Mannelijke voorkeur voor Russische vrouwen verwonderlijk?

22-07-2015 21:12 1580 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom hebben Nederlandse mannen een voorkeur voor Russische vrouwen?



Na mijn korte verblijf begrijp aldaar kan ik dat best begrijpen.

In werkelijk ELK opzicht zijn de Russische vrouwen de creme a la creme van de vrouwelijke wereldbevolking.



- Uiterlijk; Van onweerlegbare schoonheid, intelligent en makkelijker in de omgang.

- Capiciteiten. Steengoed in de keuken, uitmuntend op de dansvloer, muzikaal en artistiek met interesse voor kunst en cultuur.

- Man/vrouw verhouding: In ruime meerderheid aanwezig, er is een overvloed aan vrouwen en de schoonheid is ongeëvenaard.

- Sociaal, niet over-geëmancipeerd, nuchter, makkelijker benaderbaar, realistisch denkvermogen en vol begrip naar de man toe.

- SEX; Temperamentvol in bed, kundig, gewillig en zonder gezeur achteraf.



Topicvraag: wat kan de Nederlandse vrouw daar tegen over zetten?

Voelen de Nederlandse dames zich hier terecht door bedreigd?

En zo ja, wat zouden ze daaraan kunnen doen?

Graag zie ik uw tegenargumenten tegemoet!
Het hele probleem wat ik ervaarde op datingsites en vooral irritant vond waren precies die opmerkingen dat je als vrouw zijnde toch makkelijk aan seks zou kunnen komen en dat het voor dit soort mannen zo zielig was want ze spraken wel honderden vrouwen aan maar niemand wil hen ook al zouden ze volgens henzelf nog zo leuk zijn want je zou als vrouw heel veel keuze hebben en dan gaan voor geld of looks of zo.



Dat is eigenlijk waar het voornaamste probleem juist door ontstaat. Ik wil, als vrouw zijnde maar er zullen vast ook mannen zo zijn, iemand die mij leuk vind om wie ik ben als persoon en wil alleen iets, wat dan ook, doen met een man die ik bij mij vindt passen, aardig is tegen mij en specifiek mij accepteert om wie ik ben.



Dit soort mannen is totaal niet kieskeurig, juist omdat ze hun idee van hoe vrouwen zouden moeten zijn projecteren op elke willekeurige vrouw. Omdat die vrouwen toch niet gezien worden als iemand met een eigen persoonlijkheid maakt het hun praatje richting ál die vrouwen ook niet echt persoonlijk.



En juist dat houdt het hele gebeuren in stand van dat er best veel mannen zijn die op elke vrouw (al dan niet met lang blond haar om maar een oppervlakkige redenatie te noemen) reageren zonder effectiviteit juist omdát ze op elke vrouw reageren met dezelfde fantasieloze aanpak over hoe die vrouw zou zijn en met hen wel om zou móeten willen gaan.



De vrouwen hebben helemaal niet veel keuze uit veel mannen voor zomaar seks. Want die vrouwen wíllen helemaal niet zomaar seks met elke willekeurige man die hen behandeld als zijnde een soort van object volgens een plaatje in het hoofd van die man.



Het is erg bizar elke keer opnieuw te moeten lezen dat zo'n man jaloers is op iets wat je juist helemaal níet hebt en wil krijgen en zielig gaan doen over dát ze juist veel vrouwen aan zouden moeten schrijven terwijl het gehele probleem nu juist is dát ze veel vrouwen aanschrijven zonder kieskeurig te zijn.



Het is echt bizar hoe vaak precies dít voorbijkwam op datingsites.
quote:Dikhat schreef op 20 oktober 2016 @ 17:55:

[...]



En waarom is dat belachelijk? Klinkt juist normaal in mijn oren.Natuurlijk. Even geloept en ik weet genoeg.
quote:Dreamer schreef op 20 oktober 2016 @ 17:45:

Het "grappige" is; als MgTow een waarschuwing dan wel ban krijgt, wordt hij waarschijnlijk alleen maar bevestigd in z'n vooroordelen over de Nederlandse vrouw



Ik lig er niet wakker van.

Als hij dat bevestiging vindt dat bevestigt dat weer mijn ideeën over hem.:

'Wát hem ook gebeurt, het is altijd de schuld van een ander.'
Alle reacties Link kopieren
quote:Dikhat schreef op 20 oktober 2016 @ 17:55:

[...]



En waarom is dat belachelijk? Klinkt juist normaal in mijn oren.



Ik kan ook niet met elke man seks hebben, waarmee ik dat zou willen. Waarom zou elke man seks met mij mogen verwachten dan?

Maar goed, jij denkt vermoedelijk ook dat dat het énige is, waar een vrouw goed voor is, dus ik verdoe m'n tijd.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Paekzwart schreef op 20 oktober 2016 @ 18:24:

Het hele probleem wat ik ervaarde op datingsites en vooral irritant vond waren precies die opmerkingen dat je als vrouw zijnde toch makkelijk aan seks zou kunnen komen en dat het voor dit soort mannen zo zielig was want ze spraken wel honderden vrouwen aan maar niemand wil hen ook al zouden ze volgens henzelf nog zo leuk zijn want je zou als vrouw heel veel keuze hebben en dan gaan voor geld of looks of zo.



Dat is eigenlijk waar het voornaamste probleem juist door ontstaat. Ik wil, als vrouw zijnde maar er zullen vast ook mannen zo zijn, iemand die mij leuk vind om wie ik ben als persoon en wil alleen iets, wat dan ook, doen met een man die ik bij mij vindt passen, aardig is tegen mij en specifiek mij accepteert om wie ik ben.



Dit soort mannen is totaal niet kieskeurig, juist omdat ze hun idee van hoe vrouwen zouden moeten zijn projecteren op elke willekeurige vrouw. Omdat die vrouwen toch niet gezien worden als iemand met een eigen persoonlijkheid maakt het hun praatje richting ál die vrouwen ook niet echt persoonlijk.



En juist dat houdt het hele gebeuren in stand van dat er best veel mannen zijn die op elke vrouw (al dan niet met lang blond haar om maar een oppervlakkige redenatie te noemen) reageren zonder effectiviteit juist omdát ze op elke vrouw reageren met dezelfde fantasieloze aanpak over hoe die vrouw zou zijn en met hen wel om zou móeten willen gaan.



De vrouwen hebben helemaal niet veel keuze uit veel mannen voor zomaar seks. Want die vrouwen wíllen helemaal niet zomaar seks met elke willekeurige man die hen behandeld als zijnde een soort van object volgens een plaatje in het hoofd van die man.



Het is erg bizar elke keer opnieuw te moeten lezen dat zo'n man jaloers is op iets wat je juist helemaal níet hebt en wil krijgen en zielig gaan doen over dát ze juist veel vrouwen aan zouden moeten schrijven terwijl het gehele probleem nu juist is dát ze veel vrouwen aanschrijven zonder kieskeurig te zijn.



Het is echt bizar hoe vaak precies dít voorbijkwam op datingsites.



Ik denk dat het verschil is dat mannen makkelijker sex en gevoelens kunnen scheiden dan vrouwen. Een man kan gewoon sex hebben als hij geil is met degene die hij op dat moment geil vind. En na afloop van het gestoei de broek ophalen en doorgaan met zijn leven. Vrouwen zien er vaak gelijk een emotionele band in en willen meer.



Je ziet dat ook bij homostellen. In veel homorelaties tussen mannen wordt over en weer begrepen dat je af en toe gewoon geil bent en zin hebt in sex met die vent uit de kroeg ofzo, en dat heeft vervolgens niks te maken met de relatie, omdat allebei begrijpen dat relatie en sex twee andere dingen zijn. Als het om twee potten gaat, is de keet aan als één van de twee een keer buiten de pot piest en ligt de hele relatie overhoop.



Vrouwen en mannen zijn gewoon verschillend op dat punt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:Paekzwart schreef op 20 oktober 2016 @ 18:24: Dit soort mannen is totaal niet kieskeurig, juist omdat ze hun idee van hoe vrouwen zouden moeten zijn projecteren op elke willekeurige vrouw. Omdat die vrouwen toch niet gezien worden als iemand met een eigen persoonlijkheid maakt het hun praatje richting ál die vrouwen ook niet echt persoonlijk.

Herkenbaar, types die alleen reageren op de foto's, zonder te lezen.

En dan elke lekkere foto dezelfde afgezaagde copy-paste sturen.

Want ook het daten moet vooral geen moeite, tijd en/of geld kosten.

Van die knieperds die voor 1 dubbeltje op de 1e rij willen zitten.

En maar janken over hoe naar andere mensen zouden zijn.

Van die passieve types die altijd zwelgen in zelfmedelijden.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
De spammers verpesten het voor de serieuze/ normale mannen.
quote:pejeka schreef op 20 oktober 2016 @ 19:10:

[...]

Vrouwen en mannen zijn gewoon verschillend op dat punt.



Er zijn genen, er is opvoeding en cultuur en er is individualiteit. Er zijn zeker verschillen in het algemeen. Maar de verschillen tussen mensen onderling is danig groter dan de verschillen tussen mannen en vrouwen.



Ik ken overigens even veel vrouwen als mannen die vreemdgaan. En het zijn niet de mannen of vrouwen die daar specifiek moeilijker over doen, de bedrogen partij heeft het in beide gevallen vaak erg moeilijk. Dat er uiteindelijk verschillen lijken te zijn, ik heb ook wel eens zo'n onderzoek gelezen, weet de bron niet meer of mogelijke zekerheid van het onderzoek, dat zal best kunnen, dat mannelijke koppels meer "promiscue" zijn als stel.



Maar het is en blijft een individueel gebeuren waarin meestal een man het ook heel erg vindt om bedrogen te worden en vrouwen ook bedriegen. En ik ook wel mannen heb ontmoet die na 1 keer een mailtje terug bij wijze van zich al met mij in een vaste relatie waanden.



Het lijkt mij vooral belangrijk dat individualiteit benadrukt moet blijven worden en er best wat mannen, en wellicht ook vrouwen zijn, met een groot bord voor hun kop over hun eigen persoonlijkheid.



Soms lijkt het er op dat deze mannen lijken te denken dat ze niet hoeven en kunnen veranderen, terwijl ze zoveel potentie nog meer in zich hebben die hen voor zichzelf en anderen meer geluk brengen.



Ik weet soms ook niet of het arrogantie is of onzekerheid dat ze niet beter zouden kunnen en meer tot ontwikkeling zelf zouden kunnen komen alsmede ook meer kijken hoe een vrouw als persoon nu eigenlijk bij hen zou kunnen passen.
quote:highlander schreef op 20 oktober 2016 @ 19:17:

[...]



Herkenbaar, types die alleen reageren op de foto's, zonder te lezen.

En dan elke lekkere foto dezelfde afgezaagde copy-paste sturen.

Want ook het daten moet vooral geen moeite, tijd en/of geld kosten.

Van die knieperds die voor 1 dubbeltje op de 1e rij willen zitten.

En maar janken over hoe naar andere mensen zouden zijn.

Van die passieve types die altijd zwelgen in zelfmedelijden.



De juiste naam bij de aanhef van het mailtje zou al veel schelen om het gevoel van copy-paste weg te nemen ware het inderdaad niet dat ook de tekst vaak van toepassing is op iemand geheel anders, daar waar je zelf juist je best doet om te presenteren wie je bent en wat je zoekt.



Erg zonde van die mannen die maar zeuren en verbolgen zijn of zelfs gaan schelden als je aangeeft niet geinteresseerd te zijn, voor mij als single vrouw is het voorbeeld van de getrouwde man precies zo'n voorbeeld. Waarbij je het notabene nog aangeeft in het profiel dat je dit niet wil en dan nóg kwaad reageren als je niet hapt. Soms lijkt het bijna een grap ware het niet dat het helaas echt regelmatig serieus bedoeld is.
Alle reacties Link kopieren
quote:ooitverlegen schreef op 20 oktober 2016 @ 19:26:

De spammers verpesten het voor de serieuze/ normale mannen.



Verpesten is een groot woord hoor.



Je houdt rekening met idioten, net zoals je je fiets op slot zet, rekening houdend met fietsendieven. Maar ik beschouw echt niet iedereen als potentiële fietsendief. Net zoals ik niet elke man beschouw als potentiële idioot.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:Alixane schreef op 20 oktober 2016 @ 13:18:

[...]



Dat ben ik met je eens, en ik denk ook dat mgtow een hekel aan vrouwen heeft. Zijn provocerende reacties op dit forum zijn een soort van "wraak" op alle vrouwen die hem hebben afgewezen.Ik denk dat mgtow gewoon steentjes gooit om rimpels in het water te zien. Te kleine rimpels? = grotere stenen. Steeds groffer, tot hij eens echt een bedreiging doet en hij irl consequenties kan ondergaan. Ik heb geen medelijden.
Alle reacties Link kopieren
Het is mooi dat jij het zo gemakkelijk langs je heen laat gaan. Ik zou het vooral jammer vinden als het na enkele tegenvallende ervaringen zou leiden tot afhaken. Het vergt gewoon meer doorzettingsvermogen om over de spammers en andere onbruikbare figuren heen te stappen. Aan de andere kant haken er mannen af omdat er geen reacties komen. Als mannen daar voor een deel zelf de oorzaak van zijm is dat slecht!
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 20 oktober 2016 @ 19:10:

[...]





Ik denk dat het verschil is dat mannen makkelijker sex en gevoelens kunnen scheiden dan vrouwen. Een man kan gewoon sex hebben als hij geil is met degene die hij op dat moment geil vind. En na afloop van het gestoei de broek ophalen en doorgaan met zijn leven. Vrouwen zien er vaak gelijk een emotionele band in en willen meer.



Je ziet dat ook bij homostellen. In veel homorelaties tussen mannen wordt over en weer begrepen dat je af en toe gewoon geil bent en zin hebt in sex met die vent uit de kroeg ofzo, en dat heeft vervolgens niks te maken met de relatie, omdat allebei begrijpen dat relatie en sex twee andere dingen zijn. Als het om twee potten gaat, is de keet aan als één van de twee een keer buiten de pot piest en ligt de hele relatie overhoop.



Vrouwen en mannen zijn gewoon verschillend op dat punt.Dat is een algemeen gegeven, waar mensen van uit gaan. Toch ken ik veel vrouwen die heel goed seks kunnen hebben zonder een emotionele band en ik ken ook mannen, die daar niet aan moeten denken. Er wordt gezégd dat het zo is voor vrouwen én mannen, het is een mythe, die ooit door mannen in het leven is geroepen, omdat het wel een prettig gevoel is dat vrouwen alleen seks met je willen als ze van je houden, maar ook hier op het forum heb ik toch genoeg gelezen over vrouwen, die aan one night stands doen. En voor een one night stand heb je volgens mij een man én vrouw nodig, die gewoon seks om de seks willen hebben, zonder diepe emotionele band.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 21 oktober 2016 @ 08:25:

[...]





Dat is een algemeen gegeven, waar mensen van uit gaan. Toch ken ik veel vrouwen die heel goed seks kunnen hebben zonder een emotionele band en ik ken ook mannen, die daar niet aan moeten denken. Er wordt gezégd dat het zo is voor vrouwen én mannen, het is een mythe, die ooit door mannen in het leven is geroepen, omdat het wel een prettig gevoel is dat vrouwen alleen seks met je willen als ze van je houden, maar ook hier op het forum heb ik toch genoeg gelezen over vrouwen, die aan one night stands doen. En voor een one night stand heb je volgens mij een man én vrouw nodig, die gewoon seks om de seks willen hebben, zonder diepe emotionele band.



Maar ondertussen mogen over het algemeen alleenstaande mannen een parenclub niet in, terwijl een allenige vrouw erg welkom is. En parenclubs maken soms zelfs gebruik van prostituees om de verhoudingen wat rechter te trekken.



Slechts 1 voorbeeld om te laten zien dat de verhoudingen aardig zoek zijn als het gaat om mannen die zomaar wat willen seksen en vrouwen die daar zin in hebben.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
UIteindelijk is het zinloos om gemiddelden op elke individuele man/vrouw te projecteren op het moment dat je met hem/haar omgaat. De verschillen tussen individueen zijn velen malen groter dan de verschillend tussen de gemiddelde man en vrouw. Gewoon de ander leren kennen dus en kijken wat hij of zij nou wil, ipv het gemiddelde er op projecteren.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:Dreamer schreef op 21 oktober 2016 @ 08:25:

[...]





Dat is een algemeen gegeven, waar mensen van uit gaan. Toch ken ik veel vrouwen die heel goed seks kunnen hebben zonder een emotionele band en ik ken ook mannen, die daar niet aan moeten denken. Er wordt gezégd dat het zo is voor vrouwen én mannen, het is een mythe, die ooit door mannen in het leven is geroepen, omdat het wel een prettig gevoel is dat vrouwen alleen seks met je willen als ze van je houden, maar ook hier op het forum heb ik toch genoeg gelezen over vrouwen, die aan one night stands doen. En voor een one night stand heb je volgens mij een man én vrouw nodig, die gewoon seks om de seks willen hebben, zonder diepe emotionele band.



Welja, natuurlijk kunnen vrouwen dat ook. Is totaal achterhaald dat alleen mannen zonder emotie seks kunnen hebben.



Mijn halve kennissenkring heeft geen vaste relatie en heeft gewoon seks hoor met zo nu en dan een spontaan mee naar huis genomen of vaste scharrel. Die komen niks te kort maar willen alleen lol maken in de koffer en verder geen relatie.
quote:tonkje schreef op 21 oktober 2016 @ 08:55:

[...]





Maar ondertussen mogen over het algemeen alleenstaande mannen een parenclub niet in, terwijl een allenige vrouw erg welkom is. En parenclubs maken soms zelfs gebruik van prostituees om de verhoudingen wat rechter te trekken.



Slechts 1 voorbeeld om te laten zien dat de verhoudingen aardig zoek zijn als het gaat om mannen die zomaar wat willen seksen en vrouwen die daar zin in hebben.



Een parenclub vind ik dan ook weer heel wat anders dan een op een casual seks hebben.

Alleen al het (bijna) naakt zijn terwijl iedereen dat kan zien lijkt me een obstakel voor veel vrouwen. En dan ook nog openlijk seks hebben, met publiek, dat lijkt me voor veel vrouwen überhaupt een brug te ver maar alleen, zonder vaste partner, met alleen onbekende mannen (en vrouwen), dan moet je wel behoorlijk exhibitionistisch zijn.



Er zullen vast vrouwen zijn die het juichend doen maar dat die minder talrijk zijn dan een op een casual seks hebbende vrouwen vind ik niet onlogisch als je bedenkt hoe kritisch vrouwen vaak over hun eigen lichaam zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 21 oktober 2016 @ 09:40:

[...]





Een parenclub vind ik dan ook weer heel wat anders dan een op een casual seks hebben.

Alleen al het (bijna) naakt zijn terwijl iedereen dat kan zien lijkt me een obstakel voor veel vrouwen. En dan ook nog openlijk seks hebben, met publiek, dat lijkt me voor veel vrouwen überhaupt een brug te ver maar alleen, zonder vaste partner, met alleen onbekende mannen (en vrouwen), dan moet je wel behoorlijk exhibitionistisch zijn.



Er zullen vast vrouwen zijn die het juichend doen maar dat die minder talrijk zijn dan een op een casual seks hebbende vrouwen vind ik niet onlogisch als je bedenkt hoe kritisch vrouwen vaak over hun eigen lichaam zijn.Het was maar een voorbeeld. Op andere terreinen zie je ook een flink overschot aan mannen die er wel pap van lusten. BV van die seksdatingsites. En uiteraard de prostitutie.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
De single dames die wij in parenclubs tegenkomen zijn of met een vriendin of een stel meegekomen.

Single heren willen -zeker als ze alcohol op hebben- nog weleens opdringerig worden in zo'n club.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 21 oktober 2016 @ 08:25: Toch ken ik veel vrouwen die heel goed seks kunnen hebben zonder een emotionele band en ik ken ook mannen, die daar niet aan moeten denken.

Klopt, dat zie ik nu ook bij mijn vriendin en mij.

Bij elk stel vraagt zij zich af of ze het erop zou kunnen.

En pas als dat 'n ja is begint ze 'n praatje, terwijl ik met iedereen praat.

Omdat ik het met types met wie ik geen zinnig woord kan wisselen niks an vind.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren


Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 21 oktober 2016 @ 09:52:

De single dames die wij in parenclubs tegenkomen zijn of met een vriendin of een stel meegekomen.

Single heren willen -zeker als ze alcohol op hebben- nog weleens opdringerig worden in zo'n club.Voor mij was het een tijd geleden dan ook een experiment, als single man zijnde, en jammerlijk mislukt. Niet voor herhaling vatbaar dus.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 21 oktober 2016 @ 08:55:

Maar ondertussen mogen over het algemeen alleenstaande mannen een parenclub niet in, terwijl een allenige vrouw erg welkom is. En parenclubs maken soms zelfs gebruik van prostituees om de verhoudingen wat rechter te trekken.

Er zijn ook parenclubs die prostitutie verbieden en dat in de aankondiging ook met zoveel woorden zeggen. Prostitutie zou daar dan illegaal zijn. Die parenclub wordt gestraft met sluiting.



quote:Slechts 1 voorbeeld om te laten zien dat de verhoudingen aardig zoek zijn als het gaat om mannen die zomaar wat willen seksen en vrouwen die daar zin in hebben.Ik heb ergens gelezen dat bij elke vrouw die op zoek is naar seks, er vier mannen zijn die dat ook willen. Een man kan maar één vrouw "kiezen" en de andere drie hebben pech. De vrouw kan kiezen uit vier mannen. Uiteraard gaat ze met de knapste man, van wie zij denkt dat hij goed is. Of hij inderdaad goed in seks is, is pas stap twee.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 21 oktober 2016 @ 14:54:

[...]



Er zijn ook parenclubs die prostitutie verbieden en dat in de aankondiging ook met zoveel woorden zeggen. Prostitutie zou daar dan illegaal zijn. Die parenclub wordt gestraft met sluiting.





[...]



Ik heb ergens gelezen dat bij elke vrouw die op zoek is naar seks, er vier mannen zijn die dat ook willen. Een man kan maar één vrouw "kiezen" en de andere drie hebben pech. De vrouw kan kiezen uit vier mannen. Uiteraard gaat ze met de knapste man, van wie zij denkt dat hij goed is. Of hij inderdaad goed in seks is, is pas stap twee.Dat zie je verkeerd.... ik ga niet voor de knapste maar voor de leukste man. En ik denk dat dat voor heel veel vrouwen geldt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven