Man met eigen onderneming voortdurend aan het werk

26-09-2013 21:51 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde mijn eigen account aanmaken,maar er kwam steeds reclame van de staatsloterij op dus dan maar via vriendin appelsien.



Mijn man heeft een eigen onderneming sinds een aantal jaren.mwe hebben 3 kinderen. Zijn werkweek ziet er zo uit



Maandag tot vrijdag : van 8 u tot half 7 van huis

2 tot 3 avonden per week weg.

1 om de 3 maanden een zakenreis van 5 tot 10 dagen.



Ik voel me vreselijk eenzaam en verdrietig. Herkent iemand dit? Ik heb het gevoel dat ik een alleenstaande moeder be. We wonen in een regio waar weinig te doen is,maar waar hij vanwege zijn bedrijf graag wilde wonen.



Er met hem over praten ? Nou,dan vraagt hij zich af waarom ik klaag. Hij ziet het gewoon niet hoe moeilijk het voor me is. M



Zucht,nou ja dat was het dus.



Optie: verhuizen naar een leuke stad en het mezelf gemakkelijker maken en gezelliger. De stad waar ik heen wil wonen al mijn vrienden en familieleden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eerlijk gezegd geen absurde werktijden. Zelfs behoorlijk wat vrije tijd voor iemand met een eigen bedrijf.
Zeg maar Spijker.
Mijn man is vaker en langer weg voor z'n zaak. Maar herken wel wat je zegt.

Probeer toch voor jezelf er iets van te maken..
Alle reacties Link kopieren
Nou spijker,laat ik dan wel even erbij zeggen dat als ie vrij is,zich ook vrij gedraagt. Totaal geen toegevoegde waarde in het huishouden en wil enkel rusten, net een bejaarde.



Weekend : uitslapen en dan aan het werk. ' s avonds als de kinderen in bed liggen en ik helemaal gesloopt ben wil die gezellig doen. Uuurgh
Alle reacties Link kopieren
Je denkt nu dat die andere plek je gelukkiger gaat maken, maar dan heeft hij alleen maar meer reistijd en dus langere dagen.



En kun jij hem niet helpen met een deel van de werkzaamheden, zodat er meer tijd voor jullie samen komt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind dat je een beetje overdrijft eerlijk gezegd. Lange dagen inderdaad, zeker met de avonden weg, maar dit zijn toch geen absurde tijden?
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je eigenlijk met dat verhuizen? Wil je bij hem weg? En je kinderen dan?



Of wil je wegverhuizen van zijn werk? Dan is hij toch alleen maar meer van huis door langere reistijden?
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
En jij werkt hoeveel uur?
Ik vind dit geen rare tijden eerlijk gezegd...
Alle reacties Link kopieren
Ja graantje,hoe doe jij dat dan? Ik ben geen afhankelijke type,maar met 3 kinderen worden mijn opties hier erg beperkt. Ik voel me gewoon vast in dit leven en wil het voor mezelf gezelliger maken.



Mijn optie is dus om een leuke stad te zoeken en daar naartoe te verhuizen, nieuwe ontdekkingen te doen voor ik gek word,
Sorry hoor, maar je klaagt wel...



Mijn partner had deze werktijden bij een gewone baan, niet eens een eigen zaak. Een eigen zaak kost gewoon veel tijd...
Alle reacties Link kopieren
quote:appelsien27 schreef op 26 september 2013 @ 21:57:

Nou spijker,laat ik dan wel even erbij zeggen dat als ie vrij is,zich ook vrij gedraagt. Totaal geen toegevoegde waarde in het huishouden en wil enkel rusten, net een bejaarde.



Weekend : uitslapen en dan aan het werk. ' s avonds als de kinderen in bed liggen en ik helemaal gesloopt ben wil die gezellig doen. Uuurgh

De verdeling van het huishouden is natuurlijk een heel andere discussie. Was dat altijd al zo? Werk jij zelf ook?

Ik zou zeggen:lekker ook werken en een huishoudster inhuren.
Zeg maar Spijker.
En als je zegt dat als hij thuis is je niet helpt, dan kun je het daar toch met hem over hebben? Lijkt me vervelender dat hij helemaal niet meehelpt als hij thuis is dan dat hij lange dagen maakt...

Wat zegt hij als je hem om hulp in het huishouden vraagt?
waarom werk jij niet?
Alle reacties Link kopieren
ik heb een eigen drukke halftijdse baan. Daarnaast ben ik de moeder en de vader in het gezin. Ik mis gewoon iets.



Bij hem weggaan ??? No way,hij is verder lief en aardig. Irriteer me gewoon als VROUW VAN...laat het dan ook zo zijn dat men mij ook ziet als vrouw van dus ook naar mij toe wordt veel vereist ( feestjes,recepties,verjaardagen en whatever van mensen die ik amper ken).
Alle reacties Link kopieren
Ja, hoe veel werk je zelf eigenlijk?



En hoe is de financiële verdeling tussen jullie?



Voor een eigen bedrijf vind ik het ook niet zo veel, eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Dit zijn naar mijn idee geen absurde werktijden, zeker niet voor iemand met een eigen bedrijf. Kun je op de avonden dat hij voor werk weg moet evt. zelf sporten of iets aan een hobby doen en dan een oppas regelen? Eenzaamheid zit denk ik niet alleen in de afwezigheid van je man, want dat ziet er in mijn ogen redelijk uit, maar miscchien ook in het gemis van vriendinnen?

ik weet niet of je zelf ook werkt of thuis bent voor de kinderen. Ik kan me voorstellen dat wanneer je met drie kinderen thuis bent je inderdaad weleens volwassen gezelschap mist.
Alle reacties Link kopieren
Laat me raden, hij betaald 85% van de rekeningen en jij wilt met je hele drukke 18 uur per week, dat hij ook nog de helft van het huishouden doet?
Alle reacties Link kopieren
Huishoudster... Ja die had ik met de nadruk op had. Kwam er achter dat ze het wel erg gezellig vond in mijn fitnessruimte,hahahah.



Misschien maar weer even een nieuwe zoeken idd.





Klaag klaag klaag. Moet echt ff kotsen van mezelf,hahaha
Alle reacties Link kopieren
Wat is nou eigenlijk het probleem? Jij hebt een baan en je noemt die druk dus kennelijk liggen daar wel uitdagingen? En dan nog 3 kinderen, ook niet niets.

Als je in NL woont kan je ook weer niet heel waanzinnig afgelegen wonen lijkt me zo, het is hier niet bepaald Alaska oid.

Als je zou verhuizen is hij alleen maar langer weg.



Over de verdeling van huishoudelijke taken kan en moet je gewoon afspraken maken. Je doet ze samen, of je huurt er iemand voor in.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Gut je hebt een fitnessruimte. Klinkt als een erg zwaar leven inderdaad...
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Toni,je slaat echt de spijker op de kop. Ik mis mijn gezelschap en voel me daardoor eenzaam.



Jullie zijn echt toppers. Online mental support!!!

Financiën doet hij ( bedrijf loopt aardig goed),maar goed moet ik daarom alles tolereren?
Het is dat ik 2 ipv 3 kinderen heb en mijn vrouw nu als het goed is op de tennisbaan staat...
Alle reacties Link kopieren
Wat zegt jouw man over al jouw problemen die je hier uitlegt.

Ik neem tenminste aan dat je hem in vertrouwen hebt genomen en dat jullie er samen over gepraat hebben.



PS : ook sauna en zwembad ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Dit moet je met je man oplossen, niet op een forum. Hier wil je graag je gelijk hebben, maar in jullie dagelijks leven koop je daar niks voor.



Met je man om tafel dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven