Man gezoen met ander maar weet het niet

29-04-2017 07:06 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Ik weet me even geen raar meer vandaar mijn topic.

Mijn man is laatst de stad in gegaan wat hij bijna wekelijks doet en ik geen probleem mee heb! Nu werd ik dit keer gebeld door mijn vriendin paar dagen na de tijd, zij had gehoord dat mijn man had gezoen met een andere vrouw. Ik ben heel rustig gebleven en omdat hij niet thuis was heb ik de vrouw in kwestie op social media gevonden en aangesproken of dit waar is. Zij gaf toe dat ze "kort" gesproken hadden en idd een kleine zoen is geweest. Ik heb het mijn man gevraagd en hij schrok van wat ik vroeg en zei dat hij zich er helemaal niks van kan herinneren, hij zei dat de vrouw een tijdje bij hun gestaan heeft maar hij kan zich een gesprek of de kus niet herinneren en hij was niet dronken. Zij daar in tegen wel maar zij kan zich alles herinneren zegt ze. Ik weet normaal wanneer mijn man liegt maar hij leek echt heel erg geschrokken en overrompeld. Ik heb gezegd dat het goed is zo en verder gaan, ik kan namelijk niet boos gaan worden op hem of bij hem weg gaan als hij van niks weet. Zij is totaal zijn type niet en hij is normaal helemaal niet van in het openbaar zoenen of wat dan ook. Wij wonen in een kleine stad waar iedereen elkaar kent. Zij is de enige die het meegemaakt heeft maar niemand heeft het verder gezien. Later werd ik geconfronteerd dat zij haar nummer in zijn telefoon had gezet en hij bevestigt ook eeen nummer te hebben die hij niet kende, nu begin ik toch te twijfelen. Wij hebben nog een dochter van 2 en weet me nu totaal geen raad! Sorry voor me lange topic, maar voor iedereen die reageerd bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Jou man is flink in de war .... hij weet niets meer. Ik zou even met hem naar de huisarts gaan. Dementie op zijn leeftijd hij weet niets meer van kus en telefoonnummer. Ik zou me ernstig zorgen maken. Straks weet hij ook niet meer van de lekkere neukpartij en het kind dat geboren gaat worden enz enz.
you go girl
Nou, je hebt je lol gehad. Of je bent niet zo heel slim.

Fijne zaterdag.
Alle reacties Link kopieren
Als jouw man echt niet gedronken heeft die avond, zou ik hem heel snel naar de huisarts sturen. Zo'n ernstige vorm van geheugenverlies is echt niet normaal hoor.



Oh mosterd zie ik nu
quote:Fee-de-Goede schreef op 29 april 2017 @ 09:08:

Dus hij staat te zoenen met een ander, is gezien. Die ander bevestigd dat en jij gelooft dan nog steeds je man?



?

zij gelooft haar man helemaal niet. Daarom

vroeg ze het ook eerst aan die andere vrouw
9 tekenen dat een man vreemd gaat:



https://youtu.be/bj44f_hI6tw





En een 2e uitleg. Van een man (!):



https://youtu.be/wLKynWUppX4
Alle reacties Link kopieren
Hm.. haar nummer in zijn telefoon en hij weet nergens van. Hij was ook niet dronken... ja logisch toch!

Vreemd verhaal, ik zou er een naar gevoel aan over houden.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat bij dit soort topics de TO altijd in de verdediging wordt gedwongen. Tuurlijk wil je het liefste gewoon je man geloven en tuurlijk is er dat stemmetje van binnen dat zijn verhaal maar raar vind. Maar wat kan ze er verder aan doen?
Dat hij helemaal van niks weet is natuurlijk de grootste BS ever. Hoe komt dat nummer dan in zijn telefoon? En zoenen zonder het je te herinneren?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ncvc schreef op 29 april 2017 @ 09:19:

[...]





Het nummer is idd van haar, zij zegt dat zij dit in zijn telefoon gezet heeft. Hij kan zich hier ook niks van herinneren alleen dat zij naast het groepje van hun stond.. hij weet niet eens dat ze gepraat hebben! Iedereen die ik tot nu toe gesproken heb die bevestigen dat ze niet eens samen gezien zijn praten, nummers uitwisselen of zoenen...Heeft hij zijn telefoon goed beveiligd of heeft hij er geen code of een te makkelijke code op zitten? Kan ze zijn telefoon hebben gepakt en hebben kunnen openen?
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 29 april 2017 @ 07:38:

Hij was niet dronken, maar kan het zich niet herinneren en heeft zonder het te weten een telefoonnummer in zijn telefoon gezet. Daar klopt het al niet.



Precies dit !

Te toevallig allemaal.
quote:S-Meds schreef op 29 april 2017 @ 09:33:

[...]



zij gelooft haar man helemaal niet. Daarom

vroeg ze het ook eerst aan die andere vrouwZe gelooft dat BS verhaal van hem daarna wel toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze hem zou willen geloven, maar het niet doet. En daarom hier schrijft.
Ja dat dacht ik ook tot zo raar begon te reageren.

Nu denk ik wat anders.
quote:Fee-de-Goede schreef op 29 april 2017 @ 09:55:

[...]





Ze gelooft dat BS verhaal van hem daarna wel toch?ze vertrouwt hem niet, maar ze wil hem wel graag vertrouwen
Alle reacties Link kopieren
quote:Ncvc schreef op 29 april 2017 @ 09:16:

[...]





Ik kende haar voor het voorval alleen van horen en zien van vriendinnen.. maar ben bang dat zij al een tijdje achter mijn man aan zat, zij wou hem een tijdje terug toevoegen op Facebook dit heeft hij niet geaccepteerd waardoor zij hem is gaan volgen. Zij wist zogenaamd niet dat wij een relatie hadden terwijl er foto's op Facebook staan en wij verloofd zijn wat ook op Facebook staat.. ja het nummer is idd wel van haar..



En jou man laat zich stiekem zonder anderen in de buurt zoenen door haar en haar telefoon nummer komt zomaar in zijn telefoon





Van welk FBI ben je?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Ncvc schreef op 29 april 2017 @ 07:47:

Ik weet zeker dat hij niet dronken was, ik was wakker toen hij thuis kwam. Dat kan ik aan hem zien.



Hij zegt ook waarom zou ik liegen als ik het weet dan zou ik het toegeven, sorry als ik je dan kwets en dan heb je alle reden om boos te worden en eventueel het uit te maken. Dan wil ik op de blaren zitten maar ik kan het me ook niet voorstellen dat ik dit gedaan heb.



En hij is altijd eerlijk geweest, er zijn vaker verhalen verteld, maar ik ben soms net de fbi en kom overal achter normaal haha!Uitmaken? Je bent getrouwd en je hebt een kind. Geen verkering.
quote:Gooloib schreef op 29 april 2017 @ 08:51:

[...]



En terecht als ze dat zou doen! Jij altijd met die klote vergelijkingen. Iemand bepaald zelf wel wanneer over de grens gegaan is en het uitmaakt. Al is het omdat hij dr koffiefilters is vergeten te kopen.Niet eens. Niet als er een kind is.
Alle reacties Link kopieren




Denk je effe lekker bekken; kom je thuis en heeft de vrouw de gebekte partij al aan de lijn gehad!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 29 april 2017 @ 10:46:





Denk je effe lekker bekken; kom je thuis en heeft de vrouw de gebekte partij al aan de lijn gehad!
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk moet je hem geloven. Iedereen kan een verstandsverbijstering krijgen waarin gezoend wordt met als gevolg een nieuw opgeslagen telefoonnummer zodra iemand weer bij zinnen komt . Daar moet je niet achterdochtig in zijn hoor, dat is heel akelig als je er in zit en dat kan echt heel goed.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
( )
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Akelig TO. Gelukkig worden hier alle kanten van t verhaal belicht. En kan je ideeen opdoen. Lijkt me handig om erachter te komen hoe de vrouw aan zijn telefoon moet zijn gekomen. Je zei in t begin dat er meer verhalen waten geweest. Over je man of die vrouw bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ncvc schreef op 29 april 2017 @ 07:47:

Ik weet zeker dat hij niet dronken was, ik was wakker toen hij thuis kwam. Dat kan ik aan hem zien.



Hij zegt ook waarom zou ik liegen als ik het weet dan zou ik het toegeven, sorry als ik je dan kwets en dan heb je alle reden om boos te worden en eventueel het uit te maken. Dan wil ik op de blaren zitten maar ik kan het me ook niet voorstellen dat ik dit gedaan heb.



En hij is altijd eerlijk geweest, er zijn vaker verhalen verteld, maar ik ben soms net de fbi en kom overal achter normaal haha!De leugendetector!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Je man moet wat voorzichtiger worden met zijn telefoon hoor. Iedereen kan die zomaar pakken blijkbaar, zonder dat hij dat merkt.

Ik krijg het nooit voor elkaar om mijn nummer ongemerkt te programmeren in de telefoons van knappe vreemdelingen. Hoe deed die vrouw dat?
Alle reacties Link kopieren
Zou dat nummer er al niet allang in hebben gestaan??
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven