Mannen en vrouwen graag, maar dan wel leuk! (deel 9)

22-07-2007 21:28 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
En jawel hoor, de deur is wederom geopend. Komt u maar binnen, nestel u op de comfortabele banken en vertel de horror verhalen van de datingwereld!:D
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen allemaal!



HVJ fijn voor je dat je motor nu eindelijk gefixt is! Hoe is het eigenlijk met je dochter?



Signs wijffie mail me even op mijn zakelijke mail! :o



Voor iedereen een hele fijne dag toegewenst en dat we maar weer leuke dingen mogen mee maken :D
Alle reacties Link kopieren
O ja, de verkering van dochterlief.

Nou, toen duidelijk werd dat ze het serieus meende heeft vriendlief eieren voor zijn geld gekozen en kon er (eindelijk) gepraat worden.

Ze zijn nu weer voorzichtig aan, aan het proberen of de afspraken werken.

Ze gaat niet met hem mee op vakantie, dat in ieder geval niet. (Daarom ook een midweekje vakantie alsnog)

Dus afwachten hoe het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Heeft ze dus goed gedaan! Hopelijk blijft die mogelijkheid tot praten. Het goed kunnen communiceren met elkaar is toch wel belangrijk in een relatie vind ik.



Verder heb ik niets te melden op gebied van daten. En dan refereer ik even naar de openingstekts. Ik denk dat ik maar een paar geraniums ga kopen en er achter ga zitten. :P
Alle reacties Link kopieren
Ben nu sinds een paar dagen terug op het forum dus tijd om maar eens een evaluatie te maken. Dat zal lang niet iedereen doen maar vanuit mijn werk ben ik dat gewend. Iedere vrijdag laat ik mijn contacten de revue passeren en noteer de leuke, maar zeker ook de vervelende eigenschappen, welke contacten ze hebben, en eventuele privé info die ze hebben laten vallen Of waar ik terloops achter ben gekomen. Je weet immers nooit of je dat nog eens kan gebruiken.Zo ook voor het illustere gezelschap dat zich op het viva forum begeeft. . Niet dat ik dat ooit nodig heb, maar een beetje oefening kan geen kwaad, daarbij is het nog leuk ook.Ten eerste is het leuk te zien dat een bijna ingedutte topic, waar slechts nog een select gezelschap, elkaar bezig hield met wat vlakke niets zeggende postings, compleet kan exploderen als Robs, de player, de foute man met de grote bek zich meldt.Zelden is het forum in een dergelijk tempo onder vuur genomen, niet één T.O heeft in zo’n korte tijd zoveel postings met zijn of haar naam er in of postings met betrekking tot, voorbij zien komen. De door mij geopende topic liep binnen een halve dag vol, en dat nog wel op een doordeweekse werkdag. En dat waar ik ook gewoon (gezien mijn reputatie) genegeerd had kunnen worden. Zelfs mensen die al tijden niet meer hadden gepost kwamen weer eens langs. En zeg nou zelf, hoe leuk is het niet om te proberen iemand onderuit te halen. Een aantal keek net iets verder en zijn op TL kousenvoetjes mijn msn binnen gewandeld (zolang de anderen het maar niet te horen krijgen) Wees gerust. Ik waardeer jullie komst. Erg gezellig en wil dat ook zo houden. Zelfs anonieme Email (hotmail aanmaken, mail vol knallen, hotmail verwijderen) maar daar kan ik helaas niets mee, kreeg mijn antwoord gewoon onbestelbaar terug.Aangezien ik vandaag ook nog gewoon mijn werk te doen heb, zal ik het in etappes (invloed van de TOUR) vandaag proberen af te ronden. Steeds een plukje, (dit noemen ze geloof ik een cliffhanger) Fijne dag allemaal,
Alle reacties Link kopieren
Yeah .... de Capo di tutti Forum  is back !!    

Fijn hè Rob, al die aandacht.   Maar ik vind het wel gezellig hoor: het topic is inderdaad een stuk levendiger geworden sinds je zoveelste comeback.
Alle reacties Link kopieren
Weer iemand gelukkig :D
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen allemaal overigens !  Alweer een nieuwe dag  .. houdt het dan nooit op ?  Vandaag hard werken dus jullie zullen me niet veel zien.

De boog kan niet altijd ontspannen zijn tenslotte.



@ HvJ: gaaf dat je weer mee doet in het leger van de vrije tweewielridders.

Op een motor ervaar je pas wat een auto eigenlijk een onhandig lomp ding is (vooral in de files haha)



@ Lafjoe: geraniums ?  Ik geef je rozen; dat past veel beter bij je
Alle reacties Link kopieren
morge allemaal!...

thanks voor een aantal hier die me verwelkomen in dit leuke topic...ik lees al een paar jaar een enkele keer post ik wat en een enkele keer open ik zelf een topic....ik heb tot gister altijd gedacht dat dit een topic was voor een select aantal mensen die elkaar kenden....niet dus:)....ik zie hier wel vaak ook op andere topics dezelfde namen rond dwarrelen...maar goed...de reden dat ik bijna nooit post is omdat ik het gevoel krijg dat je bijdehand,gevat,snel,grappig moet reageren....das ook in het dagelijkse leven zo....hebben jullie dat ook?...ik vind het moeilijk om adrem te reageren of dat nou hier of in de kroeg is.....ben een beetje verlegen....

@dushi....hoezo hysterica?:o....echt niet!...enne die lach sporen neem ik op de koop toe:P

@sto.....je bent een wijze vrouw:R

@robs....volgens mij moet je toch echt even terug gaan naar het andere topic hoor....jah ik val je aan....maar bij het liedje van caruso......

zo en nu maar lekker naar mn mandje....en slapen:)...liefs kikka
Alle reacties Link kopieren
Yeah .... de Capo di tutti Forum  is back !!    

Fijn hè Rob, al die aandacht.   Maar ik vind het wel gezellig hoor: het topic is inderdaad een stuk levendiger geworden sinds je zoveelste comeback.
:) :P ;).....leuk!....
Alle reacties Link kopieren
tsja...ik mot echt slapen.....maarre wederom @robs....niet teveel eer aan jezelf he!..kikki25.....of ben jij ook een mol?....bommetje plaatsen??....om iedereen wakker te krijgen?....:)
Alle reacties Link kopieren
tsja...ik mot echt slapen.....maarre wederom @robs....niet teveel eer aan jezelf he!..kikki25.....of ben jij ook een mol?....bommetje plaatsen??....om iedereen wakker te krijgen?....:)
Ik vanavond een afspraak met Robs!! O+
Alle reacties Link kopieren
Voel je welkom kikka.

En adrem zijn hoeft helemaal niet!.

Ook als je sjaggie bent, verliefd, opgewekt, depri enz enz mag je hier posten.
Alle reacties Link kopieren
oo, was jij die mns-ster Sto ?? :D
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Sto !!  (je zal je vast niet vervelen)  

Enne  .. wees een beetje lief voor hem hè ?  Zijn verkering is net uit  ....
Alle reacties Link kopieren






quote: kikka reageerde



tsja...ik mot echt slapen.....maarre wederom @robs....niet teveel eer aan jezelf he!..kikki25.....of ben jij ook een mol?....bommetje plaatsen??....om iedereen wakker te krijgen?....:)





Ik vanavond een afspraak met Robs!! O+







sto! je bent echt grappig!hahahha...mn lach sporen worden steeds groter:P......aangezien ik wel bijna altijd lees wil ik wel op de hoogte gehouden worden hoor!....

@hvj....ook jij bent een wijze man:R......ik lees vaak hier zo veel....ik heb sommige uitspraken van je in mn hoofd gezet...thanks daarvoor
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen allemaal!

Ik zit ook weer op mijn stek!

HVJ: fijn dat je er ook weer bent. En je moetor het doet :).

Robs: joh, als jij jezelf zoveel eer wilt geven, ik vind het best hoor. Zo ingedut vond ik onze topics namelijk niet, maar als jij het idee had dat je ons zwaar wakker moest schudden:  ik vind het allemaal best.



Lig ik gisterenavond lekker op bed een dvdtje te kijken, hoor ik opeens een soort krak. Dus ik denk: hmmm....goh, wat zou dat nou kunnen zijn? Ga ik verzitten op mijn bed: stort mijn bed opeens in elkaar. Nou ja!!!! :?.

spijkers en een hamer doen gelukkig een heleboel, maar goed, volgens mij wordt het tijd voor een nieuw bed...
Alle reacties Link kopieren
Morge allemaal!



Jeetje zeg, zo ben je ff twee dagen niet online, heb je meteen een paar honderd postings gemist.



Zo, ik schuif net aan op mijn werk. wat heb ik toch een leven! Ik denk dat ik vandaag geen langfe dag ga maken! :)



@ Rob, heb je chilipepertje nog gesproken? Lullig hoor dat het zo loopt.



@ Signs, al vorderingen op het ik-word-tante-front?



Iedereen een leuk weekend gehad?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren


goedemorgen allemaal!

Ik zit ook weer op mijn stek!

HVJ: fijn dat je er ook weer bent. En je moetor het doet :).

Robs: joh, als jij jezelf zoveel eer wilt geven, ik vind het best hoor. Zo ingedut vond ik onze topics namelijk niet, maar als jij het idee had dat je ons zwaar wakker moest schudden:  ik vind het allemaal best.



Lig ik gisterenavond lekker op bed een dvdtje te kijken, hoor ik opeens een soort krak. Dus ik denk: hmmm....goh, wat zou dat nou kunnen zijn? Ga ik verzitten op mijn bed: stort mijn bed opeens in elkaar. Nou ja!!!! :?.

spijkers en een hamer doen gelukkig een heleboel, maar goed, volgens mij wordt het tijd voor een nieuw bed...

Spijkers en hamers? Kijk je uit dat je er geen spijkerbed van maakt? En mocht je een minnaar je huis in slepen zou ik de bank kiezen, voor je het weet heeft hij een spijker in zijn rug....
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Goodmorning!

Rob *; lieverd!!!!!

Jij ook weer hier. Hehe dat wordt nog leuk. :P

Spreek je straks.

xx
Alle reacties Link kopieren
Ik denk zo dat ik die minnaar  niet mijn huis insleep, maar mezelf maar zijn huis in laat slepen. Kan ik gelijk zien hoe zijn huis er uit ziet :P. En heb ik ook geen gedoe met mijn bed ;).
Alle reacties Link kopieren
Goodmorning!

Rob *; lieverd!!!!!

Jij ook weer hier. Hehe dat wordt nog leuk. :P

Spreek je straks.

xx
BONNY!!! ik ben druk maar voor jou maak ik een uitzonderingO+O+
Alle reacties Link kopieren
Ik denk zo dat ik die minnaar  niet mijn huis insleep, maar mezelf maar zijn huis in laat slepen. Kan ik gelijk zien hoe zijn huis er uit ziet :P. En heb ik ook geen gedoe met mijn bed ;).
Waarom heb jij altijd een pasklaar antwoord??? :D
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Heuj, is dat een belediging, of een compliment? Of: hoe moet ik het opvatten ?
Alle reacties Link kopieren
Heuj, is dat een belediging, of een compliment? Of: hoe moet ik het opvatten ?
Da's een compliment! Ik vind het wel grappig dat je vrij adrem bent.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Robs

Ben je wel zoet geweest en heb je al veel vriendjes gemaakt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven