Mannen en vreemdgaan..

25-02-2012 12:35 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik open dit topic om mijn frustraties enigszins te uiten maar ook omdat ik ervaringen en reacties wil horen!



Ik ben 18 jaar en heb anderhalf jaar lang een relatie gehad met een jongen van 22. Een paar weken geleden ben ik erachter gekomen dat hij vreemd ging.



Eigenlijk had ik al wel zo'n vermoeden/gevoel. Afijn. Uitgemaakt want zoiets accepteer ik niet. Nu is hij weer smekend teruggekomen en heb ik mezelf voorgenomen; ik neem hem terug en zal met zijn gevoelens spelen. Daar ben ik nu dus mee bezig en het gaat mij redelijk goed af.



Nu heb ik zelf dus meerdere contacten en probeer ik veel jongens en mannen uit. Een soort spelletje en ik vind het fijn ook nog. Ik heb vooral contact met jongens en mannen die ook in relaties zitten om te kijken hoe ver deze jongens en mannen gaan.



Sommige mannen hebben bijvoorbeeld al 7 jaar een serieuze relatie en geven mij dan toch een zekere aandacht op een flirterige manier. Helemaal verkeerd in mijn ogen. Toch ga ik er in mee om te kijken hoe ver de meeste mannen gaan. Het resultaat is best verontrustend want heel veel mannen gaan redelijk ver. Ik vermoed dat ze vaak seks willen; wat ik niet zal geven maar toch. Het idee alleen al.



Ik denk dus dat de meeste mannen als het erop aan komt niet te vertrouwen zijn en vreemd zullen gaan. Uiteindelijk! Al zouden ze misschien niet willen maar ook omdat zij zich op dat moment niet in bedwang kunnen houden.



Hoe denken jullie erover? Of ben ik officieel verbitterd?
Alle reacties Link kopieren
Heel eerlijk vind ik je wat sletterig overkomen. 18 jaar en spelletjes spelen en mannen testen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hekje schreef op 25 februari 2012 @ 12:38:

Heel eerlijk vind ik je wat sletterig overkomen. 18 jaar en spelletjes spelen en mannen testen.Dat begrijp ik wel. Laat ik erbij zeggen dat ik sowieso geen seks heb. Enkel zoenen en dan houdt het op.
Alle reacties Link kopieren
Doe niet zo ontzettend sneu en kinderachtig zeg. Waarom wil jij je verlagen tot zulke praktijken? Jij bent op deze manier geen haar beter dan je ex. Eerder nog een haar slechter.
Alle reacties Link kopieren
quote:flowerbombje schreef op 25 februari 2012 @ 12:40:

Doe niet zo ontzettend sneu en kinderachtig zeg. Waarom wil jij je verlagen tot zulke praktijken? Jij bent op deze manier geen haar beter dan je ex. Eerder nog een haar slechter.Helemaal niet ''verlagen''. Ik vind die spelletjes ook gewoon grappig om te spelen. Komt omdat die mannen zelf helemaal niets voorstellen en niet te vertrouwen zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:carpedieme11 schreef op 25 februari 2012 @ 12:35:

Hoi!



Ik open dit topic om mijn frustraties enigszins te uiten maar ook omdat ik ervaringen en reacties wil horen!



Ik ben 18 jaar en heb anderhalf jaar lang een relatie gehad met een jongen van 22. Een paar weken geleden ben ik erachter gekomen dat hij vreemd ging.



Eigenlijk had ik al wel zo'n vermoeden/gevoel. Afijn. Uitgemaakt want zoiets accepteer ik niet. Nu is hij weer smekend teruggekomen en heb ik mezelf voorgenomen; ik neem hem terug en zal met zijn gevoelens spelen. Daar ben ik nu dus mee bezig en het gaat mij redelijk goed af.



Nu heb ik zelf dus meerdere contacten en probeer ik veel jongens en mannen uit. Een soort spelletje en ik vind het fijn ook nog. Ik heb vooral contact met jongens en mannen die ook in relaties zitten om te kijken hoe ver deze jongens en mannen gaan.



Sommige mannen hebben bijvoorbeeld al 7 jaar een serieuze relatie en geven mij dan toch een zekere aandacht op een flirterige manier. Helemaal verkeerd in mijn ogen. Toch ga ik er in mee om te kijken hoe ver de meeste mannen gaan. Het resultaat is best verontrustend want heel veel mannen gaan redelijk ver. Ik vermoed dat ze vaak seks willen; wat ik niet zal geven maar toch. Het idee alleen al.



Ik denk dus dat de meeste mannen als het erop aan komt niet te vertrouwen zijn en vreemd zullen gaan. Uiteindelijk! Al zouden ze misschien niet willen maar ook omdat zij zich op dat moment niet in bedwang kunnen houden.



Hoe denken jullie erover? Of ben ik officieel verbitterd?

Je bent zelf dus geen haar beter.

Waarom eigenlijk? wat levert het jou op?
Alle reacties Link kopieren
quote:liselore3punt0 schreef op 25 februari 2012 @ 12:46:

[...]



Je bent zelf dus geen haar beter.

Waarom eigenlijk? wat levert het jou op?Heel simpel; zodat hij ervaart wat ik heb gevoeld. En dat hij dat ervaart geeft mij weer voldoening. Is dat vreemd?
Alle reacties Link kopieren
Tsja.. Als jij liever wraakt neemt op je ex door spelletjes te spelen in plaats van je energie in jezelf of een echt leuke vent te steken: be my guest.



Je beseft hopelijk ook dat je door deze spelletjes, heel veel andere meiden verdriet doet. In feite hetzelfde aandoet wat er jou is aangedaan. Nu is de vreemdganger per definitie de foute persoon natuurlijk, maar jij doet het er om. Moedwillig bezette jongens verleiden. En dat maakt je in mijn ogen geen haar beter dan je ex of welke vreemdgaande man dan ook.



En daarbij.. Je zomaar laten zoenen niet omdat je er zin in hebt, niet omdat je die persoon zo leuk vindt.. Maar om iets te testen? Wraak te nemen? Kansloos....
Alle reacties Link kopieren
ik denk officieel verbitterd.

laat gaan, die mannen spelen net zo goed een spelletje met jou.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:carpedieme11 schreef op 25 februari 2012 @ 12:46:

[...]



Helemaal niet ''verlagen''. Ik vind die spelletjes ook gewoon grappig om te spelen. Komt omdat die mannen zelf helemaal niets voorstellen en niet te vertrouwen zijn.wat levert het jou op? ben je werkelijk trotst op jezelf dat je zo met mensen speelt?
Alle reacties Link kopieren
quote:carpedieme11 schreef op 25 februari 2012 @ 12:47:

[...]



Heel simpel; zodat hij ervaart wat ik heb gevoeld. En dat hij dat ervaart geeft mij weer voldoening. Is dat vreemd?



Nee hoor.. Wraak is zoet. Maar in dit geval is de enige goede wraak zelf gelukkig worden. Zonder hem.



Zie je niet in dat dit eigenlijk helemaal geen wraak is namelijk? Door dit te doen toon je dat je nog zoveel om je (ex)vriend geeft dat je in staat bent jezelf te verlagen om hem pijn te doen. Je maakt hem dus belangrijker dan hij is.
Alle reacties Link kopieren
quote:carpedieme11 schreef op 25 februari 2012 @ 12:35:





Hoe denken jullie erover? Of ben ik officieel verbitterd?Verbitterd zijn mag alleen die spelletjes keren zich meestal als een boemerang tegen je daar kom je wel achter.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:carpedieme11 schreef op 25 februari 2012 @ 12:47:

[...]



Heel simpel; zodat hij ervaart wat ik heb gevoeld. En dat hij dat ervaart geeft mij weer voldoening. Is dat vreemd?

Oog om oog tand om tand,

iedereen blind en tandloos.

Je doet er zelf aan mee..... je bent geen haar beter net zo erg!
quote:carpedieme11 schreef op 25 februari 2012 @ 12:47:

[...]



Heel simpel; zodat hij ervaart wat ik heb gevoeld. En dat hij dat ervaart geeft mij weer voldoening. Is dat vreemd?Nee hoor, niet vreemd. Wel heel sneu.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken wel het verbitterde gevoel, maar heb het op een heel andere manier aangepakt.

Karma will come for you...

Je maakt van je relatie een spelletje voor je eigen genoegdoening...

Wraak kan je beter nemen door te stoppen met deze relatie en hem te laten zien hoeveel beter je af bent zonder hem!

Nu laat je het tegenovergestelde zien, hij is beter af zonder jou!
Alle reacties Link kopieren
zulke mannen verspil ik niet eens tijd aan.
wij slapen nooit.
ik vind dat jij je wel verlaagt tot zijn niveau, want jij gaat toch ook vreemd? En dan expres met bezette mannen, want vind je het leuk dat die vriendinnen van die bezette mannen er achter komen dat hun man met jou is vreemd gegaan?

Ik vind dit idd een heel verbitterd experiment!
quote:carpedieme11 schreef op 25 februari 2012 @ 12:47:

[...]



Heel simpel; zodat hij ervaart wat ik heb gevoeld. En dat hij dat ervaart geeft mij weer voldoening. Is dat vreemd?Vreemd? Mwah, wel dieptriest
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 25 februari 2012 @ 12:47:

Tsja.. Als jij liever wraakt neemt op je ex door spelletjes te spelen in plaats van je energie in jezelf of een echt leuke vent te steken: be my guest.



Je beseft hopelijk ook dat je door deze spelletjes, heel veel andere meiden verdriet doet. In feite hetzelfde aandoet wat er jou is aangedaan. Nu is de vreemdganger per definitie de foute persoon natuurlijk, maar jij doet het er om. Moedwillig bezette jongens verleiden. En dat maakt je in mijn ogen geen haar beter dan je ex of welke vreemdgaande man dan ook.



En daarbij.. Je zomaar laten zoenen niet omdat je er zin in hebt, niet omdat je die persoon zo leuk vindt.. Maar om iets te testen? Wraak te nemen? Kansloos....

Dat besef ik mij. Ik zal alleen niets aan die meiden doorspelen, denk ik. Tenzij de man in kwestie mij beledigd.



Ja en natuurlijk zoen ik wel met mensen die ik aantrekkelijk vind. Dat wel. Het wordt alleen niets serieus en het is voor mij inderdaad een spel om te kijken hoe ver die man gaat voor mij om zijn relatie op het spel te zetten. En weetje, heel veel mannen gaan redelijk ver. En liegen ook gewoon veel.
Alle reacties Link kopieren
Triest is dit....



Je bent bewijzen aan het verzamelen om te laten zien dat dat mannen vreemd gaan, nou wat ben jij dan voor een bewijs voor vrouwen?



Dat je bijvoorbeeld niet gelooft dat mensen niet monogaam zijn, oke, maar ja jij doet het doelbewust. Om gelijk te halen..



Ik hoop dat je trots op jezelf bent want als iedereen hier achterkomt denk ik dat je heel erg alleen komt te staan en dat jij in nog erger hokje te boek kom te staan...
Alle reacties Link kopieren
Dat jij het grappig vindt doet niks af aan het feit dat jij je verlaagt tot zijn niveau. Het is en het blijft ontzettend triest en kinderachtig wat je doet. Heb je geen fatsoenlijke normen en waarden meegekregen vanuit huis??
Alle reacties Link kopieren
je kan beter gaan werken aan je zelfvertrouwen, heb je veel meer aan in je leven.

dit gedrag gaat op een gegeven moment erg sneu worden.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:carpedieme11 schreef op 25 februari 2012 @ 12:55:

[...]



Dat besef ik mij. Ik zal alleen niets aan die meiden doorspelen, denk ik. Tenzij de man in kwestie mij beledigd.



Ja en natuurlijk zoen ik wel met mensen die ik aantrekkelijk vind. Dat wel. Het wordt alleen niets serieus en het is voor mij inderdaad een spel om te kijken hoe ver die man gaat voor mij om zijn relatie op het spel te zetten. En weetje, heel veel mannen gaan redelijk ver. En liegen ook gewoon veel.



Het onderstreepte bevestigt dat je het vooral doet uit bitterheid. Je denkt dus eigenlijk helemaal niet aan wat het met zo'n meisje zal doen want je zal het haar alleen zeggen om hem het e.e.a. betaalt te zetten.



Wat ik net al postte en waar ik denk dat je eens even over na moet denken is:



Door met je ex deze spelletjes te spelen, laat je in feite zien dat je hem nog belangrijk vindt. Hij heeft jou pijn gedaan en jij wil het hem betaalt zetten via deze weg. Dat betekent dat je energie in hem steekt. Dat je alles op alles zet om hem te laten voelen wat jij hebt gevoelt.



Dat is geen goede zet, geeft uiteindelijk waarschijnlijk ook geen voldoening. Wel blijf je met hem bezig op deze manier, iets wat hij eigenlijk niet waard is.
Alle reacties Link kopieren
Naast het belazeren van je vriend wat jou net zo slecht maakt als hij is ben je bezig met self phulfilling profecy.



Je zult inderdaad verbitterd worden en het vertrouwen in mannen verliezen....



Leuk keuze die je voor jezelf maakt
Alle reacties Link kopieren
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat je hier het omgekeerde mee bereikt. Jij wil hem laten zien dat hij jou geen fuck meer kan interesseren (want: jij speelt lekker spelletjes met hem) maar wat je acties éigenlijk zeggen is: ik geef heel veel om jou, jij hebt me pijn gedaan dus ik ga er héél véél energie in steken om met jou op hetzelfde niveau te komen.



In de hoop dat je hem pijn doet. Net zoveel pijn als hij jou heeft gedaan. Maar besef je dan niet dat je blijkbaar in de eerste instantie al niet zoveel voor hem betekende? In ieder geval niet genoeg om het bij jou te laten. Daarmee heeft hij dus altijd een voorsprong op jou.



Hij deed het omdat het hem werkelijk niets kon schelen. Jij doet álsof het je niets kan schelen. Want dat kan het je wel, anders had je wel je spullen gepakt en was je opgestapt om hem nooit meer een blik waardig te gunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven