Mannelijke voorkeur voor Russische vrouwen verwonderlijk?

22-07-2015 21:12 1580 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom hebben Nederlandse mannen een voorkeur voor Russische vrouwen?



Na mijn korte verblijf begrijp aldaar kan ik dat best begrijpen.

In werkelijk ELK opzicht zijn de Russische vrouwen de creme a la creme van de vrouwelijke wereldbevolking.



- Uiterlijk; Van onweerlegbare schoonheid, intelligent en makkelijker in de omgang.

- Capiciteiten. Steengoed in de keuken, uitmuntend op de dansvloer, muzikaal en artistiek met interesse voor kunst en cultuur.

- Man/vrouw verhouding: In ruime meerderheid aanwezig, er is een overvloed aan vrouwen en de schoonheid is ongeëvenaard.

- Sociaal, niet over-geëmancipeerd, nuchter, makkelijker benaderbaar, realistisch denkvermogen en vol begrip naar de man toe.

- SEX; Temperamentvol in bed, kundig, gewillig en zonder gezeur achteraf.



Topicvraag: wat kan de Nederlandse vrouw daar tegen over zetten?

Voelen de Nederlandse dames zich hier terecht door bedreigd?

En zo ja, wat zouden ze daaraan kunnen doen?

Graag zie ik uw tegenargumenten tegemoet!
quote:Dreamer schreef op 20 oktober 2016 @ 13:38:

[...]





Ik behoor niet tot z'n doelgroep. Mijn haar is tegenwoordig niet meer rood (wel ineens weer heel kort, sinds ik MgTow op het forum ontdekt heb ) en ik heb een leuke man. Geen rijke man, een fijne man.Ik snap dat hele haar gedoe toch niet zo. Wat maakt het nou uit? Ik vind dat sommige vrouwen alles kunnen rocken ook met kort haar. En ik zie ook genoeg vrouwen waarbij ik denk knip alstublieft oe haar af, meestal helemaal dood geblondeerd.
quote:siriusblack schreef op 20 oktober 2016 @ 13:17:

Voor vrouwen moet je lief zijn is ons altijd geleerd. Dus geen vrouwenhaat hier.



Je zegt gewoon dat de vrouwen hier zich op laten naaien terwijl hij de ene na de andere vrouwenhatelijke uitspraak doet.

Je vergoeilijkt zijn gedrag daarmee.

Je snapt toch zelf wel dat het niet deugt als hij zegt dat 'iedere vrouw haar prijs heeft' etc.?
quote:Eleonora-1 schreef op 20 oktober 2016 @ 13:43:

[...]





Je zegt gewoon dat de vrouwen hier zich op laten naaien terwijl hij de ene na de andere vrouwenhatelijke uitspraak doet.

Je vergoeilijkt zijn gedrag daarmee.

Je snapt toch zelf wel dat het niet deugt als hij zegt dat 'iedere vrouw haar prijs heeft' etc.?Sommigen laten zich ook echt wel opnaaien. Don't feed the trolls...
Alle reacties Link kopieren
quote:siriusblack schreef op 20 oktober 2016 @ 13:43:

[...]



Ik snap dat hele haar gedoe toch niet zo. Wat maakt het nou uit? Ik vind dat sommige vrouwen alles kunnen rocken ook met kort haar. En ik zie ook genoeg vrouwen waarbij ik denk knip alstublieft oe haar af, meestal helemaal dood geblondeerd.



Lief

Zo denk ik er ook over en mijn man houdt juist van kort haar. Maar.. daar wordt nogal eens verschillend over gedacht en er zijn mensen die vinden dat je als vrouw altijd lang haar moet hebben. Er zijn ook mensen die vinden dat lang haar altijd beter staat dan kort haar en kort haar nooit. Ik geloof dat MgTow er ook zo over denkt, maarja, die heeft sowieso een bepaald beeld van vrouwen, daar wil ik niet eens aan voldoen
Later is nu
quote:Alixane schreef op 20 oktober 2016 @ 13:18:

[...]



Dat ben ik met je eens, en ik denk ook dat mgtow een hekel aan vrouwen heeft. Zijn provocerende reacties op dit forum zijn een soort van "wraak" op alle vrouwen die hem hebben afgewezen.



Wat dan ook geadresseerd mag worden lijkt me.

Nogmaals, zet een minderheid neer op iedere plek waar mgtow vrouwen beledigd en de boot is aan.



Ik zou niet weten waarom dit gewoon maar door moet kunnen gaan.
quote:siriusblack schreef op 20 oktober 2016 @ 13:45:

[...]



Sommigen laten zich ook echt wel opnaaien. Don't feed the trolls...



Hoezo is het een troll?

Dat weten we helemaal niet.

En al is het een troll, dan deugt het nog steeds niet wat hij uitkraamt.
quote:Eleonora-1 schreef op 20 oktober 2016 @ 13:49:

[...]





Hoezo is het een troll?

Dat weten we helemaal niet.

En al is het een troll, dan deugt het nog steeds niet wat hij uitkraamt.Nee het deugt zeker niet allemaal. Maar zolang hij reacties terug krijgt blijft hij door gaan. En ik zie dat hij steeds een stapje verder gaat. Want de reacties blijven komen.
quote:siriusblack schreef op 20 oktober 2016 @ 13:53:

[...]



Nee het deugt zeker niet allemaal. Maar zolang hij reacties terug krijgt blijft hij door gaan. En ik zie dat hij steeds een stapje verder gaat. Want de reacties blijven komen.Daarom wordt het tijd dat de mods ingrijpen. Een forum en dan niet reageren terwijl er zo geprovoceerd wordt is natuurlijk een contradictio in terminis.
quote:Dreamer schreef op 20 oktober 2016 @ 13:46:

[...]





Lief

Zo denk ik er ook over en mijn man houdt juist van kort haar. Maar.. daar wordt nogal eens verschillend over gedacht en er zijn mensen die vinden dat je als vrouw altijd lang haar moet hebben. Er zijn ook mensen die vinden dat lang haar altijd beter staat dan kort haar en kort haar nooit. Ik geloof dat MgTow er ook zo over denkt, maarja, die heeft sowieso een bepaald beeld van vrouwen, daar wil ik niet eens aan voldoen Ik merk aan dit topic dat ik sowieso vreemde voorkeuren heb in vergelijking met anderen
quote:Timetraveler schreef op 20 oktober 2016 @ 11:43:

Ik denk dat jouw ware soulmate hier op het forum rondloopt en meeschrijft.Zijn mannelijke soulmate, bedoel je? Want daar moest ik ook meteen aan denken!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 20 oktober 2016 @ 13:43:

[...]





Je zegt gewoon dat de vrouwen hier zich op laten naaien terwijl hij de ene na de andere vrouwenhatelijke uitspraak doet.

Je vergoeilijkt zijn gedrag daarmee.

Je snapt toch zelf wel dat het niet deugt als hij zegt dat 'iedere vrouw haar prijs heeft' etc.?Als Mgtow geen vreten meer heeft, laat hij zich ook in zijn reet neuken door iemand die net wat hoger in de voedselketen staat dan hijzelf. Hij dénkt alleen dat hij heel wat is omdat er momenteel nog altijd iemand ónder hem te vinden is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 20 oktober 2016 @ 13:57:

[...]





Daarom wordt het tijd dat de mods ingrijpen. Een forum en dan niet reageren terwijl er zo geprovoceerd wordt is natuurlijk een contradictio in terminis.Helemaal mee eens Eleonora!!
Alle reacties Link kopieren




vond ik wel toepasselijk
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:siriusblack schreef op 20 oktober 2016 @ 13:53:

[...]



Nee het deugt zeker niet allemaal. Maar zolang hij reacties terug krijgt blijft hij door gaan. En ik zie dat hij steeds een stapje verder gaat. Want de reacties blijven komen.





Goed idee, laten we Trump ook maar negeren, dat helpt.



Zo werkt het in het 'old boys network'.



Dacht het niet, dus.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 20 oktober 2016 @ 14:17:

[...]





Goed idee, laten we Trump ook maar negeren, dat helpt.



Zo werkt het in het 'old boys network'.



Dacht het niet, dus.



Ik heb in het mod topic gevraagd of ze actie willen ondernemen.



En het negeren slaat gewoon nergens op.
Alle reacties Link kopieren
Oja negeren. Net als wanneer er in de kroeg een man in je kont knijpt, en wanneer je je omdraait zijn hele vriendengroep je de rug toekeert zodat je niet weet wie het deed. Mensen mogen best op hun ongepaste en schadelijke gedrag worden aangesproken, ook mannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 20 oktober 2016 @ 14:13:

[afbeelding]



vond ik wel toepasselijk Leuke meneer!
Alle reacties Link kopieren
quote:Timetraveler schreef op 20 oktober 2016 @ 14:43:

Oja negeren. Net als wanneer er in de kroeg een man in je kont knijpt, en wanneer je je omdraait zijn hele vriendengroep je de rug toekeert zodat je niet weet wie het deed. Mensen mogen best op hun ongepaste en schadelijke gedrag worden aangesproken, ook mannen.



Juist mannen!



Ik geloof niet dat er veel vrouwelijke kontknijpers rondlopen of vrouwen die bij een 1e mailtje op een datingsite al een foto van hun borsten meesturen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:siriusblack schreef op 20 oktober 2016 @ 13:53:

[...]



Nee het deugt zeker niet allemaal. Maar zolang hij reacties terug krijgt blijft hij door gaan. En ik zie dat hij steeds een stapje verder gaat. Want de reacties blijven komen.



Ik negeer hem al een tijdje, want het slaat allemaal nergens op wat hij zegt en het is volgens mij ook alleen maar bedoeld om reacties uit te lokken.



Maar inmiddels wordt wat hij zegt inderdaad extremer en wordt het tijd het eens bij de mods te melden.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Het "grappige" is; als MgTow een waarschuwing dan wel ban krijgt, wordt hij waarschijnlijk alleen maar bevestigd in z'n vooroordelen over de Nederlandse vrouw
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:mgtow schreef op 20 oktober 2016 @ 12:18:

[...]





Op datingsites zijn:

80% van de vrouwen te veeleisend

70% wil enkel weten of ze nog goed in de markt liggen

60% liegt over haar gewicht werk etc.



Voor wie kan rekenen....Jij dus duidelijk niet
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 20 oktober 2016 @ 11:20:

Entitlement Mawieke. En egocentrisme.

Menen dat seks een opeisbaar recht is.



Er zijn nog belachelijk veel mannen die menen dat seks een recht is. Waar halen ze het vandaan?

En dan soms ook nog met een redenatie erbij als "Maar vrouwen kunnen op elke straathoek of in elke kroeg wel een man vinden voor wat gerollebol, dus andersom moet dat ook gelden en de 1e de beste vrouw die ik aanspreek moet dus ook seks met mij willen."
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 20 oktober 2016 @ 17:53:

[...]





Er zijn nog belachelijk veel mannen die menen dat seks een recht is. Waar halen ze het vandaan?

En dan soms ook nog met een redenatie erbij als "Maar vrouwen kunnen op elke straathoek of in elke kroeg wel een man vinden voor wat gerollebol, dus andersom moet dat ook gelden en de 1e de beste vrouw die ik aanspreek moet dus ook seks met mij willen."En waarom is dat belachelijk? Klinkt juist normaal in mijn oren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dikhat schreef op 20 oktober 2016 @ 17:55:

[...]



En waarom is dat belachelijk? Klinkt juist normaal in mijn oren.Omdat die redenatie al niet klopt. Lees de vele topics hier maar eens over de mannen die hun vrouw/vriendin bedonderen en/of inruilen voor een jonger exemplaar, met bijbehorende leugens! Die bewijzen toch echt wel dat niet alleen vrouwen maar in de rondte kunnen neuken als ze willen.....
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 20 oktober 2016 @ 17:53: "vrouwen kunnen op elke straathoek of in elke kroeg wel een man vinden voor wat gerollebol, dus andersom moet dat ook gelden en de 1e de beste vrouw die ik aanspreek moet dus ook seks met mij willen".

Er moet niks. En ja, 't leven is oneerlijk.

Dat is een gegeven om mee te dealen.

Geenszins vrijbrief voor bedrog vind ik.
volg je verstand, gebruik je gevoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven