Mag ik hem nog vertrouwen?

08-05-2007 20:27 31 berichten
s
Alle reacties Link kopieren
Zo... dat is klote. Daar zou ik dus spontaan misselijk van worden - letterlijk, van de spanning.

Als ik genaaid zou worden, dan zijn de principes sowieso al over boord dus ik zou er m'n hand niet voor omdraaien om een keylogger te gebruiken.  (hier gaat iedereen over struikelen)
Alle reacties Link kopieren
het feit dat hij al op die manier praat met een ex... Wíl jij zo'n vriend??? Een vriend die de webcam aan zet... én voor 'de lol' zegt dat sex met haar zo leuk en lekker was...



Dit blijft altijd, ALTIJD, in jouw hoofd...



Stoppen, je verdient beter...
Alle reacties Link kopieren
waar rook is is vuur...



als dit echt een grapje was, waarom moest het dan zo stiekem, waarom moest het dan gewist worden, waarom wordt er dan later nog ge smst... ik vind het maar vaag en zou er geen hol van geloven... apart gevoel voor humor. En erg respectloos naar jou toe.
Alle reacties Link kopieren
Kappen met die gast, waardeloos verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Het zou getuigen van respect naar jou en naar jullie als stel, als hij haar terecht had gewezen op dat maffe voorstel en alles dat ook maar in de buurt komt van hem verleiden.



Ik vind dat hij een raar idee van humor en lol heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik had laatst iets soortgelijks op msn.



Een gozer, die inmiddels een vriendin heeft, liet doorschemeren op niet al te subtiele manier dat hij t best op me zou kunnen als ie zn meissie niet had... hij aaste duidelijk op een reactie van mijn kant of ik hem ook wel zag zitten ondanks zijn vriendin. als ik had gewild had ik dus snode plannen en stiekeme streken kunnen uitvreten met hem.



Maar ben er totaal NIET op ingegaan en heb gezegt dat ik het respectloos vind naar mijn vriend toe om daar uitspraken over te doen. gelijk afgekapt dus. Gewoon omdat k van mijn vriend hou en vind dat je zulk soort gesprekken ten opzichte van je partner NIET kan maken.
Alle reacties Link kopieren


Zo... dat is klote. Daar zou ik dus spontaan misselijk van worden - letterlijk, van de spanning.

Als ik genaaid zou worden, dan zijn de principes sowieso al over boord dus ik zou er m'n hand niet voor omdraaien om een keylogger te gebruiken.  (hier gaat iedereen over struikelen)
Wat is een keylogger?
Alle reacties Link kopieren
Ben het 100% eens met alle reacties, wat een lul zeg!

En met de keylogger nog meer! Doen!
Alle reacties Link kopieren
gelukkig ken je hem nog maar 5 maanden...... niet lang genoeg om al teveel bedondert te zijn.......... maar lang genoeg om te beseffen dat jij superverliefd bent maar hij niet tenminste niet op de manier die jij zou wensen... anders zou hij je niet zo respectloos behandelen.... ook al denkt ie dat je er niet achter zou komen.... en waarom zoveel sms en mailcontct met dat mens als er verder niks aan de hand is?
Alle reacties Link kopieren
 Wat is een keylogger?
tis een programma dat valt onder Spy software, maar wordt niet gevonden door anti spyware. Kan verborgen geïnstalleerd worden, registreert log in/off tijden, alles dat getiept wordt (inc. kleine en grote letters), elke pagina die bezocht wordt, alles dat geprint wordt, etc. Je kan bijv. ook je verlorgen werk weer restoren.
Ik had gewoon een mailtje gestuurd naar haar met dat ze een hoer is enz.. Mijn vriend heeft verteld dat zij gewoon een hopeloos geval is. Ze heeft in het verleden toen mijn vriend een andere vriendin had voor de hele familie verteld dat ze zwanger van hem was. Wat dus niet zo bleek te zijn. En ze is nog steeds gewoon smoorverliefd op hem geloof ik. We zijn wel is uitgeweest met vrienden enzo en toen was zji daar ook gewoon bij. Ik vond dat niet zo´n probleem op dat moment. Hij zei dat ik ook de andere gesprekken moest gaan lezen omdat daar uit duidelijk wordt dat ze altijd vraagt om af te spreken en dat hij altijd ja zegt en haar dan gewoon laat staan. Die gesprekken heb ik ook bekeken en dat klopt. Ze heeft gewoon een bord voor de kop. Ik ben er nog steeds niet overuit wat ik kan doen. Hij weet dat ik boos bent en trekt nu echt alles uit de kast om het goed te maken. Ik laat dat nog maar even door gaan kijke hoe ver hij gaat. En blijf voorlopig nog zijn mail checken.



Of ben ik echt stom als ik hem nog een kans geef??! Ben namelijk smoorverliefd en ik zie hem elke dag. Dat kan toch niet na zo´n stom gesprek, met zo´n stomwijf die ik nu echt wel een klap ga verkopen als ik haar tegen kom, over zijn ?
Je gaat haar op haar bek slaan en je wilt hem nog een kans geven?



Als dat meisje denkt nog een kans bij hem te maken dan is dat omdat hij dus niet duidelijk genoeg tegen haar is.

Met iemand afspreken en die persoon dan voor niks laten wachten vind ik echt een respectloze kutstreek. Wie denkt ie wel niet dat ie is? Zeker als ie iedere keer meegaat in het maken van die afspraakjes ( en wie zegt dat ie haar laat staan?) in plaats van duidelijk te zeggen "het is over tussen ons, ik zou graag willen dat je me met rust laat" daarmee geeft ie haar alleen maar valse hoop. Hij heeft wel ooit van dit meisje gehouden,  en ik vind dat het heel veel over iemand zegt hoe die persoon met zijn exen omgaat.



Daarnaast is het ook nog eens ontzettend respectloos naar jou toe dat ie dat soort afspraakjes nog maakt met die ex. Als je echt van iemand houdt en die persoon respecteert dan zeg je dus tegen zo'n ex dat ze moet ophouden, je gaat er niet vrolijk in mee.



Dat meisje heeft mss een bord voor haar hoofd, maar dat heb jij ook want jouw "vriend"is een eerste klas hufter.
Alle reacties Link kopieren
Je word kwaad op de verkeerde persoon. Zij is de hoer, heeft het bord voor haar kop, liegt dat ze zwanger is, enz.



Maar je vriend is degene die het contact aanhoud. Hoe weet je zo zeker dat hij niet heeft afgesproken? Het is toch sowieso een rotstreek dat hij  zegt met haar af te willen spreken, en vervolgens niet komt opdagen? (als dat al zo is...). Waarom uberhaupt nog contact houden met een ex die liegt dat ze zwanger van hem was? Kickt hij op aandacht ofzo?



Zijn mail checken zal niet zoveel zin meer hebben: hij is betrapt dus zal de sporen wel wissen in het vervolg. Hij heeft spijt omdat hij betrapt is, en niet om wat hij heeft gedaan...
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind ook dat jouw vriend de echte foute is in dit verhaal. Bad news, weg ermee.
Cum non tum age
*
Zucht .. Ik weet het nog steeds niet hoor.. Ik woon in venezuela en mannen zijn daar heel anders. Hij is geen macho maar een caballero .. en dat betekend dat hij heel gevoelig is.

Ja, voor de charmes van zijn ex,ja .

Hij wil ook door iedereen aardig gevonden worden. (zoals alle mensen hier maar ze praten wel heel makkelijk achter je rug hoor) Zij is een keer vreemd gegaan en daardoor wou hij haar niet meer. 

 

Maar zij wil hem dus weer terug en hij wilt haar gewoon op deze manier terug pakken omdat hij zegt dat ze een manipulator is.  Blijft sneue actie, een ex willen terugpakken betekent dat je er nog niet klaar mee bent. 



Hij komt na ze werk gelijk naar huis en als ik er dan niet ben belt hij me gelijk om te kijken waar ik ben enz.. Hij wil zo me vertrouwen terug winnen.. Nou in mijn ogen klinkt dat meer als controleren wat jij aan het doen bent om er zeker van te zijn dat jij niet uit wraak ook vreemdgaat...

Is dat mogelijk?

theroretisch gezien is het mogelijk, maar het is niet de meest waarschijnlijke optie. 

Dat weet dat hij niet met haar heeft afgesproken is omdat ik op die momenten met hem was.

 Hij moest wel snel per sms die afspraak afeggen laatst, he...

Een keer is hij wel gegaan , toen gingen we naar het strand met wat andere vrienden maar toen was ik er ook bij en toen liet hij overduidelijk merken dat ik zij vriendin was. Toen had ze al behoorlijke jaloerze blikken en ging ze 3 flesjes hoestdrank kopen en die achterover slaan ???!!! Ben je toch ook niet lekker in je hoofd! Gewoon aandacht trekken.

Je hebt niets met haar te maken. Zolang dat aandachttrekken werkt blijft zij een derde wiel in je relatie en dat houdt pas op als je vriend haar duidelijk maakt dat  ze moet kappen en wegwezen. maarja kennelijk vind hij die aandachttrekkerij wel lekker.



Zometeen als hij uit ze werk komt ga ik er natuurlijk weer over beginnen maar ik weet ook dat eeuwig praten geen zin in heeft. Hij blijft toch hetzelfde zeggen!

Waarom kan ik niet sterk zijn??! 

 Dat kun je best hoor, maar je kunt ook je kop in het zand steken.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens met wat de rest van de dames zeggen. Het probleem ligt bij hem en je zal het met hem moeten uitzoeken (hoewel exen soms wel zwaar kut kunnen zijn). Ik vind het van hem gewoon helemaal fout dat hij (zoveel) contact met zijn ex heeft. :o



Succes ermee! :)
e
Zo te zien zul je hem vergeven en doorgaan met deze relatie. Dat is helemaal aan jou hoor, ik veroordeel je niet. Blijkbaar krijg je zoveel terug van deze man dat je zijn trouw niet het belangrijkste vindt.



Probeer je niet al te druk te maken om dit incident. Als jouw vriend moeite heeft om vrouwen te weerstaan en Venozolaans 'gevoelig' is, zoals jij zegt, dan zul je vaker teleurgesteld worden in deze relatie. Ik vind het vrij ongevoelig naar jou toe om het weer aan te leggen met een ex. Het is kwetsend en heeft jouw vertrouwen in hem beschaamd.



Het is maar net waar jij voor jezelf je grenzen stelt. Het is heel lastig om verliefd te zijn en toch je poot stijf te houden als je belazerd dreigt te worden. Je bent wel boos nu maar niet boos genoeg om je relatie van vijf maanden voor gezien te houden. 



Onthou voor jezelf alleen dat het over vijf jaar nog veel moeilijker gaat zijn om een relatie los te laten. Als je merkt dat je je er echt niet overheen kunt zetten, ga dan niet koste wat het kost door. Dat gaat je namelijk je zelfrespect kosten en dat is het niet waard.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd al heel raar als mensen dat soort geintjes gaan zitten maken met exen. Als zij inderdaad zo moeilijk is, vind ik het ook nog eens dom. Hij had het gewoon moeten afkappen. Ook als hij niet serieus van plan was iets met haar te gaan doen, vind ik het een heel idiote actie.
XX
Alle reacties Link kopieren
Succes! :R
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het bijzonder knap vinden als je dat deed!



Is het gelukt?



Laat hem maar om jou knokken, dan kan je altijd nog kijken of het de moeite waard is.

Doet hij niet genoeg zijn best, dan weet je dat het hier ophoudt.



Maar eerst uitmaken denk ik..
eee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven