Mannen en vrouwen graag, maar dan wel leuk! (deel 9)

22-07-2007 21:28 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
En jawel hoor, de deur is wederom geopend. Komt u maar binnen, nestel u op de comfortabele banken en vertel de horror verhalen van de datingwereld!:D




quote: lafjoetwo reageerde





quote: houvanjezelf reageerde



Misschien ophouden met subtiel te zijn ??



Sorry hoor, maar iedere keer als je hier bent geweest moet ik de boel hier luchten.

Je zou jezelf en mij een stuk kunnen helpen door meer deo te gebruiken.

En zeggen dat ze haar oksels een keertje een frisse wasburt moet geven. Alleen oud zweet stinkt namelijk :o



Wat is de houdbaarheidsdatum voor vers zweet dan? Wanneer is vers zweet oud?

Niet lang denk ik;)...een paar uurtjes, en het meurt al....
Alle reacties Link kopieren




quote: Magiker reageerde





quote: lafjoetwo reageerde





quote: houvanjezelf reageerde



Misschien ophouden met subtiel te zijn ??



Sorry hoor, maar iedere keer als je hier bent geweest moet ik de boel hier luchten.

Je zou jezelf en mij een stuk kunnen helpen door meer deo te gebruiken.

En zeggen dat ze haar oksels een keertje een frisse wasburt moet geven. Alleen oud zweet stinkt namelijk :o



Wat is de houdbaarheidsdatum voor vers zweet dan? Wanneer is vers zweet oud?



Niet lang denk ik;)...een paar uurtjes, en het meurt al....

maar na sex van een paar uurtjes vind ik het nog steeds lekker ;)
Alle reacties Link kopieren
uhhh het ligt iets gecompliceerder..ut is de vrouw van de directeur ..die zelf ook zo ruikt!
Alle reacties Link kopieren
Sorha,



Zullen we eerst maar 3 uur chatten dan?? :D
Alle reacties Link kopieren
uhhh het ligt iets gecompliceerder..ut is de vrouw van de directeur ..die zelf ook zo ruikt!
Helemaal perfect!!.

Voor beiden, van het personeelskado budget, een doucheset.

Probleem opgelost :D




quote: junikreeft reageerde



Vertel, ben heel nieuwsgierig!! zal het proberen te nuanceren, heb jij jang donker krullend haar.




Robs is aan het snuffelen in onze Hyves en daar plaatjes aan het kijken. Misschien handig om dat in je achterhoofd te houden voordat je vertelt hoe je er uitziet.



Moet ook af en toe werken op mijn werk, aar kwam weer ff om een hoekje kijken. 

Als subtiele hints niet werken dan mooet je idd iets minder subtiel zijn. heb je haar al een fles DEO gegeven? 

anders een subtielere versie van e tekst van HVJ. extreem bot zijn is niet zo goed voor de werksfeer.
uhhh het ligt iets gecompliceerder..ut is de vrouw van de directeur ..die zelf ook zo ruikt!
Ook dat nog.....nu wordt het verhaal iets ingewikkelder...hoe ga je dat aan zo'n vrouw uitleggen zonder dat je er uitgeschopt wordt....hmm...

Iemand een suggestie?
Alle reacties Link kopieren


Sorha,



Zullen we eerst maar 3 uur chatten dan?? :D
heheh, je hebt een andere posting gelezen :D
En wat betreft de stickers; ergens op die folders staat vast wel een nummer dat je kunt bellen. heb ooit een baantje gehad bij zo'n folderverspeidbedrijf, zat je de hele dag aan de lijn met bejaarde dames die zaten te wachten op al die folders en ze niet kregen. Dan moets ik weer de berzorgers bellen, nieuwe aannemen of ontslaan ( maar nooit lachend).



Vind het trouwens wel frappant dat RObs duidelijk aangeeft zijn zakenpartner een poot uit te willen draaien en te naaien en dat iedereen hem succes wenst:?.  Hoop dat die dame op tijd wakker wordt en er niet intrapt. bedrijf overnemen niks mis mee, maar houdt je dan wel an je afspraken.
Alle reacties Link kopieren




quote: houvanjezelf reageerde



Sorha,



Zullen we eerst maar 3 uur chatten dan?? :D heheh, je hebt een andere posting gelezen :D



Hihihi, LOL.
Alle reacties Link kopieren




quote: Sorha reageerde





quote: houvanjezelf reageerde



Sorha,



Zullen we eerst maar 3 uur chatten dan?? :D heheh, je hebt een andere posting gelezen :D





Hihihi, LOL.



 zullen we dan maar? nog 39 postings te gaan ;)
Alle reacties Link kopieren
Minus ik Kreng, heb geen succes gewenst (gister al niet) en vandaag ook niet. En heb er ook een "medelijden" mee dat ze thuis bij hem komt vanavond. Ik vraag me wel af wie wie nu naait. Misschien bindt ze hem wel vast en pakt ze dr zweepje. (of hoop ik dat stiekem)



Er is op overige trouwens een topic over de nee-nee reclame sticker.
Hallo allemaal lieve mensen bij elkaar
Alle reacties Link kopieren
@Lafjoe ..ik neem het toestel en het stekkertje wel mee het weekend ..kun je ze meteen op je pc zetten ..trouwens kan ik nie beter bij je slapen dan vrijdagavond??

Kussieeee



Zo de ramen zijn weer dicht ..brrr koud! deo gespoten ..en een spray parfum onder mijn neus ..dat helpt ..alleen nu moet ik wel steeds niesen hihi

Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal lieve mensen bij elkaar
Hallo lieve Badmeester!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag meneer de Badmeester.
Alle reacties Link kopieren
En ik heb gezegd dat hij haar niet bij hem thuis moest uitnodigen en ook niet gezegd wat voor kleren hij aan moest trekken.

Maar daar werd natuurlijk niet op gereageerd, want dat was geen goed antwoord :D
Alle reacties Link kopieren
Mijn werktijd zit erop.

Straks vanuit huis verder, byeeeeeee vriendjes en vriendinnetjes *;
is er geen topic leg hier je nickname uit ofzo dat benieuwd mij wel
Alle reacties Link kopieren


Mijn werktijd zit erop.

Straks vanuit huis verder, byeeeeeee vriendjes en vriendinnetjes *;
Doeggggggg ..rij voorzichtig
Alle reacties Link kopieren
is er geen topic leg hier je nickname uit ofzo dat benieuwd mij wel
hewb ik al eens gedaan. Magiker is een serie kasten van de IKEA!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren


En ik heb gezegd dat hij haar niet bij hem thuis moest uitnodigen en ook niet gezegd wat voor kleren hij aan moest trekken.

Maar daar werd natuurlijk niet op gereageerd, want dat was geen goed antwoord :D

Joh Robs is oud en wijs genoeg en ook iemand die haar eigen bedrijf wil verkopen. Ik heb zelf net een bedrijf overgenomen en het is echt niet zo dat er poten uitgedraaid worden. Daar zorgen de advocaten en accountants wel voor van beide partijen. Het is al lastig zat om met de banken om tafel te zitten. Dit geven je echt het gevoel je een poot uit te draaien. Zekers als je het bedrijf zograag wilt kopen. Pffffffffff nee banken. Die doen moeilijk.


En ik heb gezegd dat hij haar niet bij hem thuis moest uitnodigen en ook niet gezegd wat voor kleren hij aan moest trekken.

Maar daar werd natuurlijk niet op gereageerd, want dat was geen goed antwoord :D





Volgens mij heb jij al heel goed door hoe het werkt.

 En Dushi, ik denk in beelden he,:P

Zie nu die dame voor me in leer en met zweepje, hmmmm

Heb niet direct medelijkden met een van de twee, maar ik vind het gewoon niet zo netjes om afspraken te maken waarvan je weet dat je ze niet gaat nakomen. maar goied betreffende dame heeft mss ook nog een zak met adders (




quote: badmeester reageerde



is er geen topic leg hier je nickname uit ofzo dat benieuwd mij wel

hewb ik al eens gedaan. Magiker is een serie kasten van de IKEA!
Dus je had net zo goed Billy of Benno kunnen heten.
Alle reacties Link kopieren
Samou jij stelt totaal de verkeerde (lees kritische vragen) dan krijg je geen antwoord of een ik draai eromheen antwoord zodat we snel weer verder gaan met wat anders antwoord.



Ze zoeken het maar lekker uit met zijn twee Kreng.



Badmeester er is volgens mij wel eens een topic geweest ja. Mocht ie naar de archieven zijn gezakt dan kun je er zelf eentje openen als je wilt. Pijler overige en wacht lekker op de reacties af. En mijn nick moet je denk ik wel duidelijk zijn toch? Ik ben toch en schatje;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven