Man op sexdating

25-06-2016 13:41 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op verzoek van mn zus dit topic weggehaald. Ze was oprecht benieuwd naar reacties maar vindt dat ik onterecht wordt benaderd. Met discussie bedoelde ik niet "gelijk halen" maar toen ze vroeg wat ik ervan vond heb ik gezegd wat ik ervan vond. Toen zij man bleef beschermen en geloven, werd ons gesprek wat pittiger. Met haar instemming dit topic geopend ze dacht er misschien iets aan te hebben. De reacties naar mij vindt ze niet ok en maakt haar nog deprimerender dus vandaar dat ik het weghaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg: waar bemoei je je mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:monsterpinguin schreef op 25 juni 2016 @ 13:44:

Ik zeg: waar bemoei je je mee.Dit.
Waar bemoei jij je mee?
Alle reacties Link kopieren
Laat je zus dit zelf oplossen met haar man. Vrij zinloze discussie ook. Zus heeft waarschijnlijk al stress loopt haar zus ook nog betweterig te doen.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
quote:Amaqanda schreef op 25 juni 2016 @ 13:45:

[...]



Als mijn zus helemaal van slag is en bij mij uithuilt en vraagt wat ik zou doen?

En nu ik er na dagen iets van zeg krijgen we spanning.



Dit.
neem nog wat zout erbij...
Alle reacties Link kopieren
quote:korreltjezoutje schreef op 25 juni 2016 @ 13:47:

[...]





Ze wil waarschijnlijk haar verhaal kwijt.

Haar reactie laat duidelijk merken dat ze niet op een mening zit te wachten, dus hou die lekker voor je
Alle reacties Link kopieren
quote:Amaqanda schreef op 25 juni 2016 @ 13:54:

[...]





Ze wil waarschijnlijk haar verhaal kwijt.

Haar reactie laat duidelijk merken dat ze niet op een mening zit te wachten, dus hou die lekker voor jeOk
quote:Amaqanda schreef op 25 juni 2016 @ 13:54:

[...]





Ze wil waarschijnlijk haar verhaal kwijt.

Haar reactie laat duidelijk merken dat ze niet op een mening zit te wachten, dus hou die lekker voor jeEn ga vooral niet in discussie! Waar haal je het lef vandaan je gelijk te willen halen op dit gebied?
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het uit wie er gelijk heeft? Luister naar je zus!
Alle reacties Link kopieren
Hoe zielig kan je zijn. Eerst met je zus in discussie gaan over iets waarbij je gewoon naar haar verhaal zou moeten luisteren in plaats van in discussie te gaan.



Hier je gelijk wilken halen om je zus mee om de oren te slaan.



Wij staan massaal aan de kant vam je zus en in plaats van je ongelujk tebekenben ga je hier u e verhaal weghalen omdat je zus het zielig voir jou zou vinden dat we aan haar kant staan.
Je wilde wel je gelijk halen want anders was jullie gesprek nooit pittiger geworden toen zij haar man bleef beschermen en geloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven