Man gezoen met ander maar weet het niet

29-04-2017 07:06 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Ik weet me even geen raar meer vandaar mijn topic.

Mijn man is laatst de stad in gegaan wat hij bijna wekelijks doet en ik geen probleem mee heb! Nu werd ik dit keer gebeld door mijn vriendin paar dagen na de tijd, zij had gehoord dat mijn man had gezoen met een andere vrouw. Ik ben heel rustig gebleven en omdat hij niet thuis was heb ik de vrouw in kwestie op social media gevonden en aangesproken of dit waar is. Zij gaf toe dat ze "kort" gesproken hadden en idd een kleine zoen is geweest. Ik heb het mijn man gevraagd en hij schrok van wat ik vroeg en zei dat hij zich er helemaal niks van kan herinneren, hij zei dat de vrouw een tijdje bij hun gestaan heeft maar hij kan zich een gesprek of de kus niet herinneren en hij was niet dronken. Zij daar in tegen wel maar zij kan zich alles herinneren zegt ze. Ik weet normaal wanneer mijn man liegt maar hij leek echt heel erg geschrokken en overrompeld. Ik heb gezegd dat het goed is zo en verder gaan, ik kan namelijk niet boos gaan worden op hem of bij hem weg gaan als hij van niks weet. Zij is totaal zijn type niet en hij is normaal helemaal niet van in het openbaar zoenen of wat dan ook. Wij wonen in een kleine stad waar iedereen elkaar kent. Zij is de enige die het meegemaakt heeft maar niemand heeft het verder gezien. Later werd ik geconfronteerd dat zij haar nummer in zijn telefoon had gezet en hij bevestigt ook eeen nummer te hebben die hij niet kende, nu begin ik toch te twijfelen. Wij hebben nog een dochter van 2 en weet me nu totaal geen raad! Sorry voor me lange topic, maar voor iedereen die reageerd bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
"Ik kan me niet voorstellen dat ik dit gedaan heb", serieus, dat geloof je toch niet? Ik kan me echt plaatsvervangend boos maken, of heeft hij last van acuut geheugenverlies?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tiswa schreef op 29 april 2017 @ 07:50:

Vaag verhaal zeg. Toch zou ik, of hij nu wel of niet gezoend heeft, een relatie waar kinderen bij betrokken zijn, niet meteen afkappen om zoiets. Wel vind ik het belachelijk om bijna wekelijks op stap te gaan, terwijl je thuis een gezin hebt zitten. Ik zou hem sowieso vertellen dat je twijfels hebt over zijn verhaal. Ik geloof ook echt geen zak van zijn zogenaamde geheugenverlies, of de extreme fantasie van de betreffende dame. Waar rook is, is vuur.



Ik zou ook maar eens afspraken gaan maken over zijn stapgedrag. Je hoeft echt niet alleen maar thuis te zitten als je een gezin hebt, maar jou wekelijls alleen laten met de kinderen zou ik echt niet pikken.



Daarom, ik vindt het heel moeilijk om drastische maatregelen te nemen omdat wij een kindje hebben samen en voor deze gebeurtenis was er niks aan de hand en waren wij een "happy family".



Ah het is niet elke keer stappen. Zijn stiefvader woont aan de overkant en daar drinken ze elke vrijdag wat en de ene week gaan ze ff de stad in of gaan ze een avondje pokeren. Daar heb ik totaal geen moeite mee, hij werkt +48uur in de week en vindt dat een soort ontspanning erbij hoort. Deze gebeurtenis is afgelopen woensdag geweest en met een andere kameraad.
Inderdaad... mijn eerste vraag is ook van wie je vriendin gehoord heeft dat je man met een ander gezoend heeft?
Alle reacties Link kopieren
quote:En hij is altijd eerlijk geweest, er zijn vaker kverhalen verteld, maar ik ben soms net de fbi en kom overal achter normaal haha!

Is hij zo'n begeerde partij dan dat iedereen hem er onterecht in wil luizen en praatjes rondstrooit om hem los te krijgen van jou?



En verder vind ik "ik ben net de FBI" heel raar klinken. Dat heb je totaal niet nodig als hij die betrouwbare rots in de branding is die je suggereert.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 29 april 2017 @ 08:04:

Inderdaad... mijn eerste vraag is ook van wie je vriendin gehoord heeft dat je man met een ander gezoend heeft?Dit vraag ik me ook af idd.
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 29 april 2017 @ 08:05:

[...]





Dit vraag ik me ook af idd.Een vriendin van kwam een vriendin van haar en tevens vriendin van desbetreffende vrouw tegen.. die vrouw had het tegen haar vriendin gezegd, zo is dat weet bij mijn vriendin terrecht gekomen. Beetje een moeilijk verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb je zelf ook wel door dat er iets aan de hand moet zijn. Alsof mensen in jullie 'stadje' verhalen over hem verzinnen om specifiek jullie relatie te saboteren. Kom op.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
1) er zou gezoend zijn

2) er zijn telefoonnummers uitgewisseld

3) er gaan vaker verhalen de ronde

4) jij zou bij de FBI kunnen werken

5) hij kan zich niet voorstellen dat hij dat gedaan heeft



Tijd voor een eerlijk en respectvol gesprek.
https://m.youtube.com/wat ... tVv0UeZ5Ipv&v=ZrZDMlnnjVQ
Wacht ff hoor; er zou gezoend zijn, niet meer dan dat, jullie hebben een dochter van 2 samen en jij overweegt om 'het uit te maken'?



Ben je 15?
quote:Ncvc schreef op 29 april 2017 @ 07:47:

ik ben soms net de fbi en kom overal achter normaal haha!Lekker dan, als je blijkbaar zo weinig vertrouwen in je man hebt dat je zijn gangen moet nagaan. Ik zou daar eerder om huilen dan om lachen.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof geen zak van het verhaal van je man.
Alle reacties Link kopieren
Is dat telefoonnummer er telepatisch misschien ingekomen??

Nee sorry ik zou het echt niet geloven van je man zijn zijde.
Alle reacties Link kopieren
Ingewikkeld
Alle reacties Link kopieren
quote:Orangetree schreef op 29 april 2017 @ 07:48:

[...]





Natuurlijk was hij wel dronken. Anders had hij zich wel wat herinnerd.



TO heeft hem thuis zien komen. Hij herinnert het zich wel, hij liegt.



En ja, ik ben ook allergisch voor mensen die zo veel drinken dat ze straalbezopen zijn. Om die reden vind ik voor ik een relatie aanga 'drankgebruik' een belangrijk topic. Mijn man drinkt hooguit eens een glas wijn tijdens een etentje ergens. Prima. Maar stappen en lamzuipen? Dat zijn types die gewoon niet bij me passen.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:belle_epoque schreef op 29 april 2017 @ 08:25:

Ik geloof geen zak van het verhaal van je man.Ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand_ schreef op 29 april 2017 @ 08:19:

Wacht ff hoor; er zou gezoend zijn, niet meer dan dat, jullie hebben een dochter van 2 samen en jij overweegt om 'het uit te maken'?



Ben je 15?Ik overweeg niet om het uit te maken denk niet dat je het goed leest! Maar een stukje vertrouwen is wel weg.
Alle reacties Link kopieren
Oh mensen dat van de fbi moet je met een korreltje zout moeten nemen, jeetje! Als het MOET kan ik overal achterkomen.
quote:Ncvc schreef op 29 april 2017 @ 08:44:

Als het MOET kan ik overal achterkomen.Ben je er dan al achter hoe er opeens een telefoonnummer in de telefoon van je man is gezet zonder dat hij daarvan wist? Ik denk dat er maar twee opties zijn: of hij wordt dement, en dan takelt hij binnenkort nog veel verder af, of hij liegt tegen je.

Als je verder nooit eerder iets van dementie of vergeetachtigheid hebt gemerkt denk ik toch echt dat hij je met een stalen gezicht belazert.
quote:EvaW schreef op 29 april 2017 @ 07:14:

Slim gespeeld van je man.

+1, ik zou ook geschrokken zijn maar meer omdat het uitkomt denk ik... dan lijkt het "echt" want dat is het ook...



Kom nou toch, niet meer "weten" doeiii
quote:Amand_ schreef op 29 april 2017 @ 08:19:

Wacht ff hoor; er zou gezoend zijn, niet meer dan dat, jullie hebben een dochter van 2 samen en jij overweegt om 'het uit te maken'?



Ben je 15?En terecht als ze dat zou doen! Jij altijd met die klote vergelijkingen. Iemand bepaald zelf wel wanneer over de grens gegaan is en het uitmaakt. Al is het omdat hij dr koffiefilters is vergeten te kopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ncvc schreef op 29 april 2017 @ 08:08:

[...]





Een vriendin van kwam een vriendin van haar en tevens vriendin van desbetreffende vrouw tegen.. die vrouw had het tegen haar vriendin gezegd, zo is dat weet bij mijn vriendin terrecht gekomen. Beetje een moeilijk verhaal.

Pff via via via...





En dan nog, hij heeft gezoend. Tjongejonge. En ook nog eens zo dat niemand het gezien heeft. Zij vindt het nodig om er blijkbaar over op te scheppen of zo. Kende je haar voor dit voorval? Wil ze niet gewoon wat stoken?

Is dat onbekende telefoonnummer van deze vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niets van het verhaal van je man. Natuurlijk weet hij dat nog wel. Maar hij komt er zo mee weg, dat doet hij wel heel handig.



Net de FBI zijn is nou niet iets om trots op te zijn als je het mij vraagt. Overigens heb ik ooit soortgelijke termen gebruikt, terwijl mijn toenmalige vriend toch echt regelmatig vreemd ging. Zo voor lul achteraf.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor reden zou die vrouw hebben om te liegen? Je man heeft meer te verliezen lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
Zij heeft haar nummer in zijn telefoon gezet zegt ze. Dat ze zijn telefoon in haar handen heeft gehad hoeft helemaal niet te betekenen dat ze dus ook gezoend hebben. En de enige bron van het zoenverhaal is zij, niemand heeft iets gezien, zij is degene die de roddel heeft verspreid. Er zijn van die vrouwen die dit grappig vinden, beetje stoken, hun nummer in een telefoon zetten die ze toevallig in handen krijgen.

Ik zou mijn partner vertrouwen, maar ik weet dan ook zeker dat hij eerlijk tegen mij zou zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven