen

01-11-2015 20:46 1208 berichten
.
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
[.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee. Gelukkig mag ik morgen weer werken, een beetje afleiding is fijn na een weekend huilend op de bank met 600 sigaretten. Sterkte.
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Melp69 schreef op 01 november 2015 @ 22:38:

[...]





Ai 600 sigaretten. Ik zit op 400 haha. Maar inderdaad blij dat het morgen weer maandag is, is het niet verschrikkelijk??Haha, morgen ga ik ook minderen ;) Ja t is super kut. Ik heb dit weekend als n kluizenaar geleefd. Huilen, roken en naar whatsapp staren. Ook kut: is n collega. Ik word misselijk als ik m hoor lachen met anderen. Of praten. Gelukkig wist niemand het van ons. Behalve wat goede collega's.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:feliicia75 schreef op 01 november 2015 @ 22:39:

Sterkte sonjas, hoe lang is het over en waarom? Werken hielp bij mij wel, afleiding deed me goed. Je komt er wel, het slijt.Nou hij geeft aan dat we wellicht weer naar elkaar toe groeien. Het ene moment heeft ie hoop. Het andere moment is ie boos. In de tussentijd zit in de rouw en probeer ik keihard de regie over mijn eigen leven weer terug te pakken. Het voelt als over. Er is te veel gebeurd. En ik kan niet afhankelijk blijven van een ander. Mijn grootste uitdaging is alle touwtjes weer in handen krijgen. Dus naast rouwen moet ik ook aan mezelf werken. Ik haat het.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Melp69 schreef op 01 november 2015 @ 22:49:

[...]





Oe, da's een lastige situatie. Stom hé, dat je blijft staren naar de whatsapp. En het brengt je niks. Wat is er gebeurd en waarom is het voorbij?Ja idioot. Ik heb me te afhankelijk opgesteld. Al mijn zooi bij hem neergelegd. Ongemerkt. Ik wist wel dat er iets niet klopte maar t lukte niet om er constructief mee om te gaan. Daar heb je blijkbaar een klap voor nodig. Nou die is er en ik vind het niet te doen.
Alle reacties Link kopieren
Wens jullie sterkte, liefdesverdriet is zo naar. Maar pas op dat je er niet in blijft hangen. Gooi desbetreffende persoon van je watts app af en alle mails en dergelijke. Voorkom dat je keer op keer alles nog is lees dat geeft alleen maar pijn.



Alle reacties Link kopieren
quote:Melp69 schreef op 01 november 2015 @ 22:52:

[...]





Hij houdt zijn lijntje open. Verbreek het contact. Hou het puur zakelijk ivm werk.Ja, mijn hoofd zegt hetzelfde :(
Alle reacties Link kopieren
.
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:feliicia75 schreef op 01 november 2015 @ 22:54:

Inderdaad sonjas, hij houdt je aan het lijntje en geeft verkeerde hoop. Verschrikkelijk dat mindfucken. Werk aan jezelf en zorg dat je gelukkig word. Het gaat je lukkenJa klopt. Dat doe ik ook. Maar dit weekend was net als vorig weekend een dieptepunt. Ik haat weekenden. Ik hoop dat ik ooit weer eens zin krijg in dingen doen. Leven. Ja, ik laat me hier maar helemaal gaan. Tegen mijn omgeving houd ik me wat in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Melp69 schreef op 01 november 2015 @ 22:57:

[...]





We moeten dus ons hoofd en ons gevoel op dezelfde lijn zien te krijgen. Net eens in de spiegel gekeken. Best een mooi hoofd. Denk dat ik die maar eens ga laten spreken in plaats van dat gebroken hartHaha, je gaat goed! Hou dat vast!
.
Alle reacties Link kopieren
Melp ik lees net meer over je verhaal. Sterkte, en t komt dik in orde met jou!
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Melp69 schreef op 01 november 2015 @ 23:04:

[...]





Welkom, gooi d'r maar uit(Hij is de allermooiste en allerliefste van de hele wereld en ik mis alles).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven