Mannen en vrouwen graag, maar dan wel leuk! (deel 9)

22-07-2007 21:28 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
En jawel hoor, de deur is wederom geopend. Komt u maar binnen, nestel u op de comfortabele banken en vertel de horror verhalen van de datingwereld!:D
Alle reacties Link kopieren
En de niet singles zijn die ook nog welkom Min? He he deurtje is weer open :)
Alle reacties Link kopieren
Ik las je berichtje te laat, was even iets anders aan het doen. Tja, ben niet single, maar mag graag de verhalen meebeleven. Plaatsvervangend daten en zo...;)
Alle reacties Link kopieren
Ach iedereen die hier komt snapt wel dat ze bezet of niet welkom zijn toch.;)
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk, anders is het nu nog even bevestigd.



Maar terug naar dat programma, wat voor een prijs zullen we uitreiken? Een fijne vlotreis naar de Zuidpool of zo? Geheel verzorgd met een zakje pinda's en een liter Punica?
Alle reacties Link kopieren
Daar ga ik nog eens even over nadenken. Je hoort nog van me Min. Ik ga nog even voor de buis zitten. Fijne avond en nogmaals beterschap
Alle reacties Link kopieren
Ik kruip zo weer mijn bedje in, ben nog niet helemaal beter.
Alle reacties Link kopieren
poe hé deel 9 alweer gezellie!!
Alle reacties Link kopieren
jemig, wat had ik weer veel bij te lezen. Was de boel al ff kwijt :P
Alle reacties Link kopieren


jemig, wat had ik weer veel bij te lezen. Was de boel al ff kwijt :P



ik begin er niet eens aan. lees tegenwoordig alleen de pagina waarop ik binnenval
Alle reacties Link kopieren




quote: Sorha reageerde



jemig, wat had ik weer veel bij te lezen. Was de boel al ff kwijt :P ik begin er niet eens aan. lees tegenwoordig alleen de pagina waarop ik binnenval



is ook een manier, maar ja vrouw eigen he, wil alles weten ;)
Alle reacties Link kopieren


Ach, Rob had natuurlijk ook in Nederlandse woorden en zinnen even kort kunnen uitleggen wat hij Chili wilde duidelijk maken.

Maar hé, waarom makkelijk als je ook op een moeilijke manier duidelijk kan maken dat je ook nog eens van alle talenmarkten thuisbent...

Huh?  In Chili spreken ze toch Spaans? :o
Alle reacties Link kopieren
stelling: het is moeilijk een vrouw gelijk tegeven, want misschien is ze intussen alweer van mening veranderd



Alle reacties Link kopieren
Quote Duschi:

Ik ga niet mee hoor naar bulgarije. Heb begrepen dat de heren tegenvallen of ben ik verkeerd geinformeerd?





Ik ben er met eentje getrouwd, breed, spierbundels, lief, donker strakke markante kop, zet vrouw op voetstuk en waanzinnig goed in bed, lekker tintje, staat ontzettend geil in een wit spierballen shirt of mooi pak, dus ja , je bent verkeerd geïnformeerd, hihihih.



 in Sofia , kom je deze mannen tegen, goed verzorgd en mooi medium donker uiterlijk, prachtig!!!



In fact, ik ga er nu naast liggen, heb een heerlijke dag gehad, maar was vannacht ook al pas 3 uur thuis, moet nodig slapen, buenos noches!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ..ik ga naar bed ..heb ut gehad voor vandaag ..daaaagggg
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ..ik ga naar bed ..heb ut gehad voor vandaag ..daaaagggg
slaap lekker signs
Alle reacties Link kopieren
Ag ik kan ook helemaal niet slapen ..zeg dat wel stoer ..ben zo brakk maar ben nu ff klaarwakker grrrrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Ag ik kan ook helemaal niet slapen ..zeg dat wel stoer ..ben zo brakk maar ben nu ff klaarwakker grrrrrrrrr
hier ook nog klaarwakker, maar goed, met een kop koffie zou het moeten lukken
Alle reacties Link kopieren
beetje vreemd maar als ik niet kan slapen neem ik een kop koffie en dan likt het meestal wel
Alle reacties Link kopieren
heb ik al gedaan ..ben ook keimoe ..maar pfffff ik kan het ff nie
Alle reacties Link kopieren
ben maar vast begonnen met werkvoorbereiden voor morgen. scheelt weer.nadeel is alleen dat je niemand kan bellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mijn mandje opzoeken ... wens jullie een goede nacht en tot morgen !
Alle reacties Link kopieren
en nog zit ik hier dom voor me uit te staren ....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
en de nieuwe werk week is weer begonnen.als het weer nou ook eens mee

wilde werken. pppfff je zal maar met een paar kids ergens op de veluwe

in een tent zitten. en geloof me zijn er zat.
Alle reacties Link kopieren
Goedesmoreggessss.

Goed nieuws, mijn motor is weer up and running :P

Zaterdagmorgen heeft mijn dealer hem nog voor me gefikst :D nadat het missende onderdeel eindelijk was gearriveerd.

Dus vandaag lekker op de motor naar het werk. Ik hoop niet dat ik vanmiddag meteen de regen dien te trotseren, maar dat zie ik dan wel weer.

Voorlopig weer lekker motor gereden :P

Het is duidelijk vakantie, zeer weinig verkeer op de weg.

Maar, zoals Robs al opmerkte, het is erg nat op de campings.

Modderveldjes en een hoop ellende.



Gisteren nog een midweek in augustus kunnen boeken voor weinig.

Lang leve internet!

Via site geboekt en ik werd binnen 15 minuten gebeld door de eigenaar om het rond te maken. Kreeg zelfs nog extra korting.

Dus vanaf het idee tot de uitvoering en definitief maken van de boeking zat maar 50 minuten. :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven