Lustgevoelens voor een ander

27-02-2017 20:51 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele leuke vriendengroep en we gaan regelmatig samen een avondje stappen zonder onze wederhelft. Nu is het zo dat ik lustgevoelens heb voor mijn beste vriend en dat is geheel wederzijds. We hebben er nog nooit aan toegegeven maar de laatste tijd wordt dat steeds moeilijker! Laat ik het zo zeggen dat de chemie tussen ons duidelijk voelbaar is op het moment dat we elkaar zien. We hebben beide een relatie maar het is voor ons beide duidelijk dat we het bed willen delen met elkaar...We hebben er samen al een aantal keer over gesproken en we willen allebei onze partners geen pijn doen. Elkaar niet meer zien is ook geen optie aangezien we op de gevoelens na, beste vrienden zijn en ook nog eens in dezelfde vriendengroep zitten. Help! Wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou je het vinden als je vriend in zon situatie zat. .... en daar is je antwoord.
Bam!!!!
Lekkere geile neukseks hebben en daarna je telefoon laten slingeren zodat je vent erachter komt en je jankend in een hoekje kan gaan zitten waarna je hier een topic opent 'ik heb liefdesverdriet hoe heb ik zo stooommmm kunnen zijn'.
Alle reacties Link kopieren
Overigens ken ik dit wel. Ik heb beetje afstand genomen. En gevoelens gingen weg. Dat duurde wel even en mijn gedachtens gingen soms ook verder maar het is maar wat je wil. Een keertje of iets voor langere tijd. Spanning bleef wel maar echte gevoelens gingen weg. Ik zie hem niet meer doordat het uit ging met mijn ex. Maar als we elkaar zien blijft de 'chemie' wel. Maar zou hem niet als vriend willen.
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Vindt jouw vent zijn vrouw geen lekker wijf ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je in een vriendengroep, tijdens het stappen, samen gesprekken voeren over genitiale jeuk, nattigheid en stijfheid ? Jullie staan nu al voor lul bij de rest en het is een kwestie van rijd voor jullie partners via via te horen krijgen hoe klefclose jullie doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ycjoo- schreef op 27 februari 2017 @ 20:58:

Overigens ken ik dit wel. Ik heb beetje afstand genomen. En gevoelens gingen weg. Dat duurde wel even en mijn gedachtens gingen soms ook verder maar het is maar wat je wil. Een keertje of iets voor langere tijd. Spanning bleef wel maar echte gevoelens gingen weg. Ik zie hem niet meer doordat het uit ging met mijn ex. Maar als we elkaar zien blijft de 'chemie' wel. Maar zou hem niet als vriend willen.Ik heb geen gevoelens voor hem en hij ook niet voor mij...het is gewoon de chemie dat tussen ons speelt wat het zo vreselijk moeilijk maakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikki1989 schreef op 27 februari 2017 @ 21:03:

[...]





Ik heb geen gevoelens voor hem en hij ook niet voor mij...het is gewoon de chemie dat tussen ons speelt wat het zo vreselijk moeilijk maakt.Zwaar leven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikki1989 schreef op 27 februari 2017 @ 21:03:

[...]





Ik heb geen gevoelens voor hem en hij ook niet voor mij...het is gewoon de chemie dat tussen ons speelt wat het zo vreselijk moeilijk maakt.

Nou dan beteugel je de geilheid maar.

Sjeez zeg je komt over als een lekkende kraan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Tja, dan zit er niets anders op, neuken dan maar.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Hulpmiddelen halen en vort maar weer

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 februari 2017 @ 21:00:

Vindt jouw vent zijn vrouw geen lekker wijf ?nee, dat is dan weer niet eerlijk meer want dan gaat hij vreemd en dan is het huilie huilie voor madame
Alle reacties Link kopieren
Of je gaat met hem naar bed of je houdt afstand zo veel mogelijk. Dit kun jezelf toch ook verzinnen?
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat gebeurd wel eens dat je geil wordt van iemand anders. Je kan kiezen, of je relatie verpesten of niet. Tenzij jouw man het ook graag eens met een ander wil doen en jullie daar afspraken over maken. Als je je partner geen pijn wil doen moet je dus niet je beste vriend doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikki1989 schreef op 27 februari 2017 @ 21:03:

[...]





Ik heb geen gevoelens voor hem en hij ook niet voor mij...het is gewoon de chemie dat tussen ons speelt wat het zo vreselijk moeilijk maakt.

O,o,o, wat zielig, wat heeft TO het toch moeilijk ....

Stel je voor dt je vriend met zo'n verhaal komt. "Ik heb een collega, ze is zooooo'n lekker wijf en zij voelt zich ook tot mij aangetrokken". En dan geldt ook dat elkaar niet meer zien geen optie is. Wat zou je dan doen ?



Ik zou zeggen: vertel het je vriend. Dat zou jullie sexleven misschien een oppepper kunnen geven.
Alle reacties Link kopieren
Neem een kind, een baan of een hobby. Kortom, iets anders om je op te focussen... Werkt altijd.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Wil je hier toestemming om met hem het bed in te duiken? Want je weet natuurlijk zelf wel wat je moet doen als je "écht, écht, ik zweer het" je vriend niet wilt bedriegen: ga niet meer met 'je beste vriend' stappen zonder je wederhelft. Maar ja, dat kan natuurlijk niet, want jullie zitten nu eenmaal in dezelfde vriendengroep. Tja, dan is het jouw schuld niet, wanneer er iets zou gebeuren. Bla bla... Je zou trouwens je wederhelft 'je beste vriend' moeten noemen.
Gewoon een keer met hem het bed induiken, is die chemie ook weer weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Horror-Clown schreef op 27 februari 2017 @ 20:55:

Lekkere geile neukseks hebben en daarna je telefoon laten slingeren zodat je vent erachter komt en je jankend in een hoekje kan gaan zitten waarna je hier een topic opent 'ik heb liefdesverdriet hoe heb ik zo stooommmm kunnen zijn'.



Hahahahaha geniale reactie



@nikki1989...hoe zou je t vinden als je vent dit voor een andere chick zou voelen en t zelfs al met dr besproken zou hebben. Dat je t dr met je beste vriend ook al meerdere malen over hebt gehad daamee ga je al ver over de grens naar mijn mening. En denk dat je zelf ook wel weet dat dit echt niet kan, anders had je t wel allang gedaan en niet dr een topic over geopend. Is t niet een betere optie om te bedenken of t niet gewoon beter is om weg te gaan bij je vriend en hem dit leed te besparen dan je koppie te breken over de vraag of je je beste vriend wel of niet moet neuken(t bed mee moet delen)..?
Alle reacties Link kopieren
Jullie willen je partners geen pijn doen. Maar doen het toch want geil is belangrijker dan eergevoel als jullie partners erachterkomen.
Tsjonge jonge, cut the crap. Het is maar seks. Kun je thuis ook krijgen. Relativeer het effe. Stel z'n pik stinkt. Of hij heeft een hele kleine. Of hij krijgt hem niet omhoog. Of hij wil dat je z'n hol likt. Ga je dan dood van verdriet?
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 27 februari 2017 @ 22:02:

Stel z'n pik stinkt. Of hij heeft een hele kleine. Of hij krijgt hem niet omhoog. Of hij wil dat je z'n hol likt. Ga je dan dood van verdriet?







Je bent al veel te ver gegaan door dit met je beste geile vriend te bespreken.
Ik heb ook een beste vriend. Heb wel meerdere mannelijke vrienden. Maar ik weet wel dat ik het heel vervelend zou vinden als hun lustgevoelens voor mij zouden ontwikkelen. Ik zou er eerlijk gezegd van gruwelen. Dat is zooooo wat ik niet wil en zou het zo jammer vinden.



Het moment dat je (lust)gevoelens voor je beste vriend gaat ontwikkelen is de vriendschap GONE. Dat is een no go, dat kan niet, dat is DE ongeschreven regel.



Juist dan moet je afstand nemen. Of eerlijk zijn.
Ik vind ook dat je de grens al bent overgegaan toen je besloot het met die vriend te bespreken. Wat hoopte je daarmee te bereiken? En inderdaad: hoe zou jij je voelen als je vriend thuiskwam met zo'n verhaal? Als je antwoord is dat het je niet zoveel zou kunnen schelen, zou ik maar eens overwegen of je relatie nog de moeite waard is in deze hoedanigheid... :\
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een keer flink van bil gaan.

Maakt de spanning stukken minder.
Ab imo pectore

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven