Man gezoen met ander maar weet het niet

29-04-2017 07:06 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Ik weet me even geen raar meer vandaar mijn topic.

Mijn man is laatst de stad in gegaan wat hij bijna wekelijks doet en ik geen probleem mee heb! Nu werd ik dit keer gebeld door mijn vriendin paar dagen na de tijd, zij had gehoord dat mijn man had gezoen met een andere vrouw. Ik ben heel rustig gebleven en omdat hij niet thuis was heb ik de vrouw in kwestie op social media gevonden en aangesproken of dit waar is. Zij gaf toe dat ze "kort" gesproken hadden en idd een kleine zoen is geweest. Ik heb het mijn man gevraagd en hij schrok van wat ik vroeg en zei dat hij zich er helemaal niks van kan herinneren, hij zei dat de vrouw een tijdje bij hun gestaan heeft maar hij kan zich een gesprek of de kus niet herinneren en hij was niet dronken. Zij daar in tegen wel maar zij kan zich alles herinneren zegt ze. Ik weet normaal wanneer mijn man liegt maar hij leek echt heel erg geschrokken en overrompeld. Ik heb gezegd dat het goed is zo en verder gaan, ik kan namelijk niet boos gaan worden op hem of bij hem weg gaan als hij van niks weet. Zij is totaal zijn type niet en hij is normaal helemaal niet van in het openbaar zoenen of wat dan ook. Wij wonen in een kleine stad waar iedereen elkaar kent. Zij is de enige die het meegemaakt heeft maar niemand heeft het verder gezien. Later werd ik geconfronteerd dat zij haar nummer in zijn telefoon had gezet en hij bevestigt ook eeen nummer te hebben die hij niet kende, nu begin ik toch te twijfelen. Wij hebben nog een dochter van 2 en weet me nu totaal geen raad! Sorry voor me lange topic, maar voor iedereen die reageerd bedankt!!
Als dat nummer van de desbetreffende vrouw is dan zou ik wel genoeg weten...
quote:Zij is totaal zijn type niet en hij is normaal helemaal niet van in het openbaar zoenen of wat dan ook.

Normaal doet hij het stiekem?



quote:Zij is de enige die het meegemaakt heeft maar niemand heeft het verder gezien.Hoe wist je vriendin er dan van?
Alle reacties Link kopieren
Slim gespeeld van je man.
Wat voor een rede zou zij hebben om te liegen over wat er is gebeurd en wat heeft je man voor een rede om te liegen? Als je dat naast elkaar zet heeft zij toch geen enkele rede en je man alle rede, hij is degene met een gezin en kans om van alles kwijt te raken door zo'n actie.

Die vent van je speelt gewoon een toneelstukje, aan jou om er in te trappen of niet.
Dat is het.eerste wat ik me ook afvroeg: hoe kwam dit verhaal dan bij je vriendin terecht?
quote:MarindaH schreef op 29 april 2017 @ 07:17:

Dat is het.eerste wat ik me ook afvroeg: hoe kwam dit verhaal dan bij je vriendin terecht?+1
En ik denk dat je man geschrokken is omdat het bij jou is gekomen...
Lekkere vriendin, die buurtroddels aan je doorspeelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen dronkenlap willen als man.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:MarindaH schreef op 29 april 2017 @ 07:17:

Dat is het.eerste wat ik me ook afvroeg: hoe kwam dit verhaal dan bij je vriendin terecht?



Dit. Dat komt toch ergens vandaan?



En haar nummer heeft zo zomaar opeens zonder reden brutaal in zijn telefoon gezet? Ik zoiets bijna denken dat je vent zo dom is als hij zich voordoet. Het is wel erg makkelijk voor hem zo.
Alle reacties Link kopieren
Met een schoon geweten zou ik tegen mijn vrouw zeggen: "ik deed dít!" en het dan even naspelen zodat vrouw gerust is.



Geen verantwoordelijkheid nemen en je verschuilen achter dronkenschap is een slechte karaktertrek.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 29 april 2017 @ 07:27:

Ik zou geen dronkenlap willen als man.

Stoere praat. Dus als jouw man en keer een biertje teveel drinkt kan hij opstappen?



De man van TO was overigens niet dronken.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:retrostar schreef op 29 april 2017 @ 07:27:

Ik zou geen dronkenlap willen als man.Volgens de op was niet de man, maar die vrouw dronken. Nog erger, een man die gebruik maakt van dronken vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Hij was niet dronken, maar kan het zich niet herinneren en heeft zonder het te weten een telefoonnummer in zijn telefoon gezet. Daar klopt het al niet.
quote:BWitched schreef op 29 april 2017 @ 07:33:

[...]



Stoere praat. Dus als jouw man en keer een biertje teveel drinkt kan hij opstappen?



De man van TO was overigens niet dronken.Niks stoere praat. Echt dronken, zo bezopen dat je je niks meer herinnert, pik ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Je wordt gezoend en hebt een telefoonnummer in je telefoon, maar weet van niets
Alle reacties Link kopieren
quote:BWitched schreef op 29 april 2017 @ 07:33:

[...]





De man van TO was overigens niet dronken.Dat zei hij (hoe weet hij dat zo zeker?) maar hij kan zich kennelijk toch niet herinneren dat hij zijn telefoon uit het oog is verloren?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb geen drinkers in de familje. Geen enkele aan geen enkele kant.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik weet zeker dat hij niet dronken was, ik was wakker toen hij thuis kwam. Dat kan ik aan hem zien.



Hij zegt ook waarom zou ik liegen als ik het weet dan zou ik het toegeven, sorry als ik je dan kwets en dan heb je alle reden om boos te worden en eventueel het uit te maken. Dan wil ik op de blaren zitten maar ik kan het me ook niet voorstellen dat ik dit gedaan heb.



En hij is altijd eerlijk geweest, er zijn vaker verhalen verteld, maar ik ben soms net de fbi en kom overal achter normaal haha!
quote:BWitched schreef op 29 april 2017 @ 07:33:

[...]



Stoere praat. Dus als jouw man en keer een biertje teveel drinkt kan hij opstappen?



De man van TO was overigens niet dronken.Natuurlijk was hij wel dronken. Anders had hij zich wel wat herinnerd. En ja, ik ben ook allergisch voor mensen die zo veel drinken dat ze straalbezopen zijn. Om die reden vind ik voor ik een relatie aanga 'drankgebruik' een belangrijk topic. Mijn man drinkt hooguit eens een glas wijn tijdens een etentje ergens. Prima. Maar stappen en lamzuipen? Dat zijn types die gewoon niet bij me passen.
quote:Ncvc schreef op 29 april 2017 @ 07:47:

Ik weet zeker dat hij niet dronken was, ik was wakker toen hij thuis kwam. Dat kan ik aan hem zien.



Hij zegt ook waarom zou ik liegen als ik het weet dan zou ik het toegeven, sorry als ik je dan kwets en dan heb je alle reden om boos te worden en eventueel het uit te maken. Dan wil ik op de blaren zitten maar ik kan het me ook niet voorstellen dat ik dit gedaan heb.



En hij is altijd eerlijk geweest, er zijn vaker verhalen verteld, maar ik ben soms net de fbi en kom overal achter normaal haha!Wat wil je hier nog horen dan?
Alle reacties Link kopieren
Vaag verhaal zeg. Toch zou ik, of hij nu wel of niet gezoend heeft, een relatie waar kinderen bij betrokken zijn, niet meteen afkappen om zoiets. Wel vind ik het belachelijk om bijna wekelijks op stap te gaan, terwijl je thuis een gezin hebt zitten. Ik zou hem sowieso vertellen dat je twijfels hebt over zijn verhaal. Ik geloof ook echt geen zak van zijn zogenaamde geheugenverlies, of de extreme fantasie van de betreffende dame. Waar rook is, is vuur.



Ik zou ook maar eens afspraken gaan maken over zijn stapgedrag. Je hoeft echt niet alleen maar thuis te zitten als je een gezin hebt, maar jou wekelijls alleen laten met de kinderen zou ik echt niet pikken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ncvc schreef op 29 april 2017 @ 07:47:

Ik weet zeker dat hij niet dronken was, ik was wakker toen hij thuis kwam. Dat kan ik aan hem zien.



Hij zegt ook waarom zou ik liegen als ik het weet dan zou ik het toegeven, sorry als ik je dan kwets en dan heb je alle reden om boos te worden en eventueel het uit te maken. Dan wil ik op de blaren zitten maar ik kan het me ook niet voorstellen dat ik dit gedaan heb.



En hij is altijd eerlijk geweest, er zijn vaker verhalen verteld, maar ik ben soms net de fbi en kom overal achter normaal haha!Maar dan zou hij toch heel stellig zijn en zeggen dat hij 1000% zeker niks gedaan heeft. En dan zou hij kunnen verklaren hoe dat telefoonnummer in zijn telefoon komt. Dan zou hij niet de slappe zak uithangen die zegt dat hij het zich niet kan herinneren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ncvc schreef op 29 april 2017 @ 07:47:

Ik weet zeker dat hij niet dronken was, ik was wakker toen hij thuis kwam. Dat kan ik aan hem zien.



Hij zegt ook waarom zou ik liegen als ik het weet dan zou ik het toegeven, sorry als ik je dan kwets en dan heb je alle reden om boos te worden en eventueel het uit te maken. Dan wil ik op de blaren zitten maar ik kan het me ook niet voorstellen dat ik dit gedaan heb.



En hij is altijd eerlijk geweest, er zijn vaker kverhalen verteld, maar ik ben soms net de fbi en kom overal achter normaal haha!Waar rook is, is vuur!!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven