Man toevoegen op facebook

14-10-2014 15:20 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al een paar dagen in dubio..



Op Tinder ben ik een heel leuke jongen tegen gekomen,verder geen contact mee gehad of wat dan ook..

Nu ben ik hem heel toevallig op facebook tegengekomen en heb ik hem een vriendschapsverzoek gestuurd en jawel, we zijn 'vriendjes, nu was het zo dat ik op moment van toevoegen geen foto's vanmezelf erop had staan en hij heeft dus een PB'tje gestuurd met daarin wat daar de rede van is en waarom ik 'vriendjes' wilde worden,hij vroeg of ik 1foto via PB wilde sturen maar dat heb ik niet gedaan ik heb er 1op mijn profiel gezet zoals normaal

Maar nu twijfel ik dus of ik PB zou sturen met de vraag of hij weet wie ik ben weet al dat hij niet weet ik ben waarschijnlijk,maar toch





Dus is het heel raar dat ik nu weer een PB erachter aan stuurd?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet zo charmant en vrij kinderachtig. Je geeft aan dat je hem enkel voorbij hebt zien komen op Tindr, jij hem niet kent, hij ook geen idee heeft wie jij bent. En toch twijfel je of je hem een bericht moet sturen met de vraag 'weet je wie ik ben'.



Ligt het aan mij of snap ik het niet zo
this too shall pass..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem geen berichtje sturen met de vraag of hij weet wie jij bent. Je kan toch ook een gewoon gesprek aan gaan?
Alle reacties Link kopieren
Plus je komt op mij vrij wanhopig over. Ook dat ja
this too shall pass..
Dus hij krijgt uit het niets een vriendschapsverzoek van jou op Facebook.



Dus nu vraagt hij jou: waar ken ik je van? Doe eens een foto?



En dat doe jij niet.



Wat een vaag gedoe zeg. Is dit jouw manier van flirten? Dit loopt natuurlijk op niets uit zo!
Alle reacties Link kopieren
Je speelt spelletjes, beetje kinderachtig.
Kansloos dit.
Alle reacties Link kopieren
Nou, hij heeft je al toegevoegd dus. Schrijf gewoon: ik herkende je van Tinder en je leek me leuk?
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Nu ben ik hem heel toevallig op facebook tegengekomen ..



Goh, dat gebeurt mij nu nooit, dat ik heeeel toevallig op iemands pagina kom.

Kansloze actie idd.
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend sneu....
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad.



'Vriendjes' worden op FB met iemand die je niet eens kent en dan lekker vaag gaan doen.

Pfffff
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlammetje schreef op 14 oktober 2014 @ 15:48:

Nou, hij heeft je al toegevoegd dus. Schrijf gewoon: ik herkende je van Tinder en je leek me leuk?Mee eens. Directe communicatie werkt zowiezo beter op mannen.
Niemand weet...
Vreemd verhaal. Gewoon zeggen: goh wat leuk kwam je tegen op tinder. Vind je het leuk eens te kletsen?



Zoiets.
Haha grappig dit toch. Destructief
Alle reacties Link kopieren
Hij kan toch onmogelijk weten wie je bent, je had geen foto's op Tinder dus dat is een vrij domme vraag om te sturen. Ik zou zeggen dat je hem van Tinder herkende, maar dat jij daar liever je foto's niet op zet, en hem daarom op Facebook hebt toegevoegd. Dan merk je snel genoeg of hij daarop zit te wachten of niet.
Alle reacties Link kopieren
Kleutergedrag. Wacht nog maar even met daten.
Heel toevallig kwam je iemand die je absoluut niet kent maar wel herkent vanuit Tinder tegen op facebook? Tenzij jullie ontzettend veel wederzijdse vrienden hebben, gelooft natuurlijk niemand dat.



Oftewel: zeg hem hoe het zit. Dat je hem op Tinder zag en graag in contact wil komen. Al vraag ik me wel af waarom je niet gewoon op Tinder een gesprek bent begonnen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien waren ze geen match op Tinder? Ik denk niet dat veel mannen een profiel zonder foto liken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken hem van hieruit de buurt hij heeft een eigen bedrijf met zijn broer maar geen idee wat zijn naam was toen...

Tinder aangemaakt uit nieuwschierigheid en toen heel toevallig kwam ik zijn foto tegen...wist toen alleen zijn voornaam, toen heb ik hem opgezocht op FB en toen wist ik dus pas wie hij was en goe hij heet.

Vriendschapsverzoek gestuurd en hij reageerde daar gelijk op..Stuurde een berichtje wie ik was en zo raakte we een beetje aan de praat..Maar toen had ik dus nog geen foto's erop staan en toen zei hij 'als je er geen foto op hebt staan heeft het echt geen zin en kunnen we er beter mee stoppen'





Nu heb ik er dus foto's op staan maar weet niet zo goed hoe en wat
Alle reacties Link kopieren
Op Tinder had ik wel een foto'tje staan maar geen contact gezocht met hem.quote:rania90 schreef op 14 oktober 2014 @ 16:58:

Misschien waren ze geen match op Tinder? Ik denk niet dat veel mannen een profiel zonder foto liken.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem270108 schreef op 14 oktober 2014 @ 16:58:

toen heb ik hem opgezocht op FB en toen wist ik dus pas wie hij was en goe hij heet.Oh ja, het was inderdaad wel heel erg toevallig dat je hem op facebook tegen kwam.
Niet geschoten is altijd mis
Bijzonder. Hij wil dus stoppen als je geen foto neerzet.



Volgende!
Alle reacties Link kopieren
Nouja, dat vind ik niet zo raar. Ik weet ook wel graag tegen wie ik praat. TO, Misschien kun je hem nu iets sturen als "ik heb er toch maar een paar foto's op gezet! ).
Alle reacties Link kopieren
Niks bijzonders aan. Ik wil ook geen tijd besteden (relatietechnisch) als ik niet weet hoe hij er uit ziet. Kan ik zelfs jaren lang gaaf contact hebben, maar is er geen fysieke match, wordt het never nooit een relatie of iets meer dan online praten. Heel simpel
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Precies dat zei hij dus ook,ik wil graag weten met wie ik praat' en daar geeft hij volkomen gelijk in want ik ga zelf ook geen gesprek aan met iemand waar ik geen foto van zie.



Gister had ik gestuurd dat ik er vandaag wel foto's op zou zetten, en dat als hij mij liever niet op FB heeft dat hij het dan maar moest verwijderen...daar heb ik trouwens geen antwoord op terug gehad.



quote:rania90 schreef op 14 oktober 2014 @ 17:04:

Nouja, dat vind ik niet zo raar. Ik weet ook wel graag tegen wie ik praat. TO, Misschien kun je hem nu iets sturen als "ik heb er toch maar een paar foto's op gezet! ).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven