Lotgenoten om samen het liefdesverdriet te overwinnen

01-11-2015 20:46 1208 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Balen zandzak. Hopelijk heb je toch nog wat kunnen slapen...



Wordt zelf ook steeds om 5.00 zoiets wakker om tijd wakker te liggen. Gister geen alcohol gedronken en dat helpt wel toch wat beter te slapen.
Levensgenieter ;)
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde. Elke ochtend tussen 4.00 en 5.00 uur wakker en dan piekeren en niet meer slapen... doodvermoeiend.

Nu ook veel boosheid. Ik voel me gewoon voor de gek gehouden.

Haar ben ik misschien kwijt. Maar de rest dat ik met haar kwijt ben geraakt, zal ik wel zorgen dat ik dat zelf terug krijg. Ik ga zorgen dat ik ook een fijn huis koop op een mooie plek, vlak bij het bos en een hond. En dan daar mijn leven opbouwen, bij een sportclub gaan of wat dan ook, nieuwe contacten opdoen, weer lekker hardlopen en wandelen in het bos. Daar heb ik haar niet voor nodig!
Goedemorgen,



Ik heb van 01:00 tot 06:00 wakker gelegen en heb net dus 3 uurtjes geslapen. Ik ben ehh gesloopt van heg piekeren.

Gelukkig ben ik vandaag vrij, dus ik ga proberen nog wat meer te slapen
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_192644 wijzigde dit bericht op 09-01-2016 14:12
Reden: .
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_192644 wijzigde dit bericht op 09-01-2016 14:12
Reden: .
% gewijzigd
quote:Ruby5224 schreef op 19 november 2015 @ 08:23:

Hier hetzelfde. Elke ochtend tussen 4.00 en 5.00 uur wakker en dan piekeren en niet meer slapen... doodvermoeiend.

Nu ook veel boosheid. Ik voel me gewoon voor de gek gehouden.

Haar ben ik misschien kwijt. Maar de rest dat ik met haar kwijt ben geraakt, zal ik wel zorgen dat ik dat zelf terug krijg. Ik ga zorgen dat ik ook een fijn huis koop op een mooie plek, vlak bij het bos en een hond. En dan daar mijn leven opbouwen, bij een sportclub gaan of wat dan ook, nieuwe contacten opdoen, weer lekker hardlopen en wandelen in het bos. Daar heb ik haar niet voor nodig!



That's the spirit!

Ik snap dat je boos bent nadat ik je verhaal heb gelezen!!

Hebben jullie helemaal geen contact meer gehad?
Alle reacties Link kopieren
Bleuzz: Dat is nog erger als je zo laat pas in slaap valt... Misschien iets van rustgevende thee ofzo drinken voor het slapen gaan? Dan slaap je misschien wat makkelijker in.



Zandzak: Nee, ze heeft mij nog altijd geblokkeerd en hebben nu al 3 weken geen contact meer gehad. Gisteren wel nog haar moeder gesproken via app. Ik heb altijd een goede band met haar moeder gehad. Niet over mijn ex gesproken, maar over een boek dat zij gelezen had dat ik haar aangeraden had. Bewust niks over mijn ex gezegd, omdat ik mijn ex-schoonmoeder niet tussen ons in wil plaatsen. Stuurt zij ineens vanuit het niks dat ze ziet dat mijn ex voor zichzelf de juiste keuze heeft gemaakt, maar dat ze mij graag als schoondochter in haar leven had gehad.

Voor mij weer een trigger om boos te worden (heb ik niet tegen haar gezegd), maar geeft mij het gevoel dat mijn ex er dus blijkbaar niet wakker van ligt dat ik er niet meer ben. Wat ik onvoorstelbaar vind, aangezien ze tot de laatste dag gezegd heeft hoeveel ze van me hield, met mij oud wilde worden en een gezin met mij wilde. Is dat dan allemaal al die tijd een leugen geweest? Geeft mij het gevoel dat ze niet oprecht is geweest naar mij. En dat doet pijn.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex (ik noem hem maar even ex, want het was een soort relatie maar hij wilde het geen relatie noemen omdat hij er nog niet klaar voor was) heeft, 6 weken nadat hij me zei er niet klaar voor te zijn, nu ineens wel een relatie en ik ben woest. Gister noemde hij haar al zijn vriendin tegen mij (op de app). Daarna werd ik boos, schold haar uit en hebben we elkaar geblokt (ik weet het, heel zwak van me). Wanneer gaat dat nare gevoel weg?
Alle reacties Link kopieren
quote:diamantje123 schreef op 19 november 2015 @ 16:36:

Mijn ex (ik noem hem maar even ex, want het was een soort relatie maar hij wilde het geen relatie noemen omdat hij er nog niet klaar voor was) heeft, 6 weken nadat hij me zei er niet klaar voor te zijn, nu ineens wel een relatie en ik ben woest. Gister noemde hij haar al zijn vriendin tegen mij (op de app). Daarna werd ik boos, schold haar uit en hebben we elkaar geblokt (ik weet het, heel zwak van me). Wanneer gaat dat nare gevoel weg?Geef het de tijd het gaat vanzelf beter worden liefdesverdriet slijt en dat duurt lang en dit is een nieuwe schok voor je omdat hij al een nieuwe vriendin heeft en jou er op wees dat hij geen relatie wilde. Zo iemand wil je toch ook niet? Snap dat je enorm boos bent maar goed dat je beseft dat dat niet de oplossing is om tegen zijn nieuwe vriendin te keer te gaan. De beste remedie is hem (en haar) overal op blokken en niks van hun zien. De beste "wraak" is doorgaan met je leven en plezier hebben. Het klink nu vast moeilijk maar over een tijd lach je er om en zeg je hij is mij niet waard. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook nog in de app:-)
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_192644 wijzigde dit bericht op 09-01-2016 14:11
Reden: .
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:bluezzz schreef op 20 november 2015 @ 13:07:

[...]





Hoe kunnen die kerels toch zo snel verder gaan hè?!Geen hersens ?😋😜
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_192644 wijzigde dit bericht op 09-01-2016 14:11
Reden: .
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_192644 wijzigde dit bericht op 09-01-2016 14:11
Reden: .
% gewijzigd
Ik weet waar het aan ligt Bluezzz!! Er staan teveel re: re: re: re: in het onderwerpveld. Als je die weghaalt lukt het wel



Ik lees hier nog steeds!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben t ff vergeten maar bluezz zit jij ook op de app??
Alle reacties Link kopieren
Mag ik mee posten? De grootste klap is hier wel voorbij (het is nu ruim 2 maanden uit) maar ik heb soms van die momenten dat ik hem zo ontzettend mis en zo graag een berichtje wil sturen. Ik herken veel van wat hier is geschreven.



Sterkte voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Oh Rosaaaa heel herkenbaar! Sterkte
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_192644 wijzigde dit bericht op 09-01-2016 14:10
Reden: .
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_192644 wijzigde dit bericht op 09-01-2016 14:10
Reden: .
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Rosaaaa!
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_192644 wijzigde dit bericht op 09-01-2016 14:10
Reden: .
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:diamantje123 schreef op 19 november 2015 @ 16:36:

Mijn ex (ik noem hem maar even ex, want het was een soort relatie maar hij wilde het geen relatie noemen omdat hij er nog niet klaar voor was) heeft, 6 weken nadat hij me zei er niet klaar voor te zijn, nu ineens wel een relatie en ik ben woest. Gister noemde hij haar al zijn vriendin tegen mij (op de app). Daarna werd ik boos, schold haar uit en hebben we elkaar geblokt (ik weet het, heel zwak van me). Wanneer gaat dat nare gevoel weg?

Oeh, hier ben ik ook zo bang voor. Wat een naar gevoel! Wat een droeftoeter ;) Hoe is dat toen gegaan dan tussen jullie en ben jij er uit eindelijk mee gestopt of hij? Waarom heb je hem niet uitgescholden ipv haar hihi.

Hoe gaat het nu met je?



Ik herken de boos fase ook. Maar omdat ik zelden boos ben, vind ik het een fijne emotie ook. Juist omdat de boosheid mijn eigenwaarde versterkt en energie geeft om dingen anders te doen in de toekomst.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_192644 wijzigde dit bericht op 09-01-2016 14:09
Reden: .
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer een zware dag. Ex gesproken om dingen af te handelen mbt financiën en spullen. Allemaal moeilijk, weigert om gewoon mee te werken en stelt keer op keer uit om mij de helft te betalen van dingen die we het afgelopen jaar samen nieuw hebben gekocht en bij haar in huis blijven. Als ik vraag waarom ze hier zo moeilijk over doet, krijg ik te horen dat ze me niet meer vertrouwt. Als ik vraag waarom ze me niet vertrouwt, krijg ik te horen dat ik hemel en aarde beloofde en van de een op de andere dag als een blad aan de boom draaide. Terwijl zij degene is die een punt achter de relatie zette en ik keer op keer aangegeven heb dat ik wilde vechten om er samen uit te komen, vechten voor onze toekomst. Wat zij niet wilde. Hoe onlogisch is dit? Vervolgens, na dit voor mijn voeten gegooid te hebben, blokkeert ze me. Ik haar proberen te bellen en ze neemt gewoon niet op. En vervolgens stuur ik haar ook nog berichten om haar proberen te overtuigen hoeveel ik van haar hield (wat ze echt wel zou moeten weten na hoe ik altijd voor haar heb klaargestaan als zij weer in de put zat). Die gewoon genegeerd worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven