Man sportschool aanspreken

29-03-2017 21:33 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje sport ik bij een sportschool waar een erg leuke man werkt. Hij loopt regelmatig rond in de zaal of staat achter de balie. Nu zoek ik een manier om een gesprekje met hem te beginnen. Alleen als hij bij de balie staat is het nogal wat om bijv na het trainen daar pontificaal heen te lopen en met hem te gaan praten. Normaal pak ik m'n spullen en ga ik naar huis. Dan loop je ook niet direct langs de balie ofzo.



Dusssss hebben jullie tips hoe ik dit aan kan pakken?
Alle reacties Link kopieren
Vragen of hij een bepaalde oefening/apparaat voor wil doen of je wil spotten terwijl je squat. Et voila!
Alle reacties Link kopieren
Vraag of hij ergens mee wel helpen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Loop op 'm af en vraag "Hey kom je hier wel vaker?"
Squatten voor zijn neus.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 29 maart 2017 @ 21:39:

Squatten voor zijn neus.Dat werkt niet. Bukken en spreiden. Dat is de truc.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Maar is hulp vragen niet een beetje cliché? En misschien denkt hij dan totaal niet dat ik hem wel zie zitten aangezien ik iets zakelijke vraag in zijn ogen.
"hey pik, werk jij hier of zo?"



Lijkt mij een passende openingszin
Kan je mij helpen met een apparaat?

Geef je toevallig lessen? Want ja, je bent zo in shape!

Heb je misschien nog tips, ik zit met dit en dit.



Of gewoon heel brutaal; ik zie je hier nu zo vaak, zou je misschien een keertje buiten je werktijd wat met mij willen drinken? (Zou ik zelf niet durven )
"kun je mij helpen met een apparaat" vind ik tamelijk privé voor een eerste gesprek
Alle reacties Link kopieren
Je beseft je wel dat het vrij cliché is om op een sportschool-medewerker te vallen?

In mijn sportschool vallen de vrouwen ook bij bosjes voor die twee jongens die er rondlopen.

Ze hebben ze voor het uitkiezen.

Bezint voor je begint.
Alle reacties Link kopieren
Vraag of ze open zijn met Pasen/feestdagen en wat het (aangepaste) rooster is...
Laat een halterschijf op je teen vallen als hij langs loop!!



No pain No gain .
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 29 maart 2017 @ 21:48:

Laat een halterschijf op je teen vallen als hij langs loop!!



No pain No gain .
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Vraag of hij personal trainer is en wanneer je hem in kunt huren.(omdat je hem daar vaak ziet)
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
HE GYMNICHT, JOEHOE!!! en dan zwaaien dat je hulp nodig hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou vragen: kan ik u misschien ergens mee helpen of kijkt u gewoon even rond?
quote:pejeka schreef op 29 maart 2017 @ 21:41:

[...]





Dat werkt niet. Bukken en spreiden. Dat is de truc.Oh ja dat werkte toen voor die buurvrouw ook hilarisch topic was dat .
Alle reacties Link kopieren
Of je stapt gewoon op hem af en zegt: je zal dit wel vaker horen, maar ik vind je er heel leuk uitzien en zou er graag achter komen of je net zo leuk bent als dat je er uit ziet
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
quote:groentheetje1 schreef op 29 maart 2017 @ 21:43:

Maar is hulp vragen niet een beetje cliché? En misschien denkt hij dan totaal niet dat ik hem wel zie zitten aangezien ik iets zakelijke vraag in zijn ogen.Maar val je alleen op zijn getrainde lijf of op zijn persoonlijkheid? Weet je dan hoe hij als mens in elkaar steekt? Een strak lijf zegt wat dat betreft niks. Ik zou het nogal oppervlakkig vinden als dat jouw insteek zou zijn, tenzij je een ONS zoekt met een gespierde bonk in je bed, leef je dan uit,
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 29 maart 2017 @ 21:53:

HE GYMNICHT, JOEHOE!!! en dan zwaaien dat je hulp nodig hebt.
quote:GateKeeper schreef op 29 maart 2017 @ 21:53:

HE GYMNICHT, JOEHOE!!! en dan zwaaien dat je hulp nodig hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb totaal geen idee hoe zijn persoonlijkheid is dus wat dat betreft geen idee!



Maar jullie hebben wel gelijk.. het is idd heel cliché om op zo'n man te vallen. En waarschijnlijk vinden inderdaad alle vrouwen zulk soort mannen leuk. Laat maar dus eigenlijk hahahaha word al moe als ik eraan denk eigenlijk om iemand te moeten gaan veroveren enzo. Denk dat ik iemand een keer op mij af laat komen in plaats van dat ik er weer achteraan ga. Even dat jagersinstinct in mij temmen :p
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 29 maart 2017 @ 21:48:

Laat een halterschijf op je teen vallen als hij langs loop!!



.Of laat een gewicht op zijn teen vallen, ren naar de ehbo kist en begin druk met verbinden. Zeg onder tussen ik voel een (ver)band tussen ons.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Of vraag of hij een sportdrank of een shake met je wil drinken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven