Maandelijks 'jubileum' vieren, doen jullie dat nog?

28-06-2012 21:10 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeger toen ik jong was en een vriendje had, vond ik het altijd erg leuk om elke maand dat we bij elkaar waren uit eten oid te gaan. Gewoon om te vieren.



Tegenwoordig hecht ik daar niet zoveel waarde meer aan. Mijn vriend echter vindt dit wel belangrijk. We waren laatst zoveel maanden bij elkaar en ik ben het vergeten. Hij heeft me hier serieus boos op aangesproken. We zijn beiden ruime veertigers en geen zestien meer dus.



Ben ik nu zo ongevoelig, vieren jullie nog elke maand dat jullie bij elkaar zijn?
Nee.
Wij hebben zelfs geen idee wat onze jubileumdatum is (Ergens in de zomer van 1995).
Alle reacties Link kopieren
Nee. Ik moest vriend er laatst even aan herinneren toen ik in mijn agenda keek: "oh schat, we zijn dan vijf maanden samen" reactie vriend "goh dat gaat snel...." ik weer "ja..."
Ik ben al blij als hij mijn verjaardag onthoudt en onze trouwdag.
Alle reacties Link kopieren
Elke maand? Really? Het zou niet in me opkomen, word al moe van het idee. Vriend en ik zijn al meer dan twintig jaar samen, we blijven aan de gang...
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Na 14 jaar? Nee.... Ben al blij als we er allebei aan denken dat er weer een jaar voorbij is
Alle reacties Link kopieren
Really....ik word er een beetje gek van.
Alle reacties Link kopieren
Het is al een wonder als één van ons twee aan de trouwdag denkt ed. Dus nee .
Alle reacties Link kopieren
Wij wel (nu anderhalf jaar samen). Omdat het leuk is.

We gaan niet altijd uit eten of geven elkaar altijd een kaart of een cadeautje, maar we herinneren elkaar er wel altijd even aan. Ons "wauw-we-zijn-alweer-zoveel-maanden-samen"-momentje.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen flauw idee van een datum, ergens in herfst of winter 2006. We hebben zelf een datum verzonnen ooit, vaak krijg ik dan een kleinigheidje van hem of hij van mij, of we gaan wat leuks doen. Als hij er niet aan zou denken maakt het me ook niet uit. En dat gaat over ons jaarlijks jubileum, dus laat staan dat we een maandelijks jubileum vieren.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ben al blij als ik mijn trouwdatum onthoudt.
Ik heb van binnen een feestje als we weer een maand samen zijn, maar we vieren het verder niet. Vriend is niet zo van de jubilea.
Neen, dat hebben we nooit gedaan in al die jaren.



Sterker nog, we vergeten zelf onze trouwdag..
Alle reacties Link kopieren
Elke maand? Verkering gekregen op 14 januari en dan elke 14de van de maand uit eten om dat te vieren??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:nouschi schreef op 28 juni 2012 @ 21:17:

Elke maand? Verkering gekregen op 14 januari en dan elke 14de van de maand uit eten om dat te vieren??Yep...
Alle reacties Link kopieren
Nee, we zijn inmiddels 146 maanden verder. Jaarlijks jubileum gaan we wel uit eten meestal.



Het eerste jaar ofzo vierden we het wel maandelijks trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Wij weten de exacte datum overigens omdat het op Eerste Kerstdag was. Mag ik vragen waarom je het vervelend vindt? Eén keer in de maand uit eten is toch niet extensief veel ofzo?
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
quote:pastiche schreef op 28 juni 2012 @ 21:16:

Het is al een wonder als één van ons twee aan de trouwdag denkt ed. Dus nee .Herkenbaar. Het is al een paar keer voorgekomen dat mijn moeder belde: "Gefeliciteerd!". Ik: "Waarmee?"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit tegen mijn man gezegd, jaren terug, dat het misschien wel leuk was om dat jaar onze trouwdag te vieren met wat familie/vrienden omdat we 5 jaar getrouwd zouden zijn. Hij keek me aan en zei: "schat dat was vorig jaar".



Dus nee, wij vieren niet ons "zoveelmaandenbijelkaarjubileum"
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet vervelend om het te vieren. Ik vind het vervelend dat mijn vriend serieus boos is/was, omdat ik het vergeten was. En omdat hij expres ook niets gezegd heeft om te kijken of ik er mee zou komen. Daarom. Het is me op deze manier te gedwongen.
Alle reacties Link kopieren
nee....eens per jaar vind ik voldoende...nu ik het zie...was gisteren 5,5 jaar samen...ook vergeten
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels gescheiden maar nee deden we nooit, jaarlijks ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Jorina, 5 minuten geleden



"Nee, ben al blij als ik mijn trouwdatum onthoudt."



ben je in je eentje getrouwd dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:vivaflamenco schreef op 28 juni 2012 @ 21:21:

[...]





Herkenbaar. Het is al een paar keer voorgekomen dat mijn moeder belde: "Gefeliciteerd!". Ik: "Waarmee?"Haha ja! Zo herkenbaar dit .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven